Florin Ianovici – Premoniții: Astăzi este ședința Comitetului Executiv al Cultului Creștin Penticostal în care se va discuta situația retragerii mele.

Citeste Raspunsul CULTULUI CRESTIN PENTICOSTAL in AVEST COMUNICAT –CULTUL CRESTIN PENTICOSTAL – Comunicat referitor la retragerea pastorului Ianovici Florin

Totuși poate citește cineva documentul înregistrat la Cult, ieri, sub nr 178 unde am afirmat: ,, Dacă se va proceda la consultarea imediată a Adunării generale a Bisericii Betel cu privire la pastorul coordonator și se va renunța la condițiile impuse, atunci voi reveni asupra deciziei de a mă retrage ca membru și pastor al Bisericii Betel.’’

Premoniții

Astăzi este ședința Comitetului Executiv al Cultului Creștin Penticostal în care se va discuta situația retragerii mele.

Mi-am amintit că în ședința din 5.04.2017 a Comitetului Executiv cu privire la mine, hotărărea, decizia finală mi s-a citit doar după ce mi s-a cerut expres, de 2 ori, să o accept înainte de a fi citită. În acele condiții m-am simțit intimidat de modul cum a fost adresată problema și deși am acceptat, am înțeles în căteva zile că restricțiile impuse s-au dovedit a fi premeditate.
Ce mi s-a promis în ședință e tare departe de ceea ce s-a întâmplat în realitate.

Din primul moment al revenirii în slujirea bisericii am fost lăsat pe bancă fără a mi se da posibilitatea după citirea hotărării să mă adresez bisericii. Mi s-a părut umilitor. Modul cum am văzut relațiile dintre slujitori, m-a cutremurat. Dacă mai există un strop de frică de Dumnezeu, lucrătorii de la Betel vor spune: așa este, noi suntem fără unitate între noi. Peste 75 de credincioși din Betel au fost astăzi la Cult. Ce rezultat va fi? Ploaia care i-a înmuiat și frigul care i-a pătruns. De tot…!

Libertatea de a fi chemat la evanghelizări s-a oprit la prima evanghelizare la care am fost chemat prin telefonul dat de conducerea Cultului. Nu a fost un sfat. Sfatul îl ceri. Mie mi s-a dat telefon și mi s-a spus: ,,stai acasă cu Mina’’. Cei de lângă mine au auzit convorbirea. Au întrebat după: așa ți se vorbește? Am fost catalogat neserios de biserica unde am fost chemat pentru că cei din conducere m-au oprit, fiind îngrădit în pastorație, de neserios ce sunt. Greu să mai înțelegi ceva. Oricum nu am dreptul să inițiez sau organizez evanghelizări. De ce să te mai găndești la așa ceva? Sunt alte preocupări mai importante.

Se va face semantica declarației mele video și mi se va imputa că am răstălmăcit lucrurile. Că am mințit. E refrenul din ultimii ani. Am fost corect în informații: am spus că nu pot colecta fonduri pentru orfani la evanghelizările unde merg. Eu nu sunt chemat la inaugurări de biserică, ci la evanghelizări. Oricum o asemenea decizie indiferent de nuanța lingvistică rămâne ceea ce este, adică o cenzură dictată de cei ce au puterea. Se va spune că ei vor să mă protejze, că sunt vulnerabil și că au fost reclamații cu privire la fondurile colectate. Telefoane poate da oricine. În fapt, lipsește orice dovadă deși mulți s-au străduit. Fără dovezi vorbele se numesc bărfă.

Se va spune că aveam de gând să plec din biserică, că nu am fost penticostal niciodată, că deja stabilisem noua locație. Am stat jumătate de an tocmai ca să nu se risipească turma de la Betel. Se va spune că Renovatio dovedește că am vrut să plec demult. Ceea ce nu se va spune e faptul că Renovatio a fost aprobată de comitetul Bisericii Betel și susținută finaciar de biserică. Dar când vrei să impui un adevăr sunt multe scăpări de memorie.

Se va spune că oricum, mi-am prezentat retragerea și totul este tardiv. Totuși poate citește cineva documentul înregistrat la Cult, ieri, sub nr 178 unde am afirmat: ,, Dacă se va proceda la consultarea imediată a Adunării generale a Bisericii Betel cu privire la pastorul coordonator și se va renunța la condițiile impuse, atunci voi reveni asupra deciziei de a mă retrage ca membru și pastor al Bisericii Betel.’’

Desigur ceea ce am spus, e totul o răstălmăcire, când de fapt conducerea a fost generoasă cu mine. Mă simt atât de protejat de deciziile aceastea încât mai bine rămâneam la balcon unde am stat jumătate de an. Rămân încredințat că sunt mai multe unități de măsură. În altă biserică din București pastorul suspendat, de 2 ori, a revenit principal și conducerea a trimis un reprezentant la Adunarea generală și ședințele de Comitet.

Dar, desigur, toate acestea sunt simple premoniții. În fond, ce știu eu?

Florin Ianovici

CITESTE mai mult aici –

13 comentarii (+add yours?)

  1. Cornel
    Apr 19, 2017 @ 08:38:21

    Răspunde

  2. Bogdan
    Apr 19, 2017 @ 12:06:26

    Astia sunt mari, frate Florin. Nu te pui cu ei. In plus, au legaturi politico-religioase imposibil de zdruncinat. Se impune infiintarea urgenta a unei asociatii paralele cu cea a cultului penticostal. Cultul este o organizatie la care bisericile adera in mod voluntar. Prin urmare, infiintarea unei organizatii, asociatii, uniuni paralele nu ar trebui sa constituie un pacat. Bisericile romanesti din SUA ar trebui sa de-a dovada ca au invatat ceva din democratie: sa nu-i primeasca la slujba doar pe cei din cult, ar fi tipic comunist. Exista cel putin 100 de biserici din Romania care sunt in „Cultul Crestin Penticostal” si care nu sunt deloc multumite cu modul cum opereaza aceasta organizatie. Florin I. a primit un telefon prin care i s-a spus sa stea acasa, sa nu mearga la biserica Evanghelia din Ferentari sau, daca se duce, sa nu predice. Toate acestea s-au intamplat dupa ce cultul ii daduse unda verde in scris..
    Cine este persoana care l-a sunat pe fr. Ianovici si ce masuri va lua cultul impotriva ei pentru ca seamana confuzie si discordie intre membri si slujitori?

    Răspunde

    • Radu
      Apr 19, 2017 @ 14:22:57

      Situatia devine penibila, Fr Florin zice una , Comitetul alta.
      Din toata situatia, totusi, doar fr Florin o sa iasa „sifonat”, retragerea Dumnealui nu va produce un val de ” reforma” nenecesara.
      Ca si in cazul Fr pustan. Reforma a fost locala .a bisericii pe care o conducea.
      Cu cat se incheie mai repede conflictul/tulburarea creat/creata cu atat mai bine pentru toti.
      Si in Comitet is doar oameni si Fr Florin ii tot om asa ca greseli pot exista in ambele tabere.
      Chestia asta ne provoaca instabilitate.
      Ma bucur ca Comitetul a acceptat retragerea si nu a transformat totul intr o telenovela fara sfarsit.
      Cand moise a fost vorbit de rau, Domnul ia luat apararea.
      Mai bine asteptati in tacere si Domnul va face lumina.

      Răspunde

      • douavieti2015
        Apr 19, 2017 @ 15:52:52

        Domnule Radu, v-a dat Domnul proorocia ca fratele Florin va iesi „sifonat”? Daca nu, taceti, ca daca nu vorbiti de la Domnul, vorbiti de la vrajmas. „Cine nu e cu Mine, e impotriva Mea.” Si daca considerati ca reforma e nenecesara, chiar de la vrajmas vorbiti.
        Cat despre „binele pentru toti”, puneti-l doar in seama dvs. Nu vorbiti in numele acelor „toti”, caci nu dumneavoastra sunteti Dumnezeu ca sa puteti vorbi in numele omenirii.
        Cat despre greselile de care vorbiti, imi pare rau ca nu vedeti ca aici nu e vorba nici de greseli, nici de pacate, nici macar de fratele Florin Ianovici si cultul penticostal. Aici e vorba clar de Domnul Isus si satana. Cine nu vede, are oare Duhul lui Dumnezeu in el? Priviti doar la ce se vede, sau poate sunteti un om din lume care isi da cu parerea? Dar din exprimarea „NE provoaca…” inteleg ca va considerati inauntru. Deci daca sunteti inauntru si tot nu vedeti, mergeti la Domnul sa va unga ochii cu alifia Lui. O gasiti in Apocalipsa la biserica Laodiceea. Vedeti ca acolo toti sunt inauntru, insa Domnul e tinut la usa. De cine credeti? De cei din banca, sau de cei care conduc???
        Dvs. va bucurati ca comitetul a acceptat retragerea, insa bucuria de partea raului tine putina vreme. Nu uitati ca judecata sta sa inceapa de la Casa lui Dumnezeu.
        Cat despre sfatul binevoitor pe care ni-l dati cu tacerea, sa stiti ca raul inainteaza si triumfa fiindca oamenii buni nu fac nimic.
        Sanatate!

        Răspunde

      • thetrouth
        Apr 19, 2017 @ 17:36:42

        Domnule Radu aveti mare dreptate .atunci cand Moise Slujitorul pus de Dumnezeu peste Israel a fost vorbit de rau,si oamenii sau razvratit impotriva lui, nu numai ca Dumnezeu ia luat apararea dar Dumnezeu ia lovit pe cei care sau razvratit, Pentru unii sa despicat pamantul si au fost inghititi de vii chiar , numai ca in relatarea mai de sus cred ca a-ti incurcat personajele ,nu cei pusi de Dumnezeu in fruntea poporului sau razvratit ci cel din popor ,unul ca si mine poate ca dumneata sa ridicat sa arunce vorbe ,declaratii si invinuiri inventate impotriva celor din frunte,Si ganditi-va ca acei slujitori nici macar nu au iesit public sa se apere ,ci au tacut si au facut ceea ce trebuiau sa faca,in astfel de situatii ,

        Răspunde

  3. Trackback: Comunicat referitor la retragerea pastorului Ianovici Florin | agnus dei - english + romanian blog
  4. Trackback: Misunea RENOVATIO, cu Florin Ianovici, Duminica 23 Aprilie, la Romexpo, Bucuresti | agnus dei - english + romanian blog
  5. Trackback: 19 Aprilie – Apel la Rugaciune si sprijin pentru pastorul Florin Ianovici | agnus dei - english + romanian blog
  6. thetrouth
    Apr 19, 2017 @ 15:21:22

    – a fi sau a nu fi penticostal nu are prea mare relevanta , dar a fi copil al lui Dumnezeu inseamna sa stai sub ascultare , asa este ordinea in casa lui Dumnezeu , nu neaparat la penticostali ci pretutindeni. De fapt suntem numiti penticostali datorita credintei noastre in pentecost , sau realitatea botezului cu Duhul Sfant si a prezentei darurilor Duhului Sfant ca fiind parte a bisericii actuale .In ceea ce priveste ascultarea , ordinea supunerea in fata celor randuiti sa vegheze asupra bisericii lui Christos , aceasta tine de relatia personala cu Dumnezeu si Cuvantul Sau .Nu vreau sa supar pe nimeni , si nici nu ma intereseaza sa arunc cuvinte neplacute asupra cuiva , dar pentru mine a fost un adevarat soc sa vad cum , Florin pe care l-am intanlit de cateva ori tangential , si pentru care aveam un respect aparte , vazand in el un viitor bun slujitor al evangheliei,sal vad cum in joia mare atunci cand biserica intreaga sa pregatit , sa sfintit , probabil multi au postit sa se prezinte la celebrarea cinei Domnului , arunca pur si simplu o bomba in mijlocul bisericii si se spala pe maini ca fiind curat precum lacrima. Nu dragii mei un pastor care respecta biserica lui Christos si veghiaza asupra ei nu se ridica sa rupa inimi , sa tulbure si sa produca durere si suferinta in inimi nevinovate , venite cu drag si cu bucurie la celebrare si sa plece insangerate , dezamagite si debusolate dupa intanlirea de joi. I-mi pot inchipui cam ce sa produs in inima acelei biserici , si cum a petrecut sarbatorile care trebuiau sa aduca bucurie si incredere. Nu nu sunt in masura sa judec pe nimeni , dar stiu ca pastorul adevarat , leaga rani ,hraneste , invata , mijloceste , cauta si ingrijeste de turma sa , nicidecum nu le provoaca rani si neajunsuri.Domnul sa fie cu el acolo unde a ales sa reprezinte pe Christos , si sa faca din el un bun slujitor , dar sa nu uite ca oriunde ar fi , copilul lui Dumnezeu se afla sub ordine si supunere fata de cei pusi de Dumnezeu in frunte , si in acelasi timp smerit iubitor si bun slujitor al tuturor celor carora a fost pus sa le slujeasca.

    Răspunde

  7. drept credincios
    Apr 19, 2017 @ 18:01:59

    Daca ptr un pastor a face publice in lumea virtuala ”premonitii” ,este crestineste si a fi smerit inseamna a folosi un limbaj retoric,ironic si manipulator,atunci ma voi ruga Domnului ca sa ne umple cu smerenie adevarata pe noi toti impreuna cu fratele Ianovici.A te supune dregatoriilor (bisericesti mai ales) si a astepta judecata lui Dumnezeu care are ultimul si adevaratul cuvant ,mai ales cand esti nevinovat cum se sustine este o MARE VIRTUTE .Ar fi multe de spus dar Dumnezeu e Cel ce stie tot adevarul si este Judecator.Fiti binecuvantati!

    Răspunde

  8. Trackback: NewsNet Creștin: † Interviu cu Florin Ianovici referitor la Comunicatul Cultului Creștin Penticostal | agnus dei - english + romanian blog
  9. Trackback: Referitor la retragerea pastorului Florin Ianovici | agnus dei - english + romanian blog
  10. Trackback: Comentariu referitor la cazul pastorului Florin Ianovici | agnus dei - english + romanian blog

Lasă un răspuns

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala

