Cum a început misiunea Renovatio

Florin Ianovici: „Ma gandeam saptamana trecuta la greutatile vietii. Vin momente cand ajungi sa te uiti de jur imprejur si sa spui: Doamne, de unde va veni izbavirea? Puteam sa raman avocat. Mi-a fost bine, omeneste. Castiga bine avocatii. Problema este ca ei castiga bine doar pe pamant. Atat. Dar am ales sa fiu ceea ce sunt pentruca Hristos a trecut dincolo de usile pe care eu le-am incuiat. Si cand i-am vazut puterea, am zis: Vreau sa raman cu Tine.  Saptamana trecuta am inceput sa numar banii. E semn ca iti merge prost cand numeri banii. Mi-am dat seama ca nu o sa mai avem prea multi bani pentru cei de peste 500 de copii si m-am rugat Domnului. Am spus asa: Eu i-am luat. Tu mi i-ai trimis. Eu sunt tatal lor, Tu esti Tatal lor. Tu le vei purta de grija. Nu m-a vizitat niciun inger din cer. N-am avut nicio revelatie speciala. Dar, au inceput sa sune telefoanele, sa vina mesajele: „Frate, vreau sa-ti dau 500 de lei.” „Da-i.” „Frate, vreau sa trimit pentru copii 100 euro.” „Trimite-i.” Asa, pic cu pic, pic cu pic, vom iesi si noi din necaz. Stiti de ce? N-am sa raman in odaia asta mica a unor vise pamantesti. N-am sa raman rob unei vieti in care doar supravietuirea sa fie ceea ce imi doresc. N-am sa traiesc ca om care moare in fiecare zi. Ci, am sa ridic ochii spre Domnul si am sa spun: „Cu Tine inainte, Hristoase! Prin puterea Ta, mai mult decat biruitor.”

Dvs. vedeti sala asta? Stiu ca-i mica. Va spun sincer, va rog sa ma iertati. Frica mea nu a fost ca nu va fi plina. Frica mea a fost ca o sa fie prea plina. Mi-e martora familia. Am zis: Nu stiu unde o sa intre oamenii care vor veni. Stiti pe ce m-am bizuit? Pe Hristos. Cand stai de vorba cu El, n-ai surprize. Surpriza ai cand stai de vorba numai cu oamenii si nu si cu El. Iubitii Domnului, m-am gandit si am zis: „Doamne..” Stiti ca in general, salile, nu vine cineva sa-ti spuna: Am o sala. Vrei sa o iei gratis?” Nu. Astea-s numai in povesti. Sala aceasta, si ea are costurile ei. M-am rugat Domnului si am zis: „Doamne, dar ce, e lucrarea mea? E a Ta! Tu sa lucrezi.”

Intr-o zi, pe o ploaie din aceasta ca si cea in care dvs. ati fost, o burnita, a venit la mine la usa la fundatie un domn de culoare din India. Daca ma intalneam cu el pe strada, nu-l remarcam.  S-a recomandat: Sunt Sunil. Mai are inca 2-3 nume, mi-a luat timp sa-l invat. Si a zis: Pastore, pe mine m-a trimis Dumnezeu. Acum, sunt foarte atent cand cineva spune „m-a trimis Dumnezeu”, cate am patit in viata. Si am zis: „Te ascult.”

Si mi-a zis: Dumnezeu mi-a vorbit ca tu trebuie sa faci o lucrare.” Ganditi-va ca asta s-a intamplat acum un an. Si a zis: „Dumnezeu mi-a spus ca tu trebuie sa faci o lucrare, sa inchiriezi o sala, sa aduci oamenii la Hristos. Si eu am venit aici pentru ca Dumnezeu mi-a vorbit sa stau alaturi de tine sa inchiriem sala. ”

M-am uitat la el si am zis: „Daca Domnul Dumnezeu implineste planul asta, vom vedea. Si dupa ce au trecut timpurile si asa au fost lucrurile in viata mea si a dvs., i-am dat un telefon lui Sunil: „Iti mai aduci aminte de mine?”
„Da.”
„A venit timpul.”
„Foarte bine. Care-i contul?”
I-am trimis contul si uite sala. Si acuma vreau sa va spun, India e pe strada mea? Nu, India e departe. Dar Dumnezeul meu trece prin usile incuiate. E un Dumnezeu viu. E un Dumnezeu al minunilor.

Sa trecem la urmatorul lucru care vreau sa-l impartasesc cu voi. Vreau sa va spun un lucru extraordinar de frumos. Eu vreau sa va spun ca atunci cand Dumnezeu mi-a vorbit asupra acestui punct, asa am sarit din casa. Nu mai puteam de bucurie. Strigam ‘Aleluia, Doamne. Slava Tie’. Dvs. stiti ca descoperirea cuvintelor lui Dumnezeu aduce lumina, aduce bucurie sufletului.

Domnul Isus Hristos este Acela care vorbeste despre Toma. In ultima perioada, in ultimii ani, m-am uitat la predicile colegilor mei si mai toti vorbesc despre Toma, spunand: Nu-l mai numiti pe nedrept necredincios pentru ca el este de fapt credincios, dar noi l-am numit necredincios. Problema este ca Hristos ii spune „si fii credincios, nu necredincios”. Nu eu sunt cel care-i spun lui Toma ceea ce-i spun. Ci insusi Dumnezeu ii spune lucrul asta. Si atunci, vreau sa va spun un lucru deosebit in dupa masa aceasta.

Cand Isus Hristos statea pe cruce, stiti ce au strigat preotii? Stiti ce au strigat cei care erau acolo? „Daca este cu adevarat Hristos, sa se coboare de pe cruce.” Stiti ce a spus talharul cel nemantuit. „Daca esti Hristos, coboara-Te pe Tine, mantuieste-Te pe Tine  si mantuieste-ma si pe Mine.” Domnul Isus, cand a fost in fata lui Irod, Irod a zis: „Fa si aici un semn. Da-ne un semn al faptului ca Tu esti Hristos.”   Fiti atenti ce va spun eu: O viata intreaga traim intr-o nefericire. Deci, traim intr-o nefericire adanca. Stiti care este nefericirea noastra? Traim intr-o lume in care intotdeauna, ca sa fim oameni convinsi, avem nevoie de dovezi, avem nevoie de semne, avem nevoie de evidente, avem nevoie de probe, avem nevoie de certitudini, avem nevoie de lucruri palpabile. Avem nevoie sa punem mana pe El, sa spunem: Da, am vazut. Sunt lucruri pe care eu le am.

Hristos vine si spune altceva. Hristos nu se argumenteaza. Nu se justifica. Nu vine si spune: Haide, sa-ti arat ce pot Eu, ca tu sa fii convins de lucrul acesta. Vine si spune lui Toma urmatoarele: „Toma, tu vrei ca degetul tau  sa fie pus aici in semnele cuielor. Vrei ca palma sa fie pusa pe rana. Vrei ca ochii tai sa vada semnele cuielor.” Dar asta este de fapt intreaga nefericire a fiintei noastre. Traim pe baza de carje. Traim intr-o lume in care suntem conditionati . […] Traim intr-o lume in care noi spunem ca pe  baza de semne, pe baza de evidente putem sa credem. Hristos vine si spune altceva: Credinta n-are nimic de-a face cu toate lucrurile acestea pentru ca crednta nu se mareste din afara inauntru, ci credinat creste dinauntru in afara. Tot caitam sa aducem in noi tot felul de semne. Credinta ia nastere aici, inlauntrul sufletului nostru prin Cuvantul lui Dumnezeu. Creste si este …prin rugaciune si prin Duhul Sfant.

Un alt fel in care ii spune Hristos: „Vino, Toma, sa te scap de povara necredintei…” Stiti de ce viata noastra este marunta? Vrem asigurari.

notite scurte, asculta mesajul integral la video de mai jos.

Misiunea Renovatio la RomExpo Sala Eminescu, București – Website – http://www.misiunearenovatio.ro/

PAGINA Misiunii Renovatio – Misiunea Renovatio – https://www.facebook.com/misiunearenovatio/?fref=nf

Obosit?
El oferă mereu odihnă sufletului tău.

Dezamăgit?
Speranța este specialitatea Sa.

Singur?
El este Cel ce nu părăsește niciodată.

Neinspirat?
El deschide ochii inimii și ai minții.

Temător?
El așează picioarele pe stâncă.

Desigur, El este Dumnezeu.
Noi, suntem misiunea Renovatio și credem că doar Dumnezeu e sursa înnoirii noastre, că doar Dumnezeu înviorează inima, că în și prin Dumnezeu toate lucrurile devin noi.
Nu schimbând haina, coafura sau țara devenim ce ne dorim, ci doar atunci când Dumnezeu ne face o făptură nouă în Hristos.
Fii actual, , fii proaspăt, fii relevant și înoiește-te în permanență.
Te așteptăm alături de noi.

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala

