VIDEO – Despre prima vizita a lui Joni E. Tada in Romania

VIDEO – Despre prima vizita a lui Joni E. Tada in Romania

Poezie de Joni Eareckson Tada – Incoronati-L cu multe cununi

Incoronati-L pe Domnul iubirii;
Priviti-I mainile si coasta-
Rani adanci, dar atat de clare,
In frumusete proslavite.
Nici un inger din cer
Nu poate privi prea mult aceasta priveliste,
Ci isi pleaca ochii uimiti
De tainele atat de stralucitoare.

Incoronati-L pe Domnul vietii,
Care a biruit mormantul,
Si a iesit triumfator in lupta
Pentru acei pe care a venit sa-i salveze.
Slava lui noi o laudam acum,
A celui care a murit si a inviat in inalt,
Care a murit, viata vesnica sa ne aduca
Si traieste ca moartea sa piara.

Incoronati-L pe Domnul cerului:
Una cu Tatal stiut,
Una cu Duhul prin El daruit
De la Tronul de slava.
Tie sa-ti fie aduse laude nesfarsite,
Fiindca Tu pentru noi ai murit;
Tu sa fii, o, Doamne, pe vecie
Adorat si preamarit. AMIN

Seară de priveghi la Hațeg in memoria Fratelui Mihai Sârbu

28 Aprilie 2017. Seara de priveghi la Hateg in memoria Fratelui Mihai Sarbu. VIDEO de Beni Ficut.

Serviciile de Priveghi si Inmormantare in ARIZONA pot fi urmarite LIVE / In Direct: 

1. Serviciul de Priveghi va avea loc Sambata  29 Aprilie 2016 de la ora 7 PM (visitation – 6.30PM).
2. Serviciul de Inmormantare va fi Duminica 30 Aprilie ora 12 PM (visitation 11AM). Intalnirile normale ale bisericii de Duminica se vor suspenda.

Ambele servicii vor avea loc pe proprietarea bisericii New Life, iar cele doua servicii vor fi transmise Live pe pagina web a bisericii (newliferomanianchurch.com/live).

Din dorinta de a fi alaturi de Fam. Mihai Sarbu incercarea grea prin care trec, deschidem acest cont pentru cei care vor sa sprijine financiar familia ramasa in urma. Daca ati fost binecuvantati sau atinsi de slujirea fr. Mihai Sarbu, va incurajam sa contribuiti cu ceea ce Domnul va pune pe inima, aratandu-va in acest fel atasamentul fata de familia indoliata.

DONEAZA AICI – https://www.gofundme.com/mihai-sarbu-funeral-family-aid-fund

Echipa de Slujire – New Life Romanian Church

CITESTE SI –

În amintirea verișorului, Mihai Sârbu! de Sarbu Nicu Adrian

Sarbu Nicu Adrian:

Mulțumesc pentru tot ce ai făcut !! Ești omul care ai influențat viața și slujirea mea !! Ai fost lângă mine și m-ai încurajat în cele mai grele perioade ale vieții mele. La două-trei zile mă suna-i să vezi cum sunt.Nu ai fost doar verișorul meu, ai fost tatăl meu. Ne rugam împreună pe skype.M-ai ajutat să iau cele mai bune decizii.Am râs și am plâns împreună. Am slujit și ne-am dăruit. Am vrut să facem seri de evanghelizări în Suedia,dar Domnul a hotărât să te cheme la El.Rămâne să ne revedem „Acasă la Tata” !!

Mana Ani, te rog să fii tare și să știi că deși suntem foarte departe,cu inima și duhul suntem lângă dumneata și toți ceilalți ai noștri.
Dumnezeu să vă întarească și să vă mângâie !!

CITESTE SI –

In amintirea bunicului, Mihai Sarbu!

Un om deosebit pentru mine, o amintire de mic copil in glasul predicilor ascultate pe caseta de bunicul meu. La revedere,UICA MIHAI SARBU !!

Siel Daniel

CITESTE SI –

VIDEO – TRANSMISIUNE LIVE – ORATORIUL PATIMILE SI INVIEREA DOMNULUI – CLUJ-NAPOCA – ORA 19:00

TRANSMISIUNE LIVE – ORATORIUL PATIMILE SI INVIEREA DOMNULUI – CLUJ-NAPOCA – ORA 19:00

Sub bagheta dirijorului Emanuel Bălăceanu, se vor afla pe 29 aprilie la Cluj-Napoca: Orchestra CONSONANTIS din Cluj-Napoca și corul reunit format din: Corul Mixt de Cameră al Universității EMANUEL – Oradea, Corul Con Spirito – Cluj-Napoca și Corul Evanghelic – București, alături de soliștii Ruben Mureșan, Antonela Bârnat și Geani Brad.

O lucrare cu totul unică în stil şi conţinut, demnă de a fi pusă alături de marile capodopere muzicale universale, Patimile şi Învierea Domnului a fost compusă în anul 1948 şi cântată pentru prima dată în România în anul 1990, după căderea regimului comunist.

În atmosfera sărbătorilor pascale ale lunii aprilie, oratoriul lui Paul Constantinescu va evoca patimile, moartea şi Învierea lui Iisus, conform celor 4 Evanghelii. Melodica de sorginte bizantină este absorbită în armonii neoclasice şi dramatizată prin mijloacele complexe ale orchestraţiei simfonice moderne.

Pentru toti cei din sau in trecere prin Cluj, biletele se pot cumpăra on-line pe www.biletmaster.ro, precum și la Agenţia Teatrală din Cluj-Napoca (Piaţa Ştefan Cel Mare nr. 14, program zilnic de la 11:00 la 17:00) și de la Agentia Wens Tour (Str. Eroilor nr. 10 Cluj-Napoca, program zilnic de la 9:00 la 17:00). Preț bilet: 20 RON.

Organizatori: Universitatea Emanuel din Oradea, Asociația Cityside Education

VIDEO de la Transmisiunea LIVE

Pentru toti cei ce nu pot fi in sala Prodocens Media va transmite acest concert pe pagina https://www.facebook.com/prodocensmedia si pe www.prodocensmedia.ro

La revedere, frate Mihai! de Sorin Cigher

La revedere, frate Mihai!

Fratele Mihai Sârbu mi-a fost prieten şi un bun sfătuitor. Cei care l-au cunoscut pot spune același lucru. Soția sa, „mama Ani”, este o femeie care şi-a iubit soţul în momentele bune, dar şi în cele mai grele, a fost o soţie credincioasă care l-a sprijinit în lucrare, până moartea i-a despărțit. Acum, „pocăitul” nu mai e între noi, a plecat devreme, zicem noi, însă Tatăl a știut ceasul plecării lui.

Suntem întristaţi şi ne gândim că așa cum ni s-a adresat el, nu ne va aborda nimeni: „Pocăitule…, cum ești?” Mă gândesc că oamenii de valoare se răresc şi dispar din lumea aceasta plină de amărăciune.

Am văzut mesajele de apreciere, am fost surprins să constat că sunt foarte multe, păcat însă că el nu mai poate citi aprecierile noastre. Îți dai seama cât de mare a fost un copac doar după ce a fost doborât la pământ, spunea cineva. Fratele Mihai nu se mai poate bucura de aceste mesaje! Cred că ar fi fost încurajat mult mai mult dacă în timpul vieţii ar fi aflat câţi prieteni are și cât îl apreciază aceștia! Îi erau mai de folos atunci decât acum… Pentru fratele Mihai nu mai au nicio valoare cântarea, predicarea, rugăciunea, aprecierea, laurii, florile, coroanele, pledoariile pompoase… El a rămas smerit și L-a slujit pe Domnul cu bucurie și când a fost și când nu a fost susținut și încurajat.

M-am întrebat: de ce trebuie să plece un om al lui Dumnezeu ca să fie apreciat? De ce trebuie să fie doliu în casa cuiva ca să sensibilizeze inimile noastre, chiar a celor care s-au purtat uneori ca vrăjmaşi ai lui?  Cred că este o lecție usturătoare pentru toți care nu știu să se poarte cu slujitorii Domnului, ci mai degrabă îi fac să lucreze suspinând… M-aş bucura mult, în aceste momente de amărăciune, să învățăm să ne purtăm cu slujitorii Domnului, să fim mai atenţi, să nu-i întristăm, grăbindu-le plecarea. Sunt convins că și fratele Mihai a adunat multă, multă, multă amărăciune, ştiută doar de el…

Iar acum, ce facem noi cu cei rămași? Oare vom învăța noi lecția aceasta vreodată, lecția respectului față de oamenii lui Dumnezeu?

Sigur, după trei zile fiecare îşi va vedea de drumul lui, se va așeza uitarea și amintirile din când în când ne vor pătrunde ființele. De la cimitir, după o mâna strânsă familiei îndoliate, îşi vor vedea de drum toţi. Mama Ani se va întoarce acasă, în doliu, într-o casă goală și va încerca să depășească momentul, dar hainele fratelui Mihai, papucii, cărţile, Biblia, ochelarii lui… toate se vor transforma în picături amare datorate despărţirii.

Ce veți face? Veți fi alături de mama Ani?  O veți chema la masa dumneavoastră pentru a-i ușura singurătatea? Veți întreba de nevoile ei? Veți fi gata să-i luați poverile? Iubiţi-o aşa cum v-a iubit Hristos! Nu ezitaţi să o întrebaţi, dar nu rămâneţi la un zâmbet, la cuvinte, ci mergeți mai departe! Ea a rămas singură! Nu mai are pe cine să se bazeze în momentele grele, nu mai are cu cine să zâmbească în timpurile frumoase. Partenerul ei de o viață a plecat…  Până la revederea cu „pocăitul”, ea are nevoie de noi. Când va sosi momentul acela, şi sora Ani va păşi pe porţile Împărăţiei, Mântuitorul o va întâmpina, alături de fratele Mihai… Dar nu așteptați acel moment ca să vă exprimați mesajele frumoase, gesturile de încurajare și faptele creștinești, findcă va fi prea târziu pentru ea…!

Așteaptă-ne, frate Mihai, vom ajunge și noi!

Sorin Cigher – 28 aprilie 2017

CITESTE SI –

La revedere, frate Mihai! Pastor Adrian Neiconi si Valentin Făt

Pastor Adrian Neiconi – 

Pentru fratele Mihai, un alt fel de bilet de externare!
Sunt și eu, la fel ca mulți dintre voi, copleșit de tristețea despărțirii de fratele Mihai. În februarie l-am vizitat la Phoenix. Cu doar câteva zile, înainte de a fi fost internat în spital, ne-am spovedit telefonic. Apoi a intrat în spital și noi ne-am rugat, sperând că va ieși de acolo, așa cum a ieșit în atâtea rânduri, în trecut. Însă de data aceasta, Cineva care știe mai bine decât noi, ceea ce ne e bine, a scris un alt fel de Bilet de Externare. Îi respectăm verdictul, dar mărturisim că ne doare. Ne doare despărțirea, ne doare durerea sorei Ani, ne doare golul lăsat în suflet de plecarea fratelui Mihai. Am citit multe dintre mesajele postate în această dimineață și am realizat cât de mult a însemnat fratele Mihai, pentru așa de mulți dintre noi. Pentru mine, dumnealui a fost omul folosit de Domnul ca să îmi deschid ochii minții și să Îl văd pe Hristos, să îmi deschid ușa inimii și să-L primesc ca Mântuitor și Domn. Drumurile ni s-au intersectat în primăvara anului 1993, în contextul unei seri evanghelistice, găzduite de Biserica Betania din Timișoara. Și de atunci drumul vieții mele s-a schimbat radical, dramatic, total. Îi datorez așa de mult acestui om și pasiunii sale pentru a-L proclama pe Hristos. Să-I mulțumim lui Dumnezeu pentru că ni l-a dăruit pentru un timp, să-i cinstim viața, să-i onorăm memoria. Și poate, poate că vom învăța să prețuim mai mult astfel de oameni, câtă vreme îi avem printre noi. La revedere, frate Mihai! „Ne-om vedea, la cele țărmuri, Unde nu mai sunt dureri…” .

Valentin Făt –

Sora Ani, Alin și Mihaela, ne oprim și noi, cei de la Betania-Timișoara, să mulțumim Domnului pentru viața, personalitatea și lucrarea pline de har ale fratelui Mihai Sârbu. De-a lungul anilor, am fost adeseori binecuvântați prin slujirea dumnealui în mijlocul adunării noastre. Îl rugăm pe Dumnezeul nostru să vă umple de pace, prin nădejdea pe care o aduce învierea lui Hristos și prezența Duhului Sfânt! Am atașat și câteva poze de la botezul din 2015, ultima ocazie în care fratele Mihai Sârbu ne-a slujit la Betania. Cu fratele Eugen Groza a fost nu doar coleg de slujire, dar și de suferință, întrucât au împărtășit problemele de sănătate cu inima. În aceste fotografii se vede atât de clar pasiunea fratelui Mihai Sârbu pentru închinare și rugăciune, seriozitatea cu care trata Cuvântul și căldura părtășiei cu frații.

CITESTE SI –

Camelia Smicală Jalaskoski condamnată la 6 luni de închisoare pentru defăimarea autorităţilor care i-au luat copiii în urmă cu doi ani

Foto Facebook

Decizie cutremurătoare în justiţia din Finlanda! Închisoare pentru doctorița din Piatra-Neamț

Medicul român Camelia Smicală Jalaskoski a aflat astăzi (28 aprilie 2017) decizia în procesul pe care autorităţile finlandeze i l-au intentat pentru defăimarea autorităţilor atunci când executorii judecătoreşti i-au luat copiii. Femeia a aflat astăzi, că a fost condamnată la 6 luni de arest, românca fiind dată în judecată de statul finlandez pentru defăimarea autorităţilor, respectiv a executorilor judecătoreşti care au intervenit în forţă, în urmă cu doi ani, pentru a-i prelua copiii.(SURSA Stiri Neamt)

Camelia Smicala:

Azi am primit verdictul. Finlanda m-a făcut cel mai mare infractor din ţara asta. Un criminal nu nu primeste o sentinta asa de lunga în Finlanda.

Dar eu sunt doar o mamă, şi nu am nicio şansă să mai lupt împotriva sistemului.
Sper că Finlanda este mândră de victoria sa.

Mesajul chiar inainte de sentinta:

Astăzi vor da sentința la ora 14.Eram condamnata dinainte de proces.Din pacate sunt doar o femeie singura ,într-o țară străină și nu ma pot lupta cu un sistem intreg.Au facut din mine cea mai mare criminal al Finlandei.Nici un criminal nu a fost vreodata târât in atâtea procese (peste 60),nu a platit vreodata atâtea amenzi (peste 40.000)si nu a fost umilit in halul in care m-au umilit pe mine .Comisia din Parlamentul României nu mai vine deoarece finlandezii nu-i primesc.Am facut o greșeală venind in Finlanda,greșeală care mi-a distrus viața. Imi pare rau ca le-am facut rau si copiilor.Au spus de multe ori ca mai bine nu s-ar fi nascut.

Nu mai am pentru ce sa lupt deoarece mi-au luat tot și nici nu mai am nici o posibilitate sa mă mai lupt.Nimeni nu e vinovat pentru greselile mele .Doar eu.Iertati-ma!Am facut ce am putut.

CITESTE si

Adevărul – Decizie cutremurătoare în justiţia din Finlanda: româncă trimisă la închisoare pentru defăimarea autorităţilor care i-au luat copiii în urmă cu doi ani

Adevărul – Decizie cutremurătoare în justiţia din Finlanda: româncă trimisă la închisoare pentru defăimarea autorităţilor care i-au luat copiii în urmă cu doi ani

Camelia Smicală a aflat astăzi decizia în procesul pe care autorităţile finlandeze i l-au intentat pentru defăimarea autorităţilor atunci când executorii judecătoreşti i-au luat copiii.

Medicul român Camelia Smicală Jalaskoski trăieşte un coşmar în Finlanda, ţară în care s-a mutat în urmă cu 12 ani. Femeia a aflat astăzi, 28 aprilie, că a fost condamnată la 6 luni de arest, românca fiind dată în judecată de statul finlandez pentru defăimarea autorităţilor, respectiv a executorilor judecătoreşti care au intervenit în forţă, în urmă cu doi ani, pentru a-i prelua copiii. Povestea dramatică a româncei căreia statul finlandez i-a luat copiii minori, pe Mihail (11 ani) şi pe Maria (10 ani), încredinţându-i serviciului de Protecţie a Minorilor, seamănă mult cu cea a familiei Bodnariu din Norvegia.

Exact la un an de la scena traumatizantă la care au fost supuşi, pe 16 mai 2016, copiii au fost luaţi de poliţie de la şcoală şi duşi la casa de copii (Mihail), respectiv într-o familie (Maria).

Citeste mai mult: adev.ro/op4gr1

CITESTE si – Camelia Smicala condamnata la 6 luni de inchisoare

Digi 24 – Ionel Tuțac – Pastorul colecționar de biblii (VIDEO)

Îl cunoaştem acum pe Ionel Tuțac, pentru care Cuvântul Sfânt reprezintă atât o credință cât și o piesă de colecție. Pastor la Biserica Baptistă Harul din Lugoj, bărbatul este cunoscut și pentru impresionanta sa colecție de biblii din Africa, Germania, Franța, America sau Israel, exemplare rare sau exotice scrise în zeci de limbi. (VO) Ionel Tuțac nu numai că le are, ci și le studiază. Spune că deși Biblia înglobează același subiect, exprimările din limba ebraică sau engleza veche oferă interpretări intersante ale cuvântului lui Dumnezeu. A adunat cele peste 700 de Cărți Sfinte în ultimii 20 de ani și nu se oprește – vrea să deschidă în viitor primul Muzeu al Bibliei din România.

„Astăzi am adus peste 100 de biblii din colecția mea de peste 700. E o colecție pe care am adunat-o pe parcursul a ultimilor 15, 20 de ani”, își începe povestea, Ionel Țuțac.

„Biblia este o colecție de 66 de cărți scrise pe parcursul a 1600 de ani de 40 de autori diferiți ca profesie, ca pregătire”, continuă pastorul.

Ionel Tuțac vorbește despre Biblie ca despre propria-i viață. Este pastor în Lugoj de peste două decenii și spune că s-a îndrăgostit de Cuvântul Sfânt când era copil.

„Îmi aduc aminte și acum că pentru prima dată am citit toată Biblia din scoarță în scoarță de la Geneza la Apocalipsa undeva prin clasa a IV-a. În felul acesta m-am îndrăgostit de Cuvântul lui Dumnezeu”. susține Ionel Țuțac.

Cu studii superioare în teologie, master și doctorat în Statele Unite ale Americii, pastorul Tuțac povestește că ideea de a colecționa Biblii s-a născut după o vizită în Israel. Acolo a văzut Manuscrisurile de la Marea Moartă, pline de texte în limba ebraică imprimate pe piei tăbăcite și papirusuri.

CONTINUARE aici – http://www.digi24.ro/regional/pastorul-colectionar-de-biblii-713515

Vesti bune in casa Obeada!

Vesti bune in casa Obeada!

Astazi am vizitat-o pe mama ca si in restul zilelor, sa fiu surprins ca am putut sa vorbesc cu ea, sa revina la luciditate. Din cauza infarctului, fiind septic (o infectie de sange produsa de bacteria ecoli), refuzul rinichilor sa functioneze, plamani albiti de infectie, au avut un effect ametitor si de somnolenta continua de aproape 5 zile. Astazi a fost o zi noua pentru ea, am reusit sa vorbesc cu ea, sa-i citesc mesajele celor care ne-ati sustinut in rugaciune.

Dupa-amiaza, am vorbit cu doctoral (din nou) si mi-a spus ca maine (vineri) ar putea deja sa mearca la rehab (reabilitare) la o casa de batrani unde lucreaza fata mea ca asistenta medicala. Initial ni sa spus ca nu sunt locuri pentru mama, insa Domnul a deschis portile. Fata mea Kim o sa aibe oportunitatea sa o vada in fiecare zi.
Multumesc tuturor care ati sustinut in rugaciune pe mama, aducandu-va aminte de puterea rugaciunii. Unora le este rusina sa spuna ca sunt bolnavi, sau isi ascund bolile, mai tarziu sa aflam ca au plecat la Domnul. Nu va lasati pacaliti, rugativa unii pentru altii, sa nu va fie rusine sa cereti ajutorul fratietatii. Bucuria cerului sa fie cu voi toti!

Caius Obeada

Blogosfera Evanghelică

ceas

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala

 

http://www.clocklink.com/clocks/HTML5/html5-world.html?Vancouver&Chicago&Athens&480&blue