Camelia Smicală Jalaskoski condamnată la 6 luni de închisoare pentru defăimarea autorităţilor care i-au luat copiii în urmă cu doi ani

Foto Facebook

Decizie cutremurătoare în justiţia din Finlanda! Închisoare pentru doctorița din Piatra-Neamț

Medicul român Camelia Smicală Jalaskoski a aflat astăzi (28 aprilie 2017) decizia în procesul pe care autorităţile finlandeze i l-au intentat pentru defăimarea autorităţilor atunci când executorii judecătoreşti i-au luat copiii. Femeia a aflat astăzi, că a fost condamnată la 6 luni de arest, românca fiind dată în judecată de statul finlandez pentru defăimarea autorităţilor, respectiv a executorilor judecătoreşti care au intervenit în forţă, în urmă cu doi ani, pentru a-i prelua copiii.(SURSA Stiri Neamt)

Camelia Smicala:

Azi am primit verdictul. Finlanda m-a făcut cel mai mare infractor din ţara asta. Un criminal nu nu primeste o sentinta asa de lunga în Finlanda.

Dar eu sunt doar o mamă, şi nu am nicio şansă să mai lupt împotriva sistemului.
Sper că Finlanda este mândră de victoria sa.

Mesajul chiar inainte de sentinta:

Astăzi vor da sentința la ora 14.Eram condamnata dinainte de proces.Din pacate sunt doar o femeie singura ,într-o țară străină și nu ma pot lupta cu un sistem intreg.Au facut din mine cea mai mare criminal al Finlandei.Nici un criminal nu a fost vreodata târât in atâtea procese (peste 60),nu a platit vreodata atâtea amenzi (peste 40.000)si nu a fost umilit in halul in care m-au umilit pe mine .Comisia din Parlamentul României nu mai vine deoarece finlandezii nu-i primesc.Am facut o greșeală venind in Finlanda,greșeală care mi-a distrus viața. Imi pare rau ca le-am facut rau si copiilor.Au spus de multe ori ca mai bine nu s-ar fi nascut.

Nu mai am pentru ce sa lupt deoarece mi-au luat tot și nici nu mai am nici o posibilitate sa mă mai lupt.Nimeni nu e vinovat pentru greselile mele .Doar eu.Iertati-ma!Am facut ce am putut.

CITESTE si

Adevărul – Decizie cutremurătoare în justiţia din Finlanda: româncă trimisă la închisoare pentru defăimarea autorităţilor care i-au luat copiii în urmă cu doi ani

7 comentarii (+add yours?)

  1. douavieti2015
    Apr 28, 2017 @ 15:46:14

    Se simte infranta… Nu mai are putere sa lupte… TREBUIE sa ne rugam cu mai multa putere pentru ea.
    Ma gandesc cu groaza la Mihai, la cat de sensibil este. De mult mi-e teama ca in cazul unei sentinte cu inchisoarea pentru mama lui, sa nu incerce iar sa se sinucida…
    Doamne, cat de multa nedreptate venita direct din iad. Femeia asta mi-a intrat in inima mai mult ca toti in ultimul timp, mai ales Mihai. Se pare ca Maria e mai puternica decat fratele ei.
    Nici nu stiu ce am mai putea face! Cum sa ne mai rugam? Ce sa mai cerem? Cateodata ma intreb de ce tace Dumnezeu? De ce nu intervine? Cat sa rabde un om? Cat sa suporte o mama? Cat sa indure niste copii care n-au cerut sa vina pe lume??? Vorba lor: de ce au venit in lumea asta?
    O, Doamne, sa nu se dea batuta totusi! Ce-o sa se intample dupa astea 6 luni oare?
    Domnul meu, intareste-l pe Mihai… Si pe mama lui!

    • rodi
      Apr 28, 2017 @ 21:58:51

      e o decizie incredibila, o mama jefuita de copii si apoi pedepsita cu inchisoarea. Dumnezeu sa-i dea putere.

  2. Clara Pavelescu
    Apr 29, 2017 @ 01:22:21

    Este foarte important ca oamenii care au autoritate în Finlanda să intervină în dreptul acestei mame jefuită de ce are ea mai scump și înjosită de cei care ar fi trebuit să o protejeze alături de copiii ei. Oare ce fel de țară este de
    fapt Finlanda, dacă lasă să se întâmple asemenea nedreptăți? Îmi doresc să văd că se vor lua măsuri democratice în dreptul acestei familii dezmembrate în stil barbar și că Finlanda va reuși să dovedească că este o țară civilizată, respectând drepturile omului și protejând familia. Dumnezeu să se îndure de această mamă minunată și să-i împlinească dorința de a se vedea lângă copiii ei dragi. O . Doamne în mâinile Tale îți încredințez această mamă îndurerată deznădăjduită, înjosită, fără speranță. Te implor să o mângâi și să o întărești pe ea și pe copiii ei.

  3. octavpelin
    Apr 29, 2017 @ 01:56:12

    A republicat asta pe Octavpelin's Weblog.

  4. Trackback: Interviu cu Dr. Camelia Smicală – Decizie cutremurătoare în justiţia din Finlanda! Închisoare pentru doctorița din Piatra-Neamț | agnus dei - english + romanian blog
  5. Trackback: Semnează această petiție: Românii o susțin pe Dr Camelia Smicala ! | agnus dei - english + romanian blog
  6. Trackback: Adevărul: Proteste în trei oraşe din ţară: Piatra Neamţ, Deva, Cluj – Solidaritate în stradă pentru românca din Finlanda care se luptă să-şi recupereze copiii. | agnus dei - english + romanian blog
Blogosfera Evanghelică

ceas

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala

 

http://www.clocklink.com/clocks/HTML5/html5-world.html?Vancouver&Chicago&Athens&480&blue
