Mănăila Ioan – Mărturie cutremurătoare – Credea că-I aparţine lui Dumnezeu, pâna ce un demon i-a vorbit

Dan Bercian-Radio Unison

15 Afară sunt câinii, vrăjitorii, cei desfrânaţi, ucigaşii, închinătorii la idoli şi oricine iubeşte şi practică minciunaApocalipsa 22:15Nouă Traducere În Limba Română (NTLR)

Marturia unui om care credea ca-i apartine Lui Dumnezeu,socul care l-a trezit din somn si care l-a adus la viata a venit tocmai atunci cand i-a vorbit un demon,atunci a realizat ca el nu i-a apartinut niciodata Lui Dumnezeu desi asa a crezut.
Dumnezeu i-a atins inima si el L-a cautat pe Dumnezeu si s-a predat cu adevarat Lui Dumnezeu..

Marturie – Manaila Ioan, inginer la mina  – La o slujba intr-o biserica ortodoxa, la care s-au manifestat demoni in patru femei, i-a vorbit un demon: „Nervosule, pe tine, eu te stiu de mult. Tu esti de-al meu.” In momentele acelea am fost aproape mort [de spaima]. Apoi, a inceput sa-mi spuna: „Ce-ai facut tu cu blonda cand ai fost in facultate?” [Facusera avort]. Cred ca mi-ar fi spus toata istoria mea daca unul dintre barbatii care o tinea, nu i-ar fi prins gura si nu ar fi trantit-o la pamant. In momentele acelea aproape ca mi-am pierdut cunostinta. […] Cuvintele acelea ma obsedau: „Tu esti de-al meu….” Si eu credeam ca sunt al lui Dumnezeu. Eu mergeam doar la biserica. Eu ma rugam. Eu tineam posturi. Si posturi din acelea cum tin ortodoxii.

Lucrul acesta m-a facut sa-L caut pe Dumnezeu. Am ajuns la o biserica penticostala din Lupeni…..

(Emisiune Dan Bercian la Radio Unison)

1 comentariu (+add yours?)

  1. Ibolya Kőry
    Mai 01, 2017 @ 00:02:05

    Doamne ai milá de noi Te* rugám si de familiile noastre.!!!

Blogosfera Evanghelică

ceas

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala

 

http://www.clocklink.com/clocks/HTML5/html5-world.html?Vancouver&Chicago&Athens&480&blue
