Jurnal de Michigan – Nicolae.Geantă

Nicolae Geanta13 aprilie. Dimineața m-am sculat la 2,45. Nu dormisem mai mult de 3 ore, căci seara târziu Ioana (eleva mea) m-a rugat să fac ceva pentru mama ei care e în comă! A trebuit să trimit sute de sms și email-uri. La 4,00 eram în aeroportul Henri Coandă. Și pe la 7,30 în Frankfurt. Încurcat aeroport. Atât am orbecăit prin el că abia cu 10 minute înainte să se închidă poarta am ajuns la avionul de Detroit. Airbusul 340-300 e un avion uriaș. 350 de locuri. Un indian sforăie ca o Husvarna. Un chinez s-a descălțat de pantofi. Un polonez bătrân care a stat lângă mine s-a uitat 9 ore la fotbal! Bundesliga asta păcătoasă… La un moment privea la două monitoare simultan! Dar unul era pe CNN…

Am ajuns în USA după 14 ore de călătorie. La vama Detroitului am stat între niște indieni. (Avionul a fost plin de indieni!). Colorat ca ei, am avut inima cât puricele de frica officer-ului care i-a verificat la sânge. Eu am scăpat în două minute! Mulțumesc Doamne! Era trecut de ora 14 când m-am întâlnit cu Danny. A trebuit să mai facem zeci de mile până acasă la el. Nu am apucat bine să răsuflu că a trebuit să fugim la biserică. E joia mare de Paști. Cina Domnului. La ora 18 am predicat în Troy la First Romanian Baptist Church. Despre „Ce ne-a poruncit Hristos la Cină”. Poruncile se execută nu s discută. Așa că nu mai fugiți/lipsiți/stați jos la împărtășanie! La 19,30 am predicat la Biserica Penticostală Betesda. Despre „Ultimele cuvinte ale lui Isus înainte de arestare”. Ultimele cuvinte sunt totdeauna cele mai importante! Abia pe la 24 am ajuns în pat. Trecuseră 30 de ore… O zi și-o noapte de nesomn. Dumnezeu însă a fost proaspăt la biserică. Ne-a dat har-refresh! Iar frații, amabili de parc-aș fi fost Sir Trump!

14 aprilie. Nu am putut dormi. Decât până la 3,30 dimineața. Eram setat pe România, cu 7 ore mai târziu. Am ieșit să văd țara posibilităților. E uriașă America asta! În lung și-n lat…..

Afla mai mult – http://nicolaegeanta.blogspot.com/2017/04/jurnal-de-michigan-nicolaegeanta.html

CITESTE si urmatoarele articole din vizita fratelui Nicolae Geanta in SUA-

Comments are closed.

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala

