A.W.Tozer – Creștinii nu spun minciuni, ei le cântă la biserică

DE LUAT AMINTE…..

Depozitarul lui Dumnezeu

tozer

Azi de dimineață pe un grup teologic, un „trib” cum le numesc eu pe facebook, am văzut poza asta. Am zis că o postez deseară. Haideți să fim sinceri și serioși pe calea credinței și  să avem mereu grija ce cântăm pentru că se întâmplă de multe ori să ni se întâmple exact ce cântăm! Și să fim testați din partea lui Dumnezeu, să vadă dacă cu adevărat ne dorim, tânjim, suntem pasionați de ceea ce fredonăm, cântăm.

Avem cântări gen „Doamne,mă predau azi ȚIE” ,iți predau Ție toată viața mea, bussinesu’ meu, jobu meu, afacerea mea, familia mea, finanțele mele, sănătatea mea, proprietățile mele. Dar cum se atinge Domnul de ele și ne pune la încercare …cum ni se fac urechile vineți și turbăm de supărare.

Păi nu tu ai cântat ?
Nu tu ai spus că „El e tot ce iți dorești pe acest pămînt” și că…

Vezi articol original 897 de cuvinte mai mult

Comments are closed.

Blogosfera Evanghelică

ceas

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala

 

http://www.clocklink.com/clocks/HTML5/html5-world.html?Vancouver&Chicago&Athens&480&blue
