GABI ZĂGREAN – Adevărul trist și dureros despre pocăința din ziua de azi

Exista o categorie de oameni iesiti , dar care s-a intors inapoi spre Sodoma.

O vreme, L-ati iubit pe Dumnezeu cu toata inima voastra. Daca va cerea atunci Dumnezeu sa muriti pentru El, at fi murit in cinci minute. Acum, de ani buni de zile nu te mai intereseaza, nu mai poti, nu-ti mai doresti nimic. Esti un pocait plictisit. Blocat. Si adunarile noastre sunt pline de asemenea oameni. Asta-i privelistea din Sodoma. […] Sodoma ne-a influentat pe noi si copiii nostri. Iubirea lumii ne-a prins. Am inceput sa iubim banii din ce in ce mai mult si inima noastra s-a impietrit. Am ajuns sa ne strapungem pe noi si copiii nostri cu o multime de chinuri. Si noi suntem nevasta lui Lot. Blocati.

Azi, suntem cu totii cu pieptul scos. Vrem aplauze. Exista competitie intre noi, intre predicatori, intre cantareti, intre biserici, intre proroci, intre religii. Sa zic mai departe ? Spuneti. Sa zic mai departe? Pot sa zic mai departe ???? Am iesit, dar nu pana la capat. Ne-am oprit si din cauza asemenei gandiri lumesti, uitand ce-a spus Ioan din partea Duhului Sfant: NU IUBITI LUMEA. NU IUBITI GANDIREA SI FILOZOFIA LUMEASCA in APLAUZE.

Gabi Zagrean (fragment din predica la SIRIA: Doamne, te rog sa ai mila de noi in vremea asta. Ma doare sufletul pentru ca in adunarile noastre  sunt atat de multi oameni impietriti. Mereu se uita inapoi, mereu regreta. Mereu nu cred tot ce spune Dumnezeu. Cred jumatati de adevar, 80%, 90%, isi predau aproape total viata Domnului, dar ceva mai lasa si pentru lume si pentru ei. Si toti acestia-s oameni impietriti. Blocati. Nu Te cunosc, in sens.

Dar Duhul Sfant este aici si imi spune in sufletul meu ca sunt aici persoane care nu mai au niciun chef de pocainta. Care nu mai au nicio pofta sa mearga inainte. Care nu mai au nicio pasiune pentru Dumnezeu. Nu mai au nicio pasiune pentru rugaciune, pentru post, pentru citirea Bibliei, pentru mersul la biserica. Au iesit din lume. V-ati botezat. O vreme, L-ati iubit pe Dumnezeu cu toata inima voastra. Daca va cerea atunci Dumnezeu sa muriti pentru El, at fi murit in cinci minute. Acum, de ani buni de zile nu te mai intereseaza, nu mai poti, nu-ti mai doresti nimic.

Esti un pocait plictisit. Blocat. Si adunarile noastre sunt pline de asemenea oameni. Asta-i privelistea din Sodoma. Sodoma ne-a influentat pe noi si copiii nostri. Iubirea lumii ne-a prins. Am inceput sa iubim banii din ce in ce mai mult si inima noastra s-a impietrit. Am ajuns sa ne strapungem pe noi si copiii nostri cu o multime de chinuri. Si noi suntem nevasta lui Lot. Blocati.

Am ajuns sa iubim functiile in biserica  mai mult decat rugaciunea si smerenia. Am ajuns sa iubim de-a fi vazuti, mai mult decat anonimatul. Am ajuns sa dam in stanga si in dreapta banisi donatii, la vedere, cu camere de filmat pe noi, asteptand chitante si osanale de la pastori si predicatori si conducatori. Am uitat ca milostenia se face in ascuns.

Da, am uitat ca rugaciunile adevarate sefac in ascuns. Da. Am uitat ca postul de care multi isi umfla gatul spunand: „Am postit trei zile. Am postit 15 zile. Am facut asta. Am fost in jertfa! Noi suntem in jertfa. Voi?” Daca postesti, posteste in ascuns. Nu fa reclama. In ziua aia, zambeste, fii vesel, incat sa nici nu tradezi catre nimeni ca tu esti in post. Fa-te ca ploua, fa ce vrei, dar nimeni sa nu-si dea seama.

Fa o milostenie incat sa nu simta nimeni ca tu faci asa ceva. Fa-o des, ca sa nu-ti mai aduci aminte niciodata de ea, ca sa te incurci. Sa spui: Nu stiu. Am intalnit un om de genul asta in saptamanile trecute. Si cand i-a spus cineva: „Stii ca mi-ai facut acum 20 de ani….” Si a zis: „Nu mai stiu, nici daca ma tai in doua, pentru ca am uitat total.” Astia sunt oamenii care traiesc in ascuns pentru Dumnezeu.

Azi, suntem cu totii cu pieptul scos. Vrem aplauze. Exista competitie intre noi, intre predicatori, intre cantareti, intre biserici, intre proroci, intre religii. Sa zic mai departe ? Spuneti. Sa zic mai departe? Pot sa zic mai departe ???? Am iesit, dar nu pana la capat. Ne-am oprit si din cauza asemenei gandiri lumesti, uitand ce-a spus Ioan din partea Duhului Sfant: NU IUBITI LUMEA. NU IUBITI GANDIREA SI FILOZOFIA LUMEASCA in APLAUZE. Nu iubiti aprecierile. Nu le cautati cu luminarea. Nu te duce, dupa aia sa spui ca daca tu n-ai predicat, a fost dezastru acolo. Nu te duce spunand: Alea n-au fost cantari- ca tu n-ai fost. Asta inseamna ca iubesti lumea. Asta-i un lucru din lume, nu din lumea lui Dumnezeu. Cine iubeste lumea si lucrurile din lume, dragostea Tatalui nu este in el. SI TE MIRI CA NE DEZBINAM? TE MIRI CA NE IMPARTIM? Te miri ca intr-un orasel sunt 700 de biserici?  Sa ma mir eu ca ma suna cineva, nu vrei sa vii la noi in tara vineri seara? „Dar, frate Gabi, avem o problema?” „Care-i asta?” „Nu stim unde sa facem intalnirea. De o facem la noi, aia nu vin. Aia, fiind tot penticostali. De o facem la ei, nu vin ai nostri.” Fratilor, sa mai vorbesc? Si atunci, ne-am hotarat, ramanand bulversat. Adica, ei ma roaga pe mine sa fac o seara in plus de efort decat programarea mea. Eu zic, daca iubesc pe Dumnezeu si oamenii si ei imi spun ca au o problema. Imi venea sa ma bat cu Biblia in cap. Dar, prin telefon am vrut sa-l bat pe el in cap. Si am gasit solutia: sa facem intr-o sala neutra, sa vina si aia si aia. Sa se intalneasca ei, berbecii, acolo, impreuna si sa creada ca ei apartin lui Dumnezeu. Ca ei sunt mari lideri, ca ei sunt mari pastori, mari conducatori si ei cred ca acolo ne-a adunat Dumnezeu sa faca semne si minuni. Si vine Gabi Zagrean si vine Toflea, si X si Y. Si apoi, va face Dumnezeu bucurii, sa stie ceilalti ca noi suntem puterea, noi suntem aia unde revarsa Dumnezeu har. Si se roaga de li se umfla venele. Dar venele lor sunt pline de venin si nu de Duhul Sfant a lui Dumnezeu.

In aceasta seara, va spunca exista o categorie de oameni iesiti , dar care s-a intors inapoi spre Sodoma. Care s-a intors inapoi spre obiceiuri. Care s-a intors inapoi spre mentalitati lumesti. Care s-a intors la sarada. Care s-a intors la scena. Care s-a intors la propaganda. Care au iesit din lume, dar vor sa fie artisti in biserica. Care au lepadat lumea, dar vor sa fie ridicati in functii si in biserici ca sa fie ei cineva. Uitati, stalp de sare. Oameni blocati si incremeniti care n-au in ei Duhul lui Dumnezeu. Este nevoie de un miracol azi la Siria. Cel care poate despietri inimile  este Isus Hristos, Fiul lui Dumnezeu. Cel care poate zdrobi mandriile si orgolii, si ne poate duce cu picioarele pe pamant. . El este Cel care tine in mana toate lucrurile. SI acesta este Isus Hristos, Fiul lui Dumnezeu. Sa spunem, toata lumea din adunare: Amin! Sa spunem toata adunarea: Amin! Sa spunem toata adunarea: Amin!

Unde te gasesti? Stand pe scaun aici, m-am gandit ca si Lot si fetele lui care s-au dus pana la capat. Au ramas si ei cu multe sechele pe ei. Nici nu mai stiu care suntem intregi aici in seara aceasta pentru ca Lot accepta sa fie imbatat dupa aia si cu fetele lui comit incest. Ma intreb: Care suntem sanatosi aici in seara aceasta? Isus Hristos vine pe norii cerului. Isus Hristos vine. Imi tremura inima in mine in seara aceasta si ma intreb daca plec… Weekendul trecut eram undeva langa Graz si pe la 3 noaptea, Dumnezeu care tine fulgerele a fulgerat odata atat de tare. In viata mea… am crescut la tara si stiu ce-i fulger, tunet. Atat de tare a traznit la cativa metri de casa, intr-un transformator electric, incat eu, din somn- eram adormit, eram foarte obosit, am sarit direct in sezut, asa de-o data, intr-o secunda si am strigat: „O Doamne!” Am tras aerul in piept si am zis. M-am lasat inapoi pe spate, m-am uitat pe geam si am vazut in continuare. N-am mai dormit un timp. Dar atunci am zis si mi-am adus aminte de Cuvantul lui Isus: Cum iese un fulger de la capatul pamantului la celalalt, in cateva secunde, asa va fi cand va veni Fiul Omului. M-am asezat in pat si am zis: „Doamne, daca in urma cu cateva minute era rapirea in locul fulgerului, cum m-am culcat eu aseara, cum e sufletul meu, cum e viata mea, cum sunt relatiile mele de familie, relatiile mele cu fratii din biserica… Plecam?

(Matei 24:27 Căci*, cum iese fulgerul de la răsărit şi se vede până la apus, aşa va fi şi venirea Fiului omului.)

FRAGMENTUL de PREDICA: (Vezi predica intreaga la al doilea video mai jos)

PREDICA INTREAGA:

1 comentariu (+add yours?)

  1. Iosif
    Mai 08, 2017 @ 10:10:19

    Dumnezeu sa binecuvinteze,sa-Si faca ucenici lucratori,plini de dragoste neconditionata,sacrificatoare,umpluti Spiritul Sfânt,de Iubirea Absoluta în Hristos,care sa marturiseasca pe Hristos venit în trupul lor,care sa-l urmeze neconditionat printr-o totala lepadare de sine pâna la Golgota,murind în trup împreuna cu EL înviati si înaltati în Spirit Sfânt,îmbracati cu armatura lui Dumnezeu si înarmati cu sabia Cuvântului,în lupta cereasca împotriva duhurilor rautatii,împotriva capeteniilor,a domniilor si stapânitorilor întunericului acestui veac.

    „Dar toate aceste lucruri nu vor fi decât începutul durerilor.Atuni va vor da sa fiti chinuiti si va vor omorî; veti fi urâti de toate neamurile pentru Numele Meu.Atunci,multi vor cadea,se vor vinde unii pe altii si se vor urî unii pe altii.Se vor scula multi proroci mincinosi si vor însela pe multi. Si,din pricina înmultirii faradelegii dragostea celor mai multi se va raci.Dar cine va rabda pâna la sfârsit va fi mântuit.” (Matei 24:8-13)
    Fiti binecuvântati.

Blogosfera Evanghelică

ceas

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala

 

http://www.clocklink.com/clocks/HTML5/html5-world.html?Vancouver&Chicago&Athens&480&blue
