Camelia Smicală – Povestea noastă reprezintă doar un simbol in lupta pentru ceva mult mai important decât o mamă și trei copii.

Foto Facebook

 

povestea noastă reprezintă doar un simbol in lupta pentru ceva mult mai important decât o mamă și trei copii.

Istoria ne arată că în multe bătălii împotriva unor sisteme ,întotdeauna s-a găsit cineva care a început acea luptă .

Ceea ce se întâmplă in țările nordice si in lume e foarte grav și dacă nimeni nu face nimic, viitorul va fi sumbru.

Camelia Smicală:

Consider că, deoarece unii oameni au inceput să mă judece public, sunt datoare sa lamuresc niște lucruri.

Deși viața noastră a devenit un bun public, totuși noi reprezentăm doar un simbol în lupta împotriva unor sisteme care nu sunt compatibile cu ideea de democrație și de civilizație .
Timp de 8 ani de zile nu a știut nimeni de drama noastră si nici nu am cerut ajutor nimănui (cu excepția ambasadei, desigur). Mi-am asumat greșeala de a veni in Finlanda si am încercat sa lupt împotriva sistemului, așa cum am putut si cum m-a dus capul.

Am citit legile finlandeze si unele le știu pe de rost. Problema e că aceste legi nu se respectă.
Nu m-am așteptat nici o clipă ca in Finlanda să se întâmple asemenea lucruri, deoarece această țară are o imagine foarte bună in exterior. Nimeni, oricât de mult s-ar interesa, nu poate ști realitatea până când nu se izbește de ea.

Cât despre câte căsătorii am avut sau cu cine, nu are nici o importanță. Din punctul meu de vedere, faptul că am fost căsătorită dovedește doar că mi-am asumat niște răspunderi si mi-am dorit o familie. Acelasi lucru despre nașterea copiilor. Sunt o răspundere asumată indiferent de condițiile existente si indiferent dacă am dorit asta sau nu. De multe ori se întâmplă ca stai cu cineva ani de zile și totuși nu îl cunoști. Până la urma ,viața e o loterie si nu întotdeauna câștigi.

Societatea din ziua de azi nu prea îți oferă condițiile să-ți împlinești niște visuri .Oricât de mult te-ai strădui sa joci corect, viața iti oferă surprize si de multe ori nu ai altă alternativă decât să alegi dintre două rele, răul cel mai mic. Sau macar să incerci asta.

Nu sunt perfectă si nici macar nu incerc asta.
Mi-a fost foarte greu să fac publică povestea noastră si mi-am asumat niște riscuri. Dar am facut-o in momentul în care nu a mai existat altă șansă.

Repet, povestea noastă reprezintă doar un simbol in lupta pentru ceva mult mai important decât o mamă și trei copii.

Istoria ne arată că în multe bătălii împotriva unor sisteme ,întotdeauna s-a găsit cineva care a început acea luptă .

Ceea ce se întâmplă in țările nordice si in lume e foarte grav și dacă nimeni nu face nimic, viitorul va fi sumbru.

Consider ca noi, ca persoane, nu suntem importanți. Ci doar faptul că am avut curajul să demascam niște lucruri care nu pot fi acceptate. Fiecare dintre noi facem greșeli. Eu mi-am făcut publice greșelile pentru ca voi să vă treziți din inerție și să faceți ceva pentru voi. Pentru viitorul vostru și al copiilor voștri, înainte să fie prea târziu.
Doamne ajută!

2 comentarii (+add yours?)

  1. octavpelin
    Mai 15, 2017 @ 02:49:56

    A republicat asta pe Octavpelin's Weblog.

    Răspunde

  2. florin
    Mai 15, 2017 @ 05:34:13

    Fiecare om este important! Si dumneavoastra si copiii pe care i-ati adus pe lume. Daca Dumnezeu a decis sa ne dea tuturor o lectie, prin suferinta pe care o indurati, atunci trebuie sa ne rugam toti ca aceasta suferinta sa inceteze.
    Si nu doar sa ne rugam: trebuie sa le cerem insistent autoritatilor sa-si faca treaba! Romanii apartin unui stat – statul roman. Romanii trebuie tratati cu respect, indiferent ca traiesc in tara lor sau in afara acesteia. Daca nu se intampla asa, ce rost mai au consulatele, ambasadele si toti functionarii care ne reprezinta in afara tarii? Pentru ce sunt platiti?

    Răspunde

Lasă un răspuns

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala

