A. W. Tozer – Acceptarea lui Cristos

A. W. Tozer – Acceptarea lui Cristos

CUM VOI PUTEA AJUNGE SALVAT PRIN RELATIA MEA CU HRISTOS?

Ce inseamna sa-L accepti pe Hristos? Ce este? Sunt foarte incantat ca sunt capabil sa va spun ca sunt foarte putine lucruri in aceasta lume care conteaza cu adevarat si ca sunt si mai putine care fac diferenta dintre viata si moarte. Sunt de asemenea cateva care ar trece neimportante dar au o importanta vitala, chiar o importanta decisiva.

1 comentariu (+add yours?)

  1. eliodora
    Oct 23, 2017 @ 14:08:21

    Zilele astea am recitit din AWTozer; imi amintesc perfect, dar nu mi am notat; cum spunea ca , cuvantul acceptare, a lui HRISTOS este impropriu.
    Si eu sunt convinsa; adica eu un biet pacatos prafuit si zdrentuit nu trebuie sa L accept; ci trebuie sa ma supun , sa cad la picioarele Sale.
    Toate cartile sale, pe care cu ajutorul Domnului le am , le/am citit si rascitit.
    simiti prezent Domnului langa tine cand citesti; fratele a trait o viata sfanta fiind un martor sfant si viu; al invierii,
    ma mir cum apare acest articol, unde cred ca, este scos din context tot ceea ce se refera la acceptarea SA>
    Mai vad unele poza la asa zisii pocaitii; cu Domnul Isus stand jalnic la usa si cersind parca.( ca si toate reprezentrile cu actori muritori, care blasfemiaza pe Domnul).Ce ne mai batem noi joc de icoane…numai ca acelea is mult mai serioase la o adica; daca ar fi sa facem o comparatie.
    Domnul Isus sade in CERURI la dreapta Tatalui acum; nu e nici bebelus, nici
    mos cu barba mare..ci D U M N E Z E U ! ! !

Blogosfera Evanghelică

ceas

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala

 

http://www.clocklink.com/clocks/HTML5/html5-world.html?Vancouver&Chicago&Athens&480&blue
