VIDEO Daniel Popescu – Lansare carte Iubirea inseamnă mai mult decât cuvinte

Daniel Popescu – Lansare carte Iubirea inseamna mai mult decat cuvinte

Sunt bucuros in aceasta dupa amiaza ca Dumnezeu m-a ajutat sa duc o lucrare pana la capat si consider ca aceasta lucrare nu a fost a mea si nu a tinut de mine neaparat, cat a tinut de Tatal meu. Slavit sa fie numele Lui. Astazi sunt bucuros ca dupa multi ani, destul de grei prin care Dumnezeu m-a trecut si cu scrisul cartii, mi-a fost greu, recunosc. Dar astazi Dumnezeu mi-a dat biruinta.

 

Aceasta carte s-a nascut in anul 2015, la inceputul anului. Va marturisesc ca atunci cand am intrat in suferinta, Magda avea un obicei frumos ca oriunde mergeam prin lucrare, ea, la sfarsitul saptamanii aceia de Evanghelizare, avea un carnetel si avea  o agenda in care scria un jurnal. Si ea a spus asa: Ma voi apuca sa scriu in jurnal  aceasta suferinta ca sa nu pierdem nimic– cu gand ca Dumnezeu ne va scoate cu biruinta pe amandoi. Dumnezeu m-a scos cu bciruinta; a scos-o si pe ea cu biruinta, ca a plecat la Domnul. Dar, sa iesim cu biruinta, ca sa nu pierdem nimic, [a spus ea]. Si a inceput sa scrie. A scris cateva pagini si apoi am intrat… dvs/ stiti, ca v-ati rugat si ati fost alaturi de noi. Am intrat intr-un val in care n-am mai putut sa scriu.

Vreau sa va dau o mica experienta de care am scris in carte si am scris de multe altele. Imi amintesc ca eram in Londra si din 7 zile, 3 zile trebuia sa fiu cu ea la spital. Plecam seara, ma intorceam acasa, luam schimburi si apoi veneam la eu cu mancare, cu ce puteam. Imi amintesc ca intr-o seara am stat putin mai mult. Si a trebuit sa plec spre casa si cand am plecat spre casa, autobuzul care trebuia sa ma duca sa imi faca legatura cu un alt autobuz, ca de acolo sa pot ajunge la gara si nu aveam bani la mine de loc. Eram pe zero, aveam cardul cu care se poate plati, plateam biletul de autobuz, dar nu puteam scoate bani pe acel card. A venit autobuzul, am urcat in el si m-a lasat intr-o statie in care n-am recunoscut zona. De obicei cunosteam cat de cat. Afara era intuneric si ploua. Si acuma, ma gandeam in inima mea: Doamne, cred ca voi merge acasa pe jos. Ceasul era atat de inaintat si am spus ‘nu cred ca voi mai prinde un alt autobuz’. A venit un alt autobuz si m-am urcat in el .Stiti ce m-am gandit in cea dupa amiaza? Imi era frica de un singur lucru. In Londra sunt mai multe mijloace de transport, unele la care poti plati biletul cu cardul si la altul trebuie sa dai cash (bani). Eu nu aveam nici un ban la mine si imi era frica sa nu vina chiar acel autobuz si a venit chiar acela. Am urcat i-am aratat ca nu am destui bani si am coborat. Soferul a inchis usile la autobuz  si a plecat. Am spus: Doamne, acum voi merge pe jos acasa, vreo cinci ore voi face cu siguranta pana acasa. A mers autobuzul 10 metri. S-a oprit. A coborat acel om din autobuz si mi-a spus vino ca te iau. Si m-a luat fara nici un ban. Sunt lucruri mici poate pentru unii. Dar, pentru mine a fost un lucru mare, caci Dumnezeul nostru este un Dumnezeu mare care asculta rugaciunile. Pentru mine a fost lucrare care mi-a aratat ca Dumnezeu este Tatal meu. Slavit sa fie numele Lui. Sa nu va pierdeti increderea in Dumnezeu. Sa va incredeti in Dumnezeu si sa va rugati lui Dumnezeu, ca Dumnezeu raspunde in orice imprejurare.

Imi amintesc o alta poveste. Eram in Londra si Magda imi spune: Iubitule, m-am saturat de mancarea pe care o primesc de la spitalAcuma, dvs. stiti ca romancele noastre gatesc, nu bine, foarte bine. Si mancarea care se manaca in Romania este cea mai sanatoasa. Si Magda mi-a zis: Mi-e dor, vreau sa mananc ceva gatit. I-am zis: Ce pot sa-ti fac? Singurul lucru care pot sa-ti fac sunt niste cartofi prajiti si un ou. Altceva nu ma pricep. Zice ea: Vreau sa manac de la tine o ciorba gatita de tine. Am zis, nu stiu sa gatesc. N-am gatit in viata mea ciorba. Zice: Tu te duci acasa si cand ajungi acasa suna-ma, ca eu iti spun ce sa pui in ciorba. Si mi-a explicat ea, dar stiti cum sunt baietii. Pe o ureche intra si pe cealalta iese. N-am retinut nimic. Am ajuns acasa si am sunat-o pe Magda sa-mi spuna ce sa pun in ciorba. Am pus ceva cartofi, am pus rosii, am curatat o ceapa si am pus foarte mult orez si fasole. Nu stiam care-i patrunjelul, care-i mararu, am taiat din fiecare, le-am facut patratele si am pus in ciorba. N-am avut timp sa stau prea mult ca trebuia sa ma si intorc la ea. O sunam pe Magda, Magda nu raspundea. Am terminat ciorba, am pregatit ce am avut acolo si m-am dus spre spital. Si cand am ajuns la spital, spre surprinderea mea, atunci cand am intrat acolo erau doua tinere. Nu le cunosteam. Nu stiu de unde au venit. Si Magda era asezata pe pat. Si imi zice: Iubitule, vreau sa-mi aduci… si eunu stiam cum sa o fac sa taca sa nu cumva sa ma faca sa scot ciorba chiar de fata cu ele. Dar ea, atat de fericita a fost ca m-am si intors repede, a zis: Vreau neaparat sa manac ciorba facuta de tine. Si ce credeti, nici nu m-a lasat pe mine sa o scot, sa-i arat ce era acolo. S-a dus repede la ghiozdan si cand a deschis capacul la acel vas in care am pus ciorba, se uita la mine. Cand pune lingura in ciorba, lingura statea in picioare ca in marmelada. Zice: Iubitule, dar asta nu-i ciorba. Ti-am cerut ciorba. M-am inrosit tot la fata si nu stiam cum sa reactionez.Dar stiti ce mi-a spus dupa aia? Iubitule, sa-I dam slava lui Dumnezeu caci Dumnezeu niciodata nu se uita la neputintele noastre. Zice: Au venit aceste doua tinere (si mi le-a prezentat) si mi-au adus tot ce mi-am dorit. Mi-am dorit ciorba cutare, mi-au adus ciorba cutare. Mi-am dorit felul 2 de nu stiu care, mi-au adus… Si am vazut cat este de minunat Dumnezey. Nu se uita Dumnezeu la neputintele noastre. El pregateste dinainte, dar ne pune la teste cateodata, ne incearca..

Cum primesti cartea? Trimite un email la

Daniel15Popescu@gmail.com

Am ceva pregatit și pentru cei care nu au comandat cartea, un mic citat din carte.

„Încurajarea tinerilor din Biserica Peniel din Londra.

Între timp, Raluca Costan ne-a propus să stăm la ei pentru a se îngriji mai mult de Magda, pregătindu-i mâncare, administrându-i pastilele și pansându-i ochiul. De asemenea, Raluca avea în gazdă o asistentă medicală pe nume Olimpia Luchian, care avea să o ajute la schimbarea pansamentului Magdei. A fost o perioadă binecuvântată pentru noi. Magda i-a spus într-una din zile:

−Tu, Raluca, ești ca un înger trimis de Dumnezeu pentru noi; ca un înger păzitor ești!

Ea ne-a ajutat mereu ca translator de limbă engleză pentru că aveam nevoie.

Într-o seară, pe când eram la Raluca, m-a sunat Paul Pancea, un tânăr de la biserica Peniel din Londra, care mi-a spus că are dorința să ne viziteze împreună cu alți tineri pentru a avea un timp de părtășie…”

Vă rog să faceți o rugăciune și pentru mine ca slujba de duminică să decurgă așa cum a rânduit-o Tatal meu din cer. Nu mă îndoiesc de El și nici de nemărginitul Său har.

Domnul să vă binecuvinteze și faceți o faptă bună distribuind acest anunț pentru ca el să ajungă și la prietenii din lista dvs, și astfel să ajungă la biserică, ca Dumnezeu să le vorbeasca.
Cu tot dragul,
Daniel Popescu.

 

Lasă un răspuns

Blogosfera Evanghelică

ceas

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari

Click pe harta pt ora actuala

 

http://www.clocklink.com/clocks/HTML5/html5-world.html?Vancouver&Chicago&Athens&480&blue
