Dumnezeu face minuni și astăzi!

Dumnezeu face minuni și astăzi!

 

Tony Berbece: Am întâlnit într-un sat din Republica Moldova o femeie care a paralizat nu de mult timp. Ea nu-și putea mișca partea dreaptă. Împreună cu doi frați, Sergiu Schiopu si Ivan Velinciuc, am început să ne rugăm pentru ea. I-am luat mâna dreaptă în mâna mea și în timp ce mă rugam îi mișcam degetele, dar ea nu le simțea, nu putea să strângă mâna, iar mușchiul antebratului era moale ca un burete. Apoi după ce i-am închis și deschis palma de vreo 10 ori am văzut că începe să simtă și să o miște singură. Mușchiul mâinii s-a întărit așa cum era înainte de paralizie.

Apoi ne-am rugat pentru piciorul ei drept. Nici pe acela nu-l simțea, iar de asemenea mușchiul gambei era moale ca un burete. Dintr-o data s-a întărit și a început să-l miște. După rugăciune am pus-o să facă câțiva pași fără baston și a reușit. Cu mâna dreaptă chiar a început să apuce lucruri ceea ce nu mai putea face după paralizie.

Rugați-vă pentru această femeie să creadă deplin în vindecarea ei și să nu se îndoiască deloc de minunea pe care Dumnezeu a făcut-o cu ea. Noi nu am lăsat-o singură, ci cu puterea lui Dumnezeu peste ea.

El e mare și lucrează și azi cu semne și minuni. Glorie Lui!

Un comentariu (+add yours?)

  1. octavpelin
    dec. 23, 2017 @ 02:56:09

    A republicat asta pe Octavpelin's Weblog.

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari