Norvegienii i-au luat copilul din braţe – Cinci copii ai unei familii din Arad, răpiţi de norvegieni

Familia Radulescu

FOTO Aradon

Familia Claudia Stancu 31 mai 2015

VIDEO by scandinavdk

Cinci copii ai unei familii din Arad, răpiţi de norvegieni

Doi soţi din Arad acuză autorităţile norvegiene că le-au agresat şi răpit copiii. Abuzul s-ar fi petrecut în urmă cu câţiva ani, după ce poliţiştii din Norvegia i-au acuzat pe părinţi că ar avea probleme cu legea şi că nu îşi îngrijesc copiii, aşa cum trebuie. Mai grav este că acţiunea a fost justificată de o declaraţie a unor oficiali norvegieni, în care tatăl copiilor a fost acuzat că ar fi un criminal, deşi omul nu a fost niciodată condamnat de vreo instanţă.

Marius Rădulescu şi soţia sa, Claudia, au împreună 7 copii. Pe 5 dintre ei nu i-a mai văzut de aproape 4 ani.

Marius Rădulescu are 40 de ani şi a plecat din România imediat după revoluţie, sperând într-un trai mai bun, pentru el şi familia sa. Arădeanul s-a stabilit în Norvegia, unde a muncit, cu contract, ca şofer, la diferite firme. Din 2004 însă, au început problemle, după ce autorităţile din ţara sa adoptivă l-au acuzat pe nedrept de două jafuri armate. „Când m-au acuzat, eu chiar am sunat la poliţie şi le-am spus că mă întorc şi m-au aşteptat la aeroport şi m-au târât prin aeroport ca pe un câine, m-au încătuşat din avion, se uita lumea, e foarte greu să treci prin lucrurile astea. Aici am hotărârea prin care am câştigat cazul, procesul, dar, după foarte mulţi ani”, a spus acesta.

Şocat de ceea ce i se întâmplă, bărbatul a făcut muncă de detectiv şi, după 4 ani de procese, ajutat şi de câţiva prieteni, a reuşit să îşi demonstreze nevinovăţia, aşa că avocatul său a cerut despăgubiri de 80.000 de euro, însă instanţa i-a admis doar puţin peste 12.000, aşa că arădeanul a refuzat banii. Omul a încercat să treacă peste această traumă şi să îşi continue viaţa pentru că avea 4 copii de crescut, iar al cincelea era pe drum. Băiatul de opt ani mergea la şcoală, iar fetiţele urmau să fie înscrise la grădiniţă. S-a adresat Protecţiei Copilului ca să îl ajute pentru înscrierea celor mici, dar vizitele asistenţilor sociali au devenit suspecte. „Când au văzut copiii, că am copii frumoşi, chiar unul dintre norvegieni, fetiţa avea doi anişori atunci, m-a întrebat dacă aş fi de acord să se căsătorească fetiţă cu un norvegian, eu unul am spus că ea va decide când va fi mare. Eu am rămas mişcat, m-au întrebat şi dacă doresc să îi las câteva zile la nişte norvegieni, dar am refuzat, că nu pot să îmi las copiii în alte familii”, a adăugat Rădulescu.

CITESTE mai MULT aici – http://glsa.ro/arad/224644-cinci-copii-ai-unei-familii-din-arad-rapiti-de-norvegieni.html

O familie din Arad acuza autoritatile din Norvegia ca le-au luat copiii

VIDEO by OnlineNewss Today

3 comentarii (+add yours?)

  1. dininimapentrutine
    dec. 01, 2016 @ 22:25:02

    A republicat asta pe Pastor Ciprian Barsan și a comentat:
    Doamne îndurăte Tu!

  2. Valeria Iancu
    dec. 02, 2016 @ 01:40:43

    A republicat asta pe Dumnezeu e în control.

  3. octavpelin
    dec. 03, 2016 @ 01:25:12

    A republicat asta pe Octavpelin's Weblog.

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari