Paul Washer – Biblical Manhood – Ce nu este un bărbat – (video 69 min. subtitrat)

VIDEO by ibhglobal from HeartcryMissionary.com ENGLISH with Romanian subtitles (subtitrare in Limba Romana). (Photo credit Vimeo version of English video)

ROMANIAN: Paul Washer vorbeşte despre ce înseamnă să fii bărbat. Eşti tu un bărbat conform cu ceea ce spune Cuvântul lui Dumnezeu?

Biblia presupune ca daca esti tanar nu ai intelepciune. Si motivul pentru care presupune aceasta e pentru ca intelepciunea nu e ceva cu care te nasti. Te nasti cu exact opusul. Biblia invata ca nebunia este legata de inima copilului. Deci ce trebuie sa vedeti e ca in tinerete, in a fi tanar, aceasta aduce cu sine ideea nebuniei, a nu avea intelepciune,  a nu sti cum sa actionezi. Acuma, daca mergi in multe locuri din lume, in special in zone tribale, daca am putea lua masina timpului, ne-am intoarce in timp am vedea ceva foarte diferit fata de ce vedem azi. Foarte, foarte diferit… Si am vedea barbati antrenand baieti. Nu am vedea baieti fiind cu baieti. Aproape niciodata baieti cu alti baieti. Cu greu am vedea un tanar impreuna cu tineri. Aceasta era practic considerat un tabu. Era gresit. De ce? Pasajul acesta din Proverbe 13. Cum spune acest pasaj, ar promova nebunia. Un nebun plus un nebun nu da un intelept. Si deci, cand ai un grup de nebuni mergand impreuna in aneeasi directie, ai o absoluta nebunie, la cel mai inalt grad.

Chiar si in afara culturilor biblice poti vedea asta. Acum, de ce punem tinerii nostri impreuna astazi? Adica, de cand sunt la cresa pana chiar dupa facultate barbatii tineri stau cu tineri si cea mai mare influenta in viata unui tanar o au alti tineri. De ce facem asta? Si nu numai ca fac asta in lumea laica, dar fac asta si in biserica. (4:00)

 

 

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari