Afirmativ – Un pastor avertizeaza intr-o emisiune televizata: „Prabusirea Americii este inevitabila”

Pastorul Robert Jeffress a avertizat intr-o emisiune televizata ca „prabusirea Americii este inevitabila”, iar tara va „face implozie” daca nu va declansa o renastere spirituala reala.

In timpul interviului, Robert Jeffress, pastor al bisericii First Baptist Dallas (care numara 12.000 de membri) si unul dintre consilierii apropiati ai presedintelui Trump, a explicat ca natiunile se prabusesc in acelasi mod ca si cladirile care sunt demolate: se pune explozibil pe structura de rezistenta, se detoneaza, iar dupa o scurta perioada se prabusesc brusc, prin implozie.

„In ultimii 50 de ani au existat trei decizii controversate ale Curtii Supreme a Statelor Unite, care au slabit infrastructura spirituala si morala a tarii, astfel incat prabusirea este inevitabila. Explozibilul a fost detonat si ne aflam in scurta perioada dinaintea imploziei”, a spus Jeffress.

Pastorul a nominalizat care sunt cele trei sentinte care au dus la destabilizarea Americii: Engle vs. Vitale – prima dintr-o serie de decizii care interziceau religia in spatiile publice; Roe vs. Wade – care a legalizat avortul; si Obergefell vs. Hodges, care a legalizat casatoria intre persoane de acelasi sex.

„Nici o natiune nu poate supravietui daca Il interzice pe Dumnezeu in spatiul public, sarbatoreste uciderea copiilor sai si distruge cea mai elementară unitate a societatii, adica familia. De aceea este foarte important ca toti crestinii sa devina sare si lumina in America, a declamat Jeffress.

Intr-o postare recenta pe blog, acesta a spus ca doua dintre semnele Sfarsitului Timpului sunt – inselaciunea spirituala si conflictul international – si a adaugat ca aceste lucruri cresc in „intensitate si frecventa”

CONTINUARE – http://afirmativ.com/2017/10/26/un-pastor-avertizeaza-intr-o-emisiune-televizata-prabusirea-americii-este-inevitabila/

Citeste si –

Transmisie LIVE Biserica Betel Cluj-Napoca – Invitat special Jim Cecy, vărul lui Al Capone

Foto AGNUS DEI

Jim Cecy este verisorul lui Al Capone, celebrul mafiot. Dumnezeu se indura de oameni, ii cerceteaza si chiar daca vii dintr-o familie in care lucrurile au fost impotriva lui Dumnezeu, Dumnezeu poate sa cerceteze si sa schimbe viata si ne bucuram ca fratele sta inaintea noastra ca o marturie a faptului ca Dumnezeu schimba vieti.

Subiectul care fratele discuta este legat de puritate sexuala. Acesta va fi si subiectul din aceasta seara. Fratele are si o carte „Razboiul Puritatii” si abordarea fratelui in directia aceasta  este o abordare transanta, o abordare directa, o abordare biblica si ne rugam ca Dumnezeu sa ne vorbeasca  in seara aceasta, in directia aceasta.

CITESTE si – Vărul lui Al Capone. Mafiotul care s-a pocăit vine în România Joi – Verişorul meu a fost cunoscutul mafiot Al Capone. Dumnezeu s-a îndurat de mine şi m-a scos de acolo în 1971. De atunci m-am angajat să lupt într-un război împotriva imoralităţii şi vă pot garanta că, din ce am studiat în Scriptură, acesta e un război care poate fi câştigat”, arată Jim Cecy, verişorul lui Al Capone,…….

2017.10.26 ~ Jim Cecy – Puritate sexuala

 

De ce fetele creștine postează poze provocatoare pe internet?

FOTO Pinterest

ARTICOL postat pe AlfaOmegaTV (la linkul de mai jos)

Senzualitatea este noua modă

Din păcate, lumea în care trăim „ne instruiește” să privim seducția ca pe un lucru obligatoriu încă de la o vârstă fragedă. Dacă faceți o scurtă plimbare prin mall veți vedea cel puțin un afiș cu un model într-o poziție provocatoare. De când rețelele sociale au apărut, vedem imagini seducătoare mai mult ca niciodată.

Ca fete creștine, suntem bombardate de mesajele pe care lumea în care trăim le promovează. Pozele provocatoare sunt considerate cool și normale. Selfie-urile narcisiste nu mai sunt supărătoare, ci seducătoare. Din moment ce trăim într-o lume decăzută, este normal ca cultura noastră să laude și să încurajeze fetele să acționeze în acest fel.

Supermodelele și fetele necreștine nu au o problemă să posteze selfie-uri de genul acesta

Întrebarea mea este: De ce fetele creștine postează poze seducătoare?

Sunt șocată uneori când intru pe Instagram și văd câteva poze senzuale postate de prietenele mele creștine. Ceea ce mă surprinde și mai mult sunt comentariile primite la respectivele poze, scrise de alte persoane creștine, numind repectivele poze „frumoase”. Deci, ce-i cu asta? Se pare că în ultimii ani epidemia aceasta s-a răspândit foarte mult.

De ce fetele creștine care postează selfie-uri senzuale sunt îndrăgite?

Știu răspunsul la această întrebare, pentru că și eu am fost una dintre fetele acelea. Obișnuiam să fiu fata din spatele telefonului, făcându-mi poze seducătoare. Eram fata de pe acoperiș care făcea o sesiune foto pentru a le arăta prietenilor rezultateale. Niciodată nu postam o poză fără să fie analizată dinainte. Fiecare fotografie în parte era postată intenționat și planificată strategic. Am văzut destule imagini cu supermodele ca să știu cum trebuia să arate o poză „fierbinte”.

Multe dintre fetele care citiți acest articol știți despre ce vorbesc pentru că și voi ați făcut la rândul vostru același lucru.

Pozele seducătoare, însă, sunt doar o consecință a unei probleme interioare mult mai profunde

Pozele provocatoare sunt un semn că o fată tânjește după ceva mai mult. Sunt un semn al unei fete care încearcă să-și umple rezervorul de încredere și apreciere cu laudele și complimentele prietenilor ei. O fată care vrea să atragă atenția băieților și speră că vor observa una dintre pozele ei. O fată care vrea să pară încrezătoare, dar defapt este nesigură în interior. O fată care se bucură seducând băieții și îi face să „dorească ceea ce nu pot avea”.

Fotografiile seducătoare nu sunt altceva decât niște imagini care strigă: „Uită-te la mine!”. Sunt o oportunitate de a pune lumina reflectoarelor asupra ta pentru un moment scurt, sperând ca cineva să te observe..

În calitate de fete creștine, Dumnezeu ne cheamă la un standard mult mai înalt decât să ne jucăm jocul „selfie-urilor seducătoare”

Scopul vieții noastre trebuie să fie îndreptarea altora spre Cristos, nu spre noi înșine. Aceste tipuri de fotografii nu sunt niciodată centrate pe Cristos, ci sunt mereu centrate pe sine. Dumnezeu ne cheamă să trăim o viață pură din toate punctele de vedere. Publicarea unor poze seducătoare nu promovează puritatea sau sfințenia în trupul lui Hristos.

În timp ce publicam poze senzuale pe internet, Dumnezeu mi-a arătat motivația și starea inimii mele. Spuneți-mi dacă credeți că pozele seducătoare sunt în regulă conform Efeseni 5:1-3„Urmaţi dar pilda lui Dumnezeu ca nişte copii preaiubiţi. Curvia sau orice altfel de necurăţie să nu fie pomenite între voi, aşa cum se cuvine unor sfinţi.”

Tu ce crezi?

Mai întâi suntem chemați să fim imitatori (reflecții) ai lui Dumnezeu pentru lumea în care trăim. Tu și cu mine suntem copii ai lui Dumnezeu! Trebuie să reflectăm bine caracterul și puritatea Tatălui nostru. În al doilea rând, ni se poruncește să stăm departe de orice formă de imoralitate sexuală și de orice fel de impuritate. Ai prins ideea? „Orice formă… orice necurăție”.

Selfie-urile seducătoare nu au nici o șansă în fața acestor versete

Cultura în care trăim ne spune că sfințenia și puritatea sunt învechite iar dacă ești prea strictă cu tine însăți vei avea o viață plictisitoare. Dacă acest lucru este adevărat, atunci de ce sunt atât de multe fete singure, triste, deprimate, nesigure și dornice de afecțiune?

Dumnezeu ne-a spus să trăim în puritate și sfințenie, pentru că El știe că este ce-i mai bine pentru noi. Adevărata bucurie și mulțumire nu vor veni prin aplauzele prietenilor tăi, ci vor veni numai prin ascultarea de Dumnezeu și prin onorarea Lui. „Binecuvântați sunt cei ai căror cale este fără prihană, care umblă în legea Domnului! Ferice de cei ce păzesc Numele Lui, care Îl caută cu toată inima lor.” (Psalmii 119.1-2).

Știu, vrei să fii binecuvântată de Dumnezeu. Eu sunt sigură că vreau! În loc să te străduiești să primești aplauzele goale ale acestei lumi, încearcă să primești aplauzele Celui Preaînalt.

Nu vei fi niciodată mai împlinită decât atunci când îți vei trăi viața pentru gloria lui Dumnezeu

În calitate de fete creștine avem datoria de a ne onora Regele cu fiecare parte a vieții noastre. Avem responsabilitatea de reflecta imaginea lui Hristos în lumea în care trăim.

Vrei să mi te alături în respingerea modei selfie-urilor seducătoare? Vrei să spui NU pozelor care tânjeasc după complimente și care pun lumina reflectoarelor pe tine?

Lumea noastră are nevoie disperată de fete creștine care sunt dispuse să se ridice pentru adevărul lui Dumnezeu și care să nu se pună pe ele însele pe primul plan.

Vreau să închei acest articol cu câteva întrebări la care să îți răspunzi singură:

  • Ai postat vreodată poze cu tine seducătoare? Dacă da, care a fost motivația din spatele acelor poze?
  • Ești dispusă să îi ceri lui Dumnezeu iertare pentru faptul că nu ai reflectat corect imaginea Lui? Dacă da, mărturisește acest lucru și cere-i Lui să zidească în tine o inimă curată și statornică.

ABCNewsTransilvania – Trezire spirituală în Transilvania! Zeci de mii de credincioși adunați la Cluj pentru ,,Sărbătoarea Speranței”, cu Will Graham (video)

FOTO ABCNewsTransilvania

Zeci de mii de persoane din toată Transilvania, au umplut străzile Clujului în acest weekend, pentru Sărbătoarea Speranței. Deși au fost suplimentate locurile din Sala Polivalentă, mult peste capacitate, sute de persoane au urmărit de afară programul, pe ecrane special amenajate. Evenimentul a avut loc timp de 3 zile , de vineri până duminică, adunând zeci de mii de credincioși din Transilvania.

Peste 20.000 de persoane din 6 județe ale Transilvaniei – Alba, Sălaj, Bihor, Cluj, Mureș, Bistrița-Năsăud, împreună cu oaspeți și participanți din alte țări au luat parte la Festivalul Internațional „Sărbătoarea Speranței”. Programele acestui eveniment istoric au avut loc la Sala Polivalentă, în perioada 21-22 octombrie 2017.

Corul unit al tinerilor „Hope for generations”, alcătuit din peste 1500 de voci, a înfrumusețat programul muzical al evenimentului, la care au participat următorii interpreți internaționali: Aaron Shust (SUA), Huntley Brown (Jamaica), Marius Livanu (Italia); grupuri muzicale din România: Cătălin și Ramona Band, Continental, Messis, Ștefan Ciobanu Band, Roots și alții.

Invitatul special și vorbitorul principal al Festivalului a fost Will Graham, nepotul renumitului evanghelist la nivel mondial – Billy Graham (SUA).

Festivalul Internațional „Sărbătoarea Speranței” este un proiect comun al bisericilor creștine evanghelice din România și al Asociației Evanghelistice Billy Graham (SUA).

Venirea lui Will Graham în țara noastră reprezintă continuarea frumoasei tradiții care a început-o la vremea sa bunicul lui – Billy Graham. În septembrie 1985….

CONTINUARE – http://www.abcnewstransilvania.ro/2017/10/23/trezire-spirituala-in-transilvania-zeci-de-mii-de-credinciosi-adunati-la-cluj-pentru-sarbatoarea-sperantei-cu-will-graham-video/

Aaron Shust la Sărbătoarea Speranței cu Will Graham, Cluj Napoca
Zeci de mii de credincioși din Transilvania adunați pentru un eveniment unic în România, Hope Celebration!

Will Graham: A fost un weekend minunat în Cluj-Napoca, România

Will Graham: A fost un weekend minunat în Cluj-Napoca, România, și îi dăm lui Dumnezeu toată lauda și gloria pentru lucrurile uimitoare care s-au petrecut acolo! Vă mulțumesc pentru rugăciunile voastre!

ENGLISH – It was an exciting weekend in Cluj-Napoca, Romania, and we give God all the praise and glory for the amazing things that took place there! Thank you for your prayers!

VEZI si – ABCNewsTransilvania – Trezire spirituală în Transilvania! Zeci de mii de credincioși adunați la Cluj pentru ,,Sărbătoarea Speranței”, cu Will Graham (video)

VIA

Vindecări divine prezentate la Conferința Medicală Creștină, în Rusia – Comunicat de presă al Rețelei Medicilor Creștini

Acest lucru are o importanță deosebită în ceea ce privește legile antiteroriste ale Rusiei, care interzice creștinilor să evanghelizeze înafara bisericilor lor. 

Aflată la a 14-a ediție, Conferința Internațională Medicală Creștină a avut loc în orașul istoric Sankt Petersburg și a fost organizat de Rețeaua Medicilor Creștini.

Comunicat de presă al Rețelei Medicilor Creștini:

23 octombrie 2017

Medici creștini din întreaga lume s-au întâlnit, au prezentat și au împărtășit diferite cazuri de vindecare care au avut loc prin puterea lui Dumnezeu la Conferința WCDN. Evenimentula avut loc în orașul istoric Sankt Petersburg din Rusia, care este o țară predominant ortodoxă.

Acest lucru are o importanță deosebită în ceea ce privește legile antiteroriste ale Rusiei, care interzice creștinilor să evanghelizeze înafara bisericilor lor. De exemplu, legea Yarovaya restrânge practicile minorităților religioase, cum ar fi evanghelizarea sau importul de literatură religioasă străină. Guvernul rus acordă prioritate Bisericii Ortodoxe Ruse.

Cea de-a 14-a Conferință Internațională Medicală Creștină a avut loc în zilele de 20 și 21 octombrie și a fost găzduită de WCDN (World Christian Doctors Network). Au participat aproximativ 500 medici din 13 țări, printre care Rusia, Coreea, Israel, Italia, Olanda, Spania și Belarus.
Citeste mai mult la http://alfaomega.tv/stiri/mapamond-crestin/7749-vindecari-divine-prezentate-in-rusia-la-conferinta-medicala-crestina#ixzz4wfuOZaLw

„Am avut un cancer care patrundea in oase” O vindecare miraculoasa

De aceea vă spun că, orice lucru veţi cere, când vă rugaţi, să credeţi că l-aţi şi primit, şi-l veţi avea. – Marcu 11:24

Marturia Adinei Sas Simoniak la biserica Elim din Phoenix, la serviciul de dimineata din 15 octombrie, 2017:

Marturia poate fi vizionata de asemenea pe situl bisericii Elim:
www.elimarizona.com

Adina a fost diagnosticata cu o forma rara de cancer, care i-a afectat maduva oaselor. L-a sunat pe un frate pastor din Caransebes (Marian Zamfir) si el s-a rugat pentru ea si a fost vindecata in mod miraculos. Ea explica in marturie modul cum a fost facuta rugaciunea de eliberare. Adaptare făcută de Misiunea Creștină ” Stăruință În Rugăciune” https://www.facebook.com/staruintainr… VIDEO by Abonează-te!!!

Adina: As vrea sa va spun cateva cuvinte. Locuiesc in Chicago, sunt membra la Biserica Betania din Chicago. M-am intors la Domnul in urma cu vreo 20+ ani, cand El a lucrat in mod deosebit in viata mea. Vin din biserica ortodoxa practic la Domnul. Am fost actrita. Am slujit dumnezeului acestei lumi si n-am putut sa ma bucur de lume pana ce Isus a venit in viata mea si mi-a schimbat viata si a facut atatea minuni si mi-a dat atata bucurie incat nu pot sa tac, ci trebuie sa spun ceea ce El face. El este acelasi ieri, azi si in veci, un Dumnezeu minunat si bogat in bunatate. Viata mea a luat un nou curs in urma cu aproape doi ani cand am avut in trupul meu niste simptome foarte ciudate, foarte mari dureri si medicii, pe moment, nu au stiut ce se intampla. Am inceput o serie de investigatii si datorita faptului ca aveam o oboseala cronica si nu puteam sa stau in picioare prea bine, eram tot timpul surmenata si diagnosticul a fost cancer – o forma mai rara de cancer – mielom multiplu, un cancer al plasmei sangelui, care afectase maduva oaselor. Verdictul a fost tragic. A fost dat in februarie si mi-a fost foarte greu sa-l accept si datorita faptului ca am doua fetite pe care eu le iubesc foarte mult. Si din februarie pana in aprilie cand mi-am refacut toate testele si toate analizele, pot sa zic ca mi-am petrecut noptile la patutul lor, vazand zambetul lor de inger si stiind ca in scurt timp n-am sa le mai pot vedea.

In aprilie am facut analizele si toate testele si s-a dovedit ca cancerul a avansat foarte rapid. Mi s-a spus ca trebuie sa iau neaparat o decizie. Mi-au propus chimioterapie sau radiatii. Eu eram foarte slaba atunci si medicii nu stiau daca pot sa rezist la un tratament foarte agresiv si foarte invaziv de chimioterapie. In 4 aprilie stateam pe holul unei clinici, asteptand sa stiu exact ce am sa fac. Si am avut un imbold si stiu ca a fost imboldul Duhului Sfant, sa trimit un mesaj in privat, la un om a lui Dumnezeu despre care nu stiam nimic, nici macar nu stiam cum de am ajuns eu sa fiu conectata pe FB cu acest slujitor. Am trimis un mesaj scurt in care  i-am spus ca am fost diagnosticata cu cancer si il rog sa se roage pentru mine. Omul acesta a lui Dumnezeu, spre deosebire de altii, care sunt foarte ocupati si revin foarte tarziu cu un raspuns, mi-a raspuns in cateva minute. M-a intrebat de unde sunt, m-a intrebat problema. I-am spus ca e vorba de cancer. Si mi-a spus ca daca vreau sa fiu vindecata, va trebui sa vorbim. A doua zi am instalat Skype-ul si pe computer am vorbit cu acest slujitor. E vorba de fratele Marian Zamfir din Caransebes. Dinsul s-a ocupat in mod special de ceea ce eu stiu despre Dumnezeu si ceea ce eu stiam despre Dumnezeu a fost ca Dumnezeu are treaba Lui si nu se prea implica in treaba noastra. Si a fost greu sa inteleg ca de fapt Dumnezeu vrea tot ce-i mai bun pentru mine si nu vrea sa mor. Mi-a ridicat foarte mult credinta, discutia cu acest om. Mi-a aratat ce spune Biblia, ca ‘prin ranile Lui ati fost vindecati’ si ca atunci cand am primit mantuirea, am primit si vindecarea. Doar ca, datorita unor pacate, datorita unor lucruri ascunse, nemarturisite, Satana are acces la noi si poate sa patrunda in viata noastra, lovindu-ne cu nenorocire, cu cancere si tot felul de alte lucruri.

M-a intrebat cum stau cu interiorul meu. Credeam ca am iertat. Am zis: „Am iertat. Nu am nici o problema.” Dar cand am intrat mai adanc in interiorul meu si am forat acolo, mi-am dat seama ca sunt pacate ascunse, nemarturisite. Cand eu m-am intors la Domnul, cred ca marturisirea a fost foarte superficiala. Mi-am dat seama ca trebuie sa scot de acolo ocultismul si tot ce faceam, tot ce am facut toata viata mea fara Hristos, toate pacatele mele. Tot ce a intristat fata Domnului meu scump am scos afara si am spus, am marturisit. Omul acesta s-a rugat pentru mine. Eu m-am rugat dupa el si eu m-am simtit usurata. Pentru prima data in viata mea am simtit ca nu mai poate nimeni si nimic sa ma invinga pentru ca sunt mai mult decat biruitoare in Hristos. Am simtit ca viata mea se va schimba radical si asa a si fost. Dupa aceea, sufletul meu a fost curat, a fost frumos, ne-am ocupat de trup. El mi-a spus clar ca Dumnezeu este cu noi, este acolo si priveste la tot ceea ce noi facem. Si a implicat cerul. Rugaciunea a fost foarte scurta – exact cum spune in Marcu 11:23-24 – Adevărat vă spun că, dacă va zice cineva muntelui acestuia: ‘Ridică-te şi aruncă-te în mare’ şi dacă nu se va îndoi în inima lui, ci va crede că ce zice se va face, va avea lucrul cerut. De aceea vă spun că, orice lucru veţi cere, când vă rugaţi, să credeţi că l-aţi şi primit, şi-l veţi avea. – Marcu 11:23-24 

In momentul in care s-a rugat pentru mine, am fost sigura ca primesc. Am zis: Nu se poate sa mor. N-am sa mor. N-am sa mor, voi trai si voi vesti minunile Domnului. Si asta si fac acuma. Vreau sa va provoc sa credeti. Avem un Dumnezeu mare si minunat. Rugaciunea, cum v-am spus, a fost foarte scurta, dar am simtit ca ceva iese din mine. Am simtit ca o putere si stiam ca puterea bolii, a cancerului a iesit din mine. M-am simtit eliberata si foarte bucuroasa. N-am mai simtit dureri in trupul meu. N-am mai simtit oboseala in trupul meu. Am inceput sa mananc, am inceput sa traiesc si sa vad totul cu alti ochi, cu ochii credintei. Ce-i foarte interesant e ca am inceput sa…. am o pasiune foarte mare pentru Domnul si pentru Cuvant. Am inceput sa iubesc Cuvantul, sa-l mananc. sa-l savurez. Sa ma bucur in prezenta Domnului si sa las ca Duhul Sfant sa lucreze in mine si prin mine.

Cam la o saptamana de la vindecarea mea, medicii faceau presiune asupra mea. Patru medici au constatat cancerul, 4 oncologi. Si toti erau disperati ca eu nu iau nici o decizie sa fac ceva ca sa mai traiesc cat de cat. Eu aveam planuri mari, vroiam ca in iulie sa merg in Romania, asta s-a intamplat in aprilie. Medicii ne-au zis: Nu se poate sa mergi in Romania, vei muri in avion. N-ai cum sa pleci. Nu poti. Si eu ziceam: Nu, sunt vindecata. Totusi, presiunile care medicii le-au facut asupra mea si asupra sotului meu, m-au afectat foarte mult. Cand medicii au ridicat verdictul sus si diagnosticul, am simtit ca ma clatin. Am lasat ca frica sa ma invadeze.

Si in momentul in care frica a inceput din nou si indoiala a inceput din nou sa intre in sufletul meu, am avut din nou simptome. Dureri – dureri de oase, dureri pentru ca maduva mea era afectata. Tot scheletul meu era afectat. Erau leziuni canceroase. Normal, nu se mai putea face nimic. Atunci, din nou l-am cautat pe fratele Marian si am zis: Ok, acum ce-am sa fac? Ce sa fac? Si m-a intrebat: Ce s-a intamplat? Si am zis: Am din nou dureri. Si m-a intrebat, ce ai facut ca ai din nou dureri? Am zis: N-am facut nimic, dar pur si simplu au venit durerile. Asta nu e vindecare, nu pot sa cred ca-s vindecata. Si El a zis: Depinde de ce vrei sa crezi. Vrei sa crezi Cuvantul lui Dumnezeu care spune ca „prin ranile Lui tu ai fost tamaduita” sau vrei sa asculti de verdictul medicilor. Si-a dat seama ca am fost atacata din nou cu frica si din nou m-am lasat prada fricii si deznadejdii. Mi-a zis: N-am sa ma rog pentru tine pentru vindecare, tu ai fost vindecata. Am sa ma rog sa poti sa invingi aceasta stare de frica si acest duh de frica sa iasa afara in numele lui Isus. Si asa a facut. Am simtit ca duhul de frica a iesit afara. Duhul de necredinta, de indoiala, aceste duhuri au iesit afara. Si m-am simtit din nou puternica in Hristos. Puternica sa stau sus si tare si sa spun: Sunt vindecata, indiferent ca mai am simptome. Nu conteaza. Sunt vindecata in numele lui Isus. Simptomele au plecat, pentru ca atunci cand noi ne impotrivim diavolului, el va fugi de la noi.

Am fost in Romania atunci, mi-am facut toate analizele , tot ce s-a putut face si medicii au vazut ca nu e nici urma de cancer. Scheletul meu este perfect sanatos, perfect normal. Sangele meu, perfect normal. Fiecare celula, perfect normale si santoase in numele lui Isus. A trecut un an si [ceva] de atunci, anul acesta mi-am facut din nou analizele, toate scan-urile si tot ce s-a putut si in numele lui Isus sunt vindecata si ii multumesc Lui pentru minunea care a facut-o in viata noastra, in viata mea si cred ca si in viata multora de aici. Ce vreau sa va incurajez este ca, si sa va spun in aceasta dimineata, este ca noi avem autoritate sa scoatem bolile si demonii. Stiu ca e un cuvant cam tare ce va spun acum, dar e Cuvantul Domnului. In Luca 10:19 – Iată că v-am dat putere să călcaţi peste şerpi şi peste scorpii şi peste toată puterea vrăjmaşului: şi nimic nu vă va putea vătăma. Puterea vrajmasului este boala, pacatul. Noi putem sa calcam peste toata puterea vrajmasului, peste pacat, peste boala, peste tot, peste moarte in numele lui Isus pentru ca noi avem puterea Lui in noi. El este in noi- este taria noastra, este puterea noastra si Satana nu are acces la noi daca noi nu-i deschidem inima. Dar, daca i-am deschis inima prin pacate, – e foarte important sa ne rezolvam problema pacatului. E important sa nu ne lasam pacatele sa ne domine si daca am facut pacate, sa ni le marturisim si sa ne schimbam viata. El ne-ajuta. El e cu noi. El are tot interesul sa ducem o viata frumoasa. Ii facem Lui cinste, nu-i asa? Va incurajez, fratii mei, daca treceti prin incercari, Dumnezeul nostru este mare. E puternic. In Biblie spune in Isaia 54:17 – Orice armă făurită împotriva ta va fi fără putere, zice Domnul.  Fiti tari in credinta, cand va rugati, credeti ca ati si primit si veti avea. Nu aveti indoieli. Indoiala ne duc ein mormant, fratilor. Trebuie sa fim siguri ca Dumnezeu ne vindeca, ca Dumnezeu are planuri mari cu noi, sa ne dea un viitor si o nadejde. Ramaneti cu Domnul. Fiti tari, plini de bucuria Lui, tari in credinta in El. Multumesc foarte mult pentru aceasta ocazie ca sa va spun marturia mea.

Florin Ianovici – Isus și frații

Fiecare zi e o sărbătoare în cinstea Lui Isus, atunci când crezi în El. 

Isus și frații

Ioan 7:10 „După ce s-au suit fraţii Lui la praznic, S-a suit şi El, dar nu pe faţă, ci cam pe ascuns. ”

Așteptăm sărbătorile și le dorim pentru că poartă în ele sămânța unei bucurii care nu prea mai încolțește în inimă.

SONDAJ DE OPINIE. Majoritatea covârșitoare a românilor susține familia formată din femeie și bărbat, asociind, totodată, căsătoriile între persoane de același sex cu diferite efecte negative pentru societate

Majoritatea respondenților consideră că valorile creștine sunt definitorii pentru România, 

Peste 90% dintre români privesc căsătoria drept uniune între femeie și bărbat cu scopul de a procrea, crește și educa copii, potrivit unui sondaj de opinie realizat de Centrul de Sociologie Urbană și Regională (CURS) pentru Coaliția pentru Familie (CpF).

Sondajul, realizat în perioada 1- 15 octombrie la nivel național, relevă faptul că majoritatea covârșitoare a românilor este atașată puternic de concepția tradițională a căsătoriei, respingând, totodată, în proporții la fel de covârșitoare, formele alternative de căsătorie sau parteneriat civil.

De asemenea, majoritatea respondenților asociază căsătoria între persoane de același sex cu efecte nedorite pentru societate, cum ar fi afectarea perpetuării speciei, educația și creșterea copiilor. În plus, majorități largi susțin rolul pozitiv pe care Biserica îl are în privința creșterii copiilor și relațiilor sociale pozitive în societate.

O înțelegere tradițională asupra căsătoriei

Astfel, 91% din respondenți au fost de acord cu afirmația „Căsătoria trebuie definită ca o uniune tradițională dintre bărbați şi femei cu scopul de procreare, de creştere şi educare a copiilor”, doar 6% respingând o astfel de înțelegere a căsătoriei. Mai mult decât atât, 90%din respondenți au fost de acord cu afirmația „Dumnezeu a creat bărbatul şi femeia pentru a fi împreună ca o familie, pentru a se înmulți, iar nimeni şi nimic nu poate schimba această rânduială.

Totodată, la întrebarea ”Dvs. sunteţi pentru sau împotriva definirii căsătoriei ca uniunea dintre două persoane indiferent de sexul acestora?”, 87% din respondenți au fost împotrivă.

În cazul în care problema căsătoriei s-ar vota, o majoritate la fel de largă s-ar pronunța împotriva legalizării căsătoriilor dintre persoane de același sex. La întrebarea ”Dacă ar fi să votaţi, dvs aţi fi pentru sau împotriva legalizării căsătoriilor dintre două persoane de acelaşi sex?”, 83% din respondenți au răspuns că ar vota împotrivă.

În ceea ce privește parteneriatul civil, fără a fi precizat dacă e și pentru cuplurile de același sex, 65% au răspuns negativ la întrebarea ”Sunteţi de acord cu legalizarea parteneriatelor civile?

87% din respondenți resping, de asemenea, adopția de copii pentru cuplurile de același sex, răspunzând negativ la întrebarea „Cuplurile formate din persoane de același sex ar trebui sa aibă dreptul să adopte copii?

Efecte nedorite ale căsătoriilor între persoane de același sex

În ceea ce privește efectele căsătoriilor sau parteneriatelor civile încheiate între persoane de același sex, 80% au răspuns pozitiv la întrebarea „Căsătoria şi familia între două persoane de același sex afectează negativ perpetuarea speciei umane şi creșterea copiilor”, iar 78% au răspuns pozitiv la întrebarea „Legalizarea căsătoriei între persoane de același sex va avea efecte nedorite în domenii precum cel al educației școlare sau juridic.”

De asemenea, 80% au răspuns pozitiv la întrebarea „Legalizarea căsătoriei între persoane de acelaşi sex va avea efecte nedorite, pe termen lung, asupra moralei societăţii.”

Un aspect interesant îl constituie faptul că majoritatea respondenților face distincția între relațiile afective, sentimentale și relațiile maritale. Astfel, 71% din respondenți au răspuns pozitiv la întrebarea „Nimeni nu opreşte homosexualii să se iubească unul pe altul sau să aibă relaţii între ei dar, aceasta nu înseamnă că se pot casători.”

Biserica – un rol pozitiv în educarea copiilor și în menținerea păcii sociale

Majoritatea respondenților consideră că valorile creștine sunt definitorii pentru România, 87% dintre aceștia fiind de acord cu afirmația „Promovarea valorilor creștine în societatea românească înseamnă respectarea tradițiilor istorice definitorii pentru România”.

De altfel, 82% din respondenți au fost de acord cu afirmația „Biserica are un rol pozitiv în ceea ce privește educația copiilor”, iar 85% cu afirmația „Biserica are un rol pozitiv în ceea ce privește respectarea relațiilor de conviețuire pașnică între oameni.”

În ceea ce privește educația sexuală, este de remarcat faptul că 83% nu o consideră necesară în școli.

O direcție greșită

Potrivit cercetării realizate de CURS, 74% din respondenți consideră că România se îndreaptă într-o direcție greșită, deși doar 43% se declară nemulțumiți de situația economică a propriei gospodării.

Eșantion și metodologie

Cercetarea CURS a fost realizată între 1-15 octombrie 2017 pe un eșantion de 1067 de respondenți, votanți în vârstă de 18 ani și peste. Tipul de eșantion a fost probabilist, multistadial, cu selecție aleatoare a secțiilor de votare, a gospodăriilor în cadrul secției de votare și a respondenților în cadrul gospodăriilor. Modul de intervievare a fost față-în-față la domiciliul respondenților, iar marja maximă de eroare la nivelul întregului eșantion: +/-3% la un nivel de încredere de 95%.

Tati, te voi vedea in Cer!

FOTO OC

Formatia „The Treasure” a cantat azi acest cantec la inmormantarea lui Alin: Jesus You’re My Way Home (Isuse, Tu esti drumul meu spre casa)
Cel mai miscator moment a fost cand fiul cel mic, David (12 ani)  care a stat singur langa sicriu minute in sir, s-a uitat la sicriu, inainte sa-l coboare in mormant, si a strigat plangand: „Daddy, I will see you in Heaven! I will never disappoint you again, Daddy. I promise !”. (Tati, te voi vedea in Cer! Iti promit ca niciodata nu te voi dezamagi!) (Octavian Curpas)

Dumnezeu sa mangaie inimile frante ale familiei Pavel. Toti cei ce doriti sa ajutati familia faceti clik aici – (Pana azi s-au strans $6750 din cei $20,000 care sa acopere costul inmormantarii)

https://www.gofundme.com/memorial-fund-for-alin-pavel

Vezi si

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari