Marcela Gorcea Damșa – Cristina Căpâlnaș, un suflet de înger!

marcela-cristina

Cristina Căpâlnaș, un suflet de înger!

A fost un exemplu pentru mine în hărnicie, în ospitalitate, în dragoste, în răbdare, în smerenie, în iertare… A fost alături de mine la logodna mea cu Marius în Canada, a fost alături de mine la nuntă în Australia… A fost lângă mine zi de zi timp de cinci săptămâni, atunci când Marius a plecat la Domnul… A fost cu mine în România, în primii doi ani de misiune fără Marius… A venit în turneu să fie alături de mine, ca să îmi fie mai ușor… Nu trecea o zi fără să mă sune și să se asigure că sunt bine… A fost alături de mine și atunci când impreuna cu Sami am hotărât să merg înainte și sa o iau de la început… După ce m-am mutat la Chicago, am fost și mai apropiate… Cristina a fost alături de mine în bucurii și în întristări… Îi mulțumesc Domnului pentru Cristina, îi mulțumesc pentru că a fost prietena mea și o binecuvântare pentru viața mea… O parte din inima mea s-a rupt o dată cu plecarea ei în veșnicie. Doamne învață-ne să ne numărăm bine zilele pentru a sluji, a iubi ..

În astfel de clipe grele, pacea, liniștea și mângâierea vin doar de la Domnul! Suntem alături de familie, de Ionel și de copiii, ne rugăm ca Domnul să le fie sprijin în continuare, să le șteargă lacrimile și să le dea pacea!

Marcela Gorcea Damșa

Serviciul de Priveghi pentru Cristina Căpâlnaș – Toate bisericile penticostale din Chicago se vor unii pentru a fi alături de familia îndoliată!

Vezi si –

capalnas

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari