FLORIN BARBU – GREVA FOAMEI – A 11-A ZI

Screen Shot 2016-05-27 at 11.13.09 PM

FLORIN BARBU:

Video 🇷🇴 Ziua 11 🇬🇧 Hunger Strike – Greva Foamei – Gîndițivă la copilași mei să facem orice e posibil omenesc să reușesc să îi iau înapoi din mîinile lor cît mai repede. Dacă sa întîmplat ceva cu ei de nimeni nu zice nimic??? Cit de mari sunt acei oameni de nimeni nu are curaj sa ia copii de la ei??? Împreună vom reuși Bunul Dumnezeu ne va ajuta.

Luni 30 Mai la ora 14:00 am primit mesaj in privat si am înțeles ca va fi un protest si se vor depune Memori la Ministerul De Externe apoi la Guvern și La Ambasada Marii Britanii

19. Auzi-mă, Doamne, că bună este mila Ta; după mulţimea îndurărilor Tale caută spre mine.
20. Să nu-ţi întorci fala Ta de la credinciosul Tău, când mă necăjesc.

Florin Barbu GREVA FOAMEI Strasbourg 27 mai 2016 Copiii nu sunt de vanzare

CITESTE si –

CITESTE si –

Iacob Berghianu cu Florin Barbu Strasbourg 25 mai 2016

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari