Robert Turcescu: Eu, daca eram consul la OSLO….

Photo credit cursdeguvernare.ro

Photo credit cursdeguvernare.ro

Eu, daca eram consul la OSLO, pe cuvantul meu de onoare, stiu ca suna inebuneste in toata povestea asta, dar, daca vedeam m-as fi tinut cu masina dupa acest Bodnariu, dupa tata. Daca intr-adevar se confirma ceea ce ne-a povestit sora lui, ca el merge patru ore sa-si vada copilul mic, dupa aceea conduce inapoi si merge iarasi ca sa-i vada si mama ceilalti copii. Ma tineam asa o zi, doua, si vedeam ca se intampla chestiunea asta…. sau il trimiteam pe ala, ca fiecare ambasada are doua ofiterii de serviciile secrete. Ii spuneam la ala: „Mai, fa-mi si mie un raport. Spune-mi care e situatia cu ochiul, timpanul…” Daca vedeam ca-i situatie dramatica la nivelul celei descrise de sora lui Marius Bodnariu (Andreea Stoia) eu ma legam, consul, ma duceam in fata guvernului. Chit, ca ma luau aia, ma expulzau, ma dadeau afara din diplomatie. Ma legam de garduri, mai. Pe cuvantul meu.

Si spuneam: „Mai, nu plec de aici pana cand cu oamenii astia nu faceti ceva. „Mai, sunteti nebuni?” Va inteleg, sunteti norvegieni. E okay, este in regula. E tara voastra. Este legea voastra. Dar vorbim despre oameni aici. Vorbim despre o familie cu copii. Am inteles, ati luat copiii. Pune copiii undeva, sa stea la o distanta la care si parintele ala sa poata in continuare sa mentina legatura cu copilul. Pe femeia aceea, de ce nu au putut sa o tina in continuare sa alapteze copilul ala? Iarta-ma, Pavel, sunt nervos, dar trebuie sa admiti ca mi se pare absurd.”

(2:33:00)

VEZI AICI Live Stream VIDEO cu Andreea Stoia (sora lui Marius Bodnariu, si cu un prieten Claudiu Dumitrascu (de 30 de ani) de-al lui Marius.

Cauza BODNARIU La Unde.TV cu Robert Turcescu – Invitata Andreea Stoia (Bodnariu) (VIDEO)

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari