Nu faceți doar să fie făcut! Flavius D. Avramescu

bodnariu-2Nu faceți doar să fie făcut!

Nu faceți pentru voi!

„Lăsați-ne copii în liniște să crească!” 

Zilele care tocmai au trecut, împreună cu familia mea am sărbătorit 50 de ani de căsătorie a bunicilor mei. Acolo am fost nepoți, dar și părinții noștri împreună cu familile lor…ne-am simțit bine find uniți, am vorbit, am cântat, ne-am rugat, am râs…a fost frumos. Câteva zile după aceasta, astăzi mai exact, în aceste momente mă gândesc la faptul că noi ne-am bucurat împreună, copii-părinți-părinți ai părinților (bunici)..3 generații, dar familia Bodnariu nu se poate bucura de acest prilej.

Flavius D. AvramescuM-am gândit de multe ori să scriu câteva cuvinte despre acest caz, dar știu că pentru unii nu contează, pentru alții deja a devenit o normalitate să se vorbească, iar pentru mulți acesta reprezintă un lucru în care sunt implicați trup și suflet. Despre această dramă au scris mulți oameni în funcții înalte; aici s-au implicat parlamentari, păstori, slujitori, prieteni, reporteri, moderatori TV ș.a. Țara fierbe, iar Barnevernet-ul continuă fără cea mai mică rușine să-și facă de cap. Norvegia privește sfidător și ba dă semne de schimbare de legi, ba doar se preface..nu știu. Un lucru e sigur: acolo este vorba de niște copii care nu se pot bucura departe de mama lor!

Oameni cu frică de Dumnezeu nu au făcut nimic altceva decât să-și învețe copiii credința dreaptă, iar pentru aceasta acum mama plânge, tatăl se roagă și încearcă să fie totuși o îmbărbătare pentru cea căreia i-a dedicat iubire până la moarte.

Proteste, pașnice ce-i drept, mediatizări, vizite…îmi place ce văd. Îmi place că un popor declarat creștin pune piciorul în prag și strigă, dar mai mult îmi place faptul că poporul se roagă… Un lucru nu îmi place și acesta este rating-ul. Vă rog să nu faceți asta doar pentru rateing. Jurnaliști, spuneți ce-i drept, parlamentari, luptați cum știți mai bine și aduceți schimbare, poporule român, roagă-te cum nu te-ai rugat!

În simplul meu limbaj doresc să vă spun că Marius și Ruth Bodnariu au nevoie de multă rugăciune – asta ne cer chiar ei. Luptăm, dar luptăm pe genunchi. Cu siguranță biruința va fi de partea noastră și spun ”de partea noastră” deoarece în această lucrare devenim uniți!

Sursa: http://partaslacrucealuihristos.blogspot.ro/2016/01/lasati-ne-copii-in-liniste-sa-creasca.html

Flavius D. Avramescu

Blogger – Părtaș la crucea lui Hristos

 

Iohannis si….eu; sau NOI, spectatorii!

..si, noi tot asteptam ca si presedintele Iohannis sa faca ceva…. si iarasi asteptam….

ENCOURAGE by cornelilioi

Urmaresc cu mare atentie si preocupare si sustin TOT ce fac…..altii, pentru ca eu de unde sunt si mai ales cine sunt, NU POT face mai mult. Si ca mine sunt milioane care urmaresc cu procupare si sustinere.
Dar pentru CINE poate face ceva si doar …urmareste cu atentie si preocupare si sustine, NU FACE nimic!
Presendintele Romaniei a fost ales ca SA FACA CEVA, nu sa urmareasca ce fac altii si sa sustina, parca acest caz ar fi doar un eveninent sportiv…..
Eu am urmarit meciul lui Cardinals cu Panthers cu preocupare si sustinere, si chiar daca echipa mea preferata a pierdut, nu am putut face altceva decat sa felicit ceilalti suporteri……
Norvegia insa nu poate fi felicitata si Presedintele Iohannis nu este doar un simplu spectator in acest duel Norvegia-Romania, chiar daca ar vrea sa fie. Daca Domnul Iohannis alege doar SA URMAREASCA CU ATENTIE SI PREOCUPARE, SI…

Vezi articolul original 93 de cuvinte mai mult

Așa mă rog, ca Dumnezeu prin acești cinci copii răpiți, să vindece Norvegia, sa vindece Europa și națiunea Română !

Discurs puternic al Pastorului Valerian Jurjea la Dublin, Ireland:

IrelandFor BodnariuFamily

Discurs pastor Mihai Micula la Mitingul din Satu Mare

Melbourne, Australia Official Protest Against Norway’s Child Abduction January 30, 2016

protest Barnevernet  Australiahttps://www.facebook.com/events/156456304728905/

The whole Romanian Community in Melbourne have come together to organise a protest that will take place on…
***Saturday the 30th of Jan, 2016
10AM SHARP – 11:30AM***

we encourage everyone to be there at ***9:45AM***

The members of that community are the Orthodox, Pentecostal and Baptist churches, who together have joined arms to express our solidarity and to support the Bodnariu family and other families in Norway who have been a victimised by the Barnevernet through child kidnapping!

This is not a Religious event, but rather an event reflecting our moral responsibility to act against the Norwegian organisation called Barnevernet!

Many Romanians across Australia have been following the events in relation to this situation and have been shocked at the manner which Barnevernet essentially kidnapped the Bodnariu children and are now entrenched in their determination to put them up for adoption – despite the fact that due course has not been given to proper, independent and transparent investigations to provide evidence for this position. Barnevernet has very clearly over-stepped its responsibilities and has pursued a campaign to undermine the parental rights of Marius and Ruth. Marius and Ruth have had their parental rights and presumption of innocence violated! Marius and Ruth’s children have been exposed to the psychological trauma of being forcibly removed from their parents to the detriment of their health and welfare!

This is just 1 in over 10,000 cases that have happen last year! That is essentially 10,000 children who have been ripped apart from their parents and have been put up for adoption!

This is an extreme but, unfortunately, not an unprecedented situation in Norway.

During the 2016 National Romanian Pentecostal Convention hosted in Perth (representing churches from across Australia and New Zealand including Perth, Sydney, Melbourne, Adelaide, Port Pirie, Brisbane, Gold Coast, Auckland and Christchurch) the Bodnariu’s situation was publically presented and discussed. An official letter on behalf of pastors from Romanian Pentecostal and Baptist Churches in Australia and New Zealand has been prepared and issued to the Norwegian Ambassador in Canberra conveying our concerns and requests in regards to the Bodnariu family.

We call on the Norwegian Government and Barnevernet to expedite the return of the Bodnariu children to Marius and Ruth.
We call on the Norwegian Government to take responsibility for the organisation that is “Barnevernet” which has been enabled and implemented BY the Norwegian Government.

We call on the Norwegian Government to investigate Barnevernet for misconduct, unethical behaviour and commonly used tactics that include manipulation and intimidation.

We also encourage the Norwegian Government to revisit national policies on child rights and child welfare to ensure that this is balanced by parental rights and the protection of families regardless of culture, nationality or religion.

This must never happen again!!

We encourage everyone who has the desire to act against and stand for all the families that have been victimised, to come and join us in this peaceful demonstration!

******************************************************************
We would also like each one of you to bring a toy (whether it be a teddy bear, car, or other small objects) so that we will leave them at the Parliament steps as a display for all to see, and for the Norwegian ambassador to take action against all that has happen and make sure it will not happen in the future!
******************************************************************

For more information regarding the protest or any other question you have
contact the event organiser,
Mircea Cimpean
(tel) (61) 410 488 611
(email) napoca@napoca.com.au

Discutie aprinsa asupra Cazului Bodnariu la Antena 3 (VIDEO)

Antena 3 Discuta Cazul Bodnariu

Un analist la Antena 3, in discutie cu europarlamentara Viorica Dancila:

Stiti de este gresit, ce trebuie sa ne puna pe ganduri?  Fostul Ministru al Eductiei Norvegian  a declarat in urma cu vreo zece ani:

Credinta ca parintii isi pot creste mai bine copiii decat statul e o credinta gresita.

Oameni buni, daca astia gandesc in halul asta, ce pretentii sa ai?

Dar, aici trebuia sa intervina dl Klaus Iohannis care in strategia de securitate promitea siguranta fiecarui cetatean din tara, cetatean roman care se afla in tara sau in afara. TREBUIA sa INTERVINA, sa cheme pe doamna Ambasador: „D-na Ambasador, sunt cetateni romani. Eliberati-i!”

Eu daca eram presedintele Romaniei, il chemam pe ambasadorul Norvegiei si-l expulzam!”

VIDEO by Raluca Olteanu

In casa la familia Bodnariu (VIDEO)

Copiii Bodnariu

Photo Agnus Dei

Antena 3 in vizita la familia Bodnariu

VIDEO by Raluca Olteanu

Comunicat oficial / Official press release

Norway return the children to Bodnairu family flag
Pentru toti initiatorii si organizatorii protestelor pro Bodnariu, anti Barnevernet:
* For all the leaders and organizers of the pro Bodnariu, anti Barnevernet protests:
Incepand cu 1 Martie se intrerup protestele pană la data de 16 Aprilie 2016! Am aprins multe focuri ici si colo, unele mai mari, altele mai mici, dar toate foarte importante! Acum vom aprinde unul mare peste tot, in acelasi timp: zeci de orase mari in toata Romania, capitale si orase importante europene, majoritatea metropolelor americane deodata!
* Beginning with March 1st, we will interrupt all protests until April 16th! We’ve ignited many fires in many places, some bigger, some smaller, but all important! Now we will have one big fire, everywhere at the same time: dozens of cities in Romania, great capitals and cities of Europe and large metropolitan areas in the United States!
In tot acest timp vom demara urmatoarele actiuni:
1. Postim si ne rugam! Domnul poate si El va da biruinta! 2. Scriem scrisori de protest tuturor institutiilor Norvegiei; scriem scrisori de sesizare si informare tuturor partidelor politice, demnitarilor locali si de stat, guvernelor si ministerelor din fiecare tara. 3. Intensificam campania media si insistam pe mediatizarea informatiilor despre Barnevernet; producem documentare despre cazul Bodnariu, alte cazuri similare, protestele care au avut loc. 4. Pregatire, mobilizare si publicitate pentru marea zi de protest international din 16 Aprilie.
* During this time we will be involved in four actions:
1. We fast and pray! The Lord is able and He will bring the victory! 2. Writing protest letter to all Norwegian institutions; sending letters of complaints and informing all political parties, local and state dignitaries, governments and ministries in all countries. 3. We will intensify our media campaign and insist on educating people about Barnevernet; we will put in production documentaries about the Bodnariu Case, other similar cases and the protests that already took place. 4. We will prepare, mobilize and publicize the great day of international protest, April 16th.
In foarte scurt timp vom transmite o serie de comunicate in care vor fi detalii cu privire la orarul si programul de desfăsurare al acestei actiuni globale. Este foarte important sa conservam resurse si energie pentru marea zi!
* Shortly, we will send statements with details regarding the times and schedule of this global action. It is very important to keep hold of all resources and energy for the big day!
Va rugam sa preluati, raspanditi si sarespectati aceasta strategie. Va mulțumim!
* Please share and spread the news about this strategy. Thank you!
FAMILIA SI ECHIPA DE ORGANIZARE THE FAMILY AND THE ORGANIZATIONAL TEAM
Pastorii/Pastors Daniel Bodnariu, Cristian Ionescu

Viorel IUGA – Protest Oradea pentru fam. Bodnariu 23.01.2016

Viorel Iuga Protest Oradea 23 ianuarie 2016

Viorel Iuga (Presedintele Uniunii Baptiste din Romania):

Sunt si eu unul din fii Romaniei. Si daca uneori ma uit la tara mea si la fratii mei si imi este rusine de anumite lucruri, de o buna bucata de vreme, ma bucur mult de ceea ce se intampla in inimile romanilor si in viata lor. Imi place sa vad cum romanii distrug mituri. Este o vorba cu care ne-am obisnuit si  care am inceput sa credem, ca orice minune tine trei zile. Ei, bine. Nu-i asa.

Probabil ca Norvegia, de o bucata de vreme, asteapta sa vada cand o sa ne treaca. Cand se termina cu euforia aceasta? Am vrea s-o spunem astazi, aici, si o vom repeta mereu: nu este vorba de niste sentimente trecatoare. Nu este vorba de niste baloane de sapun care vor disparea. Noi suntem aici si vom fi aici in baza unor convingeri. Noi scriem. Noi postam. Noi manifestam. Noi cerem autoritatilor sa lucreze pentru ca avem niste convingeri. Si prima noastra convingere, exprimata de atatea ori si repetata aici, noi credem ca locul copiilor este langa parinti in familie. Da, dragii mei, stim ca sunt parinti diferiti. Sunt parinti mai bogati si mai saraci. Sunt parinti cu mai multa educatie si mai putina educatie. Sunt parinti cu diferite convingeri religioase, dar, Dumnezeu, care a stiut ca asa vor fi lucrurile,  a hotarat, copiii sa fie langa parinti si parintii sa fie langa copii, inclusivin cazul Domnului Isus Hristos, bunului nostru Mantuitor care a venit in lume. Mereu, mesajul lui Dumnezeu pentru Iosif era : „Ia copilul si pe mama Lui…” „Fiti impreuna aici, in iesle, in staul.” „Fiti impreuna in fuga, in Egipt.” „Intoarceti-va impreuna,” pentru ca Dumnezeu care ne-a daruit copiii, ne vrea impreuna. Binecuvantat sa fie El!

Si as vrea sa stie lumea, ca nu ne va trece pentru ca acestea sunt convingeri si nu vom renunta la ele.Nu vom renunta la lupta inceputa, chiar daca este pasnica, pentru ca noi suntem convinsi ca Norvegia a gresit. Si nimeni in lumea aceasta nu ma va putea convinge ca n-a gresit. Imi veti spune ca asa este legea? Am inteles. De aceea, am spus-o de atatea ori si o spun astazi: pentru ca legea este rea, schimbati-o! Sa stiti ca noi, romanii, este o vorba de-a mea care poate supara pe unii, pentru ca am trait momente pentru care m-au intrebat oamenii, daca am vazut umbrela? Daca la noi este pizza? Stiti ce le spuneam? „Noi, romanii, ne-am dat jos din copac,” (cu ghilimele de rigoare) „dar, nu ieri. Alaltaieri.” Adica, avem o istorie. Nu suntem chiar ultimii oameni ai Europei. Mai pierdem intr-o partida de fotbal sau de vole sau de handbal, dar avem olimpici peste tot. Slavit sa fie Domnul! Romanii sunt binecuvantati de Dumnezeu cu intelepciune si cu credinta. NU POATE NICIO LEGE SA DESFIINTEZE LEGEA LUI DUMNEZEU! Daca Norvegia are o lege rea, care vrea sa desparta parintii de copii si copii de parinti sa o schimbe sau sa o foloseasca pentru ei, dar nu pentru noi si copiii nostri.

Stiti de ce nu vom renunta si nu ne va trece? Pentru ca noi credem in schimbarea parintilor. Da, ne educam copiii si vrem sa-i educam bine. Dar noi, parintii, stim ca nu suntem perfecti. Acceptam ajutor, dar nu ajutorul de a fi privati de drepturi si de responsabilitati. Lasati copiii langa noi si ajutati-ne sa-i crestem bine. Dar ascultati-ma bine, daca va trece prin cap ca a creste copilul cu teama de Dumnezeu este rau, atunci sa stiti, noi stim ca este bine. Si vom asculta de Dumnezeu si ne vom creste copiii asa. Ajuta-ne, Doamne, sa nu renuntam.

Stiti de ce nu vom renunta? Nu vom renunta pentru ca suntem convinsi  ca putem castiga. Sa stiti, ca noi, am mai trecut romanii pe aicea. Am mai aflat noi din istorie ca si turcii ne-au vrut copiii. Ne-au vrut si altii copiii. Sa stiti ca si bunicii mei s-au luptat cu sistemul comunist care spunea sa-si invete copiii altfel. Si parintii mei s-au luptat cu un sistem care a vrut sa le fure copiii si sa-i aseze intr-o alta ideologie. Multumesc lui Dumnezeu ca au castigat bunicii. Multumesc lui Dumnezeu ca au castigat parintii. Si multumesc lui Dumnezeu ca am castigat eu si am copiii langa Dumnezeu. Nu sunt copii perfecti, dar il iubesc pe Dumnezeu si Il slujesc pe Dumnezeu. Si eu cred ca aici suntem multi care am castigat si vom castiga pentru ca-L avem pe Dumnezeu de partea noastra.

Stiti de ce nu vom renunta, dragii mei? Pentru ca indiferent ca vorbim de Romania, Norvegia, Suedia sau Europa sau orice alt sistem, noi stim ca nu ne luptam cu Dumnezeu. Norvegia nu este Dumnezeu, sa schimbe regulile in lume si ea n-are dreptul sa taie ce ne-a daruit Dumnezeu Creatorul nostru. De data aceasta, ne luptam impreuna cu Dumnezeu. Si toti cei care lupta impotriva familiei, ar trebui sa tina minte ca familia este iubita de Dumnezeu, binecuvintata de Dumnezeu si ocrotita de Dumnezeu. Mai cititi, dragilor, istorie si aflati ca oricine s-a ridicat impotriva lui Dumnezeu a pierdut. Este doar o problema de timp.

Stiti de ce nu vom renunta? De ce nu ne va trece? Pentru ca noi credem in judecata finala. Si noi credem ca judecata finala este a lui Dumnezeu. Dragii mei, imi doresc sa-mi fie bine in Romania si vreau sa-i respect legile. Dar, ma tem mai mult de legea lui Dumnezeu. Si stiu ca, in final, Dumnezeu va trage linie si va hotari daca-mi este bine vesnic sau daca nu imi este bine vesnic. Incercam sa respectam tot ce putem respecta fara sa ne compromitem credinta, fara sa renuntam la Dumnezeu, fara sa renuntam la Sfanta Scriptura. Da, ascultati-ne bine. Noi credem ca Biblia este Cuvantul lui Dumnezeu si credem ce spune Biblia despre familie, despre parinti, despre copii. Si credem ca Biblia trebuie sa ne schimbe in toate domeniile vietii.

Asculta, Norvegie si Europa! Nu sa ne treaca! Dimpotriva, stiti ce am vrea? Am vrea sa ne asculte fratii nostri de credinta si de neam, cei care pana acuma au stat linistiti. Ca-i mai usor sa stai linistit, decat sa vii in frig. E mai usor sa spui: „Lasa, ca Dumnezeu le are pe toate in control. N-are rost sa ma duc eu acolo.” Noi speram sa nu ne treaca noua, ci sa se aprinda si alte inimi. Sa fie multi frati de-ai nostri care sa vina impreuna cu noi. Si sa nu ne linistim pana cand, in Europa si in Romania, parintii si copii vor avea dreptul sa fie impreuna, sa-L iubeasca pe Dumnezeu, sa-L slujeasca pe Dumnezeu, sa fie utili societatii, dar imrepuna, toti sa ne pregatim pentru vesnicie. Nu, nu suntem pentru abuzuri, dar stim si noi ce este abuz. Asa ca nu am vrea ca sa ne mai vanda altii ideile lor, crezandu-ne infantili sau oameni care nu putem gandi. Gandim si noi, dar mai mult ne incredem in gandirea Celui ce ne-a dat dreptul de-a gandi. Si cred din toata inima ca Dumnezeu trebuie crezut, ascultat si onorat de toti. Asa sa ne ajute bunul Dumnezeu.

Viorel IUGA – Protest Oradea

pentru fam. Bodnariu

23.01.2016

VIDEO by gogomedia

Viorel IUGA – Protest Arad pentru fam. Bodnariu

16.01.2016

Cotidianul Norvegian DAGEN citează afirmaţia dură a Secretarului Parlamentului României împotriva Barnavernetului

Ben-Oni Ardelean si Titus Corlatean citati in DAGEN

Ben-Oni Ardelean:Barnvernet foloseste metode Gestapo, puteti sa ma citati, domnilor reporteri.

TRADUCERE AGNUS DEI ~ SURSA : DAGEN http://www.dagen.no/Nyheter/sterk-kritikk/–-Gestapo-metoder-fra-barnevernet-297679

Critici Puternice.  O delegatie de politicieni romani, au sperante contigente si incearca sa influenteze autoritatile de protectia copilului norvegiene, dar au putina intelegere despre practica norvegiana. Din delegatia romana, care a fost trimisa in Norvegia, in conectie cu protectia  copilului din Norvegia care a implementat o preluare temporara de ingrijire a celor cinci frati, toti sub zece ani, dintr-o familie romano-norvegiana, fac parte politicieni cu nume de greutate.  Titus Corlatean este fostul Ministru al Justitiei si Ministru al Afacerilor Externe, in timp ce Ben Oni Ardelean este Secretarul Comitetului Parlamentar al Afacerilor Externe.

Promisiunea din partea autoritatilor norvegiene, ca vor asculta criticile aduse contra CPS. Ei fac parte dintr-un grup puternic de sapte reprezentanti parlamentari, care, dupa cum spun dansii, este ceva aproape unic. Sunt aproape 25 de ani de cand o delegatie asa de importanta a fost trimisa in afara tarii. Asa de serios vede Romania, aceasta problema care a creiat valuri mari si a primit o atentie considerabila in multe tari din lume.

– Metode de Gestapo

Cei doi politicieni au subliniat ca Romania are de asemenea o interdictie cu privire la folosirea pedepselor corporale in cresterea copiilor.

– Esential legislatia este la fel si la noi ca si in Norvegia, a spus Senatorul Ben Oni Ardelean  ziarului Dagen.

– Problema este insa felul cum protectia copilului din Norvegia intelege si aplica aceasta legislatie. In acest caz, reiese ca Protectia Copilului din Norvegia este un sistem Gestapo, a spus Ardelean. – Si aici, puteti sa ma citati, – a subliniat el.

Solicita Transparenta.

– A fost fructuoasa sederea dumneavoastra in Norvegia?

– E greu de spus. parte din ceea ce a fost, in particular, este ca  partea norvegiana nu vrea sa discute cazuri specifice. Referindu-se apoi la informatiile din acest caz ca sunt confidentiale si ei nu pot vorbi absolut nimic despre ele. Aceasta lipsa totala de transparenta, pentru noi este foarte dificil de a o intelege.  Avocatii parintilor nu au acces la aceste documente, a spus Titus Corlatean. El critica ceea ce vede si o considera ca fiind o vizibilitate externa si de control neadecvata a protectiei copilului din Norvegia. Printre altele, a mai spus dansul, ca Romania ar pune mult mai mare accentul pe „pastrarea familiei impreuna” in „mediul ei natural” Si sa-i ajute pe parinti acolo unde este nevoie , in loc sa rupa familia.

Mai mult decat atat, unul dintre delegatii romani a subliniat ca critica la adresa CPS este justificata din moment ce se iau copiii sub ingrijirea lor  fara vreo decizie juridica.

– Se pare ca autoritatile norvegiene au convingerea ca copiii apartin Statului si nu parintilor. Ne-am exprimat ingrijorarea cu privire la acest lucru, a spus Corlatean, care reprezinta  Partidul Social Democrat din Romania. El considera surprinzator faptul ca in ultimii ani, in Norvegia, anual intre 9 mii si zece mii de copii sunt „acoperiti”  sub masuri de ingrijire de catre Barnevernet.

– Ma intreb, in aceasta situatie,  daca exista asa de multa violenta de felul acesta in Norvegia! Problema aici se poate ca este felul cum sunt tratate aceste probleme in aceasta tara?- intreaba el. In cazul Copiilor pentru Egalitate si Incluzie Sociala, numai o patrime au fost acoperiti sub o ingrijire completa.

Cetateni Romani

Corlatean a declarat ca tatal copiilor este cetatean roman si prin urmare copiii au in mod automat cetatenia romana. Fostul Ministru de Externe crede ca Norvegia violeaza legea internationala pentru ca nu a anuntat imediat guvernul Romaniei, ca unul din cetatenii ei, a fost supus unei investigatii de o problema atat de serioasa.

Acest lucru s-a intamplat numai dupa o perioada lunga de timp a declarat Corlatean, spunand ca Romania a fost informata despre acest caz prin intermediul presei, si mult inainte de a primi informatii oficiale de la autoritatile norvegiene.

Crestini activi

Cuplul care pana in momentul de fata a pierdut custodia celor cinci copii, sunt cunoscuti ca fiind crestini activi, atat in Romania cat si in Norvegia.

In timp ce autoritatile norvegiene au negat faptul ca exista un element religios in evaluarea conditiilor copiilor acasa, cei ce sustin familia spun ca exista intr-adevar elemente religioase in acest caz. Delegatia din Romania impartaseste aceasta evaluare.

– Cazul include toate elementele necesare pentru a fi numit persecutie religioasa. a spus Ben Oni Ardelean.

El spune ca ar fi trebuit sa fie o discutie intre parinti si scoala despre  elementul de credinta si religie in predarea la scoala si sa fi fost mentionat explicit in document.

Intaliniri la nivel de ministri

Oficialii din Sogn og Fjordane, au exprimat delegatiei romane, ca relatiile dintre Norvegia si Romania au fost afectate de acest caz de protectia copilului.

La inceputul acestei saptamani delegatia s-a intalnit cu Parlamentul norvegian. Miercuri au avut intalniri cu guvernatorii judeteni si reprezentani ai protectiei copilului din Sogn og Fjordane, locul unde au fost aduse acuzatii cuplului, care este totodata totodata si locul lor de resedinta.

Ieri dimineata delegatia a avut o intrunire cu Ministrul de Externe si dupa amiaza cu departamentul  „Copiii, Egalitatea si Incluzia Sociala.”

– Consideram ca este important sa avem astfel de intalniri cu autoritati straine,  in scopul de  a mentine un dialog bun. Este esential sa se explice cadrul juridic al sistemului norvegian in care mandatul de protectia copilului si nu in ultimul rand, independenta care exista in acest organism, a deciziilor consiliilor si instantelor de judecata. Noi intotdeauna acentuam ca copilul este pe primul loc si cel mai important serviciului pentru copii si parinti. Este de asemenea dificil sa ajungem la informatia corecta , si nu putem sa ne exprimam opinia asupra unor cazuri individuale, a declarat domnul Dice Dagen.

 

 

 

 

Cazul Bodnariu, dușul rece al trezirii

A fost nevoie de un duș rece, care a însemnat suferința familiilor Bodnariu, Rădulescu, Nan, și câte or mai fi, ca să ne trezim în fața pericolului…….

La moara lui Felix

DSC_0001a

Drama familiei Bodnariu nu constituie un caz singular. Multe alte drame similare s-au consumat în spațiul pe care-l incriminăm, dar care abia acum ni se fac cunoscute. Multe alte familii și-au înghițit lacrimile deznădejdii în tăcere, sau strigătul lor după ajutor n-a găsit canalul cu audiența potrivită.
Familia Bodnariu l-a găsit. Strigătul lor sfâșietor după ajutor a rezonat în inimile a mii și mii de români. Și nu numai. De aici și de pretutindeni.
Și oamenii au simțit dușul rece al trezirii. Rece ca apele Oceanului Arctic, sărutând cu fiorduri țărmul Norvegiei.
Dacă tot s-au mai auzit voci care susțineau justețea legilor, a regulilor aplicate de țări mai dezvoltate, mai „civilizate”, iată că acest duș ne determină să ne reevaluăm părerea. Această „civilizație” poate fi spoiala de camuflare a șarpelui veninos. A pericolului.
Trezirii i-a urmat reacția. Mișcarea. Și ceea ce părea la început un sprijin confesional pentru această familie…

Vezi articolul original 198 de cuvinte mai mult

DE VORBA CU IOSIF TON

Iosif Ton

AM FOST DE ACORD SI EA MI-A TRIMIS NOUA INTREBARI, FOARTE INTELIGENT FORMULATE, CARE REPREZINTA CAUTARILE TUTUROR ADOLESCENTILOR DE ASTAZI.

O elevă din clasa a 12-a de la un liceu din Bistriţa, Alexandra Deac, mişcată şi provocată de o predică pe care am ţinut-o în biserica pe care o frecventează ea, a avut ideea îndrăzneaţă să-mi ceară un inteviu pentru blogul ei. Am fost de acord şi ea mi-a trimis nouă întrebări, foarte inteligent formulate, care reprezintă căutările tuturor adolescenţilor de astăzi.

Public şi pe platforma mea acest interviu, cu invitaţia către adolescenţi să citească răspunsurile mele că adresându-se lor, tuturor. Aş vrea că acesta să fie un început de dialog cu voi, elevii şi studenţii de astăzi. Cândva am fost profesor la cei de vârstă voastră. Eu mi-am păstrat inima pentru voi. Vă înţeleg întrebările. Vă înţeleg nedumiririle. Eu am trăit o viaţă lungă şi, cu toate trăirile mele,  pot înţelege provocările voastre. Veniţi să stăm de vorbă. Întrebările Alexandrei sunt întrebările voastre şi răspunsurile date ei vă sunt  date vouă tuturor.

CITESTE interviul aici – http://iosifton.ro/blog/de-vorba-cu-iosif-ton

Cristian Tudor Popescu – Despre cazul Bodnariu

raspuns pentru afirmatiile lui Cristian Tudor Popescu….

DREPTATE ÎN DRAGOSTE

cristian-tudor-popescu1Nu mai este nici un secret faptul că, domnul Cristian Tudor Popescu, este un jurnalist cu multă experiență, mare parte din ea dobândită în perioada comunistă și nici faptul că s-a auto declarat de religie, „ATEIST”.

Pornind de la aceste realități, nu este de mirare că el, aproape întotdeauna are o opinie diferită față de majoritatea celorlalți jurnaliști și comentatori. În cele mai multe situații, chiar are dreptate, dar din păcate, în cazul familiei Bodnariu, este pe cât se poate de departe de o analiză corectă și echilibrată. Este adevărat că pesimismul lui ateist îl ajută în ceea ce privește situația politicienilor, care sunt în mare parte oameni compromiși și egoiști; le mai nimerește uneori și în lucrurile legate de lumea sportului, dar în ce privește situația de față, a familiei Bodnariu, este complet paralel.

Face o speculație neadmisă la nivelul de comentator la care se pretinde a fi.

Domnule…

Vezi articolul original 391 de cuvinte mai mult

Metode Biblice de Educarea Copilului – Pastor Emanuel Fedur

VIDEO by Credo TV

Conferinta – Secretul Fericirii in Familie – Lazar Gog: Femei si Oglinzi

Lazar Gog Conferinta Secretul Fericirii

EXOD 38:8 –  A făcut ligheanul* de aramă, cu piciorul lui de aramă, din oglinzile femeilor care slujeau la uşa cortului întâlnirii.

Din pasajul citit, aflam ca o parte din mobilierul de la Cortul Intalnirii si de la Templu era un lighean de arama care a fost construit din oglinzile femeilor. Pentru cei ce nu inteleg un astfel de pasaj biblic, trebuie sa va spun ca in antichitate, oglinzile nu aratau cum arata oglinda de astazi.  In antichitatea, oglinda era o placa de aur slefuita foarte bine si te uitai pe placa aceasta  sau o placa de argint bine slefuita pana iti vedeai chipul in ea. Ori, o placa de arama, foarte slefuita. Si se vede ca femeile acestea despre care vorbeste Scriptura din Israel, si-au dat oglinzilesa fie topite si din aceste oglinzi topite, s-a turnat ligheanul de arama, un mobilier foarte important pentru ca orice preot si Marele Preot, inainte sa intre in Templu, inainte sa intre in Cortul Intalnirii, trebuia sa treaca pe la acest lighean, sa se spele in apa din el pe maini,  si pe picioare, pentru ca daca nu savarseau actul acesta, Domnul ii lovea cu moartea. Nu-i lasa sa intre  fie in Cortul Intalnirii, fie in Templu. Prin urmare, femeile au facut un lucru extraordinar, dupa cum vom vedea. Vreau sa incurajez astazi partea femenina,  ca sa se implice in lucrul Domnului si in biserica si in familie mai mult. Odata ce ai predat un lucru in mana lui Dumnezeu, stii ce se intampla? Dupa ce scoate din tine ce a fost rau, Dumnezeu te face un instrument al puterii Lui.

Biserica Rugul Aprins a organizat la Sinaia, conferinta de familii cu tema Secretul Fericirii in Familie, vorbitor Lazar Gog
ianuarie 2016

Mesajul de la minutul 1:11:00

VIDEO by Credo TV

Charming vintage video of Romania – Pescuitul în România lui 1961

Romanian vintage film

Cum se pescuia în România pe vremuri, de la Lacul Roşu la Marea Neagră. Cu maşina prin sate, treceai pe lângă ţărani care pregăteau fânul animalelor pentru iarnă şi, probabil, pentru propagandă.

Did the Historical Jesus Claim to Be Divine?

Darrell L. Bock, Mikel Del Rosario, and Justin Bass

darrell bockIn this episode, Mikel Del Rosario, Drs. Darrell Bock and Justin Bass discuss the historical Jesus, focusing on evidence for his claim to deity.

00:15
How do the Apostle Paul’s writings help us discover the sayings of the Historical Jesus?
02:12
How early were Christians referring to Jesus as divine?
04:50
How early did Paul understand Jesus’ implicit claim to be divine?
08:10
The historicity of John the Baptist’s inquiry and the implicit nature of Jesus’ claim.
08:56
Comparing Jesus’ claims in the Synoptic Gospels and the Gospel of John
10:00
Do Jesus’ claims in Matthew and Luke show any continuity with those in the Gospel of John?
12:38
How can skeptical people investigate the claims of Jesus?
16:18
What constitutes a claim to be divine in a first century Jewish context?
18:47
Jesus’ claim implied his unity and distinction from God
22:59
Daniel, 1 Enoch, 4 Ezra and Jesus use of “Son of Man”
31:01
Jesus’ claim to possess divine authority in Mark 14
36:11
Who can sit on God’s throne?
41:37
The historicity of Jesus’ claim to be the Son of Man and possess divine authority
44:23
The role of the Gospel of John in Historical Jesus discussions
45:10
Why does it matter if Jesus’ claimed to be divine?

VIDEO by Dallas Theological Seminary

WORLD MAGAZINE reports on the BODNARIU’s Norway case: Support swells for Christian family in Norway after authorities seize children

world magazine

Parental Rights

By Sarah Padbury

Posted Jan. 21, 2016, 03:00 p.m.

When Marius and Ruth Bodnariu sent their daughters off to school one day last fall, they had no idea they would not come home. And they certainly never imagined their three sons would also be gone before the next sundown—all five children seized by the Norwegian government because of their parents’ Christian beliefs.

Tens of thousands of citizens across the globe have joined in protesting the Norwegian Child Welfare Agency’s seizure of the children after a school principal reported their parents for “indoctrinating” their children.

The Bodnariu family lives in Naustdal, Norway, where Marius works as an IT engineer for the mayor’s office and Ruth is a nurse at the local hospital. Marius is Romanian and first met Ruth, who is Norwegian, when they both served at Open Doors Foundation, a Romanian Christian charity that serves disadvantaged children and families. They were married and became members of the Philadelphia Pentecostal Church in Bucharest. The couple eventually moved to Norway to raise their children in Ruth’s hometown. But their idyllic village life turned into a nightmare last November, according to a Facebook post written by Marius’ brother, Daniel Bodnariu.

Read the entire story here – http://www.worldmag.com/2016/01/support_swells_for_christian_family_in_norway_after_authorities_seize_children

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari