Mărturie Daniel Tomiță – „Căutat de interpol dar și de Hristos!”

Mărturie Daniel Tomiță – „Căutat de interpol dar și de Hristos!”

Ajungand intr-o biserica penticostala in Spania si vazand cum fratii se roaga, Daniel Tomita a decis sa rosteasca singura rugaciune care a cunoscut-o, „Tatal nostru”. Spune Daniel: „Cand am zis in rugaciunea Tatal nostru , „faca-se voia Ta precum in cer asa si pe pamant,” va marturisesc ceva, ca un traznet din cap pana in picioare, ca o sulita care m-a strapuns, ca un foc care m-a parjolit, m-a atins. Am inceput sa plang pe loc. M-am lovit de doua ori cu pumnul si am zis: Nu te fa de rusine aici. Cum sa plangi tu in mijlocul acestor oameni? Am dat de cineva mai puternic ca mine si am capitulat. Serviciul divin s-a terminat in biserica aceea si am plecat acasa. Parca o neliniste in sufletul meu se zvarcolea. M-am interesat cand acea biserica are serviciu divin si cu o ora si jumatate inainte eram pe portile ei – Marti, Joi, Sambata, Duminica intreaga venisem la acea biserica. La sfarsitul  zilei de duminica am cumparat o Biblie caci acolo in biserica se spunea ca aceasta carte e Cuvantul lui Dumnezeu. Am cumparat acea Biblie, am venit acasa si m-am pus pe genunchi. Am zis: Doamne, Dumnezeule, daca Tu existi, Tu esti adevarat, daca cartea aceasta Biblia este asa cum marturisesc acesti oameni pocaiti, VORBESTE-MI SI MIE! Si tin minte cat traiesc ca mi s-a deschis la Psalmul 139 si am citit:

  1. Doamne, Tu mă cercetezi de aproape şi mă cunoşti,
    ştii când stau jos şi când mă scol
    şi de departe îmi pătrunzi gândul.
    Ştii când umblu şi când mă culc
    şi cunoşti toate căile mele.
    Căci nu-mi ajunge cuvântul pe limbă,
    şi Tu, Doamne, îl şi cunoşti în totul.
    Tu mă înconjuri pe dinapoi şi pe dinainte
    şi-Ţi pui mâna peste mine.
    O ştiinţă atât de minunată este mai presus de puterile mele:
    este prea înaltă, ca s-o pot prinde.

Cand am citit toate aceste cuvinte, am inchis Biblia, m-am pus pe genunchi…

7 comentarii (+add yours?)

  1. Mike Olari
    apr. 09, 2018 @ 14:09:13

    A republicat asta pe DREPTATE ÎN DRAGOSTE.

  2. dininimapentrutine
    apr. 09, 2018 @ 14:53:42

    Dumnezeu sa fie slăvit

  3. Trackback: Mărturie Daniel Tomiță – „Am dat de cineva mai puternic ca mine și am capitulat” – ARMONIA MAGAZINE – USA
  4. octavpelin
    apr. 10, 2018 @ 03:06:35

    A republicat asta pe Octavpelin's Weblog.

  5. Florin
    apr. 16, 2018 @ 12:40:58

    pace fratemeo tomita te salut cu pacea lui hristos .ridica mainile catre Dumnezeu si lasa sa vina puterea peste tine asa ca nici microfoanele sa nu te astupe.aduti aminte ca neam rugat impreuna amandoi in spania

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari