Mărturie Lucia Varga – „Unde este Dumnezeul tău? Ai spus că te vindeci!”

Mărturie Lucia Varga – „Unde este Dumnezeul tău? Ai spus că te vindeci!”

Lucia Varga este cetatean american. A emigrat in Statele Unite inainte de Revolutia anticomunista. Nascuta intr-o comuna din Satu mare, s-a nascut tarziu tatalui ei instarit care avea varsta de 60 de ani. Tatal ei era rus din Uniunea Sovietica, acolo se nascuse, si era general in tinerete si mare comunist. Il cunoscuse pe Stalin. Desi a crescut intr-o familie atee, la varsta de doar 6 ani Dumnezeu a chemat-o pe Lucia Varga la o viata noua impreuna cu Isus Hristos.

La 12 ani, cand tatal i-a zis ca il face de rusine mergand la biserica, i-a cerut sa plece la un frate care nu avea copii. Lucia Varga nu a renuntat sa mearga la biserica si astfel tatal ei a izgonit-o de acasa. „Ca si copil,” spune Lucia, „decat sa ma las de biserica, mai bine ma duc la fratele Tamas.”

„Mi-a placut, eram la scoala duminicala cu fratele asta si ne spunea- imi placea istoria lui Iosif, istoria lui Daniel. Deci, la scoala duminicala, ne povestea si eu ca copil, asa mult imi placea. Ziceam: Cum Dumnezeu l-a ajutat si pe Daniel sa iasa din groapa cu lei si pe Iosif, sa ajunga om mare si sa-si ajute familia. Deci, astea mi-au ramas in memorie. Mi-am pus hainele sa plec si zice tati: Chiar e adevarat? Vrei sa pleci? Zic: Pai, daca m-ai trimis. Zice: Nu. Faci ce vrei. Nu pleca. Eu eram singurul lor copil. Aveam un om care ne ajuta mult, taia lemne, lucra pe la casa. Eu aveam doica mea. Omul care ajuta pe langa casa era adventist. La intrebat tata: Ce sa fac cu fata asta, ca numai la pocaiti merge? Fratele adventist i-a zis: Ea face bine. Dar mai bine te-ai pune pe genunchi, sa inchizi ochii si sa te rogi asa ( cu mainile impreuna). Intr-o dimineata, il vad pe tata asa. Daca tata nu avea o vedenie la prima lui rugaciune, nu cred ca s-ar fi intors. Dar eu totdeauna mijloceam inaintea Tatalui, ca Domnul sa se atinga de inima lui tata si a lui mama si ziceam: Doamne, cand o rasara soarele si peste casa noastra? Si a sosit timpul. Tata, la 74 de ani a luat botezul. Mai tarziu s-au intors si parintii, iar cei sapte copii pe care i-a nascut mai tarziu, au calcat si ei cu totii pe urmele pasilor ei.

La prima lui rugaciune a avut o vedenie, a vazut sub patul lui, cum de la el a plecat o soparla. Era cu corp de om dar picioare si coada de soparla. A trecut si a iesit dinc asa afara. S-a speriat tata, nu a stiut nimic. S-a speriat, s-a ridicat si a zis: Lucica, n-ai vazut nimic? Am zis: Eu n-am vazut nimic. El mi-a zis: uite ce am vazut ca a iesit de la mine si a plecat afara. S-a mai rugat a doua oara. A doua oara, la fel. A avut o vedenie cum ingerii canta si se bucura pentru intoarcerea lui. A chemat pastorul. sa intrebe ce se intampla. Pastorului ii era frica. A venit. Cand era primar tata, el a umblat sa ii inchida pe pocaiti. Umbla cu politia sa-i prinda. Si cand i-a gasit ca erau la socru tatalui in casa, bunicul meu era avocat si avea casa la tara si avea si la oras in Satu Mare. Si in casa socrului tatalui se adunau pocaitii. Erau doar 10 persoane.  Din casa bunicului niciunul nu s-au intors la Domnul, dupa 14 ani doar baiatul mai mic si eu. Cand i-a prins [pe pocaiti acolo] a zis tata: Nu-i fac rau la socru. Si i-a lasta in pace. Si acuma, l-a chemat pe pastor si pastorului i-a fost frica ca iarasi pune tata la cale ceva.

A zis pastorul: Eu nu stiu sa zic nimic. Daca vrei,a vem program Joia si Duminica la biserica intre orele – si poti sa ne vizitezi. Asa a ramas tati, s-a intors la Domnul. Dupa casatoria mea, la patru ani, s-a intors si mami. Ea era mai impietrita. Cineva a fost la o nunta si era un proroc. Era o sora. A venit la noi in casa ca a pierdut autobuzul. Si unde sa se opreasca sa faca popas? Mergem la Luci. A venit si mami a avut o lucrare: Daca nu te intorci, am sa iti iau fiica prin nastere. Si mama s-a devotat, a luat legamantul si eu n-am spus la nimeni. Am mers la o rugaciune si cum am intrat inauntru: Femeie, pentru ceasul de doliu am lasat doua solii sa mijloceasca. Nu te teme. La doua saptamani, tot aceeasi lucrare: Crezi femeie, si nici nu crezi. Ca asa era. Credeam si nici nu credeam. Vedeam numai rau in fata mea, deci, ca voi muri. Zice: Ca semn ca ti-am vorbit, vei naste fara nicio durere. Asta nu a fost numai o prorocie. Am simtit. Eu am nascut al doilea copil fara nicio durere. Nimic, absolut. Asa cum a fost lucrarea. Femeile si moasa nu credeau. Cand am vazut ca-i adevarat, atunci am crezut pe deplin. Ce trebuia sa cred despre ceasul de doliu este ca Domnul a intervenit ca sa-mi lungeasca viata. Acum nu mai trebuia sa ma tem ca voi muri.

Acum era foarte frumos in familie. Aveam rugaciuni in fiecare zi ca familie. Si rugaciunea familiara din copilarie o avem si acuma. Tata devenise un om foarte bun. AJuta saracii, mama la fel. Deci, am invatat numai lucruri bune pe urma de la parinti. Acum, tata a avut foarte mult de suferit pentru ca de oricate ori era sedinta de partid, veneau si luau cu trasura, cu masina. El era omul de baza la sedintele de partid. Cand s-a intors la Domnul, au venit de la Bucuresti, tata a mers si a spus: predau carnetul de partid ca eu m-am hotarat sa-L slujesc pe Domnul, sa ma pocaiesc. Am luat botezul. I-au zis: Nu se poate asa ceva. Au inceput sa-l urmareasca pe pastorul, ca de ce a facut treaba asta. Ca l-a botezat si n-avea voie sa ia om comunist la botez. L-au purtat de atatea ori. Au zis ca-l inchid. Stia ca nu-l inchide ca era deja batran. Au venit pe urma sa-i ceara carnetul de partid. El zice: Pai, nu-l am. Ei zic: Pai ce-ai facut? Tata: L-am jertfit. Ei: Cum lai jertfit? Tata: Am vrut sa vi-l dau si nu l-ati luat. Au venit in trei randuri de la Bucuresti sa ia masuri. A avut de suferit chiar si biserica de unde faceam parte din cauza aia. Veneau Joia seara cand eram la rugaciune. Era intuneric si politaiul intotdeauna statea la geam sa asculte ce se intampla. Sau intra inauntru, nu ne facea nimic, dar reclama. Si dupa reclamatie, cei de la partid il chemau mereu pe tata la Securitate. La un moment dat l-au lasat in pace ca nu a vrut sa le spuna ce a facut cu carnetul de partid. El, intr-adevar l-a jertfit. L-a bagatin foc si la ars. El le-a spus ca l-a jertfit, dar ei n-au inteles. Dar a avut mult de suferit, foarte mult de suferit.

Cat timp nu era credincios avea prieteni. Toti veneau la noi, judecatori – era Tribunalul vizavi de casa noastra. Veneau sa manance si avocati. Dupa ce l-a primit pe Domnul, a fost strain complet. Nu l-a cunoscut nimeni. A fost acum cel mai de jos. Au zis unii: Da, saracul, si-a pierdut mintile ca-i batran. In schimb, el l-a primit pe Dumnezeu. In fiecare saptamana, ziua lui de post era Miercuri si Vineri, pana la sfarsitul vietii lui. A murit la 96 de ani. Intotdeauna a fost lucid. A avut o moarte foarte usoara. Sotul meu l-a barberit si in timp ce-l barberea, si-a dat duhul si l-a luat la Domnul.

Eu am crescut, eram singurul copil, parintii mei au fost foarte instariti. Dupa ce s-au intors ei, cantam in cor si eraam foarte implicata in biserica cu tineretul, cu corul, rugaciune, staruinta, intotdeauna eram prezenta. La 18 ani m-am botezat. La 19 ani m-am casatorit. Tatal meu a avut vedenie cine o sa-mi fie sotul, ce-o sa fie, si numele. Cand a intrat prima data in casa, s-a uitat la el si i-a zis: Cum te cheama? Si-i spune: Tu vei fi ginerele meu. Imi era asa de rusine. A fost prima data cand l-am vazut. El a intrat in casa, cauta pe cineva. Ne-am casatorit, am avut o viata foarte frumoasa in casnicie. Sotul meu era foarte credincios. Am sapte copii, toti il slujesc pe Domnul. Am inceput rugaciunea in fiecare zi, aceea a ramas si azi si copii mei la fel fac. Dar familiar, facem odata pe saptamana. Deci, pentru rugaciune, odata pe saptamana se strang toti copiii acasa si facem rugaciuni. E adevarat ca rugaciunea fierbinte deschide cerul. Eu n-am avut chemare cand am mers in America. In 1987 mi-am pus toata familia la un post necurmat. (Din primele 19 minute, mai sunt aprox 20 minute din marturie inclusiv partea din marturie despre vindecare- )

 

Inpolitics.ro – IOHANNIS – ”IMPACHETAT” PAS CU PAS ÎN SCANDALUL IERUSALIM

România are un președinte atît de înverșunat împotriva Israelului încît e gata să provoace o criză politică majoră, să invoce delictul de înaltă trădare, probabil fără precedent în UE, și să încurajeze mișcări de stradă doar pentru a păstra ambasada la Tel Aviv.
Fără a putea și explica în mod convingător atare poziție.

Și asta, cînd? Cu două săptămîni înainte de momentul cînd, potrivit presei occidentale, Donald Trump ar urma să inaugureze personal sediul noii ambasade americane din Ierusalim…..

Reacționînd fără tact în una dintre cele mai delicate chestiuni politice imaginabile, Iohannis a împușcat mai mulți iepuri dintr-un foc.

În primul rînd, a înfuriat Israelul, stat tradițional apropiat de România fie și doar pentru că un număr imens de cetățeni ai săi au rădăcini românești.
În al doilea rînd, s-a îndepărtat dramatic de partenerul american, și încă în cel mai prost moment cu putință, plasîndu-se de partea Rusiei, Germaniei ori a lumii arabe.
În al treilea rînd, demersul său a alimentat indirect antisemitismul unor români – nu mulți, din fericire – și i-a ridicat în cap mulți dintre proprii susținători, de-a dreptul senzaționale fiind criticile vehemente aduse de ziaristul Petre M.Iancu, de la Deutsche Welle, cunoscut drept un adorator cu ștate vechi al președintelui și al Laurei Kovesi.

După ceea ce am putea numi gafa inițială, însă, a venit adevăratul șoc: în loc să încerce o repliere inteligentă, președintele a apăsat pe accelerator, gafînd și mai tare.
Nefericita declarație privind înțelegerile secrete pe care Dragnea le-ar fi făcut în Israel cu evreii îl va costa scump, de aici încolo.

Exprimarea lui nu a fost antisemită, ci ofensatoare prin formularea de ansamblu.
Cuvinte neutre pot deveni adesea arme, folosite nepotrivit.

Mai grav, însă, prin declarațiile sale neinspirate, Klaus Iohannis a acuzat indirect SUA că încalcă rezoluțiile ONU și dreptul internațional.
Pînă să-și revină Casa Albă din uimire, a venit atacul la guvernul PSD, care ar fi încălcat Constituția ridicînd problema mutării ambasadei, ceea ce nu a făcut decît să-l fixeze și mai bine pe președinte în scandal.

Cînd ai fi crezut că mai rău nu se poate, președintele iese la rampă, ieri, și cere demisia premierului Viorica Dăncilă, care nu ar face față funcției.

La fel a recepționat și prestigioasa agenție internațională Reuters, care a transmis urbi et orbi că președintele României vrea să demită premierul pentru dorința de a recunoaște Ierusalimul drept capitală a Israelului.
”Romania’s president calls on PM to quit over Israel embassy move”titrează Reuters, iar de aici se va propaga în toată presa lumii interesată…

Bogdan Tiberiu IACOB

Afla mai mult – http://inpolitics.ro/iohannis-impachetat-pas-cu-pas-in-scandalul-ierusalim_18439306.html

Federica Mogherini ar fi dat asigurări că nici un stat din UE nu își mută ambasada la Ierusalim

Federica Mogherini (Roma, Italia) este o politiciană italiană. Absolventă de științe politice de la Universitatea Sapienza din Roma, Mogherini a deținut funcția de ministru de externe a Republicii Italiene. La 30 august 2014, Mogherini a fost aleasă de Consiliul European în funcția de Înalt Reprezentant al Uniunii pentru Afaceri Externe și Politică de Securitate, potrivit Wikipedia.

Niciun stat membru al Uniunii Europene nu îşi va muta ambasada de la Tel Aviv la Ierusalim, l-a asigurat şefa diplomaţiei europene, Federica Mogherini, pe ambasadorul palestinian pe lângă UE, Abdul Rahim Farra, conform unei declaraţii dată sâmbătă de acesta, transmite agerpres.ro.

Oficialul a afirmat că Mogherini a confirmat această poziţie în timpul unei reuniuni desfăşurate la Bruxelles cu reprezentanţi ai Organizaţiei de Cooperare Islamică şi în prezenţa ministrului palestinian de externe, Riyad Malki.

Afla mai mult – http://unimedia.info/stiri/federica-mogherini-ar-fi-dat-asigurari-ca-nici-un-stat-din-ue-nu-isi-muta-ambasada-la-ierusalim-152823.html

 

EVZ.ro – Turnul BABEL, marea ÎNCERCARE a OMULUI de accede în Rai fără voia lui DUMNEZEU

Urmașii lui Noe uitaseră ce-i datorau lui Dumnezeu și au căzut din nou în păcat, plini de trufie. Ei s-au gândit să recucerească paradisul pierdut, construind de capul lor un turn care să ajungă la cer.

Ce ne transmit tăblițele babiloniene

Mai multe texte babiloniene descriu vremurile biblice. Acestea, scrise cu ajutorul unui alfabet alcătuit din 107 cuneiforme şi inscripţionate pe tăbliţe de piatră, au fost descoperite în colecţia milionarului norvegian Martin Schoyen. Scrierile, datând de peste 2.500 de ani, vorbesc despre fapte de război, tehnici de construire a ziguratelor (structură înaltă în formă de piramidă în Mesopotamia), dar și obiceiurile oamenilor.

O tăbliță conține un discurs al regelui Nabucodonosor al II‑lea, stăpânitorul Babilonului, care, acum 2.500 de ani, a construit un zigurat uriaş în Mesopotamia, dedicat zeului Marduk.

[…] Considerat distrugătorul Templului lui Solomon în anul 586 înainte de Hristos, Nabucodonosor este cel care i-a trimis pe evrei în robie.Tot el a fost primul rege din Babilon care a cucerit Egiptul şi a construit Grădinile Suspendate, una dintre cele șapte minuni ale Lumii Antice.

..în colecția lui Martin Schoyen, o echipă de istorici şi arheologi a descoperit în 2011 cea mai veche imagine a Turnului Babel. Gravată pe o piatră de culoare închisă, imaginea datează din anii 604-562 înainte de Hristos. Colecţia este compusă din 13.717 manuscrise şi inscripţii care acoperă peste 5.000 de ani de istorie a civilizaţiilor.

Afla mai mult – http://evz.ro/turnul-babel-marea-incercare.html

Civilizația care ucide: Un post-scriptum la cazul Alfie Evans

Pentru el, într-adevăr, este prea târziu. Pentru noi însă, ca martori ai agoniei unuia dintre cei pe care Hristos i-a numit „frați ai Mei prea mici”, este momentul potrivit să re-afirmăm acele câteva adevăruri esențiale pe care le-am tot spus din prima clipă de existență a asociației noastre.

#AlfieEvans a fost omorât. Omorât de un sistem medical tiranic, care confundă viața omului cu proprietatea guvernului și sufletul cu funcțiile neuronale.

Ca și într-un alt caz foarte cunoscut, cel al americancei Terri Schiavo, linia de demarcație între cele două principale sisteme filosofice contemporane din Occident este clară ca lumina zilei. Abordarea secular-ateistă (mecanicistă) și cea creștină asupra bioeticii reflectă, în fapt, concepții antropologice (privind omul și originea sa) nu doar opuse, dar incompatibile.

rea ventilației Faptul că copilul a fost lăsat 28 de ore fără hrană după oprimecanice dovedește, la fel ca și la Terri Schiavo, nu doar intenția de a-i curma viața, care a continuat mult după cele „3 minute” acordate de medici, ci mândria drăcească a medicilor și judecătorilor fără Dumnezeu (la propriu și la figurat) care au decis că ei trebuie să aibă dreptate cu orice preț.

SURSA – STIRI PENTRU VIATA

Cititi – Samy Tuțac: Micuțul Alfie Evans și-a luat zborul spre veșnicie lăsând în urmă o lume nebună care l-a lăsat ,,să moară cu demnitate”

VIDEO – Premierul israelian, Benjamin Netanyahu la întâlnirea cu Liviu Dragnea: ‘Vă mulţumesc pentru tot ce faceţi pentru a consolida prietenia noastră…

‘Vă mulţumesc pentru tot ce faceţi pentru a consolida prietenia noastră. Este o prietenie adevărată. Ea devine tot mai puternică’

Premierul israelian, Benjamin Netanyahu, a avut joi o întrevedere cu preşedintele Camerei Deputaţilor, Liviu Dragnea, discuţie pe care şeful executivului israelian a descris-o într-o postare pe pagina sa de Facebook drept ‘excelentă’.

‘O întâlnire excelentă cu preşedintele Camerei Deputaţilor din parlamentul român, Liviu Dragnea. Relaţiile dintre ţările noastre sunt bune şi vor deveni mai puternice’, a scris Netanyahu pe reţeaua de socializare în urma discuţiei cu Dragnea.

Primindu-l pe Liviu Dragnea, Benjamin Netanyahu i-a spus: ‘Vă mulţumesc pentru tot ce faceţi pentru a consolida prietenia noastră. Este o prietenie adevărată. Ea devine tot mai puternică’, a relatat şi portalul timesofisrael.com.

SURSA – STIRILE PRO TV

Ben Oni Ardelean – Ierusalimul: Capitala Statului Israel

Deputatul Ben Oni Ardelean revine cu clarificări după ce a criticat decizia guvernului de-a muta Ambasada Română la Ierusalim:

Ben Oni Ardelean:

Ierusalimul: Capitala Statului Israel

Faptul că Ierusalimul este capitala de drept a Israelului este greu de contestat. Dovezile istorice și arheologice în favoarea acestuia sunt covârșitoare, fiind cea mai veche capitală menționată într-un act de maximă importantă: Biblia. Mențiunile biblice preced, istoric, cele două mari și importante religii monoteiste apărute cu mulți ani după cultul mozaic. Astăzi Ierusalimul este un oraș sfânt nu numai pentru israelieni, ci și pentru creștini și musulmani. Însă această conviețuire religioasă nu trebuie să împiedice, în timp, acceptarea unei realități istorice, care nu ne lasă să nu recunoaștem Ierusalimul drept centrul administrativ și cultural al Israelului.

România a recunoscut Statul Israel şi a stabilit relaţii diplomatice cu acesta la 11 iunie 1948, nu cu mult timp de la înființarea sa. Mai mult, în același an a avut loc deschiderea oficiilor diplomatice. Acest moment- 11 iunie 1948- ne arată, nouă, celor care dezbatem astăzi dacă e bine sau nu să mutăm Ambasada României de la Tel Aviv la Ierusalim, nivelul de încredere al acelor vremuri dintre cele două popoare, încredere care nu a ținut cont de contestatarii politici importanți ai creării statului Israel.

Pe parcursul anilor, relațiile diplomatice dintre cele două state s-au îmbunătățit și mai mult, iar la începutul anilor ’90- între ministerele de externe ale celor două ţări- a fost creată o comisie mixtă, care s-a întrunit și se întrunește, periodic, la Bucureşti şi la Ierusalim.

Dar ce presupune mutarea Ambasadei și care sunt procedurile, negocierile și demersurile pentru a face această trecere calculat și eficient? Răspunsul la această întrebare într-o postare ulterioară.

Samy Tuțac: Micuțul Alfie Evans și-a luat zborul spre veșnicie lăsând în urmă o lume nebună care l-a lăsat „să moară cu demnitate”

 

Samy Tuțac: Micuțul Alfie Evans și-a luat zborul spre veșnicie lăsând în urmă o lume nebună care l-a lăsat „să moară cu demnitate”. Incompetența, aroganța și lipsa de inimă a unor mici dumnezei de cartier nu i-au mai dat nici o șansă. Nici lui, nici părinților lui, nici unor medici creștini cu inimă care ar fi dorit să-l ajute. Ce vom învăța din această tragedie și din durerea acestei familii creștine? Nimic! Vom continua să trăim în ingnoranță în timp ce un sistem totalitar tot mai perfid ne va lua drepturile și libertățile, lăsându-ne doar șansa „să murim cu demnitate…”

Photo 1: Alfie Evans
Photo 2: Un grup de infirmire din Marea Britanie înainte de începerea lucrului…acum 70 de ani.

Cititi – Ultimul UPDATE: Misiunea autorităților britanice a fost îndeplinită. Micuțul Alfie Evans a trecut la cele veșnice în această dimineață, la aproape cinci zile de când a fost deconectat de la aparate

Viața creștină – Nevoile sexuale și despărțirile îndelungate ale soților

Viața creștină – Nevoile sexuale și despărțirile îndelungate

Viața Crestină – Relație toxică în căsătorie

ÎNTREBARE: As vrea sa stiu ce poți face ca și crestin daca te afli într-o relatie toxica de casatorie? Cum ai putea sa gestionezi o astfel de relatie, cand esti victima abuzului verbal, emotional, psihologic? Cand esti manipulat, dominat si privat de libertate prin mijloace nedrepte? Cand nu poti fi tu insuti? Cand nu esti lasat sa traiesti in concordanta cu sinele tau? Ce ar trebui facut in aceasta situatie, in acord cu Cuvantul lui D-zeu? As dori sa mentionez, ca am avut discutii deschise cu partenerul despre aceste lucruri, despre felul cum ma simt cand are o atitudine anume, am luat masuri, am pus limite, atat cat s-a putut. De fiecare data promite ca va fi mai atent si ca nu va mai repeta un astfel de comportament… dar, la cea mai mica si banala provocare, e mereu acelasi om, nimic nu se schimba. Despre mine, pot spune ca sunt o fire impaciuitoare, alergand mereu dupa pace si liniste. Acest lucru, chiar il pot numi si un dezavantaj, pentru ca datorita acestui lucru, am “evoluat” de la rabdare la ingaduinta, de la ingaduinta la toleranta, de la toleranta, ce urmeaza? … Resemnare?!  … Nu imi doresc sa ajung acolo. De aceea va intreb, ce as putea face mai mult ca schimbarea sau ajutorul sa fie eficient si  de durata. Va multumesc anticipat.

Raspunsul de la minutul 7:40 –

Demografie și democrație: În 12 ani, „Capitala” UE va fi preponderent musulmană

Muslim Party in Belgium foto barenakedislam

Aproape o treime din populația Bruxelles-ului este musulmană. Practicanții Islamului, datorită ratei lor mari de natalitate, ar trebui să devină majoritari în 15 sau 20 de ani.

Demografie și democrație: În 12 ani, „Capitala” UE va fi preponderent musulmană și posibil guvernată de legea islamică Sharia

În 12 de ani Bruxelles, capitala Belgiei și sediul administrativ central al Uniunii Europene, va fi locuit preponderent de populație musulmană, spune liderul partidului ISLAM din Belgia. În 2012, partidul său a candidat în trei districte din Bruxelles și a reușit să aibă câte un ales în două dintre ele (Molenbeek și Anderlecht), pierzând la mustață în Bruxelles-Centru.

La viitoarele alegeri locale, partidul va avea candidați în 28 din cele 589 de municipalități belgiene. Programul partidului este înlocuirea tuturor codurilor penale și civile locale cu legea Sharia. Aceasta se va concretiza prin introducerea cărnii halal în meniul cantinelor, închiderea sălilor de jocuri de noroc, permiterea vălului islamic în instituții și școli, decretarea sărbătorilor islamice ca zile libere, ba chiar și segregarea între bărbați și femei în transportul public.

Această mișcare politică pare să fi început la Molenbeek, „cuibul belgienilor radicali”, cum îl numea publicația Politico, „o vatră a recruților pentru Statul Islamic”. Un raport confidențial de anul trecut (citat de ziarul De Morgen) dezvăluia că poliția a descoperit 51 de organizații în Molenbeek cu legături suspecte cu jihadismul.

Afla mai mult – STIRI PENTRU VIATA

 

Ultimul UPDATE: Misiunea autorităților britanice a fost îndeplinită. Micuțul Alfie Evans a trecut la cele veșnice în această dimineață, la aproape cinci zile de când a fost deconectat de la aparate

CITITI – Mai bine să te naști câine în Afganistan decât creștin la Liverpool

ACTUALIZARE 28.04/10.00 Alfie Evans a murit la aproape cinci zile după ce a fost deconectat de la aparate, sfidând medicii care se așteptau ca bebelușul să trăiască doar câteva minute.

Anunțul a fost făcut de părinții bebelușului, decesul fiind constatat în jurul orei 2:30 (ora 4:30 la București) dimineața.

„Micul meu gladiator a lăsat scutul jos și și-a primit aripile. Te iubesc băiatul meu”, a scris tatăl copilașului pe facebook.

ACTUALIZARE 26.04/ 13:13 Micul Alfie Evans vrea să câștige lupta cu viața. Băiețelul a supraviețuit încă o noapte fără sprijinul aparatelor. Părinții lui au anunțat însă că renunță la bătălia legală, după ce, miercuri, recursul lor a fost respins de către judecătorii Curții de Apel. Prin urmare, cei doi britanici nu mai doresc să-l ducă pe Alfie la Roma, declarând că vor să-l ia acasă, anunță Daily Mail.

Știrea inițială

Alfie Evans a venit pe lume la 9 mai 2016. S-a născut sănătos, mânca, dormea și lua în greutate ca orice bebeluș. După un timp, au apărut problemele: nu putea să susțină privirea părinților mai mult de 20 de secunde, strângea mânuțele în pumn, mișca dezordonat brațele, mâinile și picioarele. Medicul lui pediatru a spus că Alfie ar avea întârzieri de dezvoltare.

În decembrie 2016, băiețelul a fost internat, pentru o banală bronșită, la Spitalul de Copii Alder Hey din Liverpool. Acolo a început să facă crize de epilepsie și a intrat în comă, fiind conectat la aparate. Șansele de supraviețuire erau mici, iar Alfie a fost botezat în sala de reanimare. Și a continuat să trăiască.
Medicii le-au spus părinților că Alfie suferă de o maladie neurologică gravă, imposibil de diagnosticat, și că cel mai bine ar fi să-l deconecteze de la aparate. Dar părinții au refuzat. Pentru că, deși nu poate să se miște sau să comunice, Alfie deschide ochii, atunci când aude vocile părinților lui.
Afla mai mult – ACTIVE NEWS

Cotidianul – Poziția față de Ierusalim este test de integritate, înainte de toate, pentru că în joc este valoarea dreptate…Dumnezeu alege nu numai indivizi, ci alege și acele națiuni care știu să practice dreptatea.

Poziția față de Ierusalim este test de integritate, înainte de toate, pentru că în joc este valoarea dreptate. Mulți o desconsideră, o relativizează, o stâlcesc. De aceea, se cuvine amintită o învățătură veche dar relansată de John Rawls, poate cel mai important gânditor politic al secolului trecut: Dumnezeu alege nu numai indivizi, ci alege și acele națiuni care știu să practice dreptatea. Este cel mai ușor să procedezi oportunist, dar, la urma urmelor, nu oportunismul este câștigător, cum se grăbesc să creadă  prea mulți.

Chestiunea Ierusalimului are cel puțin patru aspecte – juridic, istoric, religios, militar – aflate, fiecare, în prim plan. Dar sub nici unul, cei care fac acum driblinguri păguboase în jurul legitimei decizii luate de Casa Albă și urmată de multe țări, între care și România, nu au dreptate.

Un „sfătuitor“ spune că mutarea ambasadei României de la Tel Aviv la Ierusalim ar încălca dreptul internațional. În fapt, nu există vreo reglementare de drept internațional, la propriu, care să împiedice mutarea unei ambasade în capitala unui stat suveran. Este însă încălcare a dreptului internațional să cauți să împiedici un stat suveran să-și stabilească capitala unde hotărăște!

Unii aduc în discuție hotărârile Consiliului de Securitate și ale Comisiei Europene. Există, se știe, rezoluții adoptate în contexte variate, dar ele nu și-au propus nicidecum să blocheze mersul istoriei. Organisme cu importanța celor amintite și-au asumat de la început că nimeni pe lume nu poate monopoliza creativitatea istorică. Opiniile oricui sunt expuse reexaminării într-o lume în schimbare care solicită inteligența, cultura și responsabilitatea.

Se mai invocă complicațiile care ar interveni în regiune. Nu se ia, însă, în seamă faptul că situația din Orientul Mijlociu  este gravă deja de decenii. Complicațiile erau și la decizia din 1967, când opiniile erau tot diferite și animate. Orientul Mijlociu nu se poate pune însă în mișcare spre o soluție durabilă fără noi și curajoase inițiative. Peste toate, de respect te bucuri mai curând îmbrățișând o soluție care duce înainte, decât aplaudând statul pe loc.

Nu ignoră aproape nimeni că în jurul Ierusalimului interesele sunt diverse. Dar recunoașterea capitalei Israelului la Ierusalim nu închide șansa negocierilor, ci abia o deschide din nou.

Afla mai mult – COTIDIANUL.RO

Trump ar putea merge la Ierusalim pentru deschiderea ambasadei

Preşedintele american, Donald Trump, a afirmat vineri că ar putea merge la Ierusalim cu prilejul deschiderii ambasadei Statelor Unite, pe care a decis să o transfere de la Tel Aviv, relatează AFP

„Ambasada la Ierusalim a fost promisă de preşedinţi timp de mai mulţi ani. Ei au făcut toţi promisiuni de campanie şi nu au avut niciodată curajul să le pună în aplicare. Eu am făcut asta, deci aş putea merge acolo”, a declarat Trump în conferinţa de presă comună cu cancelarul german, Angela Merkel, aflată în vizită la Washington.

Ambasada „se pregăteşte” să îşi deschidă porţile şi „va fi frumoasă”, a mai afirmat Donald Trump.

Acest controversat transfer este prevăzut la 14 mai, pentru a coincide cu sărbătorirea a 70 de ani de la crearea statului Israel.

Afla mai mult – DIGI24

Titus Corlăţean l-a criticat pe Klaus Iohannis pentru declarația prin care solicită demisia premierului Viorica Dăncilă, apreciind că şeful statului a făcut „o greşeală de începător”

„Domnul preşedinte, în primul rând, am văzut că retrage încrederea, sprijinul politic pe care i l-ar fi acordat doamnei prim-ministru. E o greşeală de începător, aş spune, pentru că domnul preşedinte nu are ce să retragă, pentru că nu a dat şi nu avea ce să dea. Parlamentul, potrivit Constituţiei României, este cel care acordă încrederea politică sub forma votului de învestitură atât pentru Guvern, deci, în primul rând, pentru primul ministru, cât şi pentru programul de guvernare. E un lucru elementar şi m-aş fi aşteptat ca domnul preşedinte să ştie acest lucru, altfel, de la orice om din stradă (…) până la un om politic oarecare ar fi putut cere demisia pentru varii considerente, inclusiv pentru Luna de pe cer”, a spus Titus Corlăţean.

Fostul ministru de Externe l-a criticat pe Klaus Iohannis şi în ceea ce priveşte relaţia sa cu Guvernul, apreciind că şeful statului nu a avut o consultare „serioasă” cu Executivul pe tema angajamentelor europene asumate de România la reuniunile Consiliului European.

„Întrebarea care s-ar pune, în primul rând, este dacă domnul Iohannis chiar face faţă poziţiei de preşedinte, dacă s-a făcut remarcat cu ceva în aceşti ani de mandat prezidenţial, dacă în lungile perioade de tăcere absolută, de linişte şi pace şi de dispariţie din spaţiul public chiar a făcut nişte lucruri concrete. De exemplu, chiar a respectat legea pe care o avem în vigoare privind relaţia dintre Executiv – şi domnul preşedinte face parte din Executiv – şi Parlament în materie de reprezentare în afacerile europene, în domeniul de interes al Uniunii Europene? Domnul preşedinte s-a consultat vreodată serios cu Guvernul României, a venit la Parlament, a transmis elemente de mandat, ne-a informat cu privire la ce are de gând să facă la Consiliile Europene, cu privire la angajamentele pe care şi le-a luat la Consiliile Europene în numele României? (…) Deci, eu cred că domnul Iohannis ar trebui să se întrebe, în primul rând, pe domnia sa, dacă este cel care şi-a îndeplinit corect, constituţional şi activ competenţele de preşedinte, înainte de arunca cu piatra spre alţii”, a comentat Corlăţean.

Afla mai mult – ANTENA 3

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari