Testează bârfele prin testul: Triplu Filtru

Iacov 4:11-12  (Photo credit thedailyverses.blogspot.com)

11 Nu vă vorbiţi de rău unii pe alţii, fraţilor! Cine vorbeşte de rău pe un frate, sau judecă pe fratele său, vorbeşte de rău Legea sau judecă Legea. Şi dacă judeci Legea, nu eşti împlinitor al Legii, ci judecător. 12 Unul singur este dătătorul şi judecătorul Legii: Acela care are putere să mîntuiască şi să piardă. Dar tu cine eşti de judeci pe aproapele tău?

Pana si un necredincios intelege ca barfa e distructiva. Aici, prezintam un test interesant, de la T. Maghiar: Celebrul test triplu al lui Socrate. Cu ajutorul acestui filtru se pot elimina multe dintre răutățile și neplăcerile zilnice.

În Grecia Antică, Socrate era renumit pentru respectul cu care îşi trata prietenii. Într-o zi, o cunoştinţă l-a întâlnit pe marele filosof şi l-a întrebat:
– Ştii ce-am auzit despre prietenul tău?
– Stai puţin, a replicat Socrate.
– Înainte de a-mi spune ceva, aş dori să facem un test. Se numeşte testul Filtrului Triplu.
– Filtrul Triplu?
– Exact, a continuat Socrate. Înainte de a vorbi cu tine despre prietenul meu, ar fi o idee bună să stăm un pic şi să filtrăm ceea ce vei spune. Acesta este motivul pentru care îl numesc testul Triplului Filtru.
Primul filtru este Adevărul.
Esti absolut sigur că ceea ce vrei să-mi spui este adevărat?
– Nu, spuse omul. De fapt, doar am auzit despre asta şi…
– În regulă, a spus Socrate.
– Deci nu ştii dacă este adevărat sau nu.
Acum hai să încercăm şi al doilea filtru, filtrul Bunătăţii. Ceea ce vrei să-mi spui despre prietenul meu este ceva bun?
– Nu, din contră…
– Deci, a continuat Socrate, vrei să-mi spui ceva rău despre el, dar nu eşti sigur că este adevărat.
Totuşi poţi să treci testul, deoarece mai este un filtru: filtrul Utilităţii. Ceea ce vrei să-mi spui despre prietenul meu, îmi va fi de folos?
– Nu, nu chiar.
-Bine, a concluzionat Socrate, daca ceea ce vrei să-mi spui nu este nici adevărat, nici bun, nici chiar folositor, de ce mai trebuie să-mi spui ceva?

DE MEDITAT!!
O continaure pe tema BARFEI:

Un pacat atat de grav si veninos, atat de des practicat si foarte putin predicat!
In categoria Barfei sunt incluse 3 categorii de oameni:

  • 1.cei care barfesc (sau care duc barfele)
  • 2.cei care asculta
  • 3.cei care sunt barfiti

Daca ar trebui fiecare din noi sa ne trecem in una din aceste categorii , in care din ele te incadrezi..?!

Acest pacat este un pacat atata de grav si veninos si totusi multi din noi il practicam cu atata drag!
Hai sa meditam la ultimele doua saptamani din viata noastra: am vorbit mai mult despre altii in dicutiile noastre sau despre propria noastra viata ? Ne intalnim de multe ori ca sa avem partasie unii cu altii , dar din pacate partasiile se transforma in partasii unii despre altii!
Si asta e trist!
Ce este de fapt barfa ?!
In dictionarul explicativ al limbii romane, barfa inseamna: a ponegri, a denigra, a vorbi de rau, a cleveti, a defaima, a huli!

Din punctul de vedere al bibliei barbfa inseamna mult mai mult. A barfi inseamna si a spune un adevar despre cineva dar cu gand rau, cu intentie si o motivatie gresita, chiar daca este adevar este barfa, pentru ca este vorbit din ura, si se cauta ponegrirea acelei persoane. Sa ne ajute Domnul pe toti sa putem scapa de acest pacat atat de veninos si plin de fiere amara si sa punem in locul vorbelor de rau, vorbe frumoase, cuvinte de incurajare, si cand auzim un adevar despre cineva , o greseala, un pacat, sa ne rugam pentru acea persoana si sa ajutam
sa se ridice, ca sa nu cadem in aceasta categorie a barfitorilor. Doamne ajuta-ne pe toti!!

Florin Ianovici – Semnificaţia tăcerii lui Dumnezeu 15 Decembrie 2013

VEZI PAGINA Florin Ianovici PREDICI

Ianovici 3

Text Tefania 3:14-20

14 Strigă de bucurie, fiica Sionului! Strigă de veselie, Israele! Bucură-te şi saltă de veselie din toată inima ta, fiica Ierusalimului!
15 Domnul a abătut dela tine pedepsele tale, a îndepărtat pe vrăjmaşul tău; Domnul, Împăratul lui Israel, este în mijlocul tău; nu trebuie să te mai temi de nicio nenorocire!
16 În ziua aceea, se va zice Ierusalimului: ,,Nu te teme de nimic! Sioane, să nu-ţi slăbească mînile!
17 Domnul Dumnezeul tău este în mijlocul tău, ca un viteaz care poate ajuta; se va bucura de tine cu mare bucurie, va tăcea în dragostea Lui, şi nu va mai putea de veselie pentru tine.
18 ,,Voi strînge pe cei întristaţi, cari sînt departe de adunarea sfîntă, pe cei ieşiţi din sînul tău, asupra cărora acum apasă ocara.
19 Iată, în vremea aceea, voi lucra împotriva tuturor asupritorilor tăi; voi izbăvi pe cei şchiopi şi voi strînge pe cei ce au fost izgoniţi, şi îi voi face o pricină de laudă şi de slavă în toate ţările unde sînt de ocară acum.
20 În vremea aceea, vă voi aduce înapoi; în vremea aceea, vă voi strînge; căci vă voi face o pricină de slavă şi de laudă între toate popoarele pămîntului, cînd voi aduce înapoi pe prinşii voştri de război supt ochii voştri, zice Domnul.`

Transcript blogul Agnus Dei.
Florin Ianovici:
Am stat sapataman aceasta si m-am rugat special cu privire la acest sfarsit de an, ca sa fiu sigur ca ceea ce va vorbesc si va impartasesc dumneavoastra e mai ales in inima Domnului, pentru ca eu stiu ca informatia e buna, dar revelatia e esentiala. Nu e tot una sa comunici un adevar si acest adevar sa fie uns de Dumnezeu si doresc sa impartasesc cu dumneavoastra trei ganduri pana la sfarsitul anului. Primul este ‘Atunci cand Dumnezeu tace’. Cand Dumnezeu tace, e tare greu. Si acesta va fi subiectul zilei de astazi. Apoi, data viitoare vom vorbi despre ‘Cand Dumnezeu spune DA’. Cel mai mare dar din istorie e Isus Hristos. Si vom sta in fata da-urilor pe care Dumnezeu ni le-a daruit. Si apoi, in incheierea anului vom vorbi despre cand Dumnezeu spune ‘nu’. Pentru ca nu vom stii cum arata 2014, pana nu vom vedea ce anume a fost ‘nu’ in 2013. Dumnezeu sa ne ajute. Sa va rugati ca Dumnezeu sa ne dea prospetimea necesara. Noi vrem cu toata inima sa va binecuvantam cu un gand proaspat Dumnezeiesc.

Am oprit in dimineata aceasta  la o figura care a trecut dincolo de religie. Iubesc oamenii care sunt purtatori de un Dumnezeu de care nu pot sa-L limiteze. Iubesc oamenii a caror figura si oameni a caror viata trece dincolo de limite la ceea ce am inteles. Exista o femeie a carui exempplu si cuvinte le-am urmarit in timpul vietii: Maica Tereza. Cu greu s-ar fi putut spune ca a apartinut unei religii, pentru ca faptele ei au fost faptele care apartin unui Dumnezeu viu. O femeie care si-a inchinat viata leprosilor din India. A trait acolo uitand tot ce se tine de ea si daruind toate visele si tineretea ei lui Dumnezeu. Este autoarea unor ganduri de o profunzime deosebita. Imi aduc aminte ca odata, uitandu-se un om cu stare, cu darea de mana, s-a uitat la ceea ce se intampla cand ea ingrijea un lepros si cutremurat in sinea lui a zis, „Nici daca mi-ar da cineva un milion de dolari, nu m-as ocupa de o asemenea situatie.’ Ea a ridicat privirea si a zis, „Nici eu nu as face lucrul asta, daca cineva mi-ar darui un milion de dolari. Dar o fac pentru ca Tatal mi-a daruit pe Isus.” Pentru rasplata cereasca (o face).

Ei, oamenii, privind faptele ei, intotdeauna au pus pe seama ei anumite ganduri. Mi se intampla si mie si cred ca vi se intampla si dumneavoastra. Deseori primesc anumite mesaje in care oamenii, cand cauta un anumit ajutor din partea mea, un sfat, sau poate chiar o rugaciune, imi spun, „Frate, ma adresez tie pentru ca esti un om puternic, pentru ca esti un om tare.” Aceasta este convingerea lor. Si despre Maica Tereza s-a gandit si s-a spus ca este o femeie puternica, pentru ca faptele ei o reclamau ca un om a carei relatie cu Dumnezeu, neaparata, trebuia sa fie puternica. Au dorit, pentru ca dansa a facut parte din religia catolica, au dorit s-o canonizeze. Ei n-au putut pentru ca i-au gasit in jurnal, de fapt mai multe jurnale dealungul vietii sale, si vreau sa va spun ca atunci cand a murit la 87 de ani, ea a fost considerata un exemplu de daruire si credinta, dar cand au citit in jurnalul ei au gasit cuvinte ca acestea. Citez,”Zambetul meu este o mantie ce ascunde o sumedenie de dureri. In sufletul meu simt ca Dumnezeu este departe, ca Dumnezeu nu ma vrea.” Toate jurnalele ei sunt un strigat catre Dumnezeul care nu se lasa prins. Toata viata si-a dorit sa-L simta pe Dumnezeu la un mod puternic. Si in toate jurnalele ei e acelasi strigat, „De ce nu te lasi gasit?”

Spunea un poet Roman, „Vreau sa-l pipai si sa strig, urlu: Este!” Dar n-o poti face, pentru ca Dumnezeul nostru este un Dumnezeu care stie sa se ascunda si care tace. E un Dumnezeu care, daca e sa fim sinceri cu noi, mai mult tace, decat vorbeste. Dar tacerea Lui nu-i respingere. Tacerea Lui nu inseamna purtarea de grija, tacerea Lui inseamna ca El vorbeste cum vrea El. In aceasta dimineata, iubitii Domnului, as vrea sa va vorbesc, nu despre tacerea noastra. Astazi, nu despre tacerile noastre vreau sa vorbesc, sau despre disciplina tacerii in viata unui credincios, pentru disciplina retragerii pentru a sta de vorba cu Dumnezeu, ci vreau sa va vorbesc despre tacerea Lui. Photo below Richard Palmer photography.

1. Primul moment al tacerii lui Dumnezeu

Trei momente din Biblie mi-am ales, pentru ca sa putem intelege tacerea lui Dumnezeu. Nu voi vorbi decat despre El in dimineata aceasta. Dar vorbind despre El, as vrea sa fim cuprinsi noi. Laudat sa fie Domnul. Intai de toate, iubitii Domnului, vreau sa ne uitam la Geneza 1:2-3. Vom vedea tacerea lui Dumnezeu in cele 3 etape ale istoriei. Asa mi-am inchipui eu tacerea lui Dumnezeu (Vezi poza mai sus). Si dumneavoastra ati simtit asa cateodata, ca dincolo de norii pe care-i priviti e un lacat, care sta zavorat? Geneza 1:2 spune asa, ‘Pămîntul era pustiu şi gol; peste faţa adîncului de ape era întunerec, şi Duhul lui Dumnezeu se mişca pe deasupra apelor. 3 Dumnezeu a zis: ,,Să fie lumină!„ Şi a fost lumină.‘  Primul moment al tacerii este in Geneza pentru ca atunci cand Duhul se plimba pe deasupra apelor, nimeni nu zicea nimic. Nu putem spune ca-n acel moment, eu, tu, sau oricine dintre noi era prezent acolo. Cand Duhul lui Dumnezeu se misca deasupra apelor a fost tacere absoluta. A fost tacere deplina. Atunci, numai Dumnezeu in El insusi si gandurile Sale erau cunoscute.

De ce spun lucrul acesta si de ce vorbesc despre aceasta tacere a inceputului? Pentru ca mai intai de toate, iubitii Domnului, tacerea Genezei ne aminteste noua un lucru pe care nu vreau sa-l uitati niciodata. Uitati-va la voi; daca vreti ridicati-va mainile, daca vreti pipaiti-va, voi suteti creatia lui Dumnezeu. Pe noi ne-a plasmuit un Dumnezeu. Noi avem un Creator si numele lui este DOMNUL. Nu sunt o evolutie accidentala. Nu sunt, pur si simplu, o intamplare a unor lucruri, ci pe mine si pe tine te-a facut Dumnezeu. Oridecateori Dumnezeul nostru va tacea, oridecateori, in periaode lungi de tacere vei sta fata in fata cu El, sa-ti amintesti intotdeauna, ca esti faptura mainilor Sale, ca fiecare lucru din tine respira bogatia creatiei Sale, ca fiecare particica a ta este ceva din El. Oridecateori Dumnezeu va tacea, tu sa spui ca Psalmistul, „Te laud ca sunt o faptura minunata. Si te laud pentru ca vad lucrarile Tale minunate.” Orice inima in dimineata asta, care se simte abandonata intr-un fel, care se simte departe de Dumnezeu, sa se pipaie, sa se uite si sa spuna, „Dumnezeu a facut. Dumnezeu a facut.”Dumnezeu a facut.” Daca putem spune, iubitii Domnului, si vreau sa intreb, dincolo de contextul de confesiuni, dincolo de contextul de doctrine, vreau sa intreb in dimineata aceasta: E vreunul care crede ca El a aparut undeva, (iertati-ma pentru ca nu eu am spus-o) din maimuta?”

earth in handsUitati-va la noi,uitati-va la sufletul vostru, la marturia a ceea ce Dumnezeu a facut si ce este in voi si intrebati-va in dimineata aceasta, cine-i Creatorul vostru? Chiar daca tace, El m-a facut. Chiar daca tace, El m-a facut! Dumnezeul meu m-a zidit. Dumnezeul meu m-a ajutat sa cresc. Dumnezeul meu m-a ajutat sa stau in picioare. De ce spun lucrul acesta? Pentru ca cel ce m-a faurit pe mine va avea grija de mine, sa ma duca pana la capatul drumului. Cel ce a inceput cu mine viata aceasta, o va sfarsi si va fi cu mine. Tace Dumnezeu? Negresit, tace. A tacut Dumnezeu si in creatie. A tacut Dumnezeu cand Duhul Lui se plimba pe deasupra apelor. Nu m-a intrebat pe mine; te-a intrebat pe tine? A stat Dumnezeu de vorba cu tine sa te intrebe, „Cum sa fac omul? Cum sa fac lumea?” Ce inseamna lucrul acesta? Ca Dumnezeul nostru este atotputernic, Dumnezeul nostru tace, dar este ATOTPUTERNIC! Dumnezeul nostru nu vorbeste, dar este ATOTPUTERNIC! Dumnezeul nostru nu ne da noua socoteala de intrebarile noastre, dar este viu si tine universul in mana. Asta sa-ti amintesti in timpul tacerii lui Dumnezeu, ca n-ai venit din neant si nu te vei duce in neant, ca nu esti o intamplare si nu traiest la intamplare. Tu esti rezultatul mainii, a unui arhitect, a unui Dumnezeu viu si atotputernic. Laudat sa fie numele Lui! (Fa click pt sursa pozei Isaia 49)

MIHImage twitterSpune Biblia in felul urmator… Fratii mei, surorile mele, eu vreau sa va pun o intrebare simpla: Credeti dumneavoastra ca Dumnezeu cand ne-a facut pe noi, lui Dumnezeu ii lipsea ceva? Potrivit Bibliei, Dumnezeu are totul in El insusi. „Din El, prin El si pentru El sunt toate.” Dar, lui Dumnezeu nu-i lipsea nimic. Credeti lucrul asta?  Lui Dumnezeu nu-i lipsea nimic. Si atunci, Dumnezeu a zis, „Sa facem om dupa chipul si asemanarea noastra.” A fost gandul Lui. A fost dorinta Lui. Si in dimineata aceasta, cand poate multi dintre noi se roaga si Dumnezeu tace. Sa spui sufletului tau, „Eu am venit din Dumnezeu, eu sunt expresia dragostei Sale; Dumnezeu m-a vrut. Dumnezeu m-a vrut!” Si Dumnezeu te-a vrut. Laudat sa fie El in veci de veci. Spune Biblia in felul urmator, in Isaia 49:15 ‘Poate o femeie să uite copilul pe care -l alăptează, şi să n’aibă milă de rodul pîntecelui ei?’ Raspunsul este DA. Ne-o spun orfelinatele. ‘Dar chiar dacă l-ar uita, totuş Eu nu te voi uita cu niciun chip: 16 Iată că te-am săpat pe mînile Mele, şi zidurile tale sînt totdeauna înaintea ochilor Mei!’

Fratii mei, surorile mele, dragi prieteni, in dimineata aceasta vreau sa va spun ca tacerea Genezei imi aduce aminte ca pe mine m-a facut un Dumnezeu si Dumnezeul care m-a adus, ma va purta si Dumnezeul acesta ne va ajuta sa trecem din viata aceasta impreuna cu El, cu ajutorul Lui. De aceea, sa fi deplin increzator si sa fi plin de increderea aceasta. Fratii mei, surorile mele, daca Dumnezeul nostru este un Dumnezeu creator, vreau sa va intreb: Ce se intampla in viata noastra e intamplare? E hazard? Greul, binele, painea de pe masa, lipsa painii de pe masa, bogatia, belsugul, lipsa sau saracia, sanatatea sau mai putina sanatate, relatii reusite sau mai putin reusite; daca El e creator, daca El e arhitect, daca firele de par sunt numarate si stiute, e intamplare, e hazard? Dar ce este? Stiinta a unui Dumnezeu pe care nu putem pricepe. E corect ce spun eu?

Biblia spune in felul urmator, ca Domnul Dumnezeu sta fata in fata cu Iov; ascultati acest raspuns fenomenal. La supararea lui Iov, la tacerea aceasta prelungita din partea lui Dumnezeu, la suferintele crescand ale acestei inimi; n-as putea sa stiu care din suferinte era mai mari- suferinta faptului ca trupul lui era slabit, ca era din cap pana in picioare batut, spune Biblia, de o buba rea sau in faptul ca Dumnezeu tacea, parca invaluit in acea mantie a tacerii sale. Nu stiu care dintre ele era mai rea. Dar, la un moment dat, vine Domnul Dumnezeu, sta de vorba cu Iov si ce-i spune? Iata ce spune Cuvantul lui Dumnezeu in Iov: ‘Unde erai tu cînd am întemeiat pămîntul? Spune, dacă ai pricepere.‘ Sunteti atenti? Dumneavoastra observati ce fel de raspuns da Dumnezeu in tacerea Lui? ‘Tu nu erai cu Mine cand am facut pamantul, dar Eu te-am facut, pentru ca mi-am dorit lucrul asta. Si daca Eu te-am facut,’ zice Dumnezeu, ‘nu te teme. Mana mea nu te va scapa niciodata’. Uitati-va azi de jur imprejur; ati venit la biserica.  E un cer deasupra. E un aer pe care il respiram, sunt pomi pe care Dumnezeu ia facut. Ce atesta lucrul asta? Ca Dumnezeu nu tace. Numai ca Dumnezeu vorbeste intr-un mod in care noi va trebui sa luam aminte. Cand te uiti cu bagare de seama la toate lucrurile pe care Dumnezeu le-a creat, atuncea realizezi ca in viata ta exista un Dumnezeu care poarta totul in control. Da, Dumnezeu tace, dar Dumnezeul meu e plin de putere si Dumnezeu ne poarta de grija. Laudat si binecuvantat sa fie numele Lui, acum si-n vecii vecilor.

Mai exista un lucru pe care tacerea Genezei ne invata. Si fiti atenti la ce va spun. Dumnezeu a luat tarana. Da? Si a luat aceasta tarana si din ea a facut pe om. Dar, cand, propriuzis a devenit omul un suflet viu? Cand a luat Dumnezeu, pur si simplu, tarana in mana? Nu. Ci, dupa ce Dumnezeu a suflat suflare de viata. Si atunci, vine in dimineata aceasta sa spuna in felul urmator, „Oricat ai tacea, n-am sa uit ca eu, Doamne Dumnezeule trebuie sa birui totul prin puterea Duhului.” Mai intai de a fi tarana, ceea ce face esenta duhului meu este faptul ca sunt un suflet viu, daruit de Dumnezeu. Chiar daca Dumnezeu tace, chiar daca Dumnezeu nu-ti vorbeste, raspunsul tau trebuie sa fie totdeauna un raspuns al sufletului. Trebuie sa fie un raspuns al inimii. Iata ce spune Biblia in Iov 33:4 ‘Duhul lui Dumnezeu m’a făcut, şi suflarea Celui Atotputernic îmi dă viaţă.‘ Poate Dumnezeu sa taca. Poate. Dar asta nu inseamna ca Dumnezeu nu vorbeste. Poate Dumnezeu sa taca? Poate. Dar Dumnezeul meu, care este Creator imi spune un lucru, „Eu te-am facut. Chiar daca mama si tatal tau ti-au dat numele, Eu ti-am adus suflare de viata. Chiar daca porti un nume pamantesc, esti al Meu, sapat in palmele Mele. Chiar daca te uiti de multe ori la tine si crezi ca ai un anumit numar de ani, totusi ceea ce face sa fi in picioare e suflarea mea de viata.”

Fratii mei, surorile mele, (23:27)spuneti in dimineata aceasta cu mine, „Oricat de greu ar fi, oricat de inchis ar fi cerul, oricat de mult sau putin ar vorbi Dumnezeu cu voi, spuneti in dimineata aceasta, „Dumnezeu mi-e creator. Dumnezeu mi-e creator!” Spune sufletului tau, ‘Dumnezeu e creator.’ De ce sa spunem lucrul asta? Ca sa stiu ca in viata mea, nu intamplarea ma conduce, eu nu traiesc de pe o zi pe alta ca o minge de ping pong, lovita de unul si de altul, ci, totul este in mana lui Dumnezeu. Amin. (Photo credit vimeo.com)

Isaiah 53 - 7

2. Al doilea moment al tacerii lui Dumnezeu

Al doilea lucru pe care vreau sa-l impartasesc cu dumneavoastra in aceasta dimineata, dupa tacerea din Geneza, este tacerea de la Golgota, pentru ca vreau sa va supun atentiei doar la un gand simplu, si anume. In Isaia 53:7  spune Biblia cateva cuvinte care sunt cunoscute. Dar, vreau sa va intreb ca v-ati gandit mai mult asupra lor si ati staruit- ‘Cînd a fost chinuit şi asuprit, n’a deschis gura deloc,’ Un Dumnezeu tacut. ‘.. ca un miel pe care -l duci la măcelărie, şi ca o oaie mută înaintea celor ce o tund: n’a deschis gura.‘ Un Dumnezeu care a tacut cand a facut pamantul si tot ce vedeti, un Dumnezeu, care atunci cand a facut pe om a tacut si un Dumnezeu care acuma tace la Golgota, spune Biblia ca atunci cand a fost luat, Domnul Isus Hristos  a tacut. Cu alte cuvinte, Dumnezeu a tacut. Asta-i expresia care m-a framantat pe mine, expresia care m-a facut sa meditez asupra acestei taceri, a fost urmatoarea: Cum, adica, ca o oaie muta inaintea celor care tund? Nu vi se pare ca aceasta comparatie intre Domnul Isus Hristos si oaie sau miel trebuie sa ne invete ceva? In momentul in care spui ca El a tacut e una. Dar, cand spui ca a tacut ca un miel, sau ca o oaie inaintea acelor care o tund, asta inseamna ca Domnul Dumnezeu vrea sa ne invete ceva. Sunteti de acord cu lucrul asta?

Ce tacere este aceasta? Ce sa inteleg eu din acest tip de tacere? Pentru ca Domnul Dumneeu vine si spune, „ca o oaie mută înaintea celor ce o tund: n’a deschis gura.” Asta inseamna ca e un tip de tacere. Asta inseamna ca Dumnezeu vrea sa invatam ceva din tacerea asta a Domnului Isus Hristos. Si primul lucru pe care vreau sa vi-l spun este urmatorul:

1. Niciodata, oaia cand o tunzi nu lupta. Se lasa dusa. Nu are arme si n-are nimic cu care s-ar putea impotrivi. O iau, o tund. Si daca vor s-o sacrifice, o sacrifica. Si ce inseamna lucrul asta pentru noi? Fratii mei, surorile mele, in timpul tacerii lui Dumnezeu, noi va trebui sa intelegem un lucru esential in  viata. Ca iubirea noastra, asa cum am spus-o de ‘n’ ori in biserica, trebuie sa fie o iubire inteleapta. Vreau sa intelegem lucrul acesta. Domnul sa ne ajute si Domnul sa ne binecuvanteze. Pune Biblia o intrebare retorica, la un moment dat in Isaia in 53:8, dar mai intai vers. 1-Cine a crezut în ceea ce ni se vestise? Cine a cunoscut braţul Domnului? ….. 8 El a fost luat prin apăsare şi judecată; dar cine din cei de pe vremea Lui a crezut că El fusese şters de pe pămîntul celor vii şi lovit de moarte pentru păcatele poporului meu?’ Ce inseamna asta? Asta inseamna, iubitii Domnului, ca tacerea Domnului Isus Hristos ne invata ca nu-i obligatoriu sa vorbim tot timpul, ca nu-i obligatoriu sa dovedim tot timpul ce avem de dovedit. Ca exista momente in oameni , momente de neintelegere, momente cand oamenii sunt blocati, momente cand oamenii nu pot primi adevarul, momente cand oamenii nu sunt pregatiti pentru momente inalte, momente cand oamenii, pur si simplu, nu pot fi luminati de lumina cuvintelor tale. Domnul Isus Hristos s-a uitat si a zis, ‘Iubirea mea trebuie sa fie inteleapta si iubirea inteleapta ma obliga la tacere, pentru ca tacerea aceasta inseamna un lucru, ma uit si ma intreb, ‘Cine din cei pe vremea mea au inteles ce fac eu?’ Nimeni. Nu te inteleg oamenii. Poate ca ai atat de multe lucruri de care oamenii nu te inteleg. Nu-ti inteleg intentiile, nu-ti inteleg vorbele, nu-ti inteleg atitudinile, nu-ti inteleg trairile. Nu-ti intelege nimeni alergarea. Nu-ti intelege nimeni lacrima. Nu-i nimic. Biblia spune: Taci. Caci aceasta ne invata tacerea Domnului Isus Hristos. A tacut. Fratii mei, nu grabiti ceea ce nu poate fi grabit. Nu alergati inaintea lucrurilor care se lasa ele gasite la vremea lor, pentru ca intotdeauna va fi pierdere. Ma aude cineva in dimineata asta? Dureri, rani, de multe ori blocaje emotionale. De ce? Pentru ca o dorinta extraordinara framantam noi raspunsuri  si dorim ca toti oamenii sa ne inteleaga si sa ne cuprinda, asa cum suntem noi. Nu ne pot cuprinde pentru ca nici tu nu te-ai nascut stiind. Nici eu nu 28:30 nu L-am primit pe Hristos, pur si simplu, tot ce sunt astazi am primit odata, in 5 minute. E vorba de viata. Ce te invata tacerea de la Golgota? Sa iubesti intelept, cu maturitate. Ajuta-ne Doamne.

Proverbe 25:11 spune asa ‘Un cuvînt spus la vremea potrivită, este ca nişte mere de aur într’un coşuleţ de argint. –‘ Dar, stiti pe ce cade accentul? ‘Un cuvînt spus la vremea potrivită’. Fratii mei, surorile mele, se uita Dumnezeu spre noi si Dumnezeu ne spune, ‘Isus Hristos a tacut. „In drumul Lui spre cruce a tacut, pentru ca a zis, ‘Cu cine sa vorbesc, Doamne?’ I-am spus lui Petru, ‘Petre, vegheaza. Simone, tre’ sa veghezi’. Iar Simon, cu o ora mai inainte a scos sabia si a zis, ‘Sunt gata sa merg cu Tine pana la moarte. Daca vrei, ma lupt cu oricine.'” N-a reusit sa duca cea mai simpla lupta din viata, sa se biruie pe el insusi. N-a inteles. N-a inteles nimeni ce face Isus Hristos. Dar stia Tatal din cer si Duhul Sfant. Si Domnul Isus Hristos a zis, „Tac, pentru ca atunci cand nu sunt inteles, nu mai are rost sa vorbesti. Oameni buni, in dimineata aceasta ma rog Duhului Sfant sa ne ajute s ainvatam de la tacerea de la Golgota, ca fiecare cuvant isi are vremea lui.

Biblia spune in felul urmator; asa spune cuvantul lui Dumnezeu, in Eclesiastul, ca exista o vreme pentru orice lucru, ca exista un timp – Eclesiastul 3:7 – ‘ruptul îşi are vremea lui, şi cusutul îşi are vremea lui; tăcerea îşi are vremea ei, şi vorbirea îşi are vremea ei;’ Ii multumesc lui Dumnezeu. Va rog sa intelegeti in dimineata aceasta, ca tacerea Domnului Isus de la cruce ne invata ca iubirea trebuie sa fie inteleapta. Tre’ sa ai rabdare. Trebuie sa gasesti timpul potrivit. Tre’ sa te rogi ca Dumnezeu sa pregateasca, trebuie sa te rogi ca sufletul sa fie pregatit, omul sa fie pregatit. Domnul sa ne ajute, Domnul sa ne binecuvanteze.

Dar, de ce e importanta, pe de alta parte, tacerea de la Golgota? E importanta, iubitii Domnului pentru ca, de cele mai multe ori, multimea cuvintelor noastre, acest exercitiu de a vorbi in permanenta, ne face paradoxal, nu sa fim mai puternici, ci mai slabi. Uite, eu va impartasesc cu dumneavoastra o experienta simpla. Inainte sa vin la biserica, ma trezesc foarte devreme Duminica si de cele mai multe ori tac. Si ma rog ca Duhul Sfant sa ma impregneze cu cuvintele Lui. Si il rog pe Duhul Sfant sa puna in inima mea putere din puterea Lui. Si simt ca pe masura ce tac inaintea Domnului si ma rog, devin un arc care este intins din ce in ce mai tare. Cu cat te rogi si taci, cu cat te rogi si analizezi, cu cat te rogi si meditezi, parca sufletul tau de vine un arc si apoi, cand vei slobozi sageata, se va duce cu putere la tinta. Hristos a tacut, pentru ca un lucru era important in viata Lui- sa nu se abata de la voia lui Dumnezeu. A tacut, ca sa ramana concentrat pe scopul pe care-l avea in viata. De multe ori, cuvintele ne taie calea. Cuvinte folosite de unul, de altul, de ce ni se spunea in dimineata aceasta sa avem o ureche sfanta, care sa primeasca numai cuvintele care trebuie? Ni se spunea in dimineata aceasta ca relatiile, daca nu sunt relatii bune, daca nu sunt relatii sfintite, ce vor face? Prin cuvintele lor, te vor abate de la drumul pe care-l ai. Eu va intreb in dimineata aceasta, dincolo de drumurile pamantesti, dincolo de dorintele de a avea, dincolo de dorintele de a fi fericiti:

  1. Exista o tinta a vietii noastre?
  2. Exista un sfarsit de cale al vietii noastre?
  3. Exista ceva mai presus de orice?
  4. Ce este acest mai presus de orice?

Doamne, ajuta-ma sa fac voia Ta, sa nu ma abat nici la stanga, nici la dreapta, sa merg pe acest drum pe care Tu, Doamne Dumnezeule l-ai croit pentru mine. Sa croim un drum drept pentru picioarele noastre, sa nu mai schiopatam. Dumnezeu sa ne ajute, Dumnezeu sa ne binecuvanteze! Fratii mei, surorile mele, as vrea din toata inima sa intelegem ca noi trebuie sa ducem la bun sfarsit ceea ce am inceput. Am sa va dau un exemplu biblica, ca sa intelegeti mai bine lucrul asta. Bunaoara, Domnul Isus Hristos, intrand in gradina Ghetimani, spune ucenicilor, ‘Rugati-va, ca sa nu cadeti in ispita’. Si ce spune biblia ca a facut Domnul Isus Hristos dupa asta? Apoi, s-a indepartat, ca la o aruncatura de piatra. Nu vi se pare interesanta aceasta imagine biblica? Un Dumnezeu care vine Duminica dimineata si spune, ‘Am venit sa va spun in dimineata aceasta, ca este nemaipomenit sa traiesti in legea Duhului de viata in Hristos.” Dar, am vrut sa va spun ca aceasta lege a Duhului de viata, nu va permite sa traiti dupa cum voiti voi, caci nu mai sunteti ai vostri, ca sa faceti tot ce vreti voi. Sunteti ai Domnului. Dupa care, vine Domnul Dumnezeu si ne spune, „Traiti in smerenie; pentru mine-i important milostenia sa fie in ascuns, rugaciunea sa fie in ascuns. Sa nu trambitati, ca sa nu astupati trambita care cu adevarat va vesti in cer rasplatirea. Dupa care, vine Domnul Dumnezeu si spune, „Tacerea Domnului, tacerea creatiei, tre’ sa-ti aminteasca ca tu nu esti o intamplare. In orice moment cand vrea sa te darame cel rau, sa strigi, „Al Domnului sunt. Sunt o faptura minunata! Aleluia! Si Si Domnul Dumnezeu, dupa ce a spus aceste cuvinte de da la o parte ca la o aruncatura de bat. Luni, era la o aruncatura de bat, Marti e la o aruncatura de paitra, Miercuri sta tot acolo. De ce? Pentru ca Domnul Isus Hristos vrea si se uita inspre noi si spune, „Bun, v-am zis. Si acuma este timpul sa faceti. Sa nu cumva sa va abateti de la drumul vostru.” La ce bun, predica? La ce bun, indemnul? La ce bun, ceea ce facem aici, daca nu sa implinim ceea ce Dumnezeu ne-a spus? Ajuta-ne! Asta ni se spunea si in dimineata aceasta. Domnul sa ne binecuvanteze. Domnul sa ne dea putere. Ajuta-ne Doamne.

Vreau sa va mai spun un lucru, fratii mei, surorile mele. Domnul Isus Hristos, in momentul cand tacea si era neabatut de la tinta pe care o avea in vedere, dumneavoastra stiti ce vedea Domnul Isus Hristos? In mod egal vedea crucea. Dar in mod egal va vedea si pe voi. In mod egal vedea crucea. Dar in mod egal ma vedea si pe mine, pentru ca Biblia spune ca va vedea o samanta de urmasi. Cand taci,  si pui capul in jos, dupa modelul Domnului Isus Hristos, sa nu vezi doar crucea, sa vezi si ziua cand iti vei tinea sotul in brate. Sa vezi si ziua cand iti vei imbratisa copiii iesind din apa botezului. Sa vezi si ziua vindecarii, cand vei striga, ‘Mare este Domnul!’ Sa mergeti spre tinta aceasta, vaznad nu doar crucea, dar vazand si biruinta in Isus Hristos. Caci puterea de a nu te abate, puterea de a nu da nici in stanga, nici in dreapta, nu e sa vezi doar ceea ce ti se intampla- doar truda si necazul, ci sa vezi si ziua biruintei. Si va spun in dimineata aceasta, tacerea Domnului Isus Hristos inseamna sa ne pregatim sufletele pentru biruinta. Laudat sa fie Domnul. Binecuvantat sa fie Domnul! (Photo Golgotha fineartamerica.com)

Iubitii Domnului, exista o tacere pe care au experimentat-o unii la cruce si unii n-au experienta.. As putea sa numesc Golgota, locul unei taceri pereche si o sa vedeti indata la ce ma refer. Taceri pereche- adica, cum pereche? Pereche cu cine? Mai intai de toate, preotii, ce au facut in jurul crucii? Spuneti dumneavoastra, au tacut sau au vorbit? Vorbitau ce au vrut ei. Asa de urat au vorbit si au hulit pe  cel ce sta pe cruce. Dar ucenicii, ce au facut in fata crucii? Vorbitau sau nu? Nu. Au tacut, muti de durere, inspaimantati de ceea ce vedeau. Uluiti de neintelegerea aceasta, acestei lucrari pe care o vedeau savarsinduse sub ochii lor. Dupa care, ce a venit? A venit o Sambata. Corect? Sambata, de dupa Vineri. Au tacut si preotii pentru ca au fost satisfacuti si multumiti in planurile lor. Au tacut si ucenicii; au tras de doua ori savorul, pentru ca erau de doua ori mai speriati acum. Erau dezarmati, El nu mai era cu ei sa-i apere. Dupa care, ce s-a intamplat? Venita Dumnica invierii. Aleluia! Si in Duminica invierii, cine a tacut? Au tacut preotii. Si au vorbit, cine? Ucenicii! Si au strigat, ‘L-am vazu pe Domnul si Domnul este viu! Golgota are o tacere pereche. Pentru ca dupa cum ai tacut, sau ai vorbit la Golgota, asa va fi si Duminica invierii tale. Unii, in ziua invierii vor amutii pentru o eternitate. Iar altora, Dumnezeu le va umple gura de laude si vom canta o cantare noua. De aceea, ce faci in fata Golgotei determina ce vei face in acest ultim punct pe care vreau sa vi-l spun.

Sunt doi prieteni din liceu, unul se numea Artur, si unul se numea Skinner. Au facut impreuna liceul, s-au bucurat impreuna de aceleasi lucruri si evident si in al II-lea razboi mondial au plecat tot impreuna. La un moment dat, autorul acestei intamplari relatate, povestea despre faptul ca au cazut prizonieri in 1942 in Filipine. A fost scufundata nava si au ajuns prizonieri. Numai ca unul s-a dus intr-un lagar; Skinner a ajuns in lagarul Luson si Artur a ajuns  intr-un alt lagar. Inainte ca ei sa fie mutati definitiv, Artur a cerut sa mearga sa-l vada pe prietenul sau din Luson. Lagarele erau la o oarecare distanta . Artur se simtea destul de bine si urma sa fie mutat. A cerut, in mod deosebit, ‘Lasati-ma, inainte de a fi mutat, am si eu dreptul sa vorbesc cu prizonierul Skinner, cu prietenul meu. Dupa interventii, l-au lasat. Cand s-a dus sa vorbeasca i-au spus, „Imi pare rau, el nu poate veni sa vorbeasca cu dumenavoastra. Si a zis, „De ce?” „Pentru ca se afla in pavilionul „Zero”. Pavilionul „Zero” era pavilionul in care nu mai aveau nici o sansa sa se faca sanatosi. Era acelora care au boli incurabile. In sfarsit, Artur a zis, „Ma duc eu la el.” S-a dus si avea malarie, dizinterie, toate bolile tropicale. Mai avea 35 kg. Asta povesteste el in memoriile sale. In momentul cand l-a vazut, spune ca i s-a pus un nod in gat si in momentul acela, a simtit cum toate lucrurile se sfarsesc. Spunea el, „E suficient sa vezi pe prietenul tau, de 35 kg, zacand pe patul mortii, ca sa ti se naruiasca toata teologia care ai avut-o pana atunci.” Si in momentul acela a gandit, ” Ce ar putea sa facace sa spui unui om care statea pe moarte? Si-a adus aminte ca avea la gat o esarfa si in esarafa aceea avea legat un inel. Il legase acolo pentru vremuri grele, a zis el, „Daca pic vreodata prizonier..” poate sa faca un schimb. Sa dea inelul acela, si sa il dea la schimb si cu ajutorul lui sa capete un tratament mai bun in lagar. La un moment dat, a scos esarfa, si i-a dat prietenului sau inelul si a zis, „Uite, ia-l si da-l cuiva de aici  care sa poata sa te ajute.” La care, prietenul a zis, „Nu pot primi asa ceva.” La care a spus, „Trebuie sa primesti  pentru ca noi suntem prieteni si i-a dat acel inel. A doua zi, Skinner a dat acest inel unui gardian si noteaza aceasta ilustratie. Mi-a placut pentru aceasta intrebare. A intrebat gardianul, „Tacai,” Care inseamna valoare, valoros. Si el le-a spus, „Takai,” valoros. I l-a dat. A doua zi, i-a dus cutii de medicamente. I-a adus, pentru scorbut, lamai. A inceput sa-l trateze. In 3 luni de zile,  Skinner s-a ridicat pe picioare. Ei povestesc, pentru ca dupa ce s-a terminat detentia, s-au regasit si au stat impreuna. In dimineata aceasta, cand Dumnezeu tace la cruce, El vede crucea si o vezi si tu. Dar, dincolo de cruce, tu trebuie sa vezi rasplata pentru ca Dumnezeul nostru ne-a pus un inel pe deget, ca odinioara, tatal fiului risipitor si a zis, „Esti copilul meu si va veni o zi si va veni un ceas si va fi un moment in viata ta, cand va veni timpul sa ridici mana si sa spui ‘Takai’ ‘ai valoare’- in legamantul tau cu Domnul. Are valoare Golgota in viata mea. Poate ca Dumnezeu tace, dar, Golgota vorbeste. Poate ca Dumnezeu tace, dar invierea vorbeste. Marire lui Isus! Marire lui Isus. Marire lui Isus.  Photo below www.thetwo-edgedswordoftruth.org

3.  Al treilea moment al tacerii lui Dumnezeu

Tacerea lui Dumnezeu inainte de glorie. Biblia spune in Apocalipsa 8:1, un lucru extraordinar de adanc. Nici pana in ziua de astazi nu s-a putut spune cu certitudine si nu poate fi o interpretare unitara a acestui verset: Cînd a rupt Mielul pecetea a şaptea, s’a făcut în cer o tăcere de aproape o jumătate de ceas. Cei care analizeaza ce inseamna timpul lui Dumnezeu, mergand pe versetul – „o zi inseamna o mie de ani si o mie de ani inseamna o zi, spun ca ar fi o perioada de 15 zile, daca ar fi sa respecti algoritmul ‘o zi inseamna o mie de ani’. Insa, dragii mei, nu asta este important.” Domnul Isus Hristos a rupt aceasta pecete, a saptea, dupa aceasta pecete urmeaza o serie de evenimente, cele sapte trambite. Insa cel mai important este ce se intampla la sfarsit: Apocalipsa 11:15 ‘ Îngerul, al şaptelea a sunat din trîmbiţă. Şi în cer s’au auzit glasuri puternice, cari ziceau: ,,Împărăţia lumii a trecut în mînile Domnului nostru şi ale Hristosului Său. Şi El va împărăţi în vecii vecilor.`‘. Jumatate de ora, tacere. Pentru ca sa intelegem in dimineata aceasta ca Cel ce vine va veni si nu va zabovi. In marea Sa generozitate, in felul Sau milostiv si drept, Dumnezeu iti spune, „Iti dau jumatate de ora de  pregatire. Te las sa te pregatesti de ce ceva vreme. Te las sa te pregatesti in lucrurile care tin de Mine. Te las,” zice El, „ca sa fi implinitor al cuvantului Meu.”  Spune Domnul Dumnezeu, iubitii Domnului, ca este un ceas de pregatire.

Spunetimi acum, inaintea Domnului nostru, Domnul Dumnezeu, in timpul acesta, ce face in mod real? Ne pregateste. E un timp in care nu ni se intampla un lucru extraordinar. N-avem razboaie, n-avem nenorociri fara masura. Sunt localitati in lumea aceasta care-s maturate de uragane. Sunt locuri in care pamantul s-a despicat; mii si mii de oameni au murit in cataclisme. Vreau sa va intreb in aceasta dimineata, voi care stati pe banca, nu simtiti ca Dumnezeu tace ca noi sa ne pregatim? Nu simtiti ca vine ceasul, cand Dumnezeul nostru va instaura slava Imparatiei Sale si vei fi si tu cuprins acolo? Ori, Dumnezeu ne spune in dimineata aceasta, ca trebuie dragii mei, spune Biblia in Evrei 3:7 ‘Deaceea, cum zice Duhul Sfînt: ,,Astăzi, dacă auziţi glasul Lui, 8 nu vă împietriţi inimile,’ Ascultatima, va indemn, va rog din toata inima: Sa ne pregatim. Ce ai de schimbat, schimba. Ce-a de corectat, corecteaza. Tace Dumnezeu. Tace Dumnezeu pentru ca tu sa fi gata cand El va veni cu sfintii Sai si va instaura imparatia Sa. (45:20) Mai sunt 15 min din predica.

VIDEO by fiti-oameni.ro

Handel’s Messiah – entire oratorio with complete Bible verse lyrics (in 3 parts)

Portrait of Georg Friedrich Händel Deutsch: Ge...

Portrait of Georg Friedrich Händel Deutsch: Georg Friedrich Händel (1733) (Photo credit: Wikipedia)

Messiah (HWV 56) is an English-language oratorio composed in 1741 by George Frideric Handel, with a scriptural text compiled by Charles Jennens from the King James Bible, and from the Psalms included with the Book of Common Prayer(which are worded slightly differently from their King James counterparts). It was first performed in Dublin on 13 April 1742, and received its London premiere nearly a year later. After an initially modest public reception, the oratorio gained in popularity, eventually becoming one of the best-known and most frequently performed choral works in Western music.

(via) Wikipedia

The structure of Handel’s Messiah

In the Christian tradition, the figure of the „Messiah” or redeemer is identified with the person of Jesus, known by his followers as the Christ or „Jesus Christ”. Handel’sMessiah has been described by the early-music scholar Richard Luckett as „a commentary on [Jesus Christ’s] Nativity, Passion, Resurrection and Ascension”, beginning with God’s promises as spoken by the prophets and ending with Christ’s glorification in heaven.In contrast with most of Handel’s oratorios, the singers in Messiah do not assume dramatic roles, there is no single, dominant narrative voice, and very little use is made of quoted speech. In his libretto, Jennens’s intention was not to dramatise the life and teachings of Jesus, but to acclaim the „Mystery of Godliness”, using a compilation of extracts from the Authorized (King James) Version of the Bible, and from the Psalms included with the Book of Common Prayer (which are worded slightly differently than their King James counterparts).

https://i0.wp.com/upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/42/Charles_Jennens23.jpg/170px-Charles_Jennens23.jpg

Charles Jennens–born around 1700 composed the words to the oratorio from Scripture

The three-part structure of the work approximates to that of Handel’s three-act operas, with the „parts” subdivided by Jennens into „scenes”. Each scene is a collection of individual numbers or „movements” which take the form of recitatives, arias and choruses.

In Part I, the Messiah’s coming and the Virgin Birth are predicted by the Old Testament prophets. The annunciation to the shepherds of the birth of the Christ is represented in the words of St Luke’s Gospel. Part II covers Christ’s Passion and his death, his Resurrection and Ascension, the first spreading of the Gospel through the world, and a definitive statement of God’s glory summarised in the „Hallelujah”. Part III begins with the promise of Redemption, followed by a prediction of the Day of Judgment and the „general Resurrection”, ending with the final victory over sin and death and the acclamation of Christ.

(via)

The Hallelujah song concludes the album in the second video at the 47th minute.

Jesus Lion lamb

Part 1

Recorded in 1982, conducted by John Eliot Gardiner. This is a digital recording from the original phonograph.

SCRIPTURE CONTAINED IN PART ONE:

Comfort ye, comfort ye My people, saith your God.
Speak ye comfortably to Jerusalem,
and cry unto her, that her warfare is accomplished,
that her iniquity is pardoned.
The voice of him that crieth in the wilderness;
prepare ye the way of the Lord; make straight in the desert
a highway for our God.
(Isaiah 40:4)

Ev’ry valley shall be exalted, and ev’ry mountain and hill made low;
the crooked straight and the rough places plain.
(Isaiah 40:4)

And the glory of the Lord shall be revealed, and all flesh shall see it together:
for the mouth of the Lord hath spoken it.
(Isaiah 40:5)

Thus saith the Lord, the Lord of Hosts:
Yet once a little while and I will shake the heavens and the earth,
the sea and the dry land.
And I will shake all nations; and the desire of all nations shall come.
(Haggai 2:6-7)

The Lord, whom ye seek, shall suddenly come to His temple,
even the messenger of the Covenant, whom ye delight in;
behold, He shall come, saith the Lord of Hosts.
(Malachi 3:1)

But who may abide the day of His coming,
and who shall stand when He appeareth?
For He is like a refiner’s fire.
(Malachi 3:2)

And He shall purify the sons of Levi,
that they may offer unto the Lord
an offering in righteousness.
(Malachi 3:3)

Behold, a virgin shall conceive and bear a Son,
and shall call His name Emmanuel, God with us.
(Isaiah 7:14; St. Matthew 1:23)

O thou that tellest good tidings to Zion,
get thee up into the high mountain.
O thou that tellest good tidings to Jerusalem,
lift up thy voice with strength; lift it up, be not afraid;
say unto the cities of Judah, behold your God!
(Isaiah 40:9)

Arise, shine, for thy Light is come,
and the glory of the Lord
is risen upon thee.
(Isaiah 60:1)

For behold, darkness shall cover the earth,
and gross darkness the people;
but the Lord shall arise upon thee,
and His glory shall be seen upon thee,
And the Gentiles shall come to thy light,
and kings to the brightness of thy rising.
(Isaiah 60:2-3)

The people that walked in darkness have seen a great light;
and they that dwell in the land of the shadow of death,
upon them hath the light shined.
(Isaiah 9:2)

For unto us a Child is born, unto us a Son is given,
and the government shall be upon His shoulder;
and His name shall be called,
Wonderful, Counsellor, the Mighty God,
the Everlasting Father, the Prince of Peace.
(Isaiah 9:6)

There were shepherds abiding in the field,
keeping watch over their flocks by night.
(St. Luke 2:8)

And lo, the angel of the Lord came upon them,
and the glory of the Lord shone round about them,
and they were sore afraid.
(St. Luke 2:9)

And the angel said unto them: Fear not,
for behold, I bring you good tidings of great joy,
which shall be to all people.
For unto you is born this day in the city of David
a Saviour, which is Christ the Lord.
(St. Luke 2:10-11)

And suddenly there was with the angel,
a multitude of the heavenly host, praising God, and saying:
(St. Luke 2:13)

Glory to God in the highest,
and peace on earth, good will towards men.
(St. Luke 2:14)

Rejoice greatly, O daughter of Zion;
shout, O daughter of Jerusalem!
Behold, thy King cometh unto thee;
He is the righteous Saviour,
and He shall speak peace unto the heathen.
(Zecharaiah 9:9-10)

Then shall the eyes of the blind be opened,
and the ears of the deaf unstopped.
Then shall the lame man leap as an hart,
and the tongue of the dumb shall sing.
(Isaiah 35:5-6)

He shall feed His flock like a shepherd;
and He shall gather the lambs with His arm,
and carry them in His bosom,
and gently lead those that are with young.
(Isaiah 40:11)

Come unto Him, all ye that labour,
come unto Him that are heavy laden,
and He will give you rest.
Take His yoke upon you, and learn of Him,
for He is meek and lowly of heart,
and ye shall find rest unto your souls.
(St. Matthew 11:28-29)

His yoke is easy, and His burthen is light.
(St. Matthew 11:30)

Published by WilliamTyndale1

Part 2

Recorded in 1982, conducted by John Eliot Gardiner. This is a digital recording from the original phonograph.

SCRIPTURE CONTAINED IN PART TWO:

Behold the Lamb of God,
that taketh away the sin of the world.
(St. John 1:29)

He was despised and rejected of men,
a man of sorrows and acquainted with grief.
(Isaiah 53:3)

He gave His back to the smiters, and His cheeks to them
that plucked off the hair:
He hid not His face from shame and spitting.
(Isaiah 50:6)

Surely He hath borne our griefs, and carried our sorrows!
He was wounded for our transgressions,
He was bruised for our iniquities;
the chastisement of our peace was upon Him.
(Isaiah 53:4-5)

And with His stripes we are healed.
(Isaiah 53:5)

All we like sheep have gone astray;
we have turned every one to his own way.
And the Lord hath laid on Him the iniquity of us all.
(Isaiah 53:6)

All they that see Him  laugh Him to scorn;
they shoot out their lips, and shake their heads, saying:
(Psalm 22:7)

He trusted in God that He would deliver Him;
let Him deliver Him, if He delight in Him.
(Psalm 22:8)

Thy rebuke hath broken His heart:
He is full of heaviness.
He looked for some to have pity on Him, but there was no man,
neither found He any to comfort Him.
(Psalm 69:20)

Behold, and see if there be any sorrow
like unto His sorrow.
(Lamentations 1:12)

He was cut off out of the land of the living:
for the transgressions of Thy people was He stricken.
(Isaiah 53:8)

But Thou didst not leave His soul in hell;
nor didst Thou suffer Thy Holy One to see corruption.
(Psalm 16:10)

Lift up your heads, O ye gates; and be ye lift up, ye everlasting doors;
and the King of Glory shall come in.
Who is this King of Glory?
The Lord strong and mighty, the Lord mighty in battle,
Lift up your heads, O ye gates; and be lift up, ye everlasting doors;
and the King of Glory shall come in.
Who is this King of Glory?
The Lord of Hosts, He is the King of Glory.
(Psalm 24:7-10)

Unto which of the angels
said He at any time:
Thou art My Son,
this day have I begotten Thee?
(Hebrews 1:5)

Let all the angels of God worship Him.
(Hebrews 1:6)

Thou art gone up on high;
Thou hast led captivity captive,
and received gifts for men;
yea, even from Thine enemies,
that the Lord God might dwell among them.
(Psalm 68:18)

The Lord gave the word;
great was the company of the preachers.
(Psalm 68:18)

How beautiful are the feet of them that preach the gospel of peace,
and bring glad tidings of good things.
(Isaiah 52:7/Romans 10:15)

Their sound is gone out into all lands,
and their words unto the ends of the world.
(Romans 10:18/Psalm 19:4)

Why do the nations so furiously rage together,
and why do the people imagine a vain thing?
The kings of the earth rise up,
and the rulers take counsel together against the Lord,
and against His Anointed.
(Psalm 2:1-2)

Let us break their bonds asunder,
and cast away their yokes from us.
(Psalm 2:3)

He that dwelleth in heaven shall laugh them to scorn;
the Lord shall have them in derision.
(Psalm 2:4)

Thou shalt break them with a rod of iron;
thou shalt dash them in pieces like a potter’s vessel.
(Psalm 2:9)

Hallelujah: for the Lord God Omnipotent reigneth.
(Revelation 19:6)

The kingdon of this world is become the kingdom of our Lord, and of His Christ;
and He shall reign for ever and ever.
(Revelation 11:15)

King of Kings, and Lord of Lords.
(Revelation 19:16)

Published by WilliamTyndale1

Part 3

Recorded in 1982, conducted by John Eliot Gardiner. This is a digital recording from the original phonograph.

SCRIPTURE CONTAINED IN PART THREE:

I know that my Redeemer liveth,
and that he shall stand at the latter day upon the earth.
And though worms destroy this body, yet in my flesh shall I see God.
(Job 19:25-26)

For now is Christ risen from the dead, the first fruits of them that sleep.
(1Corinthians 15:20)

Since by man came death,
by man came also the resurrection of the dead.
For as in Adam all die,
even so in Christ shall all be made alive.
(1Corinthians 15:21-22)

Behold, I tell you a mystery; we shall not all sleep,
but we shall all be changed in a moment,
in the twinkling of an eye, at the last trumpet.
(1Corinthinas 15:51-52)

The trumpet shall sound, and the dead shall be raised incorruptible,
and we shall be changed.
For this corruptible must put on incorruption
and this mortal must put on immortality.
(1Corinthians 15:52-53)

Then shall be brought to pass the saying that is written:
Death is swallowed up in victory.
(1Corinthians 15:54)

O death, where is thy sting?
O grave, where is thy victory?
The sting of death is sin, and the strength of sin is the law.
(1Corinthians 15:55-56)

But thanks be to God, who giveth us the victory
through our Lord Jesus Christ.
(1Corinthians 15:57)

If God is for us, who can be against us?
(Romans 8:31)

Who shall lay anything to the charge of God’s elect?
It is God that justifieth, who is he that condemneth?
It is Christ that died, yea rather, that is risen again,
who is at the right hand of God, who makes intercession for us.
(Romans 8:33-34)

Worthy is the Lamb that was slain,
and hath redeemed us to God by His blood,
to receive power, and riches, and wisdom,
and strength, and honour, and glory, and blessing.
Blessing and honour, glory and power, be unto Him
that sitteth upon the throne, and unto the Lamb, for ever and ever.
Amen.
(Revelation 5:12-14)

Ravi Zacharias – Let my people think – lecture at Yale (Part 2)

See Part 1 here – Ravi Zacharias at Yale University (Part 1)

VIDEO by Ravi Zacharias International Ministries

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari