Ce se intampla pe 30 iunie 2015? TIMPUL sufera o schimbare uriasa

Ah, cat de importanta este orice secunda!

Photo credit pixgood.com

Pentru ca viteza de rotatie a Pamantului incetineste, este nevoie sa adaugam cate o secunda in plus la anumite intervale de timp, pentru a resincroniza ceasurile atomice cu rotatia planetei. Aceasta modificare afecteaza insa calculatoarele si sistemele de operare. In anul 2012, cand a fost adaugata o secunda in plus, serverele Amazon au fost blocate si mai multe site-uri si browsere nu au mai functionat timp de cateva ore, printre acestea numarandu-se Mozilla, Reddit, Foursquare, Yelp, LinkedIn.

Problema apare pentru ca toate calculatoare vor inregistra de doua ori la rand aceeasi secunda, moment in care ele se blocheaza, considerand ca a avut loc o eroare. Computerele folosesc Network Time Protocol pentru a se sincroniza cu ceasurile atomice, care sunt extrem de exacte, scrie descopera.ro.

Decizia pentru adaugarea acestor secunde in plus este luata de Serviciul International pentru Rotatia Terestra si Sisteme de Referinta (International Earth Rotation Service) cu sediul la Paris. Institutia a anuntat ca masura va trebui luata din nou in noaptea de 30 iunie spre 1 iulie 2015.

Sursa – http://www.opiniatimisoarei.ro/ce-se-intampla-pe-30-iunie-2015-timpul-sufera-o-schimbare-uriasa-cum-ne-afecteaza-viata/

4 comentarii (+add yours?)

  1. luciandobre
    ian. 08, 2015 @ 14:20:53

    Interesantă știre preluată de la „opinia timisoarei.ro”.
    Mulțumesc Rodica, ma tot uimești cum de mai ai timp pentru upgrading your Blog. Dumnezeu să îți Binecuvinteze familia.

    • rodi
      ian. 08, 2015 @ 14:28:05

      Multumesc Lucian. Domnul sa te binecuvanteze si pe tine si familia ta.

      Am invatat cum sa lucrez la blog urmarindu-l pe Tim Challies multi ani si imi placea ca aduna toate stirile pertinente pe langa predici si mesaje ziditoare si incurajatoarem dar cel mai mult imi placea ca imi save-uia timp mie. Acum, cand si eu am timp, imi pare bine sa ‘save’ timp voua adinand stiri importante la un loc, aici pe blog. Cat timp Dumnezeu imi da timp si chemare, o voi face cu bucurie, pentru ca mi-e usor s-o fac.

  2. luciandobre68
    ian. 11, 2015 @ 18:28:37

    Aprecieri Rodica draga, iata inca o dovada a Planului minunat al lui Dumnezeu in ceea ce priveste scurgerea timpului.
    Imi aduc aminte de trecerea anului 1999 spre anul 2000 cind colegii din Departament erau ingrijorati de raspandirea unui virus informatic Y2K care intr-adevar a afectat Serverele Companiei la care am lucrat pe atunci dar nu au fost pagube insemnate.
    De la unchiul Gyuri cred ca ai fost Binecuvantata cu un dar al perseverentei, fie asadar un beneficiu adus tuturor celor care isi fac placerea in studierea Cartii Cartilor si spre castigarea multor suflete din confortul personal inspre mantuirea sufletelor. Asadar sa ai o saptamana Binecuvantata .

    • rodi
      ian. 11, 2015 @ 21:47:08

      multumesc Lucian, binecuvantarile tale sunt bine primite si vin la timpul potrivit! God bless you this week and always!

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari