Care sunt stalpii de rezistenta a familiei crestine ? Pastor Mihai Sarbu, Arizona

P

Care sunt stalpii de rezistenta a familiei crestine ?
Mihai-Sarbu-150x150

Iata o meditatie in care fr. Mihai Sarbu,unul din pastorii Bisericii New Life din Phoenix,AZ ofera o analiza biblica privind structura dar si modul de existenta a unei famililii  crestine in societatea contemporana.

Fiind instituita de Dumnezeu,pentru  o familie crestina este foarte importanta sau poate chiar vitala relatia acesteia  cu Biserica .

Pe buna dreptate se poate spune ca in cadrul familiei se prelungeste altarul bisericii-aici invatam drumul spre Biserica,intelegem valorile ei,punem bazele libertatii noastre responsabile,care ne ajuta sa distingem intre bine si rau.Aici invatam ca Dumnezeu poate fi purtat in suflet,luat cu noi acasa dar si exprimat prin gesturile de iubire fata de aproapele nostru. Mergem cu familiile noastre la Biserica,dar si  ducem cu noi acasa valorile pe care le invatam in Biserica: credinta,nadejdea,iubirea,dreptatea,libertatea,pacea si sfintenia.

Traim intr-o societate numita de inteleptii veacului  acestuia, post-modernista. Atacurile si manifestarile distructive la adresa familiei sunt parte componenta a acestei asa zise societati puternictehnologizate, liberale si de consum.

Stabilitatea familiei crestine insa,este garantata de infiintarea si apoi functionarea ei pe o structura solida conform cerintelor si planului lui Dumnezeu.  Meditatia  fratelui Sarbu face referire tocmai la aspectul structural sanatos al unei familii cu adevarat crestine !

Radu Oprea

CITITI aici –

http://www.newliferomanianchurch.com/familia-structura-de-rezistenta/

O noapte neobişnuită

Bible read man photo via tumblr

O noapte neobişnuita

În urma cu mai mulţi ani , într-o  noapte , m-am trezit  cu  dorinţa  fierbinte să citesc din Cuvântul Domnului. M-am dus în bucătarie si am început să citesc din cartea Iov . Citirea aceasta a fost  neobişnuită, deoarece eram impresionat  de un singur lucru: de faptul că  deşi Iov nu avea Biblie , cunostea  multe lucruri despre Dumnezeu.

După un timp foarte placut de citire a Bibliei, m-am gandit să merg la culcare ca să nu fiu obosit a doua zi la lucru. În timp ce mă îndreptam  spre dormitor, mi-a venit în minte un gând  spus de fratele păstor într-o predică. Fratele  vorbea  în aceea predica ,despre a merge două mile cu cel ce te obligă să mergi cu el o milă si fratele spunea  : ,,a doua milă e mai plăcuta decat prima, că mergem de bunăvoie nu din obligaţie”. Atunci am zis : ,,dacă prima milă a fost atât de plăcută, poate fi ceva mai plăcut de atât?,, si plin de curiozitate să vad dacă poate fi ceva mai plăcut, m-am întors să-mi continu-i citirea.  De data aceasta, starea mea sufletească s-a schimbat , acum eram revoltat  de faptul  ca , Iov , deşi nu avea Biblie, il cunostea mult mai bine pe Dumnezeu decât noi. Când am ajuns la versetul unde Iov a zis: ,, ştiu ca Rascumparatorul meu este viu…,, supararea pe Iov a ajuns atit de mare ca  am început sa plâng , zicând :,, uita, ca Iov , îl cunostea  pâna şi pe Domnul Isus,, . Dupa un timp  de plâns adânc, mi-am revenit şi m-am întrebat: ce se întâmpla cu mine?  Atunci  o voce interioara mi- a vorbit : ,,Poporul Meu nu cunoaste Cuvântul Meu, că pierde timpul la televizor şi nu cercetează Cuvintul Meu,,.

TVA doua zi după acea experienta, am observat că televizorul din camera copiilor, mergea tot timpul cât copii erau în cameră. Am rugat  pe Domnul, să mă ajute să-i fac pe copii să înteleagă, că televizorul e o problemă pentru ei. Nu cred că a trecut mai mult de o zi de la acea rugăciune si amândoua televizoarele din casă s-au stricatAtunci am ştiut , ca Dumnezeu,  mi-a ascultat rugăciunea  de aceea le-am zis copiilor: „Ştiu că biserica nu interzice televizorul, de aceea ,nici eu nu vă  interzic , dar nici voi să nu mă ,,obligaţi ,,să vă repar televizorul că  nu am încredintarea de la Domnul să vi-l repar. Biblia ne permite, să avem încredintări diferite în lucrurile la care nu am ajuns la aceiaşi părere,, .Copii şi-au reparat televizorul  şi nu-mi amintesc să mai fi avut vre-o discuţie cu ei despre televizor.

Dupa  câti-va ani  de la ziua în care copii şi-au reparat televizorul , într-o seară  ne-am adunat ,ca familie să vedem ce mai tăiem de pe lista de cheltuieli că nu ne ajungeau bani si unul din copii a zis: Noi de ce mai platim cablu tv, că în casa aceasta nimeni nu se mai uită la televizor. Atunci am înteles că Dumnezeu, mi-a ascultat rugaciunea si ne-a eliberat  de ,,setea ,, după  televizor.

Nu vreau să fiu înteles  greşit; problema noastra ca şi creştini, nu e televizorul, ci problema noastră e lipsa de interes faţă de cunoaşterea lui Dumnezeu. Eu cred, ca tot ce avem  poate fi folosit în slujba depărtării sau apropierii noastre de Dumnezeu.  Iov, nu a avut  nici Biblie nici televizor, dar  el avea o pozitie  materiala (era cel mai bogat om din zona), sociala (era  cel mai vazut om din zona) si spirituala(era cel mai neprihanit om din zona) buna . El s-a folosit de toate aceste lucruri bune ca să-L cunoasca  pe Dumnezeu. Gasim însa în Biblie pe alti oameni, care s-au folosit de pozitia lor materiala, sociala si spirituala ca să se înstrăineze  de Dumnezeu. Noi crestinii,  avem o pozitie spirituală mult mai buna decât Iov că traim în perioada harului venit prin Domnul Isus Hristos.

De aceea mă rog ca toţi cei care citesc această mărturie, să înteleagă că harul pe care-l avem e o sabie cu două tăişuri , cei care se folosesc de harul de al cunoaste pe Dumnezeu  pe calea Domnului Isus se  apropie tot mai mult de El şi se departă de pacat . În schimb  cei care la adapostul harului aleargă să cunoasca tot mai mult plăcerile desarte ale lumii  se  înstrăinează  tot mai mult de Dumnezeu   şi se apropie de lume. Deoarece:  ,,…viata vesnică este aceasta: să te cunoască pe Tine, singurul Dumnezeu adevărat, si pe Isus Hristos, pe care l-ai trimis Tu,, Ioan 17:3.  Amin!

P.S. nota editoriala: acum, substituie cuvantul televizor de mai sus cu ‘Facebook’, ‘internetul’ sau idolul favorit…..

Radio Vocea Evangheliei Timisoara: Jucarii si prostituate – Misiune in jud. Covasna si in jud. Dolj

…cine seamănă mult, mult va secera (2 Cor 9:6) Sa sprijinim aceasta lucrare prin rugaciune!

adrian martin predica parc

predicand intr-un parc din Brasov

RVE Timisoara – Ioan Ciobota Interviu cu Adrian Martin – Emisiunea La Ordinea Zilei: Jucarii si prostituate (19 minute) – 28 Mar 2016. Povestiri de la evanghelizare in jud. Covasna si jud. Dolj a liderului acestei echipe, Adrian Martin, care  a depanat niste intamplari frumoase din timpul acestei actiuni pentru care au strans si au donat jucarii copiilor si au predicat evanghelia oamenilor, inclusiv femeilor de strada din localitatile vizitate.

Ascultati emisiunea aici (19 min)-

http://audio.resursecrestine.ro/embed/emisiuni/148057/622-jucarii-si-prostituate-28-mar-2016

 

RODICA VOLINTIRU – PREZENTĂ LA CONFERINȚA FEMEILOR DIN ARIZONA!

Photo Mike Olari

Photo Mike Olari

Mike Olari:

Ne bucurăm că în sfârșit, Dumnezeu a ridicat și din rândul surorilor pe cineva care să poată răspunde numeroaselor nevoi și întrebări pe care soțiile noastre le au și de multe ori, sunt mai greu înțelese de către noi, soții lor.

Am vorbit cu mai multe surori care au participat la prima sesiune, care a avut loc la biserica Elim, iar reacția a fost deosebită….

Continuare si poze de la vizita in Arizona CITITI mai MULT aici – https://family2fam.com/2016/04/09/rodica-volintiru-prezenta-la-conferinta-femeilor-din-arizona/

April 16 – Seattle, Washington Global Anti-Barnevernet Protest

Protest in Seattle Anti Barnevernet

401 Pine St, Seattle, WA 98101

Saturday, April 16 at 9 AM

Event Facebook Page – https://www.facebook.com/events/1714325338806574/

Aprilie 16 – Galați, Romania Protest Global Anti-Barnevernet

Protest Galati pentru reintregirea familiilor Bodnariu si Nan

Casa de Cultura a Sindicatelor

Saturday, April 16 at 12 PM

Alianța Evanghelică din Galați vă invită la un protest pașnic pentru apărarea familiilor de români din Norvegia, ai căror copii au fost luați abuziv de către Barnevernet.

Pagina Evenimentului Facebook – https://www.facebook.com/events/130066057392390/

Pastor evanghelic impuscat in timp ce predica Cuvantul lui Dumnezeu intr-un autobuz

Nu era prima data cand pastorul urca in autobuz pentru a impartasi Cuvantul Domnului …

dininimapentrutine


Pasagerul unui autobuz a impuscat mortal un barbat de 45 de ani, care urcase in mijlocul de transport in comun pentru a raspandi Cuvantul Evangheliei si pentru a vinde produse de sanatate.
Barbatul impuscat a fost identificat ca fiind pastorul evanghelic Carlos Carillo Enriquez din orasul Cojutepeque (El Salvador).
Nu era prima data cand pastorul urca in autobuz pentru a impartasi Cuvantul Domnului si pentru a vinde produse de sanatate. De data aceasta insa lucrurile au luat o intorsatura dramatica.
Unul dintre pasageri i-a cerut pastorului sa taca si cum acesta a continuat sa predice, pasagerul s-a considerat „hartuit”, a scos imediat un pistol, a tintit in pieptul pastorului si a tras, fapt ce a provocat moartea rapida a predicatorului.
Mai tarziu, atacatorul s-a apropiat de soferul autobuzului si i-a cerut sa opreasca sa coboare, deoarece predicatorul „il deranjeaza”, relateaza Hoy Estado de Mexico.
Cu toate acestea „omul fusese deja…

Vezi articolul original 116 cuvinte mai mult

Viorel Iuga – Barbati autentici: Ce inseamna sa fii un barbat dupa inima lui Dumnezeu

Viorel Iuga

Ce inseamna sa fii un barbat dupa inima lui Dumnezeu

Viorel Iuga la Biserica Alfa & Omega Londra

Sa ne aducem aminte ca desi toti suntem valorosi in ochii lui Dumnezeu, El, Dumnezeul nostru are un plan special cu barbatii. Uneori ne plangem de ce se intampla in jurul nostru si poate daca ar trebui sa gasim un vinovat ar trebui sa ne gandim si la barbati pentru ca asa a hotarat Dumnezeu ca lucrarea Lui, in timp ce Dumnezeu foloseste pe fiecare mantuit si le foloseste pe surori, Dumnezeu a hotarat ca barbatii sa aiba un loc special in Imparatia Lu, in vestirea Evangheliei si in conducerea bisericii. Domnul Isus Hristos a luat langa El femei. Le-a lasat sa slujeasca. Dar a incredintat misiunea unor barbati. Si dupa mai multi ani cand ap. Pavel  trebuie sa hotarasca cine va conduce biserica din Efes si pentru ca cei din Efes probabil se gandeau atat  de bine ii merge orasului nostru cu o zeita, Diana. Si pentru ca erau atat de multi barbati care nu aveau nici o problema sa se inchine Dianei, apostolul spune: Daca va ganditi la conducerea bisericii, ar trebui sa alegeti niste barbati. Si apeleaza la niste argumente biblice care nu se vor schimba niciodata. In dimineata asta vreau sa am un mesaj pentru barbati, despre barbati.

Ce inseamna sa fi barbat din perspectiva lui Dumnezeu

Lumea ne spune cum priveste ea barbatia. Eu cred ca este vremea sa ne intoarcem la Cuvantul lui Dumnezeu si sa-L intrebam pe Cel care ne-a creat barbatice asteapta El de la fiecare barbat si cum arata un barbat autentic si ce inseamna sa fii un barbat dupa inima lui Dumnezeu. O sa apelez in dimineata aceasta la doi barbati: la primul Adam si la al doilea Adam.  Sunt doi barbati care cred ca ne pot ajuta sa intelegem  ce inseamna sa fii barbat din perspectiva  divina. Nu din perspectiva femeii. Nu din perspectiva barbatilor Nu din perspectiva guvernului sau a politicienilor. Nici macar din perspectiva bisericii. Si biserica poate avea o anumita idee despre barbatie. Ce inseamna sa fiu barbat din perspectiva lui Dumnezeu?

Va duc pentru inceput acolo unde Dumnezeu l-a creat pe primul barbat. Si incercam sa-mi imaginez, cand primul barbat isi capata viatasi deschide ochii, pe cine Il vede pe cel care L-a creat. Si inteleg ca prima decizie a primului barbat a fost cum ma raportez fata de Creatorul meu. Cum ma raportez fata de Dumnezeu. Si varianta scurta este aceasta: Il vad pe Dumnezeu. Il recunosc ca Dumnezeu. Ma inchin Dumnezeului meu si-l ascult 100%. Barbatul autentic stie cum sa se raporteze la Creatorul lui. Adevaratului barbat nu-i este rusine sa spuna: Sunt creat de Dumnezeu. Sunt opera lui Dumnezeu. Sunt lucrarea lui Dumnezeu. Ii multumesc lui Dumnezeu ca mi-a dat viata. Sunt slujitorul lui Dumnezeu si-L voi asculta pe Dumnezeu 100% in toate domeniile vietii mele. Intr-un singur cuvant in intelesul nostru, stiti ce inseamna aceasta? Barbatul adevarat se inchina lui Dumnezeu. In relatia cu Dumnezeu, termenul care defineste barbatia este inchinare, ascultare, slujire. Sa stiti ca eu am inceput sa fac o diferenta intre mascul si barbat. La mascul e suficient sa fie ‘m’ (pe buletin), dar la barbat, in afara de ‘m’, ca noi chiar n-am facut nimic sa scrie ‘m’. In afara de aceasta, ar trebui sa ne defineasca ceva: o relatie corecta cu Dumnezeu. O avem? O avem? Pentru ca daca vrem sa ne ajutam sotiile undeva, fratilor, ar trebui sa le ajutam sa aiba o relatie corecta cu Dumnezeu. Daca vrem sa crestem copii pentru societate, dar si pentru vesnicie, ar trebui sa fim un model in relatia noastra cu Dumnezeu. Daca unii n-avem o relatie buna cu Dumnezeu, va aduc aminte ca singura relatie buna cu Dumnezeu este prin Isus Hristos Fiul Sau. Si adevaratul barbat trebuie sa stie ca numai prin Isus Hristospoate avea o relatie cu Dumnezeu.

Barbatul, primul Adam, il vede pe Dumnezeu si spre bucuria noastra se raporteaza corect la Dumnezeu. Se inchina. Il slujeste. Apoi, eu cred ca barbatul se vede pe el. Si am o intrebare pentru barbati: cand Adam s-a vazut pe el, care a fost cea mai mare nemultumire a lui fata de felul in care l-a creat Dumnezeu? Nici una. Vizavi de felul in care a fost creat, barbatul n-a avut nici o nemultumire. El a fost multumitor la Dumnezeu pentru felul in care a fost creat.

Din primele 13 minute – mai sunt aprox 44 minute din mesaj.

VIDEO by Mario Krug & London

 

John Piper – O femeie frumoasa, este o persoana, nu un trup

woman 4

Frumuseţea voastră să nu constea în împodobirea exterioară prin împletirea părului, purtarea de bijuterii de aur sau îmbrăcarea de haine fine, ci în omul ascuns al inimii, în caracterul nepieritor al unui duh blând şi liniştit, care este foarte preţios înaintea lui Dumnezeu. Căci astfel se împodobeau odinioară sfintele femei, care nădăjduiau în Dumnezeu, fiind supuse soţilor lor, precum Sara, care a ascultat de Avraam şi l-a numit „domn”. Copilele ei aţi devenit voi, când faceţi binele şi nu vă este frică de nici o intimidare. (1 Petru 3:3-6)

VIDEO by Katruzzy

Ignoranța garantează nelegiuirea

piper

    „Dumnezeiasca Lui putere ne-a dăruit toate lucrurile necesare pentru viață și evlavie, prin cunoașterea Celui Ce ne-a chemat prin slava și virtutea Lui” (2 Petru 1:3).

    Sunt uimit de puterea despre care zice Biblia că o are cunoaşterea. Gândiți-vă la 2 Petru 1:3: „Dumnezeiasca Lui putere ne-a dăruit toate lucrurile necesare pentru viață și evlavie, prin cunoașterea Celui Ce ne-a chemat prin slava și virtutea Lui.”

    În adevăratul sens al cuvântului, toată puterea lui Dumnezeu disponibilă pentru a trăi şi a fi evlavios vine prin cunoaștere! Uimitor! Câtă prioritate ar trebui să dăm doctrinei şi instruirii prin Scripturi! Sunt la mijloc viața şi evlavia. Nu înseamnă că cunoașterea garantează evlavia. Nu face asta. Dar se pare că ignoranța garantează nelegiuirea. Deoarece, Petru spune că divina putere care duce la evlavie vine prin cunoașterea lui Dumnezeu.

    Iată trei implicații, o avertizare şi o promisiune.

    1. Citiți! Citiți! Citiți! Dar aveţi grijă să nu vă irosiţi timpul cu spuma teologiei. Citiţi cărți doctrinale bogate despre Cel ce „ne-a chemat prin slava și virtutea Lui.”

    2. Meditați! Meditaţi! Lăsați-o mai moale. Luați-vă timp să vă gândiți la Biblie. Puneți întrebări. Tineţi un jurnal. Fiţi umil măcinaţi de a pune lucrurile cap la cap. Cele mai adânci rezultate vin ca urmare a încercării de a vedea rădăcina care unește două ramuri aparent antagonice.

    3. Discutați. Discutați. Integraţi-vă într-un mic grup căruia îi pasă în mod pasional de adevăr. Nu un grup căruia îi place să vorbească şi să ridice probleme. Ci un grup care crede că există răspunsuri biblice la problemele biblice.

    Avertizare: „Poporul Meu piere din lipsă de cunoştinţă” (Osea 4:6). „Au râvnă pentru Dumnezeu, dar fără pricepere”
(Romani 10:2).

    Promisiunea: „şi nu vor mai învăța fiecare pe vecinul sau pe fratele său, zicînd: «Cunoaște pe Domnul!» Căci toți Mă vor cunoaște, dela cel mai mic pînă la cel mai mare dintre ei. Pentrucă le voi ierta nelegiuirile, și nu-Mi voi mai aduce aminte de păcatele și fărădelegile lor” (Evrei 8:11-12).

SURSA – https://www.resursecrestine.ro/editoriale/148027/ignoranta-garanteaza-nelegiuirea

Sursa originala: http://www.desiringgod.org/

Aprilie 16 – Arad, Romania Miting de Solidaritate cu Familia Marius si Ruth Bodnariu

Protest Arad

Piata Avram Iancu Arad

Saturday, April 16 at 11 AM

Alege să fii in numarul celor folositi de Dumnezeu!

Cu mult timp in urma, am decis sa merg la un miting pro-familie si pe 16 Aprilie. Pe parcurs, motivat sau nu, determinarea mi-a mai scazut. In urma cercetarii si a rugaciunilor, zilele acestea am decis sa ma implic si sa motivez la implicare. Dupa ce am decis ca vom face un miting si la Arad, m-am gandit putin la textul din Evrei 13:3. “Aduceti-va aminte de cei ce sunt in lanturi, ca si cum ati fi si voi legati cu ei; de cei chinuiti, ca unii care si voi sunteti in trup.”

Stiu ca ne-am rugat si am facut destul de multe pentru familia Bodnariu si pentru celelalte familii care sufera. Stiu ca multi avem o viata aglomerata. Stiu ca destul de usor ne putem gssi scuze pentru a nu participa la un alt miting. Si totusi, cum ar fi daca tu insuti ai fi acolo? Cum ar fi daca acolo ar fi copiii sau nepotii tai?

Va invit sa meditati la indemnul apostolului, sa ii inţelegeti sfatul si sa va planificati sa participati. Dumnezeu ne-a demonstrat ca raspunde rugaciunilor. El va continua sa faca lucrari mari.

Fa in asa fel ca si tu sa fii in numarul celor folositi de Dumnezeu!

Pastor Viorel Iuga

PAGINA Evenimentului pe Facebook – https://www.facebook.com/events/217845638586863/

 

Aprilie 16 – Timisoara, Romania Miting de Solidaritate cu Familia Marius si Ruth Bodnariu

Protest Timisoara

Centru Timisoara Romania

Data si ora: 16 Aprilie 2016, ora 11.00

Dragi crestini din Timisoara si judetul Timis,
Va chemam sa ne alaturam Protestului Global de sustinere a familiei Bodnariu, din 16 Aprilie 2016. Multumim lui Dumnezeu ca bebelusul Ezekiel s-a intors acasa, dar trebuie sa luptam pentru intorcerea tuturor copiilor in familiile lor.

Mitingul din Timisoara este organizat de Alianta Familiilor din Romania (AFR) cu sprijinul Bisericilor si organizatiilor crestine din Timisoara.

Va rugam sa anuntati in toate Bisericile si pe retelele de socializare data de 16 Aprilie, ora 11.00. Detalii despre locul de desfasurare vor fi anuntate saptamana viitoare la Radio Vocea Evangheliei si pe paginile de Facebook.

In numele grupului de organizare,
Viorel Țuț si Samy Tuțac

PAGINA Evenimentului pe Facebook – https://www.facebook.com/events/1536479223313669/

Lasati copiii sa vina la mine – Let The Children Be Set Free TEASER Cazacu2016

Foto Colaj AGNUS DEI

Acesta este un cântec de solidaritate cu pledoaria tuturor familiilor ai căror copii au fost preluati abuziv de către Serviciile locale pentru Protecția Copilului din țări precum Norvegia, Suedia, Finlanda, Anglia și altele.

Este vorba despre piesa „Lasati Copiii Sa Fie Eliberati” scris pentru cauza multor copii care au fost luati în mod abuziv  din familiile lor, în mai multe țări scandinave și din alte parti. Este un cântec de chemare la dreptate și libertate. Fac apel pentru sprijin (de orice fel), pentru a produce și de a promova videoclipul pentru piesa.

ENGLISH:

This is a song of solidarity with the plea of all the families whose children have been taken abusively by the local Child Protection Services in countries like Norway, Sweden, Finland, England and others.

This is about the song „LET THE CHILDREN BE SET FREE” written for the cause of the many children abusively taken away from their families in several Scandinavian countries and elsewhere. It’s a song calling for justice and freedom. I am calling for support (of any kind), to produce and promote the music video for the song.

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari