Mihaela Nan – IMI ESTE DESTUL DE GREU SA VA SPUN PRIN CE AM TRECUT…

 

Mihaela Nan – Discurs Protest – Solidari cu familiile rămase abuziv fără copii (ENGLISH captions)

Imi este destul de greu sa va spun prin ce am trecut, pentru ca imi aduc aminte tot timpul, inclusiv copiii, atunci cand se rugau de noi, ca parinti, sa-i luam inapoi acasa si n-aveam nici o sansa. Eram pur si simplu un gunoi in fata politiei, a protectiei copilului, a procurorilor, la toti. DATORITA BUNULUI DUMNEZEU SI A VOASTRA, pentru ca am stiut ca luptam si luptam singuri,

DAR VOI ATI FOST LANGA NOI; NE-ATI SPRIJINIT SI NE-ATI DAT PUTERE SA MERGEM IN CONTINUARE SI SA LUPTAM PENTRU COPII, SA NU RENUNTAM LA LUPTA. FAPTUL CA ASTAZI SUNTETI AICI, LANGA CEILALTI PARINTI, E UN LUCRU EXTRAORDINAR.

Poate ca statul roman nu ne ajuta cu absolut nimic. Eu, din punctul meu de vedere, nu am fost ajutata. Poate nici in celelalte cazuri nu sunt ajutati. Dar voi puteti sa faceti mult mai mult. Puteti sa dati sansa copiilor sa traiasca langa parinti si langa familie. PUTEM SA SPUNEM CU VOCE TARE CA COPIII APARTIN PARINTILOR, NU A STATULUI, NU A PROTECTIEI COPILULUI SAU IN ORICE ALTA PARTE. EU VA MULTUMESC MULT DE TOT CA SUNTETI AICI SI MA BUCUR ENORM DE MULT CA IMI AM COPIII SI SPER CA SI CAMELIA SAU CEILALTI COPII S-AU INTORS DIN NOU ACASA si CA SUNT IMPREUNA CU PARINTII.

ESTE CEA MAI MARE BUCURIE care putem sa o oferim in momentul asta, este zambetul copilului sau bucuria interioara a copilului, ca este din nou impreuna langa mama- il strangi in brate si este acolo unde ar trebui sa fie. Eu va multumesc mult de tot pentru ca sunteti aici si va rog din tot sufletul, sa facem in asa fel incat sa continuam aceste proteste, SA FIM VAZUTI si AUZITI in asa fel incat sa ne putem RECUPERA COPIII si sa fie din nou bine. Va multumesc mult de tot. Mihaela Nan.

 

Un comentariu (+add yours?)

  1. octavpelin
    dec. 05, 2017 @ 02:24:15

    A republicat asta pe Octavpelin's Weblog.

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari