Nicolae Geantă – Proeminența creștinului

Nicolae Geantă – Proeminența creștinului

Coloseni 4:5 – Purtaţi-vă cu înţelepciune faţă de cei de afară..

 

A te preda lui Hristos nu înseamnă o corvoadă ~ Tim Conway

Nu ar trebui să ne luptăm împotriva voii Domnului pentru că El niciodată nu ne pune să trecem prin ceva care să nu fie spre binele nostru. 

Este atâta bucurie în a te preda cu adevărat lui Hristos.

A te preda lui Hristos nu înseamnă o corvoadă. Noi ne predăm bunătății Lui. Nu ar trebui să ne luptăm împotriva voii Domnului pentru că El niciodată nu ne pune să trecem prin ceva care să nu fie spre binele nostru. Întotdeauna El face ce face cu un scop. Este atâta bucurie în a te preda cu adevărat lui Hristos.

Bucuria de a îngriji bolnavi, adulți și copii în Madagascar – Ioana Șaitiș

Ioana este în anul II la Școala de Asistente Medicale și Moașe, PARAMA-IF. În Clinica Ambalavato, apoi în Spitalul Municipal Antsimo din Antsirabe, a îngrijit și a învățat să ofere ajutor medical atât adulților, cât și copiilor.

Tocmai a terminat stagiul la Secția de Pediatrie din Spitalul municipal. Unii dintre copiii pe care i-au îngrijit doctorii și asistentele în secție au murit sub ochii ei, pentru că erau în stare foarte gravă. Ca să le facă viața mai frumoasă, deserori s-a jucat cu ei în timp ce primeau tratament, stârnindu-le zâmbete până în ultimul moment.

Despre bucuria de a sluji oamenilor și durerea de a-i vedea cum „pleacă” din cauza bolilor grave, ea a scris în articolul următor, la care i-am dat și eu o mână de ajutor: https://misiunemadagascar.ro/…/Articol-Ioana-Saitis-in-Revi…

POZA De SUS: Ioana –

Fac munca de asistentă stagiară cu bucurie, chiar dacă aș avea o mulțime de motive să renunț.
Am văzut ca o mare binecuvântare ușa deschisă de
Dumnezeu la PARAMA-IF – Școala de Asistente Medicale și Moașe din Antsirabe. Nu bănuiam atunci drumul pe care îl voi parcurge și cât de tare îmi va modela inima.
Mi-am găsit împlinită inima de misionară între acești oameni bolnavi, săraci și singuri, îmbrăcați sărăcăcios, murdari și totuși scumpi înaintea lui Dumnezeu.
Privind lucrurile superficial este periculos și neatrăgător să fii între acești oameni. Disperarea lor te poate doborî și pe tine. Văzându-i cum mor pe unii dintre pacienții pe care îi îngrijești, te cuprinde amărăciunea.
În aceste împrejurări, găsești o împlinire fantastică să îmbrățișezi un copil bolnav sau subnutrit care are nevoie disperată de dragoste. Să aduci un zâmbet pe fața unui copil aflat în ultimele sale clipe din viață, jucându-te cu el, este o mare bucurie și o mare povară în același timp.
Găsești o bucurie de nedescris să împărtășești
Vestea Mântuirii unei mame disperate, gata să o primească ca o soluție pentru situația ei.

Adevărata dăruire înseamnă o revărsare a iubirii tale. Atunci când dăruiești în acest fel, nu simți că ești
sleit de puteri. De fapt, te simți înviorat, pentru că iubirea pe care o dăruiești se întoarce la tine. Fiecare dintre noi are ceva de dăruit. Darul tău aduce bucurie – ție şi celorlalți.

Pentru a face mai frumoasă viața copiilor în spital, am dus de acasă cărți de colorat și creioane, pe care le-am dat copiilor, ca să își mai treacă ziua, în timp ce iau tratament.
I-am încurajat pe copiii noștri să își dăruie din jucăriile lor, iar ei au pregătit animăluțe de pluș și alte jucării, pe care le-am dus copiilor din spital.Părinții nu au bani să cumpere medicamente pentru
acești copii, în general, iar spitalul nu oferă nimic gratuit, pentru că așa sunt lucrurile în Madagascar. Totul se plătește: alcoolul sanitar, bandajele,
seringile, medicamentele, mănușile cu care îi îngrijești.

În fiecare zi duc medicamente, pansamente, mănuși și alte lucruri de acasă, din farmacia Betezda, ca să îi
îngrijim pe unii dintre cei mai săraci dintre bolnavi. Am dus deja o plasă mare de medicamente de când sunt în
stagiu medical la Pediatrie. Personalul medical face în fiecare dimineață colectă, din milă față de pacienți, ca să poată cumpăra medicamente pentru unii din copiii care sunt în stare gravă.
De multe ori, părinții își aduc copiii în spital, stau lângă ei permanent, dar și unii și alții rabdă foame.

Alessia, fiica noastră de 10 ani, a fost așa de atinsă când am povestit despre aceste lucruri, încât a donat o parte importantă din economiile ei din ultimii ani pentru a putea cumpăra medicamente acestor copii în spital.

Sărbătoare dublă la Biserica Penticostală Română Philadelphia din Chicago

Saitis Marcel :Sărbătoare dublă la Biserica Penticostală Română Philadelphia din Chicago acum câteva săptămâni, în 26 noiembrie 2017, la care am avut onoarea să particip – o favoare divină:

1. Sărbătoarea anuală a misiunii externe în Biserica Philadelphia, cu misionari români din Africa – Simona Caba, cu soțul ei, Jeosafa Vasconcelos și eu, Șaitiș Saitis Marcel și

2. Sărbătoarea absolvirii Școlii de Studii Teologice Superioare „Sola Scriptura” de către 2 veterani ai lucrării de misiune: reverend Uțu Ilie Tomuta, Directorul Misiunii Genesis și Petru Amarei, Președinte al Televiziunii RTN Chicago.

Acestor doi bărbați, care s-au pregătit de-a lungul anilor nu doar la Școala Teologică Sola Scriptura, ci și în alte școli, precum Moody Theological Seminary, li s-a recunoscut contribuția la lucrarea de misiune externă în multe țări sau prin televiziune în fața întregii asistențe și a profesorilor emeriți ai acestei școli: Decan John Berzava, Florin Florin Cimpean (Chancellor), Luigi Mițoi (Vice-Chancellor) și Cristian Ionescu(Secretar).

Ceremonia a fost emoționanță. S-au rostit mesaje frumoase referitoare la eveniment: pastorul Cristian Ionescu (Secretar al Facultății Sola Scriptura) și John Berzava (Decan), s-au înmânat diplome și ne-am rugat în final pentru acești doi „temerari misionari” și absolvenți, iar eu am fost încântat nu doar să întâlnesc atâția păstori „mari” și cunoscuți la nivel internațional, ci și să am harul să fiu alături de cei doi prieteni ai mei – Uțu Tomuța și Petru Amarei, la o zi importantă din viața lor.

Sărbătoarea absolvirii Școlii de Studii Teologice Superioare „Sola Scriptura” de către 2 veterani ai lucrării de misiune

Saitis Marcel: Una dintre lucrurile care s-au potrivit într-un mod providențial cu venirea mea în Chicago, la Conferința de Misiune de la Biserica Philadelphia, a cărui păstor este fratele Florin Cîmpean, a fost evenimentul special al absolvirii Școlii Teologice Superioare „Sola Scriptura” de către frații Ilie Tomuta și Petru Amarei.

Oameni cu o inimă misionară și cu multă experiență, chiar dacă instrumentele folosite pentru misiune sunt diferite – evanghelizarea prin caritate, ajutor și televiziune, reverend Uțu Ilie Tomuta și Petru Amarei, ne-au vizitat în Madagascar și ne-au binecuvântat în numele Bisericilor românești din SUA, dar și în numele Misiunii Genesis sau a RTN.

Festivitatea de înmânare a diplomelor a fost emoționanță. S-au rostit mesaje frumoase referitoare la evenimentul serii – misiunea, prin păstorii Florin Cîmpean – Florin Si Michelle Cimpean (Chancellor), Luigi Mițoi (Vice-Chancellor), iar specific, privitor la evenimentul Școlii de Teologice Superioară Sola Scriptura, prin pastorul Cristian Ionescu (Secretar al Facultății Sola Scriptura) și John Berzava (Decan).

În cadru sărbătoresc s-au înmânat diplomele și ne-am rugat în final pentru acești doi „temerari misionari” și absolvenți, prin care li s-a recunoscut contribuția la lucrarea de misiune externă în multe țări sau prin televiziune în fața întregii asistențe și a profesorilor emeriți ai acestei școli.

 

Regele României a murit, dar Regele regilor trăiește în veci…

Regele României a murit, dar Regele regilor trăiește în veci…

Astăzi ne-am despărțit de Majestatea Sa Regele Mihai I al României și ne-am despărțit și de Monarhie. Niciodată nu vom mai scanda „Regele și Patria”. Niciodată Imnul regal, „Trăiască Regele în pace și onor”, nu va mai suna la fel. De astăzi, cel puțin din perspectiva tatălui meu, monarhist până la moarte, România este Republică cu acte în regulă.

Nu știm cum va arăta România fără figura impunătoare, dar blajină, a regelui nostru. Nu știm ce se va alege de Casa Regală a României și nici nu cred că mai contează. Fără regele Mihai și fără principiile creștine de viață, pe care le-a susținut cu tărie, Casa Regală a României va rămâne mai mult „casă” decât „Regală”. În calitate de creștini însă, deși sunt multe necunoscute pentru viitorul națiunii noastre, noi avem certitudinea unor adevăruri absolute:

1. Dumnezeu va fi încă pe tronul Său.
2. Isus va fi încă Regele regilor și Domnul domnilor.
3. Biblia va avea încă toate răspunsurile pentru fiecare problemă.
4. Mormântul lui Cristos continuă să fie gol.
5. Isus continuă să fie singura cale spre cer.
6. Rugăciunea încă funcționează și va face o diferență, iar Dumnezeu încă răspunde la rugăciuni.
7. Crucea și nu puterea politică rămâne încă salvarea noastră.
8. Va fi încă loc la cruce pentru oricine.
9. Isus va continua să salveze pe oricine crede în El și se încrede în El.
10. Dumnezeu va fi cu noi tot timpul, El nu va pleca și nu ne va părăsi niciodată.

Acestea sunt certitudini care nu depind de forma de guvernământ sau de venirea la putere, pentru o vreme, a unora sau altora, ci de Dumnezeu care rămâne același Suveran Atotputernic peste întreg Universul. Regele României a murit, dar Isus Cristos, Regele regilor, trăiește și rămâne același ieri, azi și în veci. Nihil Sine Deo! Soli Deo Gloria!

Samy Tutac

Richard Wurmbrand – „Dumnezeu mângâie pe cei zdrobiți” [Predică subtitrată în limba Română din Germană]

Cu totii suntem predispusi sa vedem punctul negru, nu doar pe hirtie, ci si in viata noastra. Avem multe temeri, ingrijorari, ceea ce este atat de lipsit de sens. Pana la urma depinde de mine cum privesc lucrurile. Peste lucrurile care se abat asupra mea nu am stapanire. Nu am decis niciodata sa fiu la inchisoare, nici voi sa fiti saraci ori singuri sau intr-o familie plina de conflicte, someri sau bolnavi. Insa ce atitudine am fata de aceste lucruri, depinde de mine. Nu trebuie sa fim deprimati sau abatuti daca imprejurarile din jur sunt triste. In ultima seara Isus stia ca ‘ma vor aresta, ma vor bate, ma vor scuipa, vor pune o coroana de spini pe cap. Apoi vor bate cuie in mainile si  picoarele mele. Voi fi rastignit pe o cruce, voi vedea cum mama mea va plange la cruce- Voi trai atata tristete! Dar in ultima lui rugaciune pe care o gasim in Ioan la capitolul 17 zice: „As vrea ca acesti ucenici sa cunoasca bucuria mea.” Si in astfel de imprejurari omul poate fi vesel.

[..] In ultima seara cand Isus s-a dus impreuna cu ucenicii in gradina Ghetsimani- sta scris in Biblie- ultimul lucru facut de ei a fost sa cante. Si eu am vazut ceva asemanator in inchisoare. Eram intr-o inchisoare subterana  la 10 metri sub pamant, in care ani la rand nu am vazut luna, soarele, stelele, iarba, pomi sau flori. Nu am vazut aceste lucruri ani de zile. Nu am auzit ciripitul pasarilor. Ani de zile nu am vazut nicio culoare, doar peretii gri ai celulei si uniformele noastre gri. Cu timpul am uitat ca exista verde, galben, rosu si albastru. Lumea noastra a fost gri. Ne-a fost foame si erau torturi pe care nu vi le povestesc pentru ca nu vreau sa va stric seara. Daca ati stii cum erau torturati fratii si surorile in inchisorile comuniste si asta ar fii ultima impresie a serii, nu veti mai dormi la noapte. Au fost torturi, lovituri- toate laolalta. Timp de 14 ani nu am vazut o Biblie sau o alta carte, nu am avut cu ce scrie. Timp de 14 ani nu am vazut o fata, o femeie, un copil. A fost o viata gri si crunta, dar asta a fost realitatea. Acuma, care a fost pozitia noastra vizavi de aceasta realitate? NOI AM DECIS SA NE BUCURAM IN DUMNEZEU! IN FIECARE SEARA SI DIMINEATA CANTAM IN CELULA. Am folosit catusele de pe maini si picioare pe post de instrumente muzicale si am cantat.Sunetul catuselor a fost acompaniamentul nostru…..

[…]ESTE SUFERINTA SI IN VEST – Este suferinta in familie, certuri si scandaluri, haituieli, neintelegeri intre parinti si copiii lor, intre soti si sotii. exista boala, somaj, salariu mic, se mna si ce stiu eu… Daca cineva vrea sa se supere, in fiecare zi gaseste un motiv sa fie suparat.  Iar uneori sunt motive foarte serioase pentru a fi necajit. Dar exista o atitudine a credintei, eu apartin lui Dumnezeu. Acest Dumnezeu mi-a dat libertate de vointa. Mi-a dat libertatea sa aleg daca vreau sa ma supar sau sa ma bucur, sa ma las suprimat sau doborat de tot ce mi se intampla, sau sa fiu mai mult decat biruitor  si cu toate astea imi pastrez bucuria si fericirea in Dumnezeu. Exista si ceva mai rau decat a fi in inchisoare. Fratele nostru roman Petrasevici a stat aproape 20 de ani in inchisoare, dupa care a fost eliberat. Inainte de a-l elibera i-au dat o carte postala sa-si anunte sotia ca va sosi cu trenul ca ea sa-l poata astepta. Cand a sosit in gara din Bucuresti, in loc ca sotia sa-i sara in brate pentru a-l imbratisa, statea timida deoparte. Avea si copiii- el nu i-a vazut – dupa care un domn necunoscut se indrepta spre el spunandu-i: „Domnule draga, va rog sa intelegeti. Sotia dvs. v-a asteptat timp de 12 ani.” In Romania- ca si in Rusia sau alte state- nu exista alt angajator in afara de stat. Nimeni nu are nimic, doar statul te angajeaza la o fabrica sau un birou, iar daca tu esti sotia unui intemnitat, nu primesti nici o slujba. Esti condamnat al foame. „Iar, aceasta femeie a asteptat 12 ani neprimind nici o veste de la dvs., nu stia daca mai are sot sau nu, asa ca s-a recasatorit. Si acum are doi copii cu un alt barbat. Iar eu sunt noul tata-socru. Va rog nu o luati in nume de rau sotieti dvs. ca nu este de vina. Dar daca ramaneti, o sa-i distrugeti viata. Sunteti deja nenorocit- desi fara voia dvs. – acum aveti o alta nefericire. Aici aveti niste bani, va rog, mergeti unde vreti, plecati unde doriti, dar lasati sotia in pace.” ACEASTA A FOST O TRAGEDIE MAI MARE DECAT A STA IN INCHISOARE. Ajungi acasa si nu ai posibilitatea sa-ti imbratisezi sotia, nu-ti poti vedea copiii, esti un strain.  In asa situatie poti innebuni, daca vrei sa innebunesti. Dar daca ai credinta, nu ai sa innebunesti. Eu nu am venit aici sa va povestesc cate se mai intampla in spatele cortinei de fier, ci sa va slujesc cumva. PREA MULTI DINTRE DVS. SUFERA DE TRISTETE, LIPSA, NECAZ. Doresc sa va povestesc cum am putut birui prin Domnul Isus in lagarul comunist. Fratele acesta a spus asa: „Aici s-a terminat un episod din viata mea. Nu mai sotie si copii, dar eu sunt medic. Bolnavi sunt destui si atatia care sufera. Eu am ce sa fac!” S-a dedicat medicinii, a avut mari realizari, a lucrat si nu s-a lasat coplesit de ceea ce i s-a intamplat.Am cunoscut si alte casuri de felul acesta. Toate astea putem invinge daca nu privim intotdeauna doar la punctul negru.

Exista un punct negru si  uneori chiar ii foarte mare. Unii deevin foarte deprimati cand isi aduc aminte de gravele pacate comise. Cine nu a comis vreodata pacate grave? A comite un pacat e un mare pacat, si a ramane deprimat in urma acestuia este un alt pacat. Daca ai comis un pacat, marturiseste-l lui Isus Hristos, crede ca sangele Lui ti-a spalat pacatul, striga „ALELUIA” si bucura-te e mantuirea ta! Daca esti mahnit in necaz ai doua nenorociri: odata ca ai necazul, apoi esti necajit de intristarea ta. O data ca ai intristarea, apoi esti trist pentru ca esti trist de intristarea ta. Da-i toate astea lui Isus Hristos. Vino cu pacatele, povara si toate grijile la El! Si apoi poti sa-i canti asa cum am facut in seara asta. Aici in Germania este ceva gresit. Toate pasarile din lume canta in fiecare zi. Ciocarliile si privighetoarele canta zilnic. Dar exista crestini germani care sunt un soi deosebit de pasari. Ei canta o data pe saptamana, de la ora 10-11. Ce fel de pasare este aceasta? Aceasta este o bufnita. In fiecare zi trebuie cantat! In inchisoare se canta in fiecare zi in ciuda conditiilor grele, deoarece nu priveau mereu numai la punctul acela negru.

O data, o furnica se limba pe o masa si a zis unei alte furnici: „Uita-te la aceasta penita ce linii minunate face pe hartia asta!” O alta furnica, care a fost un pic mai inteleapta a spus: „Nu penita, ci mana care tine penita, ea face asta!” O furnica si mai inteleapta a zis: „Nu mana, ci bratul care conduce mana!” O furnica mult mai inteleapta a spus: „Nu bratul, ci mintea este in spatele miscarii bratului care conduce penita spre dreapta sau spre stanga!” Si in spatele ratiunii se afla marele Intelept, Dumnezeu care a creat toate mintile, bratele, mana, penita, cerneala. Totul vine de la El! OMUL SE POATE BIZUI PE EL CHIAR DACA NU INTELEGE, PENTRU CA AVEM PE CINEVA IN CARE PUTEM AVEA INCREDERE, CARE NE-A IUBIT ATAT DE MULT, INCAT A DAT PE SINGURUL LUI FIU SA MOARA PENTRU NOI. STIM CA NE IBESTE SI NE INCREDEM IN EL. 

Fragmente din primele 17 minute ale predicii fratelui Richard Wurmbrand. Urmariti predica in integime pe video, veti fi binecuvantati prin cuvintele fratelui Wurmbrand, un mare erou al credintei, om smerit si plin de umilinta si dragoste!

VEZI si – VIDEO PREMIERĂ – Richard Wurmbrand 1988 în Heilbronn – Când Dumnezeu oprește timpul! Predica subtitrată în limba Română

Richard Wurmbrand – „Dumnezeu mângâie pe cei zdrobiți” [Predică tradusă din Limba Germană]

Richard Wurmbrand – Ascultarea de Dumnezeu a fost singurul lui „delict”. Dupa rascumpararea sa in anul 1965, a facut cunoscut ororile marxismului in lumea libera. Cu scopul de-ai ajuta pe crestinii din tarile comuniste el a fondat misiuni, printre care si misiunea crestina Vocea Martirilor din Germania.Intre timp, pastorul Ricahrd Wurmbrand si sotia sa Sabina au murit. Va prezentam parti dintr-o inregistrare video din anul 1987. Pastorul Wurmbrand a vorbit atunci in Konstanz pe tema „Dumnezeu mangaie pe cei zdrobiti.” Textul a fost din 2 Corinteni 7:1

IMPORTANT: Dacă subtitrarea nu apare automat apasați butonul CC/subtitle din player. Pentru ajustarea stilului și a dimensiunii prestabilite ale subtitrării, intrați la Setări.

Biserica Baptista Yonsei din Seoul, Coreea de Sud – „Hallelujah Chorus” – Handel „MESSIAH”

„Hallelujah Chorus” – Handel „MESSIAH”
Yonsei Central Baptist Church – Seoul, South Korea

Versuri in Limba Romana si partituri gasiti aici

Vezi si –

Multumim Tibi Muntean

Rodica si Marian Volintiru – IN MEMORIA LUI PAUL

IN MEMORIA LUI PAUL

Multumim Domnului pentru Harul Sau nespus de mare, care ne ajuta zi de zi sa inaintam pe cale si sa ajutam pe cati mai multi, chiar daca trecem prin aceasta vale a umbrei mortii…
Anul acesta inainte de a pleca in misiune, stam de vorba cu Paul despre lucrarile Domnului si cate minuni a facut Domnul prin noi si multi romani, ajutand cu mancare, haine, vestirea Evangheliei si mai ales cu APA, sapand fantani in tribul Karamoja.

Paul intotdeauna ne-a incurajat sa perseveram in lucrarea Domnului indiferent de obstacole, opozitie, incercari.
Apoi ne-a zis; „Vreau si eu sa trimet bani pentru o fantana in Africa. Vreau sa muncesc sa merg acolo cu voi si sa sapam o fantana pentru cei lipsiti si nevoiasi…”

Dar…el personal nu a mai apucat sa duca la indeplinire aceasta dorinta.
DAR,Dumnezeul cel prea inalt a tinut cont de dorinta lui Paul si nevoia de apa a celor din acest trib si a dus-o la indeplinre.

Din banii care i-am primit pentru mormantarea lui, am trimes in Africa sa se faca o fantana IN MEMORIA LUI PAUL…
Bucuria acelor copii care se bucura de apa in zona lor, se datoreaza si darniciei tuturor care ati simtit cu noi.Chiar daca inima noastra plange de dorul lui, sunem o extensie a vietii si dorintei lui pe acest pamant.

Va multumim tuturor care ati fost si sunteti alaturi de noi. Bucurati-va caci din lacrimi s-a format o fantana…si stiu ca va mai urma multe alte binecuvantari pentru altii.

Paul a trait sa ajute pe altii,inima lui era intotdeauna sa daruiasca tot ce avea pentru cei in nevoie.
Suntem in sezonul DARNICIEI…haideti fiecare sa daruiasca ceva, undeva, la cineva , sa aducem un zambet cuiva trist, singur, lipsit. Asa vom semana cu Mantuitorul nostru Isus.

(urmariti acest mic videoclip)

Pagina de Facebook Roda Volintiru-

Aici… si dincolo

Versuri de Cristi Boariu, video de Veghetor , multumesc Adina pentru semnalare

Aici lovit, dincolo mângâiat.

Aici cu lacrimi în ochi, dincolo cu lacrimi șterse…

Aici cu diferite anotimpuri, dincolo cu o veșnică primăvară…

Aici cu riduri, dincolo cu față de înger…

Aici fără să-L vedem, dincolo față în față…

Aici arătați cu degetul și numiți nebuni că nu ne trăim viața, dincolo puși pe scaune împăratești trăind o veșnicie…

Aici cu crucea în spate, dincolo cu răsplătiri veșnice…

Aici vâslind pe marea vieții, dincolo cântând pe marea de cristal…

Aici cu un colț de cer în fiecare familie de credincioși, dincolo cerul întreg pentru o singură familie de pe tot globul…

Aici logodiți cu Isus, dincolo la masă cu Isus la nuntă…

Aici cu Numele Lui pe buzele noastre, dincolo cu Numele lui pe frunțile noastre…

Aici cu zi și noapte, dincolo doar cu zi…

Merită așa aici, pentru un astfel de dincolo!

Blogul lui Cristi Boariu – https://cristianboariu.blog/2015/03/19/aici-si-dincolo/

REPETITIE PENTRU CER – Ierusalime…deschide-ți poarta larg!!

golden_gate_jerusalem_wikipedia

O cantare care atinge sufletul, produce fiori si lacrimi in acelasi timp, in special cand cantam Osana! Glorie! Slavă! Dumnezeului nostru minunat si Atotputernic!

1. Albastre zări de cântec,
Scăldate-n Armonii,
Se înălţa din glasuri
Mici şi limpezi de copii. –
Mulţimi cu răni în suflet,
Purtau pe braţ finic
Şi-umpleau de freamăt, vesel,
Drumul şi holda de spic,
Că spre Ierusalimul sfânt,
Venea Isus, Cel Blând.

R1: Ierusalim, Ierusalim,
Deschide-ţi poarta larg!
Osana! Glorie! Slavă!
Osana, Domnului!

2. În Ziua Minunată,
Când Va Veni Isus
Şi când, în Zări de Cântec Lin,
Pe Braţe voi fi dus.
Când Mirele Cel Veşnic,
La Sine-Şi Va lua
Mireasa Lui de pe pământ
Să-i şteargă lacrima,
Atunci poporul mântuit,
Cânta-va fericit.

3. E Ziua Cercetării:
Alege-ţi Noul Drum!
Isus te-aşpteată iar,
Să-ţi dea al Vieţii Dar,
Ca-n Noul Său Ierusalim
Să poţi şi tu intra.
Ascultă azi suspinul Său.
O, nu mai amâna!
Iubirea Sa te vrea cu Dor,
Să vii la Crucea Sa;

B: Căci vei găsi chiar Bucurii
Şi Har fără hotar;
Iar spre Cetatea cea de Sus,
Te va purta Isus.

R2: Ierusalim, Ierusalim,
Deschide-ţi poarta larg!
/: Osana! Glorie! Slavă!
Osana, Domnului! :/

(versuri preluate de la http://www.resursecrestine.ro/)

Citeste si – Poarta inspre rasarit prin care Isus a intrat in Ierusalim – The Eastern or Golden Gate through which Jesus walked on Palm Sunday

Ierusalim, Ierusalim

Cea de-a 42 conventie Penticostala Romana din Statele Uniste si Canada in Atlanta GEORGIA Septembrie 2010 Duhul si Mireasa video de Dorin Rotar

LAURA BRETAN SI CORUL MARANATA – IERUSALIM – COMEMORARE RICHARD WURMBRAND – ATENEUL ROMAN

Înainte de sărbători! VIOREL IUGA – Mesaj de Nașterea Domnului

VIOREL IUGA – Mesaj de Nasterea Domnului

 

Concert de Colinde la Sala de Conferinte, Vaslui – Mesaj Florin Ianovici VIDEO

Concert de Colinde la Sala de Conferinte, Vaslui – Mesaj Florin Ianovici

Concert de colinde
Misiunea Renovatio Bucuresti
Misiunea Logos Vaslui
Mesaj pentru suflet: Florin Ianovici
Centrul de Afaceri, Sala de Conferinte, Vaslui

Transmisiune LIVE Facebook

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari