Gabi Zagrean – Noi ne putem bucura?

Gabi Zagrean – Noi ne putem bucura?

25 În vremea aceea, Isus a luat cuvîntul şi a zis: ,,Te laud, Tată, Doamne al cerului şi al pămîntului, pentrucă ai ascuns aceste lucruri de cei înţelepţi şi pricepuţi, şi le-ai descoperit pruncilor. 26 Da, Tată, Te laud, pentrucă aşa ai găsit Tu cu cale!„ 27 Toate lucrurile Mi-au fost date în mîni de Tatăl Meu; şi nimeni nu cunoaşte deplin pe Fiul, afară de Tatăl; tot astfel nimeni nu cunoaşte deplin pe Tatăl, afară de Fiul, şi acela căruia vrea Fiul să i -L descopere.

28 Veniţi la Mine, toţi cei trudiţi şi împovăraţi, şi Eu vă voi da odihnă. 29 Luaţi jugul Meu asupra voastră, şi învăţaţi dela Mine, căci Eu sînt blînd şi smerit cu inima; şi veţi găsi odihnă pentru sufletele voastre. 30 Căci jugul Meu este bun, şi sarcina Mea este uşoară.``

Un moment foarte inaltator si foarte important in care alege sa-L laude pe Tatal pentru o anumita actiune pe care Dumnezeu Prea Sfantul o face vizavi de oameni, pentru un anumit mod de a gandi si de a se revela pentru o anumita categorie de oameni. Si uitandu-ne la acest pasaj, ne intrebam: Noi ne putem bucura cu adevarat de ceea ce scrie aici?

Daca citim Biblia cu atentie, putem sa mergem pe varianta ca exista putina nedreptate aici….

Comments are closed.

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari