Despre demisia ceruta Ministrului Apararii Nationale

Editorial Agnus Dei

Sunt unii, crestini evanghelici, care au cerut ca Ministrul Apararii Nationale, Gabriel Beniamin Les, sa-si dea demisia, datorita Ordonantei de Urgenta care a fost instituita de PSD, partid din care face parte si dansul. Ei spun ca  ministrul Les ar trebui sa demisioneze ca sa arate partidului din care face parte, dezacordul sau fata de aceasta ordonanta corupta, si pentru ca unui crestin nu i se cade sa se ataseze cu un astfel de partid care incurajeaza coruptia.

Dar sa vedem cu ce ar ajuta faptul ca Ministrul Apararii, Gabriel Beniamin Les si-ar da demisia? Ar face pe cei de la PSD sa se caiasca de faradelegile lor si sa-si puna frana deciziilor lor corupte? Guvernul actual ar arata mai bine si mai intregit fara prezenta lui Beniamin Les?

Ar fi mai multe intrebari la care cei care vor demisia lui, nu cred ca le-ar da un raspuns adecvat. Nu cred ca ascunzandu-ne in spatele unor versete biblice putem motiva demisia Ministrului Apararii, care se intampla a fi un crestin evanghelic, penticostal si posibil ca dansul este singurul penticostal care reprezinta la Guvern pe crestinii penticostali, dar nu numai. Dar si celelalte confesiuni evanghelice au un numar foarte redus de reprezentanti. Si atunci ce sa facem? Sa-i scoatem si pe acestia din Guvern? Numai pentru a ne arata indignarea noastra impotriva actiunilor liderilor din partid?

Ar fi mult mai eficace sau pentru beneficiul tuturor ca sa avem cat mai multi credinciosi implicati in conducerea de Guvern, si astfel puteti fi asigurati ca coruptia va dispare din sanul unui Guvern care este condus de oameni care nu-l cunosc pe Dumnezeu si atunci oamenii cinstiti nu vor mai iesi in strada sa protesteze impotriva legilor emise. Cineva a spus ca daca nu vom invata din istorie, atunci o vom repeta.

In Statele Unite, de exemplu, administratia fostului presedinte Obama a fost lipsita aproape complet de crestini. Au ales oameni cu vederi progresiste care au vrut sa schimbe directia acestei tari decretand  legi care au contrazis Constitutia acestei tari, si cel mai mult care au avut de suferit au fost crestinii ale caror drepturi religioase au fost atacate zilnic. Ce au facut crestinii americani? De acum se stie foarte bine.

La alegerea prezidentiala care a urmat, inainte de sfarsitul mandatului de presedintie a lui Obama, crestinii au iesit la vot intr-un numar record si au ales un presedinte, pe presedintele Donald Trump, care a promis crestinilor ca va lupta pentru ei. Donald Trump a devenit presedintle Americii, si cei pe care si i-a ales in Cabinetul sau, sunt in proportie de 99 la suta crestini. Presedintele Trump se tine de promisiune.

In loc sa cerem fratilor nostri demiterea din Guvern, este mult mai bine sa incurajam pe alti credinciosi sa participe si sa activeze in diferite partide in care ei pot face o mare diferenta, de a raspandi lumina in mijlocul intunericului, asa cum ne invata Domnul Isus, si prin integritatea lor morala sa duca Romania intr-o directie in care conduita si morala crestina sa domine.

De aceea, sustinem  si cerem in acelasi timp Ministrului Apararii, Gabriel Beniamin Les, sa ramana si sa nu demisioneze din functia de Ministru al Apararii Nationale, o pozitie inalta, de mare responsabilitate, care necesita decizii responsabile si juste pentru binele Romaniei.  Putem conta pe dansul ca fiind unul care in momentele de criza (daca se vor ivi), va apela la Dumnezeu prin rugaciune, pentru a lua  decizii corecte care sa dea izbanda poporului roman.

 

 

,

VIDEO Biserica Baptista Maranata Arad – Concertul de Caritate pentru ADI HENTEA

adi-hentea

Biserica Baptista Maranata Arad – Concertul de Caritate pentru ADI HENTEA

S-au adunat 600 de prieteni la Biserica Baptista Maranata din Arad unde l-au laudat pe Dumnezeu prin cantare. Adi Hentea le-a vorbit prietenilor sai din SUA, unde se afla asteptand o serie de interventii, urmatoarea avand loc Marti, 7 februarie, ca sa isi capete din nou vederea.

Un cuvant din partea lui Adi Hentea:

adi-henteaMa bucur sa fiu cu voi chiar de la distanta si m-am bucurat enorm chiar prin ochii sotiei mele. Eu inca nu reusesc sa va vad. Operatia pe care eu am facut-o ma ajuta doar sa vad lumina si umbre si contrast de umbre. E fantastic cand ma gandesc ca acum, la 25 de zile distanta de la operatie, gandindu-ma la modul in care Dumnezeu a lucrat pana acum, nu pot sa spun decat Eben Ezer. Acesta e cuvantul pe care pot sa vi-l rostesc in momentul de fata.

Pentru mine a fost o lupta permanenta din copilarie. In prima faza am luptat sa nu imi pierd vederea. Acum 15 ani, din pacate, am pierdut vederea si rezultatele medicilor au fost negative dupa aceea. Un ochi l-am pierdut definitiv. Sigur, in vesnicie voi vedea cu el. Acum 14 ani am fost in Belgia si in Franta. Medicii de acolo au spus ca sunt mai mari riscurile decat sansele si s-ar putea sa nu reuseasca operatia daca ar trebui sa o fac, asa ca am oprit orice demers de a mai incerca sa-mi recuperez vederea pierduta. Faptul ca vedeam lumina cu ochiul drept, asta a fost pentru cei din America o sansa. Medicii de aici au un pic alta gandire. Ei se leaga de orice sansa chiar daca o interventie implica riscuri.

Cand am venit in America cu grupul Mesaj, nu am stiut ca voi ramane sa ma operez. Stiam ca vom pleca pe data de 10 Noiembrie si ne vom intoarce pe 7 decembrie. Un prieten de-al meu si al sotiei mele care este cercetator aici la Universitatea din Cleveland (Ohio), mi-a spus: „Daca vii in America si ajungi aici,” eu eram la Chicago, la 300 mile distanta de Cleveland. A zis: „Hai sa profitam de aceasta oportunitate si sa ajungi la medicii din varful piramidei. Sa vedem. In decursul anilor, tecnologia a avansat si totusi, aici in Statele Unite, medicina oftalmologica este cea mai avanasata din lume. Asa am si facut. Am ramas in America. Am venit aici la Cleveland. Medicii mi-au facut analize, adica controale amanuntite. Mi-au facut masuratori si au realizat ca daca am totusi perceptia luminii si daca vad un spot luminos, o anumita culoare si percep culoarea, inseamna ca nervul optic are activitate si nu este atrofiat sau nu este mort. Si in virtutea acestui lucru am acceptat sa mi se faca operatia.

Ei mi-au spus ca neaparat trebuie sa raman in America sa faca aceasta interventie pentru ca oricum, ochiul imi era slabit si oricand riscam sa il pierd de tot. Adica, in limbaj popular, sa se crape si sa ma trezesc cu el ca imi curge in palma. N-am avut incotro, a trebuit sa raman aici. Dar ei mi-au spus: „Sunt riscuri foarte mari. Dar daca reusim sa le depasim, exista sanse de a nu mai fi orb, de a fi vazator cu ochelari, cu tot felul de chestii care pot sa vina in compensare.

Am facut prima operatie. A fost o reusita, asa cum a spus si Cristi. Nu am reusit inca sa pun toate dispozitivele, cristalinele pentru preisunea oculara…. doar la operatia viitoare se va face lucrul asta. Ei, acuma, n-au facut decat sa intareasca ochiul si sa reconstruiasca o mare parte din ochi. Prietenii mei stiu cum arata ochiul meu inainte si ei au fost socati de cat de bine arata ochiul acuma. De aceea si purtam ochelari de soare pentru ca ochiul meu arata foarte rau. Era foarte umflat si risca sa crape. Acum, medicii punand o cornee transparenta reconstruind o parte din fata ochiului, au putut sa vada partea din spate mai bine si ei sunt foarte multumiti de cum au decurs lucrurile pana acuma.

Urmeaza ca in decurs de o luna, daca totul merge bine, sa efectuam cea de-a doua interventie. Speram ca totul va merge ca si pana acum. Mai o problema. Inca nu s-a putut determina cat de activ e nervul optic sau nivelul lui de activitate. Va trebui sa facem niste teste ca sa vedem exact exact cate procente din nervul optic sunt active si cat la suta functioneaza din el. Oricum, medicii au putut vedea, o mare parte din nervul optic este distrus din partea presiunii oculare pe care am avut-o in decursul timpului si a interventiilor pe care le-am facut.

Asa ca, mai mult decat toti banii din lumea asta, cred ca Dumneze upoate lucra. Medicii incearca sa duca ochiul din punct de vedere anatomic la parametrii cat de ca normali. Si atunci, ochii mei ar fi ca un webcam care e intr-o stare de functionare, dar s-ar putea sa aiba cablu cu legatura de computer taiat. Acesta este nervul optic. Si ne rugam si noi si medicii ca Domnul sa vitalizeze mai mult nervul optic, sa-l regenereze. Pana acum Domnul a fost cu mine si am vazut mana Lui la lucru. Dar mai e ceva. Domnul mi-a aratat ca poate sa ma ajute in sensul in care sa pot sa-mi permit sa platesc operatia asta cu ajutorul vostru, cu ajutorul celor mai multi care ati participat si ati donat. Si e un lucru incurajator. Si prezenta voastra in seara aceasta ma incurajeaza la maxim.

Insa pentru mine acum urmeaza un alt test. Am vazut ca Dumnezeul meu e un Dumnezeu bogat, mai mult decat am crezut. Am reusit totusi sa cred mai mult decat la nivel conceptual ca Dumnezeul meu e un Dumnezeu foarte bogat. Si voi ati fost mana si resursa prin care Dumnezeu a lucrat. Dar mai urmeaza un lucru. Testul credintei mele. Si ma intrebam de multe ori: Adi, crezi tu oare ca Dumnezeu lucreaza, acum in secolul 21, la fel ca atunci cand erau apostolii si Domnul Isus pe pamant? Mi-e greu sa cred in totalitate pentru ca intervine si ratiunea si sunt multe lucruri. Nu ma pot lauda cu o credinta puternica cu toate ca Dumnezeu m-a trecut prin multe in cursul anilor si am vazut un mare Dumnezeu. Dar totusi, spun si eu ca si sf. ap. Petru: Doamne, ajuta-ma credintei mele. Pe asta mizez mai departe. Medicii isi vor face meseria. Sunt foarte buni. Dar e nevoie de mana lui Dumnezeu care poate sa restaureze, sa regenereze  si doar El poate sa sufle viata peste un nerv optic care a fost distrus si omorat in mare parte.

Ma bucur ca totusi dupa operatia asta vad lumina, umbre. Deja umbrele au contrast si daca e un lucru inaintea mea deja pot sa-mi dau seama ca nu e departe si ca e aproape. Nu am o imagine concreta, o imagine clara, nici nu pot sa focalizez din cauza ca nu am cristalin. Sunt convins ca Domnul va lucra si in ultima instanta, noi nu cunoastem voia Lui si nu cunosc nici de ce Dumnezeu a vrut sa vin aici. Poate ca El ma va vindeca. Poate nu va lucra. Nu stiu. Eu stiu ca El ne vrea binele. Dar ceea ce vreau sa spun e ca voia Lui se va face si voia Lui e una suverana pentru toti. Si atunci, daca stiu ca toate lucrurile merg spre binele celor ce-L iubesc pe Domnul, n-am decat sa fiu linistit si nu pot decat sa ma rog si sa astept sa vad cum Dumnezeu va lucra in continuare.

Cum să ajutăm!

Campania umanitară „Ajută-l pe Adi să vadă din nou!” continuă în mediul online. Din cei 105.000 de dolari necesari celor două operaţii, s-au adunat deja peste 60.000 de dolari. Accesaţi link-ulhttps://www.youcaring.com/adihentea-729950 şi donaţi! Orice sumă, oricât de mică, e de mare ajutor.

Citeste si –

  1.  adi-henteaAdi Hentea – Interviu la RTN Chicago
  2. Adi Hentea Update – Ochiul a răspuns bine – Ne rugam și sperăm ca lucrurile să meargă bine în continuare
  3. Mesaj din partea lui Adi Hentea după a doua vizită medicală: Transplantul de cornee a reușit
  4. CAMPANIA RADIO ALT FM (Arad) -Ajuta-l pe Adi sa vada minunea!
  5. Adi Hentea; 2 Articole în Adevărul – Cântăreţul creştin orb a fost operat. Adi Hentea începe să vadă
  6. Aradon.ro – Adi Hentea vede lumina! Prima operaţie realizată la Spitalul Universitar din Cleveland s-a încheiat cu succes.
  7. ARADON – Orb la 35 de ani. O poveste de viață care bate filmul
  8. Mesaj din partea lui Adi Hentea: Din prima zi deja văd lumina cu ochiul operat (12 Ianuarie)
  9. La Multi Ani, Adi Hentea!
  10. Update 3 – Adi Hentea
  11. Adi Hentea are nevoie de ajutorul lui Dumnezeu… dar şi de al nostru; UPDATE
  12. Update 1 – Operatia lui Adi Hentea
  13. Ajuta-l pe Adi sa vada din nou! Help Adi Hentea See Again!
  14. Cetatea de Piatră – Adi Hentea are nevoie de ajutorul lui Dumnezeu… dar şi de al nostru!
  15. Marţi, prima operație a lui Adi Hentea

 

Piața Operei din Timișoara – Rugăciunea „Tatăl nostru”, Fanfara ,,Imnul României”

O inițiativa frumoasa a studenților Bisericii Penticostale Poarta Cerului din Timișoara, la care s-au alaturat si alți tineri….:

În fiecare seară, la finalul protestelor, vom rămâne împreună pentru a înălța o rugăciune pentru țara noastră. Noi nu milităm pentru un partid sau altul – ci pentru valorile și principiile care ne reprezintă.

Nu putem fi de acord cu cei care vor să legalizeze imoralitatea, fie că este vorba despre „a fura” cum ar vrea unii, sau despre a nu înțelege ce este familia, cum au făcut alții. România (o țară creștină) are nevoie de Dumnezeu!

EXISTĂ DUMNEZEU! – Studenti Poarta Cerului (Pastor Nelu Filip)

Părtaș cu Hristos:

Tinerii evanghelici s-au strâns în Piața Operei Timișoara și s-au rugat împreună cu ceilalți care ni s-au alãturat. Privind spre această poză vedem că viitorul sună bine! Generația părtașă cu Hristos!

Întreaga suflare adunată astă seara în Piața Operei din Timișoara rostește la unison rugăciunea „Tatăl nostru”. Dumnezeu să binecuvinteze România!

4 februarie 2017

Deşteaptă-te române la Timişoara (Tinerii de la Biserica Penticostală Poarta Cerului)

2 februarie 2017

Daniel Cristian Florea – Este un moment de rascruce pentru natiunea noastra

daniel-cristian-florea

Coruptia este flagelul care poate sa aduca Romania intr-un punct in care chiar sa pierim ca natiune. De aceea este momentul ca sa punem capat acestui flagel. Cuvantul lui Dumnezeu este singurul care ne poate veni in ajutor in aceste zile……

 

VIOREL IUGA – Rugăciune, Cugetare, Pocăinţă, Unitate, Realism

Viorel Iuga Biserica Baptista Emanuel Timisoara 31 iulie 2016

Sunt domenii unde aştept răspunsuri, dar sunt aspecte pe care le ştiu bine. Ştiu din Sfintele Scripturi că Dumnezeu nu acceptă nedreptatea, minciuna, ura, duşmănia, învrăjbirea, certurile, jignirile, faptele firii păcătoase şi nici hoţia. Numai că Dumnezeul care nu le acceptă în viaţa altora, nu le acceptă nici în viaţa mea, nici în viaţa ta. Să avem grijă deci să nu protestăm împotriva hoţiilor altora, dar să le justificăm pe ale noastre. Să avem grijă să nu protestăm împotriva faptului că unii îşi acoperă greşiţii lor, în timp ce noi îi scuzăm pe ai noştri. Să nu răspundem cu ură la ură şi nici cu făţărnicie la făţărnicie. Să nu răspundem egoiştilor cu egoism şi nici nedrepţilor cu nedreptăţi. Indiferent care ne sunt convingerile şi cum înţelegem să le exprimăm să o facem, cum ne-a învăţat Mântuitorul: cu dragoste de Dumnezeu şi de semeni!

Bolnav tare, plecat mult şi conectat puţin.

Fiind într-o perioadă caracterizată de expresiile amintite, am ales să împărtăşesc cu voi câteva observaţii şi câteva îndemnuri. Încep cu observaţiile. Zilele acestea, majoritatea cetăţenilor români:
1. Sunt pentru dreptate şi adevăr. Nu îmi amintesc să fi auzit de cineva care a protestat pentru minciună, fals, ură etc.
2. Ştiu ce trebuie să spună. Exprimările au fost diferite, dar toţi s-au exprimat. Cei care au ales să se exprime în rugăciune, nu au rămas fără cuvinte. Ei au ştiut ce să îi ceară Domnului. Cei care au ales să se exprime în scris sau verbal au avut mesaje consistente. Mesajele au fost diversificate, colorate, contradictorii, dar toate au fost spuse cu convingere. Şi ca de obicei, toţi cei din lumea evanghelică şi-au susţinut vorbele şi acţinile cu câte un verset sau două din Sfânta Scriptură.
3. Ştiu ce trebuie să facă. Chiar dacă manifestările au fost diferite, majoritatea au ştiut dacă trebuie să se roage, să protesteze, să jignească, să strige, să posteze, să ameninţe, să umilească, să îi convingă pe ceilalţi că nu sunt bine etc. Ei au ştiut cu cine, când şi cât de mult trebuie să se unească cu alţii. Ei au ştiut ce trebuie să facă pentru copiii lor, cu copiii lor etc. Nu am auzit ca cineva să fi fost fost confuz sau încurcat!
4. Ştiu ce ar trebui să facă ceilalţi. Exprimând sau păstrând în suflet, majoritatea au ştiut că ceilalţi ar fi buni creştini, buni cetăţeni şi patrioţi, dacă ar face ce gândesc ei şi ar acţiona cum acţionează ei.
5. Sunt pentru binele lor. Oameni s-au gândit cum le-ar fi mai bine şi au ajuns la concluzia că atunci când le va fi bine lor, le va fi bine şi celorlalţi.
Având în vedere cele constatate, ceea ce cred şi ce fac, vă îndem în continuare cu dragoste şi respect la:
1. Rugăciune. Să ne asigurăm că nu neglijăm puterea rugăciunii. Să ne rugăm pentru noi şi pentru alţii. Să cerem ce credem că este bine şi ce considerăm că putem cere în Numele Domnului Isus. Rugăciunea este soluţia divină şi funcţională. Să ne rugăm în casele şi adunările noastre.
2. Cugetare. Să ne gândim serios la ce am făcut, la ce facem şi la voia lui Dumnezeu. Îmi doresc din inimă ca fiecare să avem liniştea că suntem şi acum în voia lui Dumnezeu.
3. Pocăinţă. Dacă vom descoperi domenii unde am greşit, soluţia rămâne şi acum pocăinţa. Să ne cerem iertare Domnului şi celor faţă de care am greşit.
4. Unitate. Chiar dacă unii gândesc şi acţionează diferit de noi, să nu uităm că fiecare grup ce acţionează în sinceritate are cel puţin un sâmbure de adevăr. Să nu uităm apoi, că voia lui Dumnezeu pentru acţiunile noastre poate fi diferită. Să rămânem uniţi în jurul adevărului!
5. Realism. Cei din lumea evanghelică, care dorim în fiecare funcţie publică „oameni după inima lui Dumnezeu” ar trebui să devenim mai realişti. Oamenii care nu au experimentat naşterea din nou, nu pot fi după inima lui Dumnezeu. Mai mult, convingerea mea este că şi dacă am putea pune în toate poziţiile publice oameni din lumea Evanghelică, lucrurile nu ar merge mai bine. Dacă s-ar întâmpla aceasta, probabil cea mai mare diferenţă ar consta în faptul că cei mai mulţi dintre aceştia şi-ar scuza derapajele, egoismul şi falsităţile cu anumite versete biblice.
Am fost şi sunt o persoană apolitică. Nu am fost nici de partea „comuniştilor” dar nici de partea celorlalţi. Cred că în cele mai multe situaţii, soluţia nu constă în schimbarea oamenilor din funcţie, ci în ajutarea lor să îşi împlinească slujba aşa cum le cere fişa postului, morala şi legea.

Dragi fraţi de credinţă şi neam,
Sunt domenii unde aştept răspunsuri, dar sunt aspecte pe care le ştiu bine. Ştiu din Sfintele Scripturi că Dumnezeu nu acceptă nedreptatea, minciuna, ura, duşmănia, învrăjbirea, certurile, jignirile, faptele firii păcătoase şi nici hoţia. Numai că Dumnezeul care nu le acceptă în viaţa altora, nu le acceptă nici în viaţa mea, nici în viaţa ta. Să avem grijă deci să nu protestăm împotriva hoţiilor altora, dar să le justificăm pe ale noastre. Să avem grijă să nu protestăm împotriva faptului că unii îşi acoperă greşiţii lor, în timp ce noi îi scuzăm pe ai noştri. Să nu răspundem cu ură la ură şi nici cu făţărnicie la făţărnicie. Să nu răspundem egoiştilor cu egoism şi nici nedrepţilor cu nedreptăţi. Indiferent care ne sunt convingerile şi cum înţelegem să le exprimăm să o facem, cum ne-a învăţat Mântuitorul: cu dragoste de Dumnezeu şi de semeni! În final, Dumnezeu rămâne Stăpân, Cristos este viu, domneşete şi planul Lui se împlineşte cu exactitate şi la timp!
Binecuvântat să fie Domnul nostru pentru trecut, prezent, viitor şi veşnicie!

LIVE Prim Ministrul Sorin Grindeanu – Tăriceanu: Ordonanţa pentru modificarea Codurilor Penale va fi retrasă. Premierul Grindeanu face declaraţii

Preşedintele PSD, Liviu Dragnea, a afirmat că va propune o soluţie de detensionare a situaţiei politice, din cauză că simte că „membrii PSD nu mai pot fi ţinuţi în frâu”, fiind luată în calcul şi abrogarea ordonanţei privind modificarea codurilor penale, dacă e de acord şi premierul Sorin Grindeanu. PSD ar putea merge în Parlament cu un proiect de lege privind modificările codurilor penale, potrivit unor surse politice.

Liderul social-democraţilor, Liviu Dragnea, a afirmat că există o presiune foarte mare din partea membrilor PSD pentru un miting de proporţii în Bucureşti, motiv pentru care va încerca să găsească o soluţie de detensionare a situaţiei împreună cu primul-ministru şi liderii ALDE. „Pot spune că membrii şi simpatizanţii PSD nu mai pot fi ţinuţi în frâu, oamenii vor să iasă în stradă pentru a-şi exprima dezaprobarea profundă faţă de mişcarea de inspiraţie soroşistă la care asistăm. Partidul se organizează singur. Simt că nu voi mai putea să ţin în frâu, de la centru, presiunea din organizaţiile din ţară, care pot aduce în stradă, la Bucureşti, aproape un milion de oameni. Ca urmare, am decis să mă întâlnesc cu partenerii de coaliţie şi cu premierul pentru a le propune o soluţie de ieşire din impas”, a declarat Liviu Dragnea, pentru DC News. Preşedintele PSD a arătat că este posibilă chiar abrogarea ordonanţei, dacă soluţia va fi acceptată de către Sorin Grindeanu.

Citeste mai mult: adev.ro/okunfs

Urmareste live aici – Sorin Grindeanu Declaratii
PROTESTUL DE AZI (4 februarie 2017)

Investirea Presedintelui Trump – Cantecul ‘O Doamne Mare’ la Catedrala Nationala

Prima doamna, Melania Trump, a fost miscata de ultimul verset.

VIOREL IUGA – Mă rog Domnului să continuăm să facem tot ce credem că este bine, atât pentru binele nostru personal, cât şi pentru binele naţiunii în care ne-a aşezat bunul nostru Dumnezeu.

Romania Un gand bun pentru tine

Zilele trecute şi astăzi, atât cât mi-a permis sănătatea şi timpul, m-am rugat pentru România şi pentru cetăţenii ei. M-am rugat pentru prezent şi viitor, pentru pace şi linişte, pentru starea materială şi spirituală. M-am rugat şi voi continua să mă rog pentru cei care şi-au manifestat iubirea de ţară:

viorel-iuga-piatra-vie-siria-iulie-20161. Ieşind în stradă. M-am rugat să fie ocrotiţi, să aibă motivaţie bună, să se manifeste civilizat, să nu se lase manipulaţi, să nu manipuleze etc.

2. Protestând public. M-am rugat pentru cei care, deşi nu au ieşit încă în stradă, au scris, postează, vorbesc, cântă etc. Mă rog să o facă cu omenie, cu sinceritate, informaţi, motivaţi corect, cu înţelepciune şi cu îngăduinţă pentru cei care gândesc diferit.

3. Rugându-se. Sunt semeni, oameni serioşi şi credincioşi, care nu cred în proteste. M-am rugat şi pentru binecuvântarea lor. M-am rugat să nu se creadă superiori celorlalţi, să nu îi judece sau să îi condamne pe ceilalţi. M-am rugat să mijlocească cu inimă curată, cu credinţă mare şi cât pot mai mult. Sunt bătrâni şi bolnavi care, deși ar dori, nu pot ajunge în locul de manifestare publică, dar cred în puterea rugăciunii şi s-au rugat pentru ţară. Cred că mulţi dintre ei s-au rugat pentru tineri, manifestanţi, politicieni. Mă rog şi eu să îi binecuvânteze Domnul, să îi încurajeze, iar celor care El doreşte, să le dea vindecare.

4. Făcând ce trebuie. Sigur au fost studenţi care îşi iubesc ţara, dar au continuat să înveţe, să se prezinte la examene şi să încerce să le promoveze cât mai bine. Sigur au fost muncitori din toate categoriile care au continuat să muncească, să cerceteze, să investească pentru binele acestei ţări. Sunt sigur că au fost politicieni, preoţi, slujitori ai Cuvântului, funcţionari etc., care şi-au arătat iubirea faţă de ţară continuând să îşi facă bine slujba încredinţată.
Dragi fraţi de neam şi de credinţă, Dumnezeu ne-a aşezat într-o ţară frumoasă, cu mulţi oameni minunaţi. Am fost, suntem şi vom fi diferiţi în multe aspecte. Mă rog lui Dumnezeu să putem accepta diferenţele, să ne rugăm unii pentru alţii, să ne preţuim şi să rămânem uniţi pe valorile creştine: credinţă, adevăr, dragoste, dreptate, milă, iertare etc. Mă rog Domnului să continuăm să facem tot ce credem că este bine, atât pentru binele nostru personal, cât şi pentru binele naţiunii în care ne-a aşezat bunul nostru Dumnezeu.

Apropos… Ştii de ce-am împărtăşit aceste gânduri cu tine? Sigur că ştii: vreau să faci cel puţin la fel!

AGNUS DEI: Transmisie LIVE – ADI HENTEA Concert De Caritate

AGNUS DEI: Transmisie LIVE – ADI HENTEA

AGNUS DEI: Transmisie LIVE – ADI HENTEA

Concert De CARITATE

4 FEBRUARIE  Ora 18:00

Biserica Maranata Arad

Bd. Nicolae Titulescu, nr. 1
310328 Arad

adi-hentea

Cum să ajutăm!

Campania umanitară „Ajută-l pe Adi să vadă din nou!” continuă în mediul online. Din cei 105.000 de dolari necesari celor două operaţii, s-au adunat deja peste 60.000 de dolari. Accesaţi link-ulhttps://www.youcaring.com/adihentea-729950 şi donaţi! Orice sumă, oricât de mică, e de mare ajutor.

Citeste si –

  1.  Adi Hentea – Interviu la RTN Chicago
  2. Adi Hentea Update – Ochiul a răspuns bine – Ne rugam și sperăm ca lucrurile să meargă bine în continuare
  3. Mesaj din partea lui Adi Hentea după a doua vizită medicală: Transplantul de cornee a reușit
  4. CAMPANIA RADIO ALT FM (Arad) -Ajuta-l pe Adi sa vada minunea!
  5. Adi Hentea; 2 Articole în Adevărul – Cântăreţul creştin orb a fost operat. Adi Hentea începe să vadă
  6. Aradon.ro – Adi Hentea vede lumina! Prima operaţie realizată la Spitalul Universitar din Cleveland s-a încheiat cu succes.
  7. ARADON – Orb la 35 de ani. O poveste de viață care bate filmul
  8. Mesaj din partea lui Adi Hentea: Din prima zi deja văd lumina cu ochiul operat (12 Ianuarie)
  9. La Multi Ani, Adi Hentea!
  10. Update 3 – Adi Hentea
  11. Adi Hentea are nevoie de ajutorul lui Dumnezeu… dar şi de al nostru; UPDATE
  12. Update 1 – Operatia lui Adi Hentea
  13. Ajuta-l pe Adi sa vada din nou! Help Adi Hentea See Again!
  14. Cetatea de Piatră – Adi Hentea are nevoie de ajutorul lui Dumnezeu… dar şi de al nostru!
  15. Marţi, prima operație a lui Adi Hentea

Promisiunea lui Trump de a opri MONITORIZAREA predicilor PASTORILOR a fost introdusa in legislatie in Casa Reprezentantilor

 WASHINGTON – Membrii Congresului au introdus, miercuri, o legislatie in Casa Reprezentantilor  si in Senat, care ar restabili drepturile bisericilor și pastorilor să vorbească și să susțină vederi politice de la amvon, fără teama ca statutul lor de scutire de taxe sa fie revocat de către Internal Revenue Service (Serviciul Intern de Venituri).
„Un predicator nu ar trebui să mearga sa obțină permisiunea de la IRS, pentru a putea să predice adunarii și aceasta este de fapt ceea ce sa întâmplat datorita acestui amendament,” a declarat miercuri, Steve Scalise, Sef Majoritar al Casei Reprezentantilor din Louisiana, în cadrul unei conferințe de presă la US Capitol.
Scalise si senatorul James Lankford, R-Okla., au introdus „The Free Speech Fairness Act”(Actul de Dreptul la Exprimarea Libera, o măsură care ar modifica Amendamentul Johnson din 1954. Legea veche de șase deceniu a amenințat în mod eficient bisericile și alte 501 (c) ( 3) organizaţii non-profit, cu revocarea statutului lor de scutire de taxe în cazul în care susțin un candidat politic.
Măsura a fost introdusă pentru prima dată de Scalise în septembrie anul trecut, la ultima sesiune legislativa, cu doar câteva zile înainte de participarea  păstorilor și bisericilor din întreaga țară  la ” Libertatea la Amvon Duminica,” o inițiativă anuală care cauta  sa dea voie pastorilor să vorbească politic de la amvoanele lor și sa contesteze IRS-ul pentru a nu mai lua măsuri impotriva lor.
„IRS a atârnat ca un nor peste drepturile de vorbire (expimare) libere ale multor organizații, amenințând să le ia statutul de scutire de taxe în cazul în care difuzează un mesaj care a fost important pentru adunarea lor. ,,Acesta nu e rolul guvernului”, a declarat Scalise. „Nu este genul de separare a puterilor care există în Constituție, pentru a permite oamenilor să-și exprime convingerile lor religioase.”
Pe langa Scalise și Lankford, legislația este susținută si de un număr de colegi de-ai lor din Congres, inclusiv studentul în anul întâi Rep. Mike Johnson (R-La.) si Pastorul de la Baptistii de Sud, Rep. Jody Hice (R-Ga.).
„Orice institutie non-profit nu ar trebui să isi faca grijuri ca IRS-ul  vizioneaza și monitorizeaza ce spun ei. Este un principiu foarte simplu. Acesta permite unui individ să aibă drepturile lui constituționale”, a declarat Lankford, un fost lider Baptist al grupului de tineret. „Când lucrezi pentru o organizatie non-profit, nu pierzi dreptul la intrunire, nu pierzi dreptul la presa liberă, nu va  pierde-ți drepturile dumneavoastră la Cel de-al doilea Amendament, nu va pierde-ti dreptul la intimitate. Dar, indiferent de motiv, am spus (prin legea noastra)că, dacă lucrezi pentru o organizatie non-profit, iti pierzi dreptul la exprimare liberă. Aceasta este o absurditate. „

Introducerea legislatiei vine dupa ce presedintele Donald Trump a facut-o una  dintre promisiunile sale de campanie majore liderilor evanghelici. Trump a declarat în timpul campaniei prezidențiale  că va face tot ce-i este cu putinta pentru a derula înapoi Amendamentul Johnson, ceea ce sugerează că va semna Actul de „Dreptul la Exprimarea Libera” în cazul în care va ajunge la biroul lui.

Foto Miller Center Lyndon B. Johnson 36th president

Foto Miller Center Lyndon B. Johnson 36th president

„A fost 02 iulie 1954, când Lyndon Baines Johnson, pe cand era senator, a revenit la Senat supărat pe Frank Gannett si HL Hunt, doi oameni de afaceri care l-au opus, prin  corporația lor non-profit. El si-a adus mânia in fata Senatului sub forma a ceea ce este cunoscut sub numele de  Amendamentul Johnson, care a fost adoptat fără nici o discuție și doar printr-un vot de voce „, a explicat Garlow. „Un consilier legislativ sef al senatorului Johnson a recunoscut mai târziu că nu ei au avut bisericile în minte. de loc, cand au trecut acesta lege. Ei au fost doar foarte suparati la cei doi oameni de afaceri care se opuseseră lui Johnson, pentru că au crezut că era moale cu comunismul.”

Presedintele FRC Tony Perkins, exponent al măsurii, a afirmat că Statele Unite ar arata mult diferit astăzi, dacă nu ar fi fost pentru păstorii de-a lungul istoriei americane, care au strigat pentru dreptate socială.
„De la nașterea națiunii noastre, pastori si biserici au fost în fruntea formarii normelor publice și a dezbaterilor”, a spus Perkins. „Acolo este locul în care ei trebuie să fie astazi. Cum ar arăta America de azi daca Rev. Lyman Beecher [tatăl lui Harriet Beecher Stowe], un conducator abolitionist, sau Dr. Martin Luther King ar fi fost redusi la tăcere de către IRS. Ar fi fost o țară mult, mult diferita de ceea ce vedem astăzi „.

Citeste articolele despre cazul HOUSTON aici – https://rodiagnusdei.wordpress.com/?s=houston+primaria+biblii

Cu toate că mulți pastori de azi nu vorbesc politica de la amvon, alții au facut aceasta  și au fost „persecutati” pentru  acest lucru.
Hernan Castano, care păstorește o biserică de minoritate din Houston, Texas, a fost unul dintre cele cinci pastori din zona Houston ale caror predici au fost citate de fostul primar a orasului Houston, Annise Parker, cu amenințarea amenzii sau închisoarii, în 2014, din cauza opoziției lor față de ordonanța orașului de nediscriminare LGBT, care a deschis baile si vestiarele pe baza identității de gen.

Înțeleg ce este persecuția pentru că eu am experimentat-o”, a declarat Castano în timpul conferinței de presă de miercuri. „Am experimentat că în Houston atunci când au citat predicile noastre doar pentru ca am vorbit despre problemele despre care Biblia vorbește, doar pentru aa am vorbit la adunarea noastră. Sunt astăzi aici pentru că eu cred că nu este corect să vorbim despre libertatea de exprimare,  si totuși  libertatea de exprimare se termină atunci când stau în spatele unui amvon. nu este corect să spunem că există libertatea de exprimare atunci când guvernul, cum ar fi IRS, monitorizează ceea ce vorbesc și spun bazat pe Biblie și ma va intimida  și mă va face să plăteasc un preț ridicat pentru a predica la congregația mea.

„Trebuie să desfintam  Amendamentul Johnson, deoarece am văzut fețele pastorilor, nu numai păstorii congregațiilor mari, dar si pastorii congregatiilor mai mici”, a adăugat Costano. „Am văzut frica inimii lor, ținându-i înapoi de a vorbi adevărul și i-am văzut ținandu-se înapoi de la ceea ce va face o diferență pentru proprii lor oameni, deoarece ei nu doresc ușile clădirilor bisericii lor închise sau statutul de scutire de taxe 501 (c) (3) luat de la ei. 

AGNUS DEI: Betsy DeVos urmează sa fie confirmată Luni ca Secretar de Educație. Se presupune că va face mari schimbări în sistemul American de educație.

betsy-devos-foto-politico-com

Update

7 februarie 2017 – Betsy DeVos a fost confirmata astazi si a depus juramantul:

FULL | Vice President Pence Swearing in Betsy DeVos as Secretary of Education @ White House (2/7/17)

2/7/17 Betsy DeVos Secretary of Education Betsy DeVos Swearing In News Live Betsy DeVos Confirmation Swearing In Secretary of Education White House Swearing In Oath of Office Betsy DeVos Secretary of Education.
Vice President Mike Pence holds a swearing-in ceremony for Education Secretary Betsy DeVos. Vice President Mike Pence cast a historic tie-breaking vote Tuesday to confirm Betsy DeVos as the next education secretary after the Senate was evenly divided over the controversial pick.
The 51-50 vote ends Trump’s toughest confirmation battle yet. Senate Democrats debated through the night and into Tuesday morning in a last-ditch attempt to derail DeVos, buoyed by support from Republican Sens. Lisa Murkowski of Alaska and Susan Collins of Maine.
Throughout the fight, Democrats argued they needed „Just one more!” to lure away another Republican vote. But Senate Republican leaders succeeded in delivering a victory to Trump in a confirmation fight that very few expected to become as tough as it did.
– The White House

LIVE STREAM: Vice President Mike Pence Swearing-In Ceremony for Education Secretary Betsy DeVos

Betsy DeVos, Nominalizată  de președintele Donald Trump pentru Secretar de Educație urmează sa fie confirmată Luni. Se presupune că va face mari schimbări în sistemul American de educație.

4 februarie 2917

Se presupune că va face mari schimbări în sistemul American de educație.

Betsy DeVos: …Creștinismul ar trebui sa aibă un rol mai mare în școala Americană,

Betsy DeVos, care a fost nominalizată de Președintele Donald Trump pentru postul de Secretar de Educatie, este programată pentru votul Senatului American. Liderul Senatului de Majoritate, Mitch McConnell (R-Ky.) întrunește senatul pentru un vot care va începe vineri la ora 6:30 dimineața. Ca sa fie confirmată, DeVos trebuie sa primească 51 de voturi și din moment ce republicanii dețin majoritatea în Senat, este așteptat ca ea sa fie confirmată, cu toata opoziția senatorilor democrați.

Bethy DeVos este o creștină din Michigan și se presupune că va face mari schimbări în sistemul American de educație, spunând recent că creștinismul ar trebui sa aibă un rol mai mare în școala Americană, lucru care-i alarmează pe secularii liberali.

Dorința noastră este de a fi ca cei din Shephelah (locul din Vechiul Testament în care au avut loc bătălii printre care și bătălia dintre David și Goliat) și să ne confruntam cu cultura în care trăim cu toții astăzi, în moduri care vor  continua să ajute ca Împărăția lui Dumnezeu sa avanseze, nu de a rămâne doar în propriul nostru teritoriu de credință”, a spus ea, citată de Politico.

Ea împreună cu soțul ei au menținut, de asemenea, că alegând școlile în  S.U.A. ar trebui să conducă la „un mai mare câștig  pentru Impărătia lui Dumnezeu.” De asemenea, ei au deplâns modul în care școlile publice au „înlocuit” biserica ca centru al comunităților.

Betsy DeVos:

„Our desire is to be in that Shephelah, and to confront the culture in which we all live today in ways that will continue to help advance God’s Kingdom, but not to stay in our own faith territory,” she said, as quoted by Politico.

The Christian couple also maintained that choosing schools in the U.S. should lead to „greater Kingdom gain.” They also lamented how public schools have supposedly „displaced” the church as the center of communities.

SURSA – http://www.christiantoday.com/

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari