Michael Wurmbrand : „Against my express request NOT TO DO SO, the mission Voice of the Martyrs of Bartlesville (VOM), Oklahoma, USA and its international affiliates, continue to use Richard Wurmbrand, Sabina Wurmbrand…”

Some sad developments at the Voice of the Martyrs Organization which was founded by Richard Wurmbrand. VOM has terminated Mihai Wurmbrand’s from the organization upon his request into the actions of its former president Tom White, who committed suicide when faced with charges of molestation. Read more at the link at the bottom of this article…
mihaiTom White, the past Voice of the Martyrs Chairman for more than 20-years, committed suicide in April, 2012, only two to three hours after an accusation of child sexual molestation (pedophilia) of a 10-years old girl was formally filed by her parents with the local police, and while the Bartlesville, OK. police were searching to arrest him.

This terrible event made world news. At the time of his committing suicide, Tom White had a $140,000+, plus perks, yearly salary and very substantial travel and expense accounts used in his extensive and frequent international travel year after year. Since the suspected perpetrator was dead, the police closed any further investigation of the sexual molestation. The police chief and the former mayor of the town of Bartlesville, OK. were personally serving on the Board of Directors of Voice of the Martyrs. A few other directors are related to each other or get salaries from the organization.

I asked in writing of the Voice of the Martyrs Board of Directors for an independent investigation, to be undertaken from outside of VOM. The investigation in the famous legal action in England of Jimmy Saville, the BBC children program head while alive, started with only 2 cases BUT there were more than 600 pedophilia complaints after Saville died. In the last 4 years, the state of Arizona, for instance, failed to investigate 6,000 cases of children molestation. Being the son of Richard Wurmbrand, a person of my background and position could have more inside information, than I can discuss publicly. I asked therefore for an independent investigation!

The main question in the letter I wrote to the entire Voice of the Martyrs Board of Directors was worded as follows: “In a Christian spirit of love and faith, if you want to continue using the names, persona and copyrights of my parents, I ask first that you do not try to accomplish this in an adversarial way through lawyers, etc. but rather in an amiable way by fulfilling only one request for the board to decide and approve:

Please allow and pay for an independent “blue ribbon” commission … to investigate within the next two months, back at least two years, all Tom White’s travel points, contacts and especially financial expenditures to establish and put to rest any suspicions re. child molestation. …. Sorry, whether you like it or not, this unpleasant event that happened to VOM with its Chairman during twenty years cannot be dispensed with as just “a family affair” or an unfortunate sudden decision. If you do not intend to accept the above request, the other decision I ask you to take is not to use the name Wurmbrand any more….”

Only 4 days after I addressed this letter to the board of directors I received a curt letter of termination of employment. No “sorry” and no “thank you” for my founding the organization or the many years of service! My letter now for more than a year, has not been answered!

Read the entire article, with many more details, hereTrezire si Restaurare

Trezire si Restaurare

Michael Wurmbrand, PO Box 5161, Torrance, Ca. 90510, USA, Email: wurmbrandm@yahoo.com
11/25/13
Dear sisters and brethren in Christ:
This sad letter you are reading comes from Michael Wurmbrand, the son of the late Rev. Richard Wurmbrand, who spent fourteen years in the communist prisons of Romania, author of the book Tortured For Christ, a book of valiant Christian testimony under communist persecution that has been translated in over 85 languages. My parents died in 2000-2001 and I am now 74 years old.

Against my express request NOT TO DO SO, the mission Voice of the Martyrs of Bartlesville (VOM), Oklahoma, USA and its international affiliates, continue to use Richard Wurmbrand, Sabina Wurmbrand, my parents’ persona, pictures, writings and books, my persona also to obtain your donations!

Tom White, the past Voice of the Martyrs Chairman for more than 20-years, committed suicide in April, 2012, only two to three hours after…

Vezi articolul original 2.458 de cuvinte mai mult

Mihai Wurmbrand : „Misiunea Voice Of The Martyrs („Vocea martirilor”) din Bartlesville (VOM), Oklahoma, SUA împreună cu afilierile sale internationale continuă să folosească, în ciuda cererii mele exprese de a nu mai face acest lucru, numele lui Richard Wurmbrand, al Sabinei Wurmbrand…”

via http://www.newsnetcrestin.blogspot.ro
mihai

Niste vesti triste despre organizatia fondata de Richard Wurmbrand-
„Tom White, fost președinte executiv al „Vocii Martirilor” timp de peste 20 de ani, s-a sinucis în aprilie 2012, la doar două-trei ore după primirea unei acuzații de molestare a unui copil (pedofilie), depusă la poliția locală de părinții unei fetițe de 10 ani, interval în care poliția deja îl căuta pentru a-l aresta. Acest eveniment tragic a făcut înconjorul lumii. La momentul comiterii faptei, Tom White avea un salariu anual de peste $140.000 pe an și fonduri substanțiale alocate călătoriilor și cheltuielilor pe care le-a făcut de-a lungul anilor în timpul frecvente călătorii internaționale. Din moment ce suspectul murise deja, poliția a oprit orice avansare a investigației a actului de molestare sexuală. Șeful poliției și fostul primar al orașului Bartlesville, OK, erau membri activi ai comitetului de directori ai misiunii „Vocea Martirilor.” Mai sunt încă câteva alte persoane înrudite și care primesc salarii de la organizație.

Am cerut în scris Bordului de directori ai organizației să deschidă o investigație independentă, care să fie derulată în afara VOM. Investigația în cazul celebrului Jimmy Saville, din Anglia, pe când era încă în viață și era directorul unui program BBC pentru copii, a început cu doar două cazuri DAR au existat peste 600 de plângeri de pedofilie dupa moartea lui Saville. În ultimii 4 ani, statul Arizona, de exemplu, nu a investigat 6.000 de cazuri de pedofilie. Fiind fiul lui Richard Wurmbrand, o persoană cu trecutul și poziția mea poate avea acces la mai multe informații din interior, însă ce nu pot fi discutate public. De aceea, am cerut începerea unei investigații independente!

Principala întrebare adresată în scrisoarea către Bordul de directori ai VOM a fost formulată după cum urmează: „În spiritul creștin al dragostei și credinței, dacă doriți să mai continuați să folosiți numele, personalitățile și drepturile de autori ale părinților mei, vă rog, mai întâi, să nu încercați să obțineți acest lucru prin intermediul avocaților, etc., ci pe cale amiabilă, îndeplinind o singură condiție pentru bord:

Vă rog să îngăduiți și să susțineți financiar o comisie independentă de tip „blue ribbon”… pentru a investiga în următoarele două luni destinațiile de călătorie ale lui Tom White din ultimii doi ani, precum și contactele și mai ales cheltuielile făcute pentru a clarifica toate suspiciunile cu privire la pedofilie. …Îmi pare rău, fie că vă place sau nu, dar acest eveniment extreme de neplăcut care l-a implicat pe președintele executive VOM în toți acești douazeci de ani, nu poate fi clasat ca o simplă „chestiune de familie” sau ca o simplă decizie nefericită. Dacă nu doriți să dați curs cererii de mai sus, atunci vă rog să luați decizia de a nu mai folosi numele Wurmband.”

La doar 4 zile după ce am trimis scrisoarea bordului de directori, am primit o scrisoare de terminare a contractului de angajare. Fără „ne pare rău” sau „mulțumim” pentru înființarea organizației sau pentru anii de slujire! Scrisoarea mea, trimisă de mai bine de un an, încă nu a primit nici un răspuns!”

Citeste restul articolului (mai sunt multe alte detalii si linkuri acolo) la linkul de mai jos….

Trezire si Restaurare

mihai Michael Wurmbrand, PO Box 5161, Torrance, Ca. 90510, USA, Email: wurmbrandmichael@yahoo.com

11/25/13

Dragi frați și surori în Hristos:…

Citiți această scrisoare tristă din partea lui Mihai Wurmbrand, fiul Păstorului Richard Wurmbrand, care a petrecut paisprezece ani în închisorile comuniste din România și este autorul cărții ‚`Torturat pentru Hristos, carte tradusă în peste 85 de limbi care vorbește despre mărturia creștină sub persecuția comunistă. Părinții meu au murit în anii 2000-2001, iar eu am 74 de ani.

Misiunea Voice Of The Martyrs („Vocea martirilor”) din Bartlesville (VOM), Oklahoma, SUA împreună cu afilierile sale internationale continuă să folosească, în ciuda cererii mele exprese de a nu mai face acest lucru, numele lui Richard Wurmbrand, al Sabinei Wurmbrand, personalitatea părinților mei, fotografii, scrieri și cărți, personalitatea mea pentru a obține donațiile dvs.!

Tom White, fost președinte executiv al „Vocii Martirilor” timp de peste 20 de ani, s-a sinucis în aprilie 2012, la doar…

Vezi articolul original 2.571 de cuvinte mai mult

Traim o generatie in care crestinatatea seamana mai mult cu paganismul

Sursa Gabi Lupescu

Esti pocait  ?  Esti pocaita ?

Traim o generatie in care Adevarul e cautat cu suspine, dar putini il gasesc. O generatie in care crestinatatea seamana mai mult cu paganismul, asta cu parere de rau. Traim vremuri in care o mare parte din crestini inca s-au obisnuit cu masca si vazand ca le sta bine, o poarta cu drag inainte, nebagand in seama strigatul Lui.

Te uiti in jur, cladiri la fiecare colt, unele cu o cruce deasupra, altele mai splendide, grandioase, parca ar fi Parlamentul; unele mai mari ca altele…nu e rau asta, dar ce e inautrul lor?…. Des auzi o intrebare care pentru multi nu se intelege clar esenta ei: “Esti pocait”? sau “Cati pocaiti sunt aici”? Dar oare stim noi mai bine decat Dumnezeu?

Hai sa intreb si eu acum, defapt intai ma intreb pe mine “sunt pocait?” si incerc sa analizez dar te intreb acum si pe tine “esti pocait?” Dar cred ca merita sa ne gandim bine inainte sa raspundem, pentru ca multi raspund inainte chiar sa fie intrebati, multi se lauda cu asta… Vedem cladiri cu crestini unul mai “pocait” ca altul. Vrei sa vezi ceva din trairea lor, si deseori de intrebi “oare e pocait?” Chiar e?

Ce e pocainta? Ce spune Biblia? Inainte sa intelegem exact sensul acestui minunat termen, veniti sa privim (atentie ! textul e foarte important, trebuie inteles cu seriozitate) peste intamplarea adevarata prin care a trecut Petru. Multi dintre noi am fost si poate mai suntem ca si Petru inainte de intoarcerea lui la Christos. Intreb acum, sa raspundem sinceri inaintea Lui ! Cati dintre noi chiar crezand ca umblam cu El pe Cale, nu ne-am lepadat de El macar o data?

Iti spun, chiar daca zici NU, poate nu iti amintesti, ‘a lepada’ pe cineva, inseamna pur si simplu ‘a parasi’ un lucru sau pe cineva. Dar noi chiar nu L-am parasit vreodata pe Dumnezeu? Poate zici din nou ‘NU’, dar esti sigur? Il vedem pe Petru in evanghelii, cum umbla cu Isus, el I-a si promis ca nu se va lepada de El nici la moarte. Multi din noi spunem asta… Ii promitem deseori Domnului ca-L vom urma, dar ce facem? Mintim… deseori !!! Acest Petru e in multe biserici un subiect de atac la adresa lui, ca si cum in zilele noastre, chiar in biserica fiind, nu ne lepadam si noi de El, macar o data, ceea ce e un lucru rau, pentru ca copiii Lui nu ar trebui sa Il paraseasca niciodata pe Mantuitorul lor.

Dar iata ce facem? In Matei 26:75 il vedem pe Petru in urma dezicerii lui de Suveranul Universului, care ne arata ce inseamna POCAINTA in adevaratul sens al cuvantului. “Şi Petru şi-a adus aminte de vorba pe care i-o spusese Isus: „Înainte ca să cânte cocoşul, te vei lepăda de Mine de trei ori.” Şi a ieşit afară şi a plâns cu amar.” (VDDC) Deci ce e pocainta? Pocainta adevarata e aceasta pe care o accentueaza Scripturile: ‘si a iesit afara si a plans cu amar’! Oare de cate ori venim si noi inaintea lui Isus si Ii spunem ‘Doamne am gresit, iarta-ne Te rugam!’ asa sec, parca a fi un obicei deseori. El ne iarta, ce-i drept pentru ca e atat de bland si de bun cu noi, cum de multe ori nu intelegem chiar daca ne aratam, dar tot nu Ii putem intelege dragostea Sa pentru noi… e imensa, slava Numelui Sau in veci, amin !

Cati dintre noi am venit inaintea picioarelor Sale sfinte, si ne-am aplecat adanc fruntea ca nu suntem vrednici sa stam drepti inaintea Lui, cati am plans in smerenie cu amar, cati am regretat cu tarie pacatul greu din suflet? Cati si de cate ori?? “Când L-am văzut, am căzut la picioarele Lui ca mort. El Şi-a pus mâna dreaptă peste mine şi a zis: „Nu te teme! Eu sunt Cel Dintâi şi Cel de pe Urmă…” Apocalipsa 1:17 (VDDC) Cat de pocait sunt? Cum vad asta cei din jurul meu? Nici nu ma mir ca doar Biserica din biserica e mantuita, ramasita, pentru ca nu poate toata cladirea cu oameni ‘pocaiti’ sa fie pocaiti.

Putine sunt bisericile care mai indeplinesc adevarata invatatura apostolica. Dragostea dintai a pierit inca de mult in multe biserici, chiar daca programele divine sunt asa frumos impodobite de instrument, sunet de ultima generatie, predica de o nuanta splendida, cu termeni de facultati, vedem totusi in Biserica Primara pe Petru un urma pocaintei sale si umplerii cu Duhul Sfant, cum mii de oameni vin la pocainta ! De ce? Ca a predicat ca unii cu facultati si cu puncte care mai de care mai intelectuale in predica? Nu! Ci pentru ca Esenta a fost inteleasa de multi atunci si Isus Cristos S-a coborat acolo si Mantuirea a venit…!

Dar azi? Vedem biserici deseori pline de oameni mai ales duminica, ce sa zic in timpul saptamanii, rar, 100, 200 in unele biserici, pe cand ar trebui sa fie cu mult mai mult, daca chiar iubim rugaciunea. Azi la predica a sute de oameni, poate trimisi de El, poate pusi de ei, Dumnezeu stie, dar de ce asa putini se predau in mainile lui Isus? Atunci la o predica – 3000 suflete mantuite, azi deseori la 3000 predicatori, un suflet mantuit. Doamne ai mila de noi ! Biserica a devenit un loc al modei, al intalniri mai degraba cu ‘pocaitii’ intre ei, deseori uitand ca Isus doreste sa fie acolo si El intre ei. (Atentie! Ceea ce scriu aici, e sub calauzirea Duhului Sfant, mie imi e chiar greu sa scriu asta, dar asta e realitatea si mesajul acesta e adresat bisericilor si ‘pocaitilor’ care au orbit spiritual, din fericire, slava Domnului ca Biserica Lui e inca vie si neintinata, nu pentru acestia e mesajul, ci pt cei care inca sunt oribiti spiritual, crezand ca un mers la biserica te face sfant si mantuit ! Pai daca stai in garaj, nu devi masina!

De ce frecventam o biserica daca in acelasi timp mergem pe strada si neglijam un sarac? De ce frecventam o biserica daca in acelasi timp in afara ei traim ca lumea? De ce atata orbire peste crestini? De ce cred ‘pocaitii’ ca sunt pocaiti daca nu asculta de Isus? Pocaiti sunt la tot pasul, dar POCAITI in adevaratul sens sunt asa putini, si avea dreptate Domnul nostru… Vezi deseori ‘pocaiti’ cu Biblia in brat, trecand pe langa tine si judecandu-te din cap pana in picioare, sau mai vezi ‘pocaiti’ care zic ca ‘daca nu te pocaiesti, e vai de tine’ Asa e, fara POCAINTA suntem pierduti pt eternitate, dar noi suntem, daca tot spunem si altora? Fapte 3:19 (VDDC) “Pocăiţi-vă, dar, şi întoarceţi-vă la Dumnezeu, pentru ca să vi se şteargă păcatele, ca să vină de la Domnul vremurile de înviorare”

Sunt eu un pocait dupa Biblie? Sau un ‘pocait’ pacalit? Doamne ai mila de noi ! Vrei sa vezi ‘pocaiti’? Sunt la tot pasul, ceri un ajutor, deseori te refuza, incepi un subiect din Biblie, schimba subiectul, vrei sa te rogi, amana sau refuza pe loc… ma intreb, eu, sunt pocait? Cat de rau imi pare de pacat? Sau mai traiesc oare in pacat? Ce pocait pot fi atunci? Cand m-am rugat ultima oara pentru un suflet care zace in moarte spirituala? Cand am intins o mana de ajutor unui sarac? Ma intreb… Cand am vizitat un bolnav? Daca ai facut astea , ferice de tine, Domnul sa te ajute sa duci pocainta asta pana la capat in temere de Cristos ! Cand m-am intalnit ultima oare cu fratii si surorile precum apostolii pentru partasie? Mai nou ne intalnim pentru distractii si barfe, judecand vestimentatia cuiva, cultul cutare, credinta cuiva, Biblia pe care o are cutare, traducerea cutare, ca si cum noi suntem ‘perfecti’ sau in stare sa judecam.

Suntem pocaiti? Suntem? E momentul acum, sa ne pocaim daca nu suntem… Cand am dat un telefon unui membru din Biserica lui Christos, asa de curiozitate cum o mai duce, cum e cu sanatatea, cum e cu citirea Bibliei, cu rugaciunea? Cand am postit ulima oare pentru cineva? Sau numai la noi ne gandim? ISUS ce-ar fi facut? Cand am mers ultima oara la o Biserica Crestina, sa ma inchin impreuna cu ceilalti crestini ai lui Dumnezeu? Sau am mers pentru a butona un telefon? Sau, pentru a barfi pe cineva? Sau, pentru a iesi la predica pe terasa, sau undeva afara?

Sunt pocait? Cand am plans cu cei ce plang? Cand am citit Scriptura ultima data , dar imediat si punand in practica ceea ce Domnul mi-ar fi aratat? Cand si cum? Cum ma inchin eu lui Dumnezeu? Sunt pocait cu adevarat sau un las? De de merg la biserica? Biserica, ‘ekklesia’ care inseamna un loc separat de lume, un grup de credinciosi, urmasi ai lui Christos Isus, ei au iesit din lume, din sistemul acesta rau, si Il slujesc cu ardoare pe Isus necurmat. Sunt eu in aceasta Biserica? Sunt pocait? De ce merg la biserica? …. raspundem fiecare in sinea noastra ! Dar la biserica cred ca ar trebui sa mergem sa ne incarcam de Dumnezeu, sa ne intalnim pentru partasie cu ceilalti frati si surori din Trupul lui ISUS, si in dragoste sa ne inchinam Lui. Am facut asta cu respect, si seriozitate in ultimul timp inaintea lui Dumnezeu? Iesind din biserica, am spus si altora despre El? Am facut-o cu pocainta? Sunt multumit oare doar cu atat? Un mers la biserica, un venit acasa, si gata.

Oare ce am facut cand am iesit din biserica, ca si cladire? Sau chiar dintre frati, mergand spre casa, oare eram bucuros ca am asistat la slujba alaturi de ei, sau i-am criticat, barfit, am format alta bisericuta si am inceput sa ne dam cu parerea despre predica din Adunare, am inceput sa dau note la cantare, predica, aah, ca rugaciunea a fost cam tare sau cam scurta? Sau am inceput sa judec pe un frate sau o sora, de ce a fost asa in clocot pt Isus in biserica, oare nu s-a rugat cam tare? Sau oare de ce trebuia sa se puna in genunchi cand toti erau in picioare ca si Fariseii? Oare de ce ridica o mana in sus si se inchina lui Isus plangand, doar suntem baptisti, penticostali, ortodocsi,…, nu din aceia, asa inflacarati pt Isus, precum charismaticii… si tot asa, povesti si barfe.

Acum stai si te intrebi poate ‘cand am facut asta, ca eu nu am barfit pe nimeni, nu am judecat pe nimeni, doar am dragoste, nu’? Pai nu iti amintesti poate, dar te intreb si ma intreb – SUNT POCAIT? Caut sa ma sfintesc si sa ma pocaiesc in fiecare zi? Studiez Cuvantul lui Dumnezeu? Mai cred in El, mai ma inchin Lui cu adevarat, in duh si-n adevar? Ma mai prostern la crucea Sa sa-I cer mila si indurare, pt ca sunt un mandru, deseori, un ‘pocait’ mascat, un fals, aratand lumii ca daca merg la biserica sunt ‘pocait’ si crestin, si in rest pot trai cum vreau eu, crezand asftfel, e o autoinselare amarnica, in urma careia, vine rasplata aspra a lui Dumnezeu peste fii neascultarii. “În vremea aceea a venit Ioan Botezătorul şi propovăduia în pustiul Iudeii. El zicea: „Pocăiţi-vă, căci Împărăţia cerurilor este aproape.” Ioan 3:1-2 (VDDC) Traim intr-o generatie a pustietatii, a intunericului. Dar sa fim ca niste lumini in intuneric, ne spune Dumnezeu, dar asta nu se poate decat prin POCAINTA ! Sunt pocait atunci ? Daca nu, e timpul sa ma intorc la Dumnezeu cu adevarat, ACUM, si sa-I cer iertare… Un poet de cantare spune si ne spune… si daca o sti, cant-o acum, si arata-i lui Isus cat Il iubesti, si vino sa ne rugam impreuna Lui sa ne ierte !

Gabi Lupescu: Articol scris de cineva pocait care propovaduieste pocainta traind-o !

PAGINA Gabi Lupescu aici

Marius Livanu – Vremurile din urma

marius livanu

Luca 21:20-28

20 Cînd veţi vedea Ierusalimul înconjurat de oşti, să ştiţi că atunci pustiirea lui este aproape.
21 Atunci, cei din Iudea să fugă la munţi, cei din mijlocul Ierusalimului să iasă afară din el, şi cei de prin ogoare să nu intre în el.
22 Căci zilele acelea vor fi zile de răzbunare, ca să se împlinească tot ce este scris.
23 Vai de femeile cari vor fi însărcinate, şi de cele ce vor da ţîţă în acele zile! Pentrucă va fi o strîmtorare mare în ţară, şi mînie împotriva norodului acestuia.
24 Vor cădea supt ascuţişul săbiei, vor fi luaţi robi printre toate neamurile; şi Ierusalimul va fi călcat în picioare de neamuri, pînă se vor împlini vremurile neamurilor.
25 Vor fi semne în soare, în lună şi în stele. Şi pe pămînt va fi strîmtorare printre neamuri, cari nu vor şti ce să facă la auzul urletului mării şi al valurilor;
26 oamenii îşi vor da sufletul de groază, în aşteptarea lucrurilor cari se vor întîmpla pe pămînt; căci puterile cerurilor vor fi clătinate.
27 Atunci vor vedea pe Fiul omului venind pe un nor cu putere şi slavă mare.
28 Cînd vor începe să se întîmple aceste lucruri, să vă uitaţi în sus, şi să vă ridicaţi capetele, pentru că izbăvirea voastră se apropie.„

Biserica Philadelphia din Mansuè (TV), Italia.
16 februarie 2014

VIDEO by philadelphiamansue

Pastor Ionică Dragomir – a trecut la Domnul

Comunitatea Bisericilor Creştine Baptiste Caraş-Severin

dragomirioan Cu profundă durere anunțăm frățietatea că a fost chemat ACASĂ, fratele păstor Dragomir Ioan în vârstă de 51 ani.

Înmormântarea va avea loc în ziua de joi, 20 Februarie 2014 ora 14, la Capela Cimitirului din cartierul Govândar, Reșița.

Fie ca Dumnezeu să mângâie pe sora Dorina și pe Cristian,  soția și fiul fratelui păstor.

Vom reveni!

Biserica Creștină Baptistă Nr 1 Reșița

Vezi articolul original

Cu ce ne imbraca Dumnezeu ca sa lucram in via Sa (2)

Dacă tot am prezentat mai întăi de ceea ce doreşte Dumnezeu odată ce venim la El şi-i spunem : ” Vrem sa lucrăm în Via Ta ! “…şi El în metoda Lui Dumnezeiască , mai întăi ne ” dezbracă ” de tot ce-i lumesc în noi , ne ” dezbară ” de multe lucruri care nu sănt după voia Sa …dar ca mai apoi , să ne şi ” îmbrace “…caci altfel a-r fi incompletă Lucrarea Lui cu noi , fiind goi , vulnerabili … înaintea vrăjmaşului satan ! .

Să prezentăm , şi să ne conştientizăm fiecare cu ce ” ne echipează Dumnezeu pe noi , care de multe ori …uităm de acestea !!!. = Care sunt cateva dintre cele mai elementare si de baza lucruri, resurse, mijloace, cu care Dumnezeu ne-a echipat si pregatit pentru lucrarea de slujire?

Niciunde in Biblie nu se indica vreo scoala biblica, vreun seminar, sau vreo pregatire speciala prin care sa treaca cei ce slujesc in Biserica. Inseamna aceasta ca nu exista nici o pregatire prin care slujitorii bisericii sa treaca ? .Dar care nu este chiar asa de gresit , ca totuşi sa existe “un bord de misiune “, prin care să instruiască soldaţii pentru luptă !!! .Dumnezeu este cel ce ne-a pregatit si echipat adecvat pentru lucrarea de slujire a Trupului lui Hristos !!! . El ne-a binecuvăntat cu următoarele daruri , virtuţi , şi calităţi :

1. VIATA VESNICA

1Ioan 5:11 “Si marturisirea este aceasta: Dumnezeu ne-a dat viata vesnica, si aceasta viata este in Fiul Sau”

2. DREPTUL SA SE NUMEASCA COPII AI LUI DUMNEZEU

Ioan 1:12 “Dar tuturor celor ce L-au primit, adica celor ce cred in Numele Lui, le-a dat dreptul sa se faca copii ai lui Dumnezeu”

3. ARVUNA DUHULUI

2Cor.5:5 “Si Cel ce ne-a facut pentru aceasta, este Dumnezeu, care ne-a dat arvuna Duhului”

4. O CHEMARE SFANTA

2Tim.1:9 “El ne-a mantuit si ne-a dat o chemare sfanta, nu pentru faptele noastre, ci dupa hotararea Lui si dupa harul care ne-a fost dat in Hristos Isus, inainte de vesnicii”

5. O MANGAIERE VESNICA SI O BUNA NADEJDE

2Tes.2:16-17 “Si insus Domnul nostru Isus Hristos, si Dumnezeu, Tatal nostru, care ne-a iubit si ne-a dat, prin harul Sau, o mangaiere vesnica si o buna nadejde, sa va mangaie inimile si sa va intareasca in orice lucru si cuvant bun!”

6. UN DUH DE PUTERE, DE DRAGOSTE SI DE CHIBZUINTA

2Tim.1:7 “Caci Dumnezeu nu ne-a dat un duh de frica, ci de putere, de dragoste si de chibzuinta.”

7. DIN DUHUL SAU

1Ioan 4:13 “Cunoastem ca ramanem in El si ca El ramane in noi prin faptul ca ne-a dat din Duhul Sau”.

8. FAGADUINTELE LUI NESPUS DE MARI SI SCUMPE

EXEMPLE?

“Nicidecum n-am sa te las, cu nici un chip nu te voi parasi.” (Evrei 13:5),

“iata ca Eu sunt cu voi in toate zilele, pana la sfarsitul veacului” (Matei 28:20) …etc.

2Petru 1:4 “…prin cari El ne-a dat fagaduintele Lui nespus de mari si scumpe, ca prin ele sa va faceti partasi firii dumnezeiesti, dupa ce ati fugit de stricaciunea, care este in lume prin pofte”.

9. PRICEPERE SA CUNOASTEM PE CEL CE ESTE ADEVARAT

1Ioan 5:20 “Stim ca Fiul lui Dumnezeu a venit, si ne-a dat pricepere sa cunoastem pe Cel ce este adevarat. Si noi suntem in Cel ce este adevarat, adica in Isus Hristos, Fiul Lui. El este Dumnezeul adevarat si viata vesnica”.

10. HARUL LUI HRISTOS

Efes.4:7 “Dar fiecaruia din noi harul i-a fost dat dupa masura darului lui Hristos.”

11. DARURI OAMENILOR (vezi, studiul anterior!!)

Efes.4:8 “De aceea este zis: “s-a suit sus, a luat robia roaba si a dat daruri oamenilor”

12. O PUTERE “DINAMITA”

Fapte 1:8 “Ci voi veti primi o putere, cand Se va pogori Duhul Sfant peste voi, si-Mi veti fi martori in Ierusalim, in toata Iudea, in Samaria, si pana la marginile pamantului.”

13. DUHUL SFANT

Fapte 5:32 “Noi suntem martori ai acestor lucruri, ca si Duhul Sfant, pe care L-a dat Dumnezeu celor ce asculta de El.”

Fapte 11:17 “Deci, daca Dumnezeu le-a dat acelasi dar, ca si noua, cari am crezut in Domnul Isus Hristos, cine eram eu sa ma impotrivesc lui Dumnezeu?“

14. HARUL LUI

Efes.1:6 “spre lauda slavei harului Sau, pe care ni l-a dat in Prea Iubitul Lui.”

15. LUCRURILE PE CARE NI LE-A DAT DUMNEZEU PRIN HARUL SAU – SLOBOZENIA, NEPRIHANIREA, INTELEPCIUNEA, etc…

1Cor.2:12 “Si noi n-am primit duhul lumii, ci Duhul care vine de la Dumnezeu, ca sa putem cunoaste lucrurile, pe cari ni le-a dat Dumnezeu prin harul Sau”.

16. PUTERE SI AUTORITATE PENTRU LUCRAREA DE ZIDIRE A BISERICII

2Cor.10:8 “Si chiar daca m-as lauda ceva mai mult cu stapanirea, pe care mi-a dat-o Domnul pentru zidirea voastra, iar nu pentru daramarea voastra, tot nu mi-ar fi rusine.”

2Cor.13:10 “Tocmai de aceea va scriu aceste lucruri, cand nu sunt de fata, pentru ca, atunci cand voi fi de fata, sa nu ma port cu asprime, potrivit cu puterea pe care mi-a dat-o Domnul pentru zidire, iar nu pentru daramare”.

17. DESCOPERIRE SAU VIZIUNE

Apoc.1:1 “Descoperirea lui Isus Hristos, pe care l-a dat-o Dumnezeu, ca sa arate robilor Sai lucrurile cari au sa se intample in curand. Si le-a facut-o cunoscut, trimetand prin ingerul Sau la robul Sau Ioan…”

18. CUVANTUL LUI DUMNEZEU SI EVANGHELIA

Evrei 4:12 “Caci Cuvantul lui Dumnezeu este viu si lucrator, mai taietor decat orice sabie cu doua taisuri: patrunde pana acolo ca desparte sufletul si duhul, incheieturile si maduva, judeca simtirile si gandurile inimii.”

1Cor.15:1,3 “Va fac cunoscut, fratilor Evanghelia, pe care v-am propovaduit-o, pe care ati primit-o, in care ati ramas… V-am invatat inainte de toate, asa cum am primit si eu: ca Hristos a murit pentru pacatele noastre, dupa Scripturi”

19. O UNGERE

1Ioan 2:27 “Cat despre voi, ungerea, pe care ati primit-o de la El, ramane in voi, si n-aveti trebuinta sa va invete cineva; ci, dupa cum ungerea Lui va invata despre toate lucrurile si este adevarata, si nu este o minciuna, ramaneti in El, dupa cum v-a invatat ea.”

Etc. …

CONCLUZII

. Iata cate sunt lucrurile pe care Dumnezeu ni le-a dat pentru a-i sluji!! Nu stiu cum nu ar putea sluji cineva dupa tot ce i-a fost dat!! El a impartit daruri cu generozitate si s-a asigurat ca cei ce-l vor reprezenta sa fie bine echipati!
. Fiecare “mijloc”, “efect” spiritual ce a fost dat ar merita studiat cu atentie!

. Aceste pasaje nu pot sa duca decat la urmatoarea concluzie: pentru lucrarea de slujire a Trupului Sau, nu exista nici o pregatire omeneasca sau pamanteasca pentru care Dumnezeu sa dea vreo slujba de indeplinit vreunui om in Biserica Lui, sau sa-l foloseasca la zidirea Trupului Sau. Suna putin extrem? Este! Dumnezeu nu are nevoie de noi, de nici un om, oricat de daruit sau de intelept ar fi acesta!!

Fapte 17:25 “El nu este slujit de mani omenesti, ca si cand ar avea trebuinta de ceva, El, care da tuturor viata, suflarea si toate lucrurile”.

1Petru 2:5 Si voi, ca niste pietre vii, sunteti ziditi ca sa fiti o casa duhovniceasca, o preotie sfanta, si sa aduceti jertfe duhovnicesti, placute lui Dumnezeu, prin Isus Hristos.

Efes.2:22 Si prin El si voi sunteti ziditi impreuna, ca sa fiti un lacas al lui Dumnezeu, prin Duhul.

1 Cor. 3:18-22 “Nimeni sa nu se insele: Daca cineva dintre voi se crede intelept in felul veacului acestuia, sa se faca nebun, ca sa ajunga intelept. Caci intelepciunea lumii acesteia este o nebunie inaintea lui Dumnezeu. De aceea este scris: ,,El prinde pe cei intelepti in viclenia lor.“ Si iarasi: ,,Domnul cunoaste gandurile celor intelepti. Stie ca sunt desarte.“ Nimeni sa nu se faleasca dar cu oameni, caci toate lucrurile sunt ale voastre: fie Pavel, fie Apolo, fie Chifa, fie lumea, fie viata, fie moartea, fie lucrurile de acum, fie cele viitoare; toate sunt ale voastre, …

1Cor.4:7 “Caci cine te face deosebit? Ce lucru ai, pe care sa nu-l fi primit? Si daca l-ai primit, de ce te lauzi ca si cum nu l-ai fi primit?”

PE CAND,

1Cor.3:23 … “Şi voi sunteti ai lui Hristos… iar Hristos este al lui Dumnezeu.!” – Gabi Lupescu .

Marea Galileii – El le -a zis: ,,Veniţi după Mine, şi vă voi face pescari de oameni.” Matei 4:19

Related posts

Persoanele care cântă în ansambluri corale sunt mult mai fericite şi mulţumite de viaţa lor decât acelea care cânta singure

Asta este concluzia unui studiu realizat de cercetătorii britanici, potrivit dailymail.co.uk. In Psalmul 149:1 scrie: Lăudaţi pe Domnul! Cîntaţi Domnului o cîntare nouă, cîntaţi laudele Lui în adunarea credincioşilor Lui! Si iata, inca odata stiinta ne arata ca tot ce Dumnezeu ne-a invatat sa facem este pentru binele nostru.Anul trecut am invatat caci Cântatul la instrument previne declinul mental’- vezi aici. Iar de data asta, rezultatele unui nou studiu arată că membrii unui cor sunt mult mai mulţumiţi de colegii lor decât sunt cei care joacă sporturi de echipă.

STUDIU: Pentru realizarea acest studiu, psihologul Nick Stewart, de la Oxford Brookes University, a chestionat 375 de persoane – bărbaţi şi femei – în legătură cu bunăstarea lor psihologică. Dintre acestea, unele cântau în coruri, altele cântau solo şi unele jucau sporturi de echipă.

Toate persoanele intervievate au arătat niveluri ridicate de bunăstare, dar coriştii s-au situat foarte sus din acest punct de vedere.

„Coriştii au arătat că percep ansamblurile corale ca un grup social mai consecvent şi mai semnificativ decât îşi percep jucătorii sporturilor de echipă grupul din care fac parte”, a spus cercetătorul Nick Stewart.

Iata rezultatele studiului:

  1. Se crede că mişcările şi respiraţiile în sincron pot contribui la acest sentiment sporit de apartenenţă.
  2. Studii anterioare au arătat că faptul de a cânta alături de alte persoane oferă o mulţime de beneficii pentru sănătate, de la întărirea sistemului imunitar şi reducerea stresului până la ameliorarea simptomelor maladiei Alzheimer.
  3. De asemenea, se precizează că nu trebuie să fii un cântăreţ foarte bun pentru a avea aceste beneficii, întrucât îmbunătăţirea stării de sănătate se datorează sentimentului de apartenenţă la un grup, de efectuare a unei munci sincronizate, lucrul cu plămânii, diafragma şi alte părţi ale corpului mai degrabă decât a cânta bine.

Sursa British Psychological Society, Daily Mail, Mediafax.ro

Coplesit de creatia lui Dumnezeu -O Gradina Japoneza – Japanese Gardens – In awe of God’s Creation

One of our favorite places to walk in is the Botanical Gardens. And I never tire of being in awe at all of the different species of plants, flowers, and trees from around the world. Nature can be and quite often is breathtaking!

Ce este omul?

Ce spune Biblia?

Iacov 4:13-17

13 Ascultaţi, acum, voi cari ziceţi: ,,Astăzi sau mîne ne vom duce în cutare cetate, vom sta acolo un an, vom face negustorie, şi vom cîştiga!„
14 Şi nu ştiţi ce va aduce ziua de mîne! Căci ce este viaţa voastră? Nu sînteţi decît un abur, care se arată puţintel, şi apoi piere. –
15 Voi, dimpotrivă, ar trebui să ziceţi: ,,Dacă va vrea Domnul, vom trăi şi vom face cutare sau cutare lucru.„
16 Pe cînd acum vă făliţi cu lăudăroşiile voastre! Orice laudă de felul acesta este rea.
17 Deci, cine ştie să facă bine şi nu face, săvîrşeşte un păcat!

Evrei 3:12-15

12 Luaţi seama dar, fraţilor, ca niciunul dintre voi să n’aibă o inimă rea şi necredincioasă, care să vă despartă de Dumnezeul cel viu.
13 Ci îndemnaţi-vă unii pe alţii în fiecare zi, cîtă vreme se zice: ,,Astăzi,„ pentruca niciunul din voi să nu se împietrească prin înşelăciunea păcatului.
14 Căci ne-am făcut părtaşi ai lui Hristos, dacă păstrăm pînă la sfîrşit încrederea nezguduită dela început,
15 cîtă vreme se zice: ,,Astăzi, dacă auziţi glasul Lui, nu vă împietriţi inimile, ca în ziua răzvrătirii.

Ce este omul?

VIDEO by Luntraru Ion Cezar Photo credit me.aquizone.net

Signs of the Last Days

Remember Noah Photo credit http://rudyvrodriguez.wordpress.com

The Bible is clear that there will be certain signs that take place during the last days. However, the signs described are different in the passages that take place at the Rapture and at the Second Coming. At the Rapture, no signs must first take place. At the Second Coming, there will be many. In this session, guests Dr. Renald Showers and Dr. Jimmy DeYoung along with Dr. John Ankerberg look at the fifth difference between these two events—a difference between the number of signs that are given for each event—and why this difference matters.

VIDEO by John Ankerberg

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari