Florin Ianovici – Printre examene

P

Viața îți va rezerva suficente examene ca să afli cine ești.

Photo Cuvantul Adevarului Florin Ianovici

Photo Cuvantul Adevarului Florin Ianovici

În fața unor examene am aflat că regretul timpului pierdut nu schimbă cu nimic nota pe care o vei avea.

În timpul unor examene am învățat că truda umple foaia de examen pe când lenea o predă goală.

După examene am învățat că unii râd la sfărșit iar alții plâng pentru că au râs înainte de vreme.

La cei 46 de ani am priceput că examenul iubirii de semeni nu trebuie pierdut niciodată și că mai am multe de învățat.

Dar examenul pentru care sufletul meu se pregătește este întâlnirea cu Dumnezeu, de care depinde nota finală.

Mulțumesc lui Dumnezeu pentru Mina, Aniela, Carina, pentru voi, iubiții Domnului și pentru toate examenele mai mari sau mai mici din viață…!

Vă mulțumesc tuturor pentru urările de bine.

Să ne ajute Dumnezeu pe toți!

Vezi si –

Relu Moldovanu – Lucuri pe care nu le avem, desi ni se pare ca le avem

29 Martie 2015 Biserica Penticostală nr.1 „Carpați” Cluj-Napoca

Iosif Ton: VIDEO Interviu Radio RVE Bistrita 28 Aprilie 2015

Iosif Ton Radio RVE Bistrita

www.iosifton.ro

Portalul iosifton.ro este o colectie de resurse media care cuprinde inregistrari video cu vorbe rostite de Iosif Ton cu diferite ocazii. Veti gasi aici interviuri, seminarii si predici, alaturi de indemnuri si multe cuvinte pretioase. Pe langa inregistrarile video, portalul ofera spre descarcare fisiere in format mp3 cu inregistrari audio vechi si noi, dar si documente in format text si pdf cu articole, prelegeri si carti scrise si semnate Iosif Ton.

Cine este Iosif Ton:

Iosif Ton: Trebuie sa inep cu tatal meu. Un om cu trei clase primare, plugar, din satul Garbovita,intre Aiud si Teius, sub poala muntelui. Care, dupa Primul Razboi Mondial s-a pocait, [fiind] primul pocait in satul lui. Si, dupa ce s-a pocait, tare ar fi vrut sa se faca predicator, dar n-avea scoala. Si de obicei, oamenii care au o dorinta mare si n-o pot implini, o transmit copiilor. Si el mi-a transmis mie dragostea de scoala, dragostea de carte. Si, m-a trimis la scoala, a vandut ce a avut in Garbovita, s-a mutat la Aiud, ca sa fiu langa scoala si acolo mi-a spus: Eu, avere n-am sa-ti las. Ce ai sa-ti faci tu in scoala, aceea vei avea. Si mi-a dat viziunea scolii si nu m-am oprit. Am facut scoala la Aiud, am facut liceul, am venit la Cluj la universitate. Mai tarziu, Dumnezeu m-a dus in Anglia la Universitatea Oxford. De acolo, nu m-am oprit, m-am dus dupa doctorat in Belgia, combinat cu Tubingen, Germania. Toata viata, ori la scoala ca student, ori la scoala, ca dascal. Deci, acesta am fost eu si sunt. Interesant ca si cand am ajuns la amvon,, eu tot dascal am ramas pentru ca eu la amvon zic: Haideti, sa va explic. Si il vezi pe invatator, pe dascal, explicand oamenilor.

Mi-a placut, Duminica, cand am fost introdus de pastorul vostru, care acum 40+ ani a auzit o predica a lui Iosif Ton „Cine este Isus”, [in care] am explicat. Deci, dupa ce am facut scoala, am fost profesor la sate, in vreo patru sate la ciclu 2. In cele din urma am venit la Cluj, la Kiceul Industrial Energetic, 2 ani. Apoi, printr-o minune am ajuns in Anglia. M-am intors inapoi ca Dumnezeu mi-a spus: Tu esti de la opinca si te duci inapoi la opinca. Am tinut la neamul meu si pana astazi imi slujesc neamul. Cand am fost dat afara din tara, mi s-au dat trei saptamani sa plec cu familia, am intrat la Europa Libera ca sa vorbesc pentru neamul meu. Si, tot neamul mi l-am slujit. Cand s-a prabusit comunismul, am venit inapoi si am inceput radio, scoli, tot pentru neamul meu. Si, uite, ca si dupa ce am iesit la pensie, din toate, as putea sa stau linistit la marginea lumii, acolo unde e fiica noastra si unde ne sunt nepotii. Dar, vin de doua, trei ori pe an si stau cate o luna, doua, in tara pentru ca asa am crescut la filosofia scolii ardelene care zice: mergem in strainatati, invatam cat de mult, si apoi ne intoarcem la ai nostri, sa le dam lor ce am castigat la altii.

Din primele 6 minute. Interviul video = 1 ora 47 minute,

 

Nick Vujicic

Întâlnire județeană de tineret la Biserica Creștină Penticostală ”Gloria” Arad (09 Mai 2015)

Întâlnire județeană de tineret la Biserica Creștină Penticostală ”Gloria” Arad (09 Mai 2015)

Aradul Evanghelic

Gloria Bujac Arad

Întâlnirea se adresează tuturor tinerilor evanghelici și nu numai din tot Județul Arad. Tema este ” Tinerețea trăită în plinătatea Duhului Sfânt”, sustinută de pastorul Nelu Filip. Conferința începe sâmbătă 09 Mai 2014, la ora 14 și va avea două sesiuni, cu o pauză de o oră între ele. Se estimează că această întâlnire va dura până la ora 18.

Sursa fotografiei: jurnalulmeu-raveca.blogspot

Vezi articolul original

Eveniment Caritabil Pentru Magda Popescu in Londra

Photo Newsnet Crestin

E momentul sa pun in practica ceea ce am invatat si auzit de ani de zile de la oamenii lui Dumnezeu, asa ca vreau impreuna cu voi sa punem in aplicare ,,Legea lui Hristos,, – astfel incat va invitam cu mult drag sa luati parte impreuna cu noi toti, la acest eveniment cu scop caritabil, unde impreuna cu alte biserici din Londra si din Romania,vom intinde mana acolo unde e nevoie.
De data aceasta oprirea noastra e spre Magda Popescu, care are nevoie de noi si noi de ea!
Haideti sa ne unim si sa facem ceea ce trebuie facut!
Pentru cei care vreau detalii despre acest eveniment: Tel: 07814567421 Criss.
SURSA – http://newsnetcrestin.blogspot.ro/2015/05/eveniment-caritabil-pentru-magda.html

7 mai Florin Ianovici:

Aseară am slujit alături de Marian Mocanu la biserica ,,Izvorul vieții” din Londra, păstorită de Sorin Curtean. Ne-am revăzut cu preaiubiții inimii noastre plecați de la Betel. Am discutat cu Magda și Dani a căror credință în Dumnezeul minunilor este neclintită.
Astăzi, 7 mai, este ziua aniversară a căsătoriei mele cu Mina. 22 de ani cu bune și rele alături de un Dumnezeu care a fost mereu bun. Te iubesc Minuța…! Te iubesc Doamne Isus!

Dani & Magda Popescu, Marian Mocan, cu Florin Ianovici

De la Dani Popescu avem programul Pastorului Ianovici in Londra:

Fratele Florin Ianovici, la Londra.
Pentru cei care doresc sa asculte Cuvantul Domnului,va invitam cu mult drag sa luati parte la programele:

  • 6.05.2015 – Biserica Izvorul Vietii Londra – 19:45
  • 7.05.2015 – Biserica Penticostala Betel Londra – 19:30
  • 8.05.2015- Biserica Penticostala Betania Londra – 19:00.

Stiri crestine – Mapamond Crestin – 3 mai 2015

  • Fa click pe poza pentru videoDoi congressmeni își fac griji pentru viitorul relației dintre Israel și America
  • Situația cu care se confruntă oamenii de afaceri creștini din Indiana
  • Vise și viziuni prin care musulmanii se întorc la Hristos
  • O tornadă foarte puternică a afectat zonele agricole din nordul statului Illinois
  • Hristos și cafeaua: împreună schimbă lumea de două ori mai repede
  • Istorisiri ale supraviețuirii din timpul Holocaustului
  • Conferinta Peniel 2015 – Cluj, 1-2 mai
  • ultimele stiri crestine: http://alfaomega.tv/stiri

Dr. Carl R. Trueman – Do We „Do” Church? (Christian lecture)

2015 Banquet Keynote: Standing In The Gap

VIDEO by C.S. Lewis Institute

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari