Felul in care vin miresele in adunare

Photo credit

Beni Faragau: In planul Lui, Dumnezeu a hotarat cum sa arate mireasa lui Hristos.

Eu am doi baieti si o fata. Si mama mea, fiica de pastor- bunicul meu a fost pastor penticostal- botezata la 11 ani, era foarte nemultumita de felul in care vin miresele in adunare.

Si i-a tot spus lui Andreea cum sa se imbrace. Si cand in sfarsit a venit ziua nuntii, Andreea a intrat in adunare, cu maneci lungi, cu voal lung… s-a uitat mama la ea si a zis: „Imi place.”

Acuma, imaginati-L pe Tatal. Oare primeste ca mireasa pentru Fiul Lui pe oricine, oricum? O nu, nu, nu. Dragii mei, inainte de intemeierea lumii, Tatal a hotarat cum trebuie sa arate mireasa Fiului Sau.

Si Scriptura spune ca in Scriptura pe care Domnul Isus  a dat-o despre nunta Fiului de Imparat, spune ca a vazut pe unul care n-avea haina de nunta si a zis: „Prietene, ce cauti aicea? Aruncati-l afara, unde-i plansul si scrasnirea dintilor.”

Cu alte cuvinte, inainte de intemeierea lumii, Dumnezeu a hotarat ca mireasa lui sa fie sfanta si fara prihana. Iar Hristos, prin iubirea Lui a trebuit sa realizeze in noi, murdarii, cazutii, lepadatii de Dumnezeu, a trebuit sa realizeze asteptarile Tatalui.

Va urma…

Lazar Gog povesteste – Intr-una din vizitele de la Bucuresti s-a intors la Domnul sotia unui musulman

photo credit www.romanialibera.ro

La unii nu le place sa le predici cu Cuvantul, cata vreme sunt nemantuiti. Dupa aceea, invata  ca-i frumoasa predica. Nu le place sa le predici cu Cuvantul; trebuie sa le predici cu fapta.

In vizita aceasta, care am facut-o recent in Romania, cu misiunea pe care am avut-o acolo, m-am reintalnit cu un fost musulman care s-a convertit si s-a intors la Domnul.

Intr-una din vizitele pe care le-am facut la Bucuresti s-a intors la Domnul sotia Lui. S-a predat Domnului la sfarsitul serviciului divin, si acum, imi povestea el, s-a suparat pe sotia lui. De ce s-a pocait sotia lui, ca era bine cum era? In vizita urmatoare, m-a contactat, m-a dus la restaurant, mi-a dat o masa sa stau de vorba cu el si sa-i explic sotiei lui ca n-a facut bine ce a facut.

Apoi, imi spune el, dupa un oarecare timp, sotia a dat de saitul Bisericii Emanuel si m-a obligat la un calvar mare. In fiecare seara dupa ce mancam, ne puneam in pat, sotia a conectat internetul cu televizorul , punea internetul si pe televizor nu era program, era Biserica Emanuel. Era Lazar Gog pe televizor. Ma obliga sa ascult cate 3-4 predici pe noapte. Si i-am zis: ‘Mie sa nu-mi mai pui pe omul asta sa-mi predice.’

Si sotia m-a ascultat o vreme. Dar stiti ce? M-a castigat comportamentul ei. Pentru ca am vazut ca sotia mea e diferita. Viata ei este diferita. Dragostea ei este diferita. Vorbirea ei este diferita. Gesturile ii sunt diferite. Atitudinea ei este diferita.

Am inceput sa ascult din nou Cuvantul. de la Emanuel. Si intr-o Duminica seara, spunea el, m-am dus cu sotia la biserica,  si era scris acolo: Isus este lumina lumii. Sus pe perete. Cand am vazut si versetul acesta, atunci am zis asa: ‘Doamne, Alah, daca tu esti lumina lumii si astia mint, fa-ma sa-ti vad lumina in seara aceasta.’ Dar am mai zis: ‘Doamne Isuse, daca Tu esti lumina lumii, fa-ma sa vad lumina Ta in seara aceasta.’

Si frate Gog, cand m-am rugat in felul acesta, nu stiu de ce am inceput sa plang si am inceput sa plang, asa, necontrolat. Si a inceput sa ma cerceteze Duhul Domnului,  si in seara aceea, Duhul Domnului m-a botezat cu Duhul Sfant.”

Si sa vedeti ce frumos este, un fost musulman vorbeste prin Duhul Domnului, profeteste, dar curat, nu jocul de-a profetia. Dumnezeu lucreaza, Dumnezeu transforma. Dumnezeu schimba prin comportament.

Citeste in intregime aici…

PAGINA Lazar Gog PREDICI aici

 

Cântări de la Poarta Cerului

Rahela Ciobanu – Nu ma lasa

Traiesc si lupt doar prin iubire
Sper si-as vrea mereu sa fiu cu Tine
Sa-mi scriu ura mea pe ghiata
S-astept ca soarele sa o topeasca
Sa-mi scriu ura in apa raului
Sa-mi scriu iubirea-n stanca muntelui

Ref: Nu ma lasa sa lupt in vant
Nu ma lasa s-alerg
Si sa nu stiu unde s-ajung
Nu ma lasa sa lupt in vant
Deschide-mi cerul si voi sti
Unde va trebui sa-ajung
Esti soarele din viata mea
Lumineaza si incalzeste-mi inima

Stau adanc plecat in ruga
Mai am un gand ce doar pe Tine Te cheama
Inima mea este goala
De Tine vrea sa fie plina iara
De atatea ori cand ai venit de sus
Cerul in inima Tu mi-ai adus

http://www.tanarcrestin.net

Johnny Mihnea – Multumesc pentru Iubirea Ta

Ligia Negoi – Pleaca-ti urechea, Doamne

Pleacă-ți urechea Doamne
Și-ascultă rugăciunea mea
Nimeni nu e ca Tine slava fie a Ta
Te chem să vi la mine
Să-mi umpli inima….cu pace din cer
Și dragostea Ta.

R: Inima mea Isuse pe Tine te vrea
Doamne vreau prezența Ta
Inima mea Isuse te va lăuda
Numele Tău e înălțat

S-ajungă rugăciunea mea
Isuse drag înaintea Ta
Primește-mă așa cum sunt…o Doamne Sfânt
Revarsă-n inimă iubire
Să pot iubi pe-orcine
Cum Tu…Isuse…ai iubit.

Versuri Catalin si Ramona Lup http://www.resursecrestine.ro

Dana Miclau – La Calvar

Strofa I
M-ai nascut, în lacrimi si durere
Cu un dor de iertare în pieptul Tau
Zborul înfrânt si-a gasit alinare
În Cuvântul întrupat în Dumnezeu

Refren:
La Calvar, sus pe o cruce,
Iubirea a fost jertfa si altar
Împacând toata omenirea
Cu Creatorul Sau,
Cu Tatal Dumnezeu
Pentru vesnicii

Strofa 2
M-ai cuprins cu mainile amandoua
Ce purtatu semnele ca ma iubesti
Si-am simtit o mireasma de iertare
Cea mi-a umplut inïma cu Dumnezeu

http://www.versuri.ro

Amalia Preda – Doar Tu vezi

Deseori aş vrea să mă ascund
Poate am un zâmbet trist sau o lacrimă pe-obraz
Ştearsă-n tain-uşor
Şi sufletul mi-e gol
Cât am să aştept mă-ntreb în taină
Cine poate şti ce port in inimă

Doar Tu vezi ce sunt eu
Ascuns de-atâţia ochi
Frânt de-atâta zbor
O, Doamne, vorbeşte-mi
Mă pierd pe calea mea,
Nu pot să mai ascund durerea
Că Tu vezi ce sunt eu

Chip de om ascuns după mii de măşti
Rătăcesc şi în zadar
Încerc să aflu cine sunt
nu mă regăsesc în viaţa ce-o trăiesc
Doar am risipit tot ce-am primit
Dar Tu încă mă iubeşti
Şi inima mi-aştepti

Tu m-asculţi, mă cunoşti
Doar Tu mă înţelegi
Tu mă vezi
Tu poţi schimba sensul tristei mele vieţi
Să-mi dau un viitor
O, cât de mult eu doresc
Să fiu al Tău

Versuri Continental http://www.versuricrestine.ro

Cristi Madina – El poate face si minuni in viata ta

Viorel Iuga – Sfaturi intelepte pentru o familie crestina (3) Barbatii care l-au intrebat pe Isus: Bunule invatator, cum sa ne iubim nevestele mai bine…

Photo credit

Vezi articolele anterioare aici-

(1) Cum trebuie sa vorbeasca un barbat, cand e suparat?
(2) Casatoriile nepotrivite

In timpul Domnului Isus Hristos, vin la El niste barbati. Asta-i partea frumoasa.  Vin la Domnul Isus Hristos si pun o intrebare. Stiti pe ce tema este intrebarea? Matei 19, pe familie.

Au zis: „Bunule Invatator, tu ne poti duce invatatura care nu ne-a dat-o nimeni. Avem si noi o intrebare. Cum am putea sa ne iubim nevestele mai bine? Mai mult? Mai frumos?”

Va aduceti aminte de barbatii aia? Nici eu. Dar spre rusinea noastra, stiu niste barbati, religiosi, posteau de doua ori pe saptamana, recitau din Scriptura, care vin la Isus Hristos. Au sansa sa-L intrebe pe Fiul lui Dumnezeu. E mare lucru. Si stiti care e intrebarea lor?

Zic: „Avem o intrebare. Am putea scapa de ele, pe orice motiv?”

Intrebarea lor e pe divort, nu pe iubire. Nu pe sfintire. Acuma, stiu ca aici este exceptie. Dar, vreau sa va spun ca de foarte multe ori, cand ma duc la conferinte si dau drumul la intrebari, una din primele intrebari care vine, stiti care este? „Frate Iuga, ce zici matale de divort?”

Rar am gasit pe cineva care sa spuna: „Frate, cum as putea sa fiu un tata mai bun, o mama mai buna, un sot mai iubitor? Cum am putea noi ca familie, sa-l slujim pe Hristos?

Nu. Divortul, a doua casatorie. Pai, se pare ca suntem frati cu aia.

Acuma, Domnul Isus nu se teme de intrebarile noastre si cand ei spun: „Putem divorta pe orice motiv?”
Domnul spune: „Oare n-ati citit?”

Va rog sa notati, cine vrea sa stie, trebuie sa citeasca.” Ce?”
„Pai n-ati citit..?”

Ca unii citesc. Te mai duci, asa, acasa pe la frati. Acuma, asta-i vina mea, ca sunt prin casele oamenilor. Ma mai uit si prin biblioteca. Domnule, au niste romane din alea siropoase, dracoase. Nu stiu cum sa le zic. Au timp sa citeasca nuvele. Care nu citesc, se uita la televizor, ‘dracunovele’. Poate nu le aveti aici, prin Australia.

Adica, episodul 527: „Frate, termina predica, ca nu stim ce face… ”
Pai, oameni asa…

„Dar, oare n-ati citit in Biblie,” spune Mantuitorul.
„Pai nu stiti pentru ca nu cititi in Biblie. N-ati citit, ca ziditorul de la inceput….?”

Acuma, fara suparare, sa stiti ca astia cu care discuta Domnul Isus Hristos  au fost baptisti, ca le placea studiu biblic. Stiti ca ei sunt cu studiu biblic. Dar asta-i partea calda. Sa vedeti partea rece. Dar, le placea studiu biblic cum le placea lor.

Cand Domnul spune: „Daca vreti sa stiti, deschidem Biblia la inceput.”
Ei spun: „Doamne, asa ne place noua studiu biblic, hai sa incepem de la Moise, cu cartea de despartire.”

Deci, facem studiu biblic, dar cum ne convine noua. Si Domnul repeta, spune: „Nu. Daca facem studiu biblic, il facem de la inceput, cum a zis ziditorul.

Va urma…

Introducere in Teologie

photo credit Theresurgence.com

de J. C. Wenger – SURSA – roboam.com
Prolegomena I
      – Domeniul Teologiei
– Ce este Teologia?
– De ce studiaza oamenii teologia?
– Valoarea Teologiei
– Lucrari clasice de Teologie
– Dovezi clasice pentru existenta lui
Dumnezeu

Prolegomena II
        – Sursa biblica a Teologiei
– Crestinismul si misticismul
– Teologia si Filosofia
– Crestinismul si celelalte religii
– Evanghelia si Legea
– Relatia crestinului cu V.T.
– Unitatea Bibliei
– Autenticitatea Bibliei
– Enciclopedii denominationale

I. Dumnezeu Creatorul
Definitii si nume divine
Atributele divine
Triunitatea
   – Decretele lui Dumnezeu
Invatatura Bibliei despre Creatie

II. Dumnezeu Descoperitorul
 
Insemnatate, protoevanghelie, de la Adam la Avraam
Revelatia pe vremea patriarhilor, mozaismul, revelatia poetico-educativa
Fenomenul profetic, Cuvintul devenit trup, revelatia apostolica

III. Dumnezeu Mintuitorul
   –
Scoala lui Dumnezeu cu Israelul
  – Profetiile mesianice
   – Pregatirea Neamurilor
Intruparea si patimile Domnului Isus
Crucea, ca simbol si interpretare
Demnitatile (functiile) lui Christos
Rusaliile si insemnatatea lor
Natura si menirea Bisericii
Ce este Biserica
Slujbe si daruri duhovnicesti
Principii pentru conducere
Disciplina in Biserica
Simboluri ale iubirii fratesti
Sacramentele Bisericii
Botezul
Cina Domnului
Misiunea Bisericii
Legea lui Dumnezeu
Ziua Domnului

IV. Dumnezeu Sfintitorul
1.- Pneumatologie
2. – Caracterul universal al Evangheliei
Legamantul harului
O mantuire pentru toti
3. – Alegerea
4. – Chemarea divina
5. – Convertirea crestina
6. – Nasterea din nou
7. – Indreptatirea (justificarea)
8. – Sfintirea
9. – Unirea cu Hristos
10. – Siguranta si incredere
Siguramta crestina
Pastrarea sfintilor in har
11. – O viata crestina de biruinta
12. – Crestinul in societate
13. – Relatia cu formele de guvernamant

 

fa click sa citesti alte carti

fa click sa citesti alte carti https://rodiagnusdei.wordpress.com/carti/

V. Dumnezeu – totul in toti
   – Viata de dincolo
Invatatura Vechiului Testament
Invatatura Noului Testament
Revenirea Domnului Isus
Semnele venirii Sale
Natura venirii Sale
Scopul venirii Sale
Pasaje importante
Evangheliile
Faptele Apostolilor
Epistolele
Apocalipsa
Terminologia escatologica
Teorii despre Mileniu
Premilenism
Dispensationalism
Postmilenism
Amilenism
O concluzie finala

 

Marturie a trei sceptici ca Biblia e adevarata

Istoria Scepticului Frank Morrison

De exemplu, la începutul secolului al douăzecilea, a trăit un scriitor pe nume Frank Morrison. Morrison, a crescut într-un mediu necreştin şi a ajuns la concluzia că învierea lui Isus Hristos nu a fost altceva decît un mit. Morrison a intenţionat să scrie un documentar despre ultimele zile ale lui Isus prin care să combată relatarea biblică a învierii. S-a deplasat pînă în ţara Sfîntă ca să facă cercetări, să scrie cartea care ar da “adevăratul răspuns” cu privire la ceea ce s-a întîmplat cu Isus după moartea Lui.

După o analiză minuţioasă a informaţiilor culese s-a răzgîndit. Aşa că, în cartea lui, în loc să combată învierea el a devenit un avocat al ei. Primul capitol al cărţii lui este intitulat semnificativ “Cartea care a refuzat să fie scrisă”. În cartea lui, el a documentat că s-a răzgîndit datorită dovezilor covîrşitoare pe care le-a găsit. Cu alte cuvinte, o examinare apropiată a celor petrecute l-a făcut să creadă în Isus Hristos.

Mărturia Scepticilor Gilbert West Şi Lord Lyttleton

Autorul Michael Green, în cartea sa Omul Viu, dă alte exemple de oameni care au intenţionat să combată credinţa Creştină şi după aceea au devinit credincioşi. El a scris.

Doi tineri capabili, Gilbert West şi Lord Lyttleton, s-au dus la Oxford… hotărîţi să atace temelia credinţei Creştine. Lyttleton s-a pregătit să dovedească, că Saul din Tars nu a fost niciodată convertit la creştinism, şi West să demonstreze că Isus nu a înviat niciodată din morţi.

La cîtva timp după aceea, s-au întîlnit să discute ce a găsit fiecare. Amîndoi au fost puţin ruşinaţi pentru că fiecare a ajuns la aceleaşi concluzii incomode. Lyttleton în urma investigaţiilor a găsit, că Saul din Tars a devenit un om radical schimbat prin convertirea la Creştinism; apoi West a găsit că dovezile conduceau fără greş la faptul că Isus a înviat din morţi. Cartea lui încă se poate găsi în bibliotecă. Se numeşte Observations on the History and Evidences of the Resurrection of Jesus Christ (Observaţii asupra Istoriei şi Evidenţe ale învierii lui Isus Christos) şi a fost publicată în 1947. Pe prima pagină a scris următoarele:”Nu te grăbi să acuzi înainte de a cunoaşte adevărul”, lucru care ar putea fi luat în considerare de orice agnostic contemporan. (Michael green, Man Alive, Downers Grove: Intervarsity press, 1968, pp. 55,56)

Această observaţie a lui West, scrisă cu aşa mult timp în urmă, este încă adevărată şi astăzi. Oamenii nu ar trebui să respingă afirmaţiile Creştinismului pînă nu îi examinează dovezile în mod personal.

În cartea lui, Lyttleton a făcut următorul comentariu despre convertirea lui Saul din Tars în Apostolul Pavel.

Am ajuns la concluzia că până şi convertirea şi Apostolia Sfîntului Pavel, este o demonstraţie suficientă să dovedească Creştinismul ca o Revelaţie Divină (George Lord Lyttleton, Observations on the Conversion and Apostleship of St. Paul, London, 1814).

Astfel, avem mărturia a doi oameni care au fost convinşi că credinţa Creştină a fost adevărată, după ce au făcut o examinare detailată a întîmplărilor. Deşi ei au început ca necredincioşi, temeinicia dovezilor i-a determinat să recunoască adevărul.

Cu siguranţă, am putea să spunem că în secolul douăzecişiunu, oamenii pot să examineze Biblia inteligent, şi să-i satisfacă pe deplin. Este o adevărată minune că această carte veche împlineşte necesităŃiile intelectuale ale umanităŃi moderne. Care este motivul pentru aceasta? Este pentrucă Scriptura este ceea ce pretinde – Cuvîntul Dumnezeului Cel Viu.

Din Cartea Zece Argumente Pentru a Crede Biblia (calvarychapel.com)

Astrophysicist Astrophysicist Robert C. Newman’s critique of Carl Sagan’s book – ‘Cosmos’

Astrophysicist Robert C. Newman (who has a PhD in theoretical astrophysics from Cornell University – and Newman has a Masters of Divinity, too) gives his critique of Carl Sagan’s best-selling book The Cosmos. Newman exposes Sagan’s naturalistic bias and atheistic presuppositions, his unscientific claims and his ignorance of God and Christianity. VIDEO by religionphilosophy

Blogosfera Evanghelică

Vizite unicate din Martie 6,2011

free counters

Va multumim ca ne-ati vizitat azi!


România – LIVE webcams de la orase mari